![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk is de VVD ook niet veel soeps, maar ja, stront eten is beter dan doodgaan. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Dan het CDA, om te beginnen deel ik de mening van Meph; ik heb principiële bezwaren tegen het mengen van religie en bestuur. Verder voegt het CDA niet zo gek veel toe. Wie houdt van rechts bestuur kan sowieso al bij de VVD terecht, maar het CDA heeft dan weer totaal geen boodschap aan liberalisme; als jij een tv programma maakt dat hen niet aanstaat dan wordt het verboden. Verder zijn ze een van de weinigen die nog steeds achter het landbouwbeleid staan, terwijl Nederland veel minder geld kwijt zou zijn aan de EU als het landbouwbeleid het raam uit ging.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Bleh, dit is misschien wel de slechtste stemwijzer die ik ook heb gebruikt. Zoals altijd weer zwart-wit stellingen, maar nu worden belangrijke zaken zoals onderwijs, het zorgstelsel en asielbeleid volkomen genegeerd. Ook staan er feitelijke fouten in, zo lijken de standpunten van de verschillende partijen over vrijheid van meningsuiting vrijwel willekeurig ingedeeld te zijn en vindt de SP juist dat de huidige terrorismebestrijding de rechtstaat ondermijnt, in tegenstelling tot wat de stemwijzer beweert. Verder kan de test nog wel wat finetuning gebruiken, sommige partijen schieten ineens als een pijl omhoog door kleine veranderingen in je antwoord.
En last but not least, D66 staat bovenaan bij mijn adviezen, wat ik ook invul. What the fuck. ![]() Citaat:
Die schijnt in ieder geval wat dieper op de zaken in te gaan. Gaat volgende week online.
||
Citaat:
||
Citaat:
Om uberhaupt te zorgen voor een linkse coalitie (wat ik het liefst zie) moet de pvda toch eerst de grootste worden, waarschijnlijk zullen ze dan toch weer kiezen voor het cda, maar dat zie ik dan nog liever dan weer cda-vvd.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ten eerste stem je op de persoon waarvan jij vind dat deze je goed vertegenwoordigt in de kamer. En als je dan een linkse coalitie af wil dwingen moet je ofwel stemmen op de meest linkse partij ofwel op de kleinste van deze drie partijen. PvdA kan met elke partij. SP en Groenlinks kunnen alleen in een links kabinet. Maar de kans is inderdaad groot dat wanneer je op Sp of Groenlinks stemt je op een oppositiepartij stemt. Maar ik snap niet wat dat uit maakt. Het hele strategische stemmen gaat er alleen maar over wie er premier wordt. Voor het beleid zal dat weinig uitmaken. Trouwens moeten dit soort stellingen altijd zwart-wit zijn. Anders kun je niet antwoorden met Ja/Nee en is het onmogelijk zo een stemwijzer te maken.
Laatst gewijzigd op 18-10-2006 om 15:28. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Iemand met een andere mening dan jij is niet per definitie dom of achterlijk.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Kom op, doe eens niet zo politiek correct. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Kom jij misschien uit Blaricum?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Klopt de uitslag van de stemwijzer? koelieboelie | 51 | 19-10-2006 23:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stemwijzer: Provinciale Staten Gatara | 44 | 04-02-2003 08:33 | |
Hij is er weer voor de zwevende kiezers; de stemwijzer MissCzechMeOut | 57 | 09-12-2002 12:42 | |
wat adviseert de stemwijzer je te stemmen? Silent Enigma | 29 | 19-02-2002 18:37 |