Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2006, 13:12
bladertje
bladertje is offline
waarom is op kamers gaan en studeren zo veel minder leuk en zo veel moeilijker dan ik kon vermoeden? had niet iemand me even kunnen waarschuwen? maar ik sla me er wel doorheen, ik zal wel moeten.
Advertentie
Oud 16-10-2006, 13:19
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Yana schreef op 16-10-2006 @ 12:07 :
I feeel good

pam pam pom

paaam

*poooooom*

Dus.

fijn dat het goed gaat

Ik ben vrijdag flauwgevallen. Zomaar. Midden in de nacht werd ik wakker, wou naar de wc. Sliep bij mn vriend dus die kon meelopen, ik voelde me zó beroerd.
Ik heb wel vaker dat ik me slap voel of duizelig, maar dan heb ik weinig gegeten. Ik had die avond gewoon avondeten gehad en voelde me verder prima. Vreemd

En verder ben ik zaterdag uit eten geweest en ga ik morgen en zaterdag weer. Morgen de hele dag weg met familie, en we gaan onderweg wat eten. En dan 's avonds uit eten.
O joy. Ze letten allemaal al zo op me.
Oud 16-10-2006, 13:31
Verwijderd
Voelt zich echt verdrietig!
Oud 16-10-2006, 13:44
Roosje
Roosje is offline
Ik mis de hoofdlettersenstreepjes in de titel.

Wel. Ik moet Scheikunde leren en een Duits verhaaltje schrijven. Hiephoi. Liever zou ik gewoon zelf schrijven, doen wat ik wil. (Ik moet wel opletten dat ik durf te blijven dromen.) Ik wil niet naar school. =\
Oud 16-10-2006, 13:47
wutang
wutang is offline
Voel me ook verdrietig maar ook een beetje opgelucht
Oud 16-10-2006, 13:50
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 16-10-2006, 15:01
Verwijderd
tralalalalaah *blij*
Oud 16-10-2006, 15:05
Eend
Eend is offline
Ik mag veel naar huis Na een jaar weer elke dag thuis zijn is echt vreemd

Hopelijk komt het einde van mijn opname snel in zicht!
Oud 16-10-2006, 15:21
Verwijderd
Ik ga naar turkijeeeeeee. en wel 10 dagen. en ik kan niet wachten
Oud 16-10-2006, 15:30
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik voel me niet helemaal lekker als in ziek. Ik hoop niet dat ik echt ziek word want ik heb het gevoel dat ik niets mag missen.

En jezus, ik ben verliefd, en nu eens heel stil. En het gaat verdomme nooit werken.
Oud 16-10-2006, 15:30
Ann
Ann is offline
gezeik... vakantie... ik wil school, ik wil, ik wil, ik wil, ik wil teveel =(
Oud 16-10-2006, 16:01
ilse
ilse is offline
Citaat:
Mala schreef op 16-10-2006 @ 16:21 :
Ik ga naar turkijeeeeeee. en wel 8dagen. en ik kan niet wachten
alleen moet wel nog 6 dagen wachten..
Oud 16-10-2006, 16:12
fractuur
fractuur is offline

Lang verhaal, maar ik voel me gewoon kut.
Oud 16-10-2006, 16:47
rare kwast
rare kwast is offline
@ eend; goed nieuws *knuffel*
Oud 16-10-2006, 16:59
Verwijderd
voelt zich nog steeds verdrietig ..
Oud 16-10-2006, 17:25
ilse
ilse is offline
eten.. nutteloze bezigheid.. ik drink wel
Oud 16-10-2006, 17:29
Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Citaat:
fractuur schreef op 16-10-2006 @ 17:12 :

Lang verhaal, maar ik voel me gewoon kut.
Je mag altijd PM-en mocht je dat willen

OT: Ziek en dus kan ik niet sporten en dat zuigt. Voor de rest gaat het eigenlijk wel goed
Oud 16-10-2006, 18:20
Yana
Yana is offline
Hmf. Ik ben er nog niet, nog lang niet. Bij het minste of het geringste voel ik weer die drang en vooral die walging van mijn eigen lichaam.

Ik heb een brownie op, maar maakt dat het gerechtvaardigd mijn avondeten dan maar weer over te slaan? Nee Yana, nee. Normale mensen eten én die brownie én hun avondeten.

Heb maar soep gekocht, en pitabroodjes. En vegetarische worstjes, als ik het kan opbrengen ze op te warmen en op te eten.

Zuuucht. Ja, ok. Hierbij geef ik het toe. Ik heb een eetstoornis en ik doe heel erg mijn best er vanaf te komen. Het is geen anorexia of boulimia, maar het is erg genoeg om mijn hele leven te bepalen. En het maakt me doodongelukkig. Deze week ga ik de huisarts bellen, en net heb ik ook al een alternatieve-geneeswijze therapeut ge-emaild. Aan twee kanten werken kan tenslotte nooit verkeerd.

En nu ga ik eten, hiep hoi.
Oud 16-10-2006, 18:49
Verwijderd
Bahbahbah.
Oud 16-10-2006, 18:54
Verwijderd
Waar is dat positieve gevoel van gister gebleven? Damn, het gaat niet. Vandaag al twee keer gebraakt. Ik kan niet meer.
Oud 16-10-2006, 18:58
Verwijderd
Wat moet ik nou met mijn gevoelens? Met mijn vermoeidheid, mijn herinneringen...
Oud 16-10-2006, 19:00
Yana
Yana is offline
Nou, tis op hoor.
Oud 16-10-2006, 19:19
moon
moon is offline
Nou ben ik er wel echt goed klaar mee Ze is me vergeten! Stond ik daar voor de deur voor niks en het is zeker niet de eerste keer dat dit voorkomt. Nu had ik haar extra hard nodig en nu is ze er niet voor me. Ik had haar verdomme een brief geschreven waarin ik nog over mijn problemen had geschreven en ook over de opmerking van haar die ik niet leuk vond. Het kan haar dus blijkbaar geen bal schelen. Ik kan dood vallen als ik wil. *&^%$@$ wat een mens! Ik heb er zo genoeg van. Als dit mijn therapeute moet zijn....nou sorry ik kan beter een andere zoeken.
Oud 16-10-2006, 19:21
da leentjuh
da leentjuh is offline
Mijn buik doet enorm pijn en ik voel me daardoor nog veel dikker.
Oud 16-10-2006, 19:24
kroot
kroot is offline
@ sonho: knuff kom op meis!!

therapie viel mee, dat komt omdat 1 van de therapeuten die ik niet zo fijn vind, er leker niet was.
Oud 16-10-2006, 19:28
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Quis schreef op 16-10-2006 @ 14:02 :
Ik heb een kamer!!!!!!!
Wel nog een boel geregel natuurlijk, maar who cares...
gefeliciteeeeeeeerd

@ sonho: take care of yourself (})
Oud 16-10-2006, 19:45
Verwijderd
Ben zó gedemotiveerd om er iets van te maken, om verandering aan te brengen in m'n leven dat ik begin te twijfelen of therapie nu wel zo'n goed idee is.
Misschien moet ik gewoon nog een keer én harder op m'n bek gaan om weer motivatie om iets te veranderen te krijgen. Ik ben nu gewoon te bang ofzo en blijf het liefst in m'n o zo vertrouwde hoekje zitten....*zucht*
Aan de andere kant zou therapie me ook weer kunnen motiveren, maar ik ben toch bang dat het zo niet werkt....

Iemand suggesties?
Oud 16-10-2006, 20:12
indigo
indigo is offline
@bladertje: iedereen doet altijd maar alsof het ontzettend leuk is om op jezelf te gaan, maar volgens mij valt het veel mensen tegen, alleen durft niemand het te zeggen. Anyway: sterkte! (f)

OT: Hm, ik ben ontzettend moe en ik snap geen ene kloot van al die rekeningen die ik ineens krijg en ik voel me net een mislukte secretaresse ofzo . Vandaag was wel okee, al was ik een beetje flauw. Ik moet alleen echt wel leren, ik kwam er ineens achter dat over twéé weken al tentamen is. Verdorie, dat gaat echt te snel... en amper vrij, dus hoe ik dat ooit in moet passen? Nouja, met de 'alles komt goed'-mentaliteit moeten we er maar komen.
Oud 16-10-2006, 20:25
darkfairy
darkfairy is offline
leuk men dolk is uit men kamer weg
dat ze van men spullen afblijft
Oud 16-10-2006, 20:32
Verwijderd
dit gaat niet goed
Oud 16-10-2006, 20:38
Roosje
Roosje is offline
Ik ben goed in enorme problemen maken en ik mis je. Ik ga maar slapen denk ik, dan gaat het morgen misschien weer wat beter. Ik wil je zo graag zeggen wat ik toen niet kon die dag. Komt wel goed meisje. Ik bedoel, ja zeg. Laat me nou maar, ooit kom ik wel weer uit mijn woorden.

Edit: En vannacht ga ik wel gewoon niet dromen. Lang slapen en uitrusten en me morgen beter voelen. Desnoods luister ik wel de godganse nacht naar mijn gedachten. Het is een beetje stilletjes in mijn hoofd, maar dan nog! Dat gedroom is enkel vervelend en verwarrend en verstikkend, dus daar ga ik maar weer mee stoppen. Komt wel goed. Dan verstop ik me nu maar in mijn bedje en wacht tot het weer licht wordt.

Laatst gewijzigd op 16-10-2006 om 20:42.
Oud 16-10-2006, 20:47
darkfairy
darkfairy is offline
mooi hij is terug
en verder
Oud 16-10-2006, 21:09
Verwijderd
volgensmij vind ze me echt lief
Oud 16-10-2006, 21:10
Miracle
Miracle is offline
Aargh, teveel aan m'n kop. Ik wil slapen en over een half jaar weer wakker worden.
Oud 16-10-2006, 21:13
Verwijderd
Ok, ik heb het koud, kom er niet uit en heb geen zin meer.
Douchen en dan kruip ik m'n bedje in.
Morgen weer een dag...
Oud 16-10-2006, 21:31
bladertje
bladertje is offline
@ indigo: dankje! Ik hoop maar dat het zo is dat meer mensen er last van hebben, maar ik merk er zo weinig van. Ik ben er best heel open in en laat vaak merken dat ik het tot nu toe nog maar niets vind, maar niemand heeft gezegd dat ie hetzelfde had.. Ik vind het zo jammer, iedereen lijkt er van te genieten en veel energie te hebben, en ik baal gewoon ontzettend en mis alle structuur en zekerheid uit mn vorige leventje.
Oud 16-10-2006, 22:21
darkfairy
darkfairy is offline
pff
Oud 16-10-2006, 22:24
Nienna*
Nienna* is offline
OMG <3. Ik ben een weekend weg geweest, nu ben ik half verliefd maar het mag niet, het kan niet dus gebeurt het niet.
Nee. Te ver weg. Te ver te ver te ver.
Dus.
Maar wel een heerlijk gevoel <3
Oud 16-10-2006, 22:28
Faerie
Faerie is offline
This sure feels good to me. Vrijdag voor het eerst bij hem thuis afspreken, ben benieuwd!

Vanmiddag een erg fijn gesprek gehad met mijn zus. Pff, wij lijken eigenlijk best veel op elkaar (en dan bedoel ik qua karakter etc)..
Het was echt zo fijn om alles met haar te bespreken, alles tegen haar te zeggen waar ik op dit moment over twijfel en waar ik mee zit. En het fijne was dat ze het allemaal begreep en dat ze me ook zo ontzettend goed kent. Als er ook maar iets is, dan ziet ze dat aan me, aan m'n ogen, mijn houding.. Nu twijfel ik ook niet zo meer!

Verder baal ik er nog steeds van dat ik zo weinig voor school doe. Ik weet eigenlijk totaal niet of ik bij deze studie wel op m'n plek zit. Die twijfels iedere keer, verschrikkelijk! Het probleem is dat ik gewoon geen andere studie weet die iets voor mij zou zijn..ik weet het allemaal niet meer hoor! Heb ik m'n priveleven mooi 'op rails', zit het met school niet helemaal goed

edit: dit topic is verslavend trouwens gewoon omdat het ook zo fijn is

Laatst gewijzigd op 16-10-2006 om 22:31.
Oud 16-10-2006, 23:04
Redhair
Redhair is offline
Heerlijke dag.

Niet geslapen, ik besloot tegen de middag naar school te gaan. Ik ging online, op hetzelfde moment kwam J. ook. Allebei niet geslapen, hij vroeg of ik zin had om langs te komen. Ik schrapte school van mijn planning en ging naar hem.
Wat was hij toch lief en mooi en leuk en junkie. Hij had weer een teringzooi pep, waar we vrolijk aan begonnen. De bel ging, P. kwam onverwachts. We hadden hem allebei al een poosje niet gezien, er werd weer flink bijgepraat. En ondertussen snoven we vrolijk door. Naar de stad gegaan, waar we met M. hadden afgesproken. Ik ben gek op die jongens. Ik vind het heerlijk om met z'n vieren door de stad te lopen. Samen een hekel hebben aan al die bekrompen kutmensen die ons stom aankijken. Tering, nog nooit dreads of piercings of iets dergelijks gezien?
Rond vijf uur zijn J., P. en ik weer richting J.s huis gegaan. Daar snoven we weer vrolijk door, J. en ik werden echt vaag. Maar het was zo leuk en het voelde als in de zomer, gewoon teringhard doorgaan, en ons goed voelen.
Ik moest wat doen, ergens op concentreren. De gamecube was de ideale uitkomst. Ik ging op J.s bed zitten, wat een hoogslaper is, en verdween in het gamen. P. en J. waren onder het bed achter de computer, ik hoorde hun muziek, de vertrouwde stemmen, terwijl ik lekker op het spel aan het spacen was. Soms werd de spiegel aangereikt, snel een lijn nemen en weer verder gamen. A. kwam erbij zitten, even later kwam T. ook. Wat pep gekocht en weer gamen.
Het merendeel van de tijd waren we met z'n drieen, man wat voelde ik me geweldig. Soms praatten ze tegen me, J. noemde me af en toe schat of lief. Dat doet hij nooit, heerlijk om het te horen.

Echt een geweldige dag. Ging er om twaalf uur heen, ben net pas thuis. Veel pep, geen eten, verliefdheid, wazigheid, geluk, vrienden, heerlijk. Ben nu echt wazig, ik vraag me af of ik vannacht nog in slaap ga vallen. Ik hoop het wel, morgen heb ik een belangrijke les en 's avonds oppassen.
Wel stom eigenlijk, vrijdag wilde J. voorlopig stoppen, vandaag hebben we uiteindelijk in totaal zo'n vijf gram weggewerkt. Maar boeiend, het kan me echt geen reet schelen, we voelen ons toch goed zo?

Oud 16-10-2006, 23:25
Verwijderd
haha jij bent echt triest
Oud 17-10-2006, 00:05
darkfairy
darkfairy is offline
ik haat dit
bahbahbahbah
inhouden
Oud 17-10-2006, 00:37
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Koud hier brr... het is echt tijd om de gaskachel aan te steken.
Morgen tandarts ALWEER en weer gaat hij er een kies uittrekken

En ik mis hem heel erg en dat is kut maar ach vrijdag weer he ik vind het moeilijk echt.
Oo en ik moet morgen tegen mijn ex getuigen en dat vind ik eng... stel je voor dat hij erachter komt? Moet ik dan bang zijn voor wat er gebeuren zal? Zal hij mij wat doen? Of mijn huis in de fik steken? Hij is gek dat heeft hij al bewezen. Nu maar hopen dat hij zijn gekte niet op mij gaat richten.

O en de huisarts vond dat ik er goed uit zag. Veel afgevallen ik zou weer het mooi meisje worden dat ik vroeger was daar was hij zeker van... [SIZE=0,25]is het dan gek dat ik moet blozen????[/SIZE]
Oud 17-10-2006, 00:56
rare kwast
rare kwast is offline
mja zit je dan alleen in je eerste nachtdienst (die ik dan alleen draai op een 'volle' afdeling)
met een nieuwe opname die suiciddale uitingen heeft.. great
hij sliep toen ik op de afdeling kwam maar nu is hij dus wakker..
(en ik slaap bijna)

morgen naar de psycholoog.. (echt niet tof) voel me heel erg kut.. en moet nog wat verzinnen om t over te hebben.. moeilijk
Oud 17-10-2006, 01:27
darkfairy
darkfairy is offline
word er niet goed van
Oud 17-10-2006, 01:55
rare kwast
rare kwast is offline
damn.. ben super moe maar moet nog 5 uur.. echt stom gister ging het veel beter nu zit ik half te suffen..
Oud 17-10-2006, 07:57
Linda
Linda is offline
Citaat:
Eend schreef op 16-10-2006 @ 16:05 :
Ik mag veel naar huis Na een jaar weer elke dag thuis zijn is echt vreemd

Hopelijk komt het einde van mijn opname snel in zicht!
Ben blijf voor je
Oud 17-10-2006, 09:08
Verwijderd
Veel te lang in bed gelegen
Voel me wanhopig, weet echt niet wat ik met mezelf aan moet.
Zo wordt het toch nooit wat!

klotezooi
Oud 17-10-2006, 09:09
Yana
Yana is offline
Vandaag gaan we er weer voor .
Oud 17-10-2006, 09:10
Nona
Nona is offline
Ik heb een kamer!!!!!

Ik was al boos dat ze niets meer van zich hadden laten horen en dat het dan vast niets zou worden want anders hadden ze het wel laten weten, had ik gewoon een kamertje toegewezen gekregen en hadden ze mijn e-mail adres fout. Goed dat ik nog even belde.

Regels voor berichten