![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je kunt geweldig zijn, maar nog steeds een negatief zelfbeeld hebben. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
http://play.com/DVD/DVD/4-/1060355/T...n/Product.html
||
Citaat:
![]() Toen ik pas geleden op Bol keek was ie er nog niet, nu wel dus ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Dinalfos, ik neem aan dat je doelt op de beruchte knie van de priester, die door enige paranoïde lieden voor een mannelijk lid werd aangezien? ![]() Ik zie eerlijk gezegd geen verschil tussen de twee geplaatste afbeeldingen. ![]() Laatst gewijzigd op 19-10-2006 om 00:13. |
![]() |
||
Citaat:
Haha, die knie, dat had ik nog niet eens gezien! ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 18-10-2006 om 18:14. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Vandaag de 2-discs binnen gehad (gisteren besteld bij Bol.com).
Er zit idd een kartonnen sleeve omheen. Was een leuke meevaller, want dit wist ik nog niet eens. Vanavond de film gekeken in het Engels. Érg lang geleden dat ik die gezien had (in het Nederlands toen). Viel me bij het liedje van de kok op het land op dat de melodie vrijwel hetzelfde is als de melodie van "Be Our Guest" uit "Beauty and the Beast". Dat was wel een beetje jammer, maar niet iets om teveel van wakker te liggen. Voorderest vond ik het nog steeds een érg mooie film met schitterende muziek. Even kijken of ik ook de soundtrack ergens kan kopen (tegen een schappelijk prijsje), mits er een bestaat van deze film. Edit: Ben op Bol.com deze soundtrack tegen gekomen: klik Volgens mij is dit de goede soundtrack met ook de achtergrondmuziek zoals je die in de film hoort. Hij is helaas niet leverbaar hier. Iemand enig idee waar deze wél leverbaar is? Laatst gewijzigd op 19-10-2006 om 19:10. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar aan de andere kant... het zijn beide nog steeds leuke liedjes, dus waarom zou je het ook niet doen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Dat is echt mijn favoriete scène uit de Kleine Zeemeermin. Sowieso mijn favo Disney liedje ![]()
||
Citaat:
![]() Enne, Juice, dat heb ik nooit geweten. Werd dat in die extra's verteld? Weet je toevallig ook wie die scène eruit wilde ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Fijne extra's ook, al zijn die op disc 1 een beetje mager. Die video-clip is zooo fout. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 05-11-2006 om 01:25. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|