Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
het is dat boelshit dat als je vriend iemand vermoord je niet meer van persoon houdt dat is gewoon onzin.. als jij opeens naar een daad of wat dan ook een gedragsverandering niet meer van de persoon houdt of wat dan ook dan is die gevoel of die houden er nooit geweest...!! ik hou nog steeds van een van me exen toen ie naar vier jaar verkering vreemd is gegaan met me ergste vijand..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn verschillende manieren van houden van. Je hebt houden van zoals je van vrienden en familie houdt, en houden van zoals je van je geliefde houdt. Dat laatste gevoel kan zeker wel overgaan, soms kan het zelfs overslaan in haat.. ookal geef je dan nog steeds om die persoon. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder krijg ik nu van Sander alleen nog maar smsjes met: vuile kankerhoer! volgende week heb ik weer verkering, let maar op! slet! en allerlei andere ranzige en platte dingen enzo.. Vanacht heeft ie me 4 keer gebeld om allerlei spullen terug te vragen en om nog even te zeggen dat ik een bitch ben en dat ik die klap verdiende. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waar woont Marco dan? Nou ja, fijn dat hij in ieder geval zo begripvol is ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zou die Sander maar gewoon negeren, dat is het beste, of hooguit een berichtje terugsturen dat je door zijn idiote smsjes alleen nog maar blijer bent dat je van hem af bent (negeren lijkt me nog beter, maar als dat niet lukt). En ik zou alle spullen die je nog van hem hebt in een plastic zak doen en bij hem thuis afgeven samen met je vader, zodat hij je niks meer kan doen.
Als hij je nog een keer slaat zou ik aangifte doen bij de politie wegens mishandeling (niet dat zij zoveel doen, maar het schrikt waarschijnlijk wel af). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn verliefdheid ging over, het houden van werd minder, hij was niet meer de jongen waar ik in eerste instantie verliefd op werd! Tuurlijk geef ik nog steeds om hem. Hij is een tijd lang een belangrijk stuk van mijn leven geweest. Ik ben nu wel boos op hem, want ik vind het triest dat ie me sloeg en hoe hij me nu noemt en alles via sms enzo. Maar ik geef nog best wel om hem hoor! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als hij zijn spullen terug wil dan komt hij die maar halen. Ik mag van mijn ouders sowieso niet meer naar zijn huis, omdat ze bang zijn dat het weer op ruzie uit loopt en dat ik weer een dreun krijg ofzo. Als hij me nog een keer aanraakt ga ik zeker aangifte doen. Is "leuk" voor hem, aangezien hij al een strafblad heeft! |
![]() |
|
![]() |
Kun je zijn spullen niet samen met je vader aan de deur gaan afgeven of zo, dat is wel een prettig gevoel. Stel dat hij opeens voor de deur staat om zijn spullen te halen als je alleen thuis bent! Sowieso is het geen fijn idee dat hij nog langs kan komen. Ik zou zeker ook niet alleen naar hem toe gaan.
Goed dat je inderdaad aangifte doet als hij je nog eens aanraakt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou iig al zijn spullen verzamelen en in een zak bij elkaar zetten zodat je het hem in een keer mee kan geven en dus niet binnen hoeft te laten als hij langskomt.. maar wat Angeles zegt, samen met je vader langsbrengen is ms ook een goed idee.. Op die manier weet je zeker dat je niets meer met hem te maken hoeft te hebben.. dat er niet nog iets valt af te handelen enzow...
|
![]() |
||
Citaat:
je kan heel veel gevallen op noemen in films en real life dat die personen opeens niet meer van een persoon houden als die bijvoorbeeld iemand vermoord of wat dan ook voor een ernstige misdaad heeft gedaan als je dan niet meer van de persoon houdt heb je er nooit van gehouden klaar zat... kijk als mijn vriendje iemand vermoord en hij word er voor gepakt.. dan is mijn houden van niet minder geworden als dan mijn houden van of liefde minder is geworden heb je nooit van hem gehouden klaar zat
||
Citaat:
Tuurlijk je gevoel voor hem is heel intens geweest en ik denk dat ik nog wel van die jongen zou houden zoals ie wás... Maar van iemand houden die moord (of zoiets dergelijks..) tjah, ik denk dat de liefde dan heel snel kan afkoelen. Vooral ook omdat die persoon dan zo anders is dan je gewend bent. Het is een totaal ander persoon, iemand waar je niet verliefd op bent geworden. Je voelt dan alleen nog wat voor de persoon waar je eerst op viel. Dat slijt vanzelf. (Denk ik dan hè. Gelukkig nooit in de praktijk ervaren)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tuurlijk houdt je dan nog van die persoon, alleen wanneer iemand niet blijkt te zijn wie jij denkt dat hij is... kan dat houden van wel veranderen van relationeel houden van naar vriendschappelijk houden van aangezien zijn karakter jou in een relatie schaadt en dit niet zo hoort te zijn. Als jouw vreind iemand zou vermoorden, zou je dan geen enkele vorm van teleurgesteldheid voelen in hem? Of angst, dat hij zoiets kon doen? Of woede, dat hij zoiets heeft gedaan? En denk je dan niet dat al die emoties je gevoelens voor hem kunnen beïnvloeden omdat er dan ineens veel meer negatieve aspecten aan je relatie komen dan ervoor? Acht je het dan niet mogelijk voor jezelf te kiezen en de relatie te beëindigen omdat je al die heftige emoties niet aankan? Dit hoeft niet te betekenen dat je nooit van hem gehouden hebt, maar slechts dat hij je niet meer gelukkig kan maken maar teveel negatiefs geeft wat het houden van kan gaan overschaduwen. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben het helemaal eens met Dusjcrib. Liefde is niet zo zwart wit, het is niet ja/nee. Negatieve dingen kunnen inderdaad de liefde gaan overschaduwen en houden van kan op een gegeven moment wel verdwijnen. Het slaat nergens op dat je dan nooit van diegene hebt gehouden. Goddank kun je jezelf van bepaalde personen uiteindelijk losmaken en verdergaan met je leven zonder dat je je voor altijd met die persoon verbonden voelt.
Het argument dat je dan nooit van die persoon hebt gehouden is vaak alleen een middel om druk uit te oefenen om toch te blijven. |
![]() |
|
![]() |
Mjah, ik hoef eigenlijk nu alleen maar te zeggen dat ik me bij Angeles en Dusjcrib aansluit!
Wat betreft die spullen enzo: Sander stuurt in deze dagen een goeie vriend van hem (en van mij) hier naartoe. Hij brengt mijn spullen hier en neemt dan de spullen van Sander weer mee... Zo heeft ie dat ff geregeld. Mjah, ik vind het best. |
![]() |
|
![]() |
Edy, wat een gelul!!!!!!!!!!!!!!!
Dat je dit soort shit kan zeggen! Echt volslagen debiel! Ik heb me even aangemeld om op deze onzin wat te kunnen reageren! -Ik werd niet door de mensen waar ik wel eens bij stond beinvloed. Ik kwam en kom er sowieso weinig! -Ik heb al langer een hekel aan Turken ed. Dat hebben ze aan zichzelf te danken. Je weet hoevaak ze mij hebben bedreigd en hebben uitgescholden enz. En toen liep ik gewoon met spijkerbroeken, zportschoenen en trainingspakken rond. Gewoon gabber dus. En ze beweerden toen dat ik een nazi was terwijl ik gvd naast een surinamer liep, een van mijn beste vrienden toen, BULLSHIT DUS!!!! - Ik heb deze mening ook niet 'pas de laatste 2 maanden' gehad! Dat weet je zelf ook wel! - Ook een paar vrienden van mij, die jij hartstikke lieve lui vind, vinden het wel eens leuk om te knokken en daar zeik je ook niet op. - Ik heb je niet 'geslagen'! Ik heb je een tikje verkocht! Dat stelde echt niks voor! En dan daarbij, zelf zou je ook boos worden en lopen vloeken ed!! Vind je het gek! ALS JE MET JE EX NAAR BED BENT GEWEEST TERWIJL JE NOG MET MIJ HAD! "Zijn ouders weten niet hoe hij werkelijk is. Ze weten niet dat ie racistisch is en dat hij erg agressief is. En als ie op de 1 of andere manier gedwongen wordt iets toch te vertellen over een incident ofzo dan verdraait hij het verhaal. Ik weet ook niet wat zijn ouders hebben gezegd over dat het uit is. Ze zullen het wel niet begrijpen denk ik.'' Wat een gelul! Ze weten wel degelijk dat ik een hekel aan Turken ed heb! En ze weten ook dat ik wel eens ruzie heb! En jij liegt trouwens net zo vaak tegen je ouders!!! - Net of Marco zo'n lieve jongen is! Zijn vriendin ff voor de vakantie dumpen om ff met jou te kunnen hokken! Wie weet wat hij nou wel niet allemaal doet! Dat weet je zelf ook! JE OVERDRIJFT ALLES VERSCHRIKKELIJK! Ik vraag me bijv. af wat jij tegen mij gezegd zou hebben als het uit zou gaan! Ohja, iedereen mag ook wel weten dat Edy wel een goed contact met mij wil onderhouden. Ze is zelf mijn spullen naar mij komen brengen, uit eigen beweging! Ik wil dit alleen niet, omdat ik niet over die vuile teringstreek kan komen; ook al hield ze niet meer van mij, dan geeft haar dat nog geen recht om me op zo'n manier te dissen! ZE IS GVD MET HAAR EX NAAA BED GEWEEST! Als een jongen dit had gedaan dan had iedereen het meisje gelijk gegeven als zij hem zou uitschelden ed! EDY! WAT EEN LAFFE ACTIE!!!!!!!!!!!!!!!! |
![]() |
|
![]() |
Dit is een reactie op het onbeholpen gemekker van mijn ex! Ik vind het echt volslagen belachelijk zoals zij mij op dit forum beschrijft! Op deze manier zou ik ook over haar nog wel eens een boekje open kunnen doen.
Edy doet hier allemaal zo onschuldig enzo, maar deze streek valt op geen manier goed te praten en je kan me mijn emotionele reactie niet kwalijk nemen! Ik wilde alleen even reageren, rectificeren en verdedigen. (ik zal alleen over dit onderwerp mijn gal spugen op dit forum, verder blijf ik bij mijn 'eigen') MZL |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. Turken hebben jou bedreigd en uitgescholden? Of er zit een gat in m'n geheugen of dit is echt nieuw voor mij!! Ik heb geen idee waar jij het nu over hebt. En Sander, jij bent zeeeeer goed in uitlokken heb ik gehoord. Want ja er wordt de laatste tijd wat geluld. Maar goed, vertel maar eens over welke bedreigingen je het hebt dan?! 3. Ik weet inderdaad dat je altijd een hekel aan Turken hebt gehad, maar je wordt er steeds extremer in. Eerst hoorde ik je er verder nooit over en onze laatste 2 maanden wel! Zegt de naam Akkabi je nog iets?? Vast wel.. Je weet nu dus precies wat ik bedoel en dan is dit nog maar 1 voorbeeld. En je wordt steeds agressiever! Met kettingen lopen zwaaien is gewoon ziek!!! Dat kan je niet ontkennen! En dit heb je niet 1 keer gedaan, maar vaker. Je wordt dus gewoon erger, je ideeën zijn verder niet van de laatste nee, dat weet ik ook wel. 4. Ik vind jouw vrienden inderdaad heel erg lief! En dat zij af en toe willen knokken keur ik absoluut niet goed!! Dan zijn zij net zo achterlijk. Maar jij was mijn vriend, met hen heb ik verder niks te maken, met jou toen wel! Dat ik erop liep te zeiken was omdat ik het ten eerste eng vond maar ook vanwege jouw strafblad. En ook dit weet jij. Wat jouw vrienden doen is hun zorg. Wat jou kan overkomen was ook mijn zorg! Maar Jeroen, Mick e.d. hebben niet zo vaak gezeik als jij en zij lokken niet uit, jij wel! 5. Ow nu is het een tikje? Vandaar dat ik er de hele avond last van had!! Natuuuuuurlijk.. En je smeet me ook niet op bed ofzo? Gewoon een onschuldig tikje.. Maak dat iemand anders wijs! En ja, als jij mij had geflikt wat ik jou heb geflikt was ik ook verschrikkelijk boos geworden en had ik jou ook uitgescholden! Maar ik zou je in ieder geval niet slaan. Hoe triest... Je hebt al het recht om kwaad op me te zijn, ik heb je gewoon een lage klotestreek geflikt en mijn gedrag was heel erg fout. Ik heb je meerdere keren mijn excuus aangeboden! En nee Sander, jouw ouders weten niet hoe jij bent. Ze weten de helft pas! Hoevaak snoerde je mij m'n mond niet als ik het over bijvoorbeeld jowu drank gebruik had? Ze mochten niet weten hoeveel je zuipt. Knokpartijen werden thuis altijd minder erg gemaakt of iets dergelijks. Ik was erbij! Je hebt ze lang niet altijd de waarheid verteld. Dat weet jij zelf eigenlijk ook wel, je zult het alleen nu en hier niet toegeven. Jouw probleem... 6. Marco is zeker een hele lieve jongen!!! Jij kent hem niet dus je kan niet over hem oordelen! En hij heeft het inderdaad met zijn vriendin voor mij uitgemaakt. Nou en? Hij had me ook voor de vakantie kunnen nemen en daarna vrolijk verder met zijn vriendin. Hij heeft het trouwens niet alleen vanwege mij uitgemaakt, maar dat zijn verder jouw zaken niet. En ik vertrouw hem en ga er vanuit dat hij niet vreemdgaat! Ik kan het niet zeker weten, maar hij weet ook niet wat ik hier doe! Hij is net zo onzeker als ik wat dat betreft!! We moeten elkaar gewoon vertrouwen en geloven.. En dat doen we! Heb ik ooit gezegd dat ik een goed contact wil houden? Ik heb zelf jouw walkman gebracht, omdat ik het nogal triest vond om dat een ander te laten regelen. Dat heeft niks met contact houden te maken verder. En jij vroeg mij daarvoor dat ding te brengen!! Moet ik dan maar concluderen dat jij contact wou?! Nee. Jij bent nu degene die constant om kleine dingen belt of smst. Zoals afgelopen vrijdagnacht. Als je werkelijk zo de pest aan mij hebt zoals je zegt dan kon het je geen flikker interesseren of ik je wel of niet wou spreken in de stad! Niemand zei dat jij mij moest bellen hoor! En op msn kom je ook met vragen enzo. Wie wil er nou contact dan? Ik vind het triest dat we elkaar op straten niet gewoon kunnen groeten ofzo. Maar das jouw keus en het boeit me dan verder ook maar niet. Jammer dan. En jij bent allang over die streek heen! Stel je niet aan! Tegen al mijn vriendinnen zit je te zeiken dat ik zo'n kuthoer ben en weet ik veel wat nog meer, alles wat op een meisje lijkt daar loop je tegen aan te rijen. De eerste avond had je verdriet, daarna was je alleen nog maar bezig met snel iemand te vinden voor de seks. Zoals ik op jouw forum al zei: meer verdriet omdat je de seks niet kreeg waar je zo naar uit zag dan dat het uit was. Nu ga jij weer zeggen dat ik me aanstel en blabla. Prima! Wat kwam je hier doen? Even controleren wat ik allemaal over je zeg? Alleen de waarheid Sander... Maar goed, blijf maar ontkennen joh! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-09-2002 om 16:36. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo.. hele discussie..
Herinnert me aan een andere, waarbij vriendin hier topic opende over haar vriend, en die hier ook kwam reageren.. Never any good... Maar ja.. Ik denk dat al deze dingen nu eenmaal gebeurd zijn, dit topic was al helemaal weer omlaag. Sander, jij haalt het nu weer op eigenlijk. Maar goed, I'm going to stay out of this.. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben niet over die streek heen! NEE!
Ik heb nog nooit een echte knokpartij gehad! Ik heb je verteld van die bedrijgingen! Mijn ouders zien me wel eens bezopen! Dat slaan stelde echt niks voor! Je overdrijft dit echt heeeel erg! Een vlieg doodslaan gaat nog harder! Oeoeoeooeeoh de 'HELE AVOND' last! Mijn last is veel erger dan alleen maar lichamelijke pijn! Akabi kwam door mijn slechte ervaringen met vriendinnen en Turken ed!!! Mick heeft ook wel eens ruzie! Hij heeft vaker lopen knokken dan ik! Ik nl nog nooit! Zal ik jouw ouders eens over smartpilletje ofzo vertellen! Kijken of ze dat leuk vinden! Ik heb nog tegen niemand aan lopen rijden! Ik zeg niet tegen al je 'vriendinnen' dat je een kuthoer bent! GELUL! Alleen de waarheid zeg je? Dan moet je die zelf ook vertellen! Over die shit met Turken bijv. heb ik je al zovaak verteld! En daarbij, jou 'vriendinnen' komen naar mij toe en zeggen dat ik met je moet praten! Dan denk ik toch dat jij dat wil in 1e instantie! Waar staat dat ik maar 1 keer met die ketting heb staan zwaaien!???? Zeg mij niet dat ik de waarheid moet zeggen! Echt waar! wat een gelul! Jij bent degene die het zo erg vind dat we geen contact meer hebben! Ik niet! Jij wil me graag op msn spreken! Dat je hebt gehoord dat ik goed ben in uitlokken is ook weer zoiets! Je hebt ook van de kutfamilie Bulten gehoord dat ik wel eens geblowd heb enzo! %-( En ja, ik mis de sexxx! Is dat zo gek? Jij hebt lekker liggen hokken met Marco! Ik heb nooit iets mogen doen in die tijd! En maar zeggen dat ik braaf moest zijn op vakantie! Onzin zoals films! Zeg dat maar eens tegen je dierbare Mick! 'Alrijd met verhalen van die gasten!' Wat een overdreven shit! Ik ben er tot nu toe in een half jaar misschien 5 keer geweest! Ik vroeg me idd af wat voor een gelul je op dit forum over mij zou posten! En ja, ik mis je! En nee, ik wil je niet terug! En ja, ik wilde contact, maar alleen ivm sex! (ooooh alle jongens denken alleen maar aan sex ;-) ) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En het 'spijt me' en 'sorry' is idd niet genoeg! Dit is iets wat ik je nooit zal vergeven! WAT DENK JE WEL! Als je niet van rechtse lui houd, verbreek dan ook maar het contact met Maarten en Jelle; die hebben ook beide een hekel aan Turken enzo! Sterker nog, ze hebben aan veel meer mensen een hekel! En dat heb ik niet! Ja, je stelt je idd aan! [image]http://www.bzrkworld.nl/nllaser.jpg[/image] (ik hoop dat ie het doet! ik ken die codes hier nl niet!) Dit was mijn laatste post op dit forum! (denk ik!!!!) Ik zal iig niet meer op Edy reageren! Ik hoop dat ze nog veel plezier heeft met Marco en ik vind wel iemand die mijn moeite wel waard(ig) is! Mzl! '14 words' ;-) (voor diegene die dat begrijpen! geintje! slechts om iemand te dissen! rara wie............) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zover is het inderdaad nog nooit echt gekomen. Maar schat, als ik er niet bij was geweest hadden zeker 3 mensen al lang in het ziekenhuis gelegen vanwege een klap met een ketting. Die Braziliaan, Mark van Loo... Moet ik doorgaan? Je lokt gigantisch uit. Omdat er elke keer iemand was je tegen te houden ben je nog nooit echt op je bek gemept. Maar dat komt nog wel, dat kan haast niet anders. Ja ze zien je wel eens bezopen. Ze zouden je alleen eens in de stad moeten zien als je weer ruzie probeert te zoeken enzo. Over dat slaan gaan we het maar niet meer hebben. Jij lult, maar jij vindt dat ik lul. Dus laat maar. Elise kwam naar jou toe en zei inderdaad "Moet je niet ff met Edy praten?" maar dat kwam absoluut niet van mij af. Ik wist toen nog niet eens dat jij daar was, want ik kwam er later pas aan geloof ik. En Sander denk alsjeblieft niet dat ik contact met jou wil, want als ik iets niet wil dan is dat het wel. Want ik vind je zwaar triest!! Ik vind het dus helemaal niet erg dat jij geen contact wil. Dat van dat uitlokken heb ik van vrienden van je gehoord!! Die liegen tegen me over jou? Fijne vrienden heb je dan. ![]() ![]() Met onzin op jouw forum had ik het meer over dat het niet over dit soort dingen gaat. Films vind ik verder geen onzin ofzo. En wat zal mij het interesseren wat Mick er van vindt? Je mist me... ![]() Verder kan ik nu even niet reageren. Moet naar de dokter en daarna naar school. Later maak ik mijn verhaal af. Gegroet... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mick heeft inderdaad ook lopen knokken enzo. Heb je mij dat ooit goed horen keuren? Het verschil is dat jij uitlokt, Mick niet. Mick zal nooit beginnen ofzo, daar is hij te verstandig voor. Jij daarentegen... Sorry, maar het is zo. En dat weet jij ook. Mijn ouders weten inderdaad niet dat ik 1x 2 smartpillen heb gehad. Fijn, 1 geheim voor ze. Dat was eenmalig. Wie doet er eens niet iets stiekems ofzo? Verder lieg ik niet tegen mijn ouders. Deze zomer in Italië heb ik hele goede gesprekken met ze gehad en ik heb ze op die 2 pillen na alles verteld. Wie was ook al weer die jongen die mij vertelde dat hij heel erg goed en vaak liegt??? ![]() Nee nee Sander.. Ik lees ten eerste je forum, ten tweede hoor ik genoeg over de Radstake e.d. aangezien vriendinnen me nog steeds van alles over jou vertellen enzo. Maar het zal me verder weinig boeien hoor, je doet maar, is je goed recht wat mij betreft. Tegen Marloes heb je gezegd dat ik een slet ben, tegen Elise heb je gezegd dat ik een vuile slet ben.. etc.. Waarom zet je vriendinnen tussen aanhalingstekens? Wou je beweren dat het mijn vriendinnen niet zijn? Dat zijn ze zeker wel. Ben ik ook wat laat achter, maar ik ben wel bij meer dingen er te laat achter gekomen......... Maarten & Jelle zijn anders. Zij zijn inderdaad ook tegen Turken. Maar bij hun heb ik er geen last van, omdat zij me niet met hun ideeen lastig vallen. Ik hoor ze er niet over en als dat wel doen dan loop ik weg of iets dergelijks. Het andere verschil is dat jij mijn vriend was en ik met jou moest leven om het zo maar te zeggen. Zij zijn slechts 2 jongens uit mijn klas waar ik alleen op school wat mee ouwehoer enzo. How funny... ![]() ![]() Maar dit was, denk ik, ook mijn laatste reactie hier. Dit schiet toch niet op. Laten we elkaar maar lekker negeren enzo, zijn we allebei blij en opgelucht. Vaarwel!! ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik zou het persoonlijk ook niet via een forum uitvechten nee... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil jullie ff wijzen op dit stukje van de announcement:
Topics openen over (relatie)problemen tussen jou en een medeforummer mag. Maar wanneer er in dat topic hevig gechat of geruzie tussen jullie ontstaat dan wordt je topic gesloten. Bedenk dus goed of het niet beter is er met elkaar via msn, telefonisch of irl over te praten. Daarmee bedoel ik dat ik het topic best wil sluiten wanneer je denkt erover uitgepraat te zijn ofzo, dat moet je dan maar ff mailen. Soms is dit niet echt de manier om iets uit te praten... Ik heb verder niet zoveel inzicht in de situatie, maar ik hoop dat jullie er uitkomen...dat jullie er iig niet al teveel pijn aan overhouden.. suc6 Liefs, Alicia |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ouders & privacy. Emmy91 | 3 | 16-01-2010 12:16 | |
Muziek |
[VIDEO] André Hazes & Dré Jr. - Bedankt mijn vriend Janos | 18 | 04-11-2007 11:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vriend & hoofdpijn Mindfields | 32 | 06-12-2005 19:53 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin van m'n vader & vriendje Flutterbye | 13 | 11-01-2005 18:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Vriendschap & Samen? (2 gedichten) evanescence | 3 | 21-08-2004 17:22 | |
Liefde & Relatie |
Angst & Twijfel Zweefvliegtuig | 16 | 01-12-2003 17:25 |