![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Wat een onzin hier zeg!! beetje in en uit. zucht.
VRaag gewoon je vriendin (een beetje) aan te geven wat zei het lekkerste vind. En anders kan ze ut nog altijd een keertje voor doen. Ik zal ook ff een tip geven : gebruik vooral de G-spot (nee niet die dj). Maar dan moet je wel weten waar ie zit. Het is niet echt moeilijk maar ga het niet helemaal uitleggen. Ik wil um wel aanwijzen voor je als je een proefpersoon meeneem haha. En anders doe je het toch lekker niet. Ga je toch lekker beffen. (als je wel weet hoe DAT moet) |
![]() |
|
![]() |
Ik kan me voorstellen dat je misschien niet gewend bent om Vlaamse woorden te lezen, maar ik zou het wel op prijs stellen dat je er niet de spot mee drijft. Ik ben zelf een Noord-Brabander en daardoor taalkundig nauwer aan de Vlamingen verwant, vandaar dat ik hier even op reageer
------------------ ik ben ook noord-brabats... ![]() gezellie...
|
kut
hoe vingerde gelle elle lief of vriendin? in uit in uit er bestaat ook zo iets als een clit en er een beetje me spelen maar da hangt meestal van meisje tot meisjes af sommigen vinden het leuker aan hun clit sommigen er in en er uit maar zou zeggen gebruik in het begin wat afwisseling, en zie daarna op wat ze het meest reageert |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
hoe doe je het met jezelf...vingeren, "schuren" Verwijderd | 109 | 10-10-2016 10:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
braille lezen-hoe doe je dat? Verwijderd | 13 | 15-08-2002 10:48 | |
Seksualiteit |
víngeren?! metalgirl | 6 | 06-03-2002 22:48 | |
Seksualiteit |
Hoe vinger jij? ready_or_not | 5 | 22-02-2002 22:04 |