Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2006, 12:23
Yana
Yana is offline
Het blijft ironisch. Ik had vandaag de moed de huisarts te bellen, maar unbelievable but true... hij was niet. Kreeg weer zijn stomme antwoordapparaat.

Ik heb er echt geen zin meer in. De 3e keer al (*$#@(*$#.

En qua eten..t gaat redelijk. Ik eet. Meer dan me lief is, maar ik eet.
Oud 19-10-2006, 12:25
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Yana schreef op 19-10-2006 @ 13:23 :
Het blijft ironisch. Ik had vandaag de moed de huisarts te bellen, maar unbelievable but true... hij was niet. Kreeg weer zijn stomme antwoordapparaat.

Ik heb er echt geen zin meer in. De 3e keer al (*$#@(*$#.

En qua eten..t gaat redelijk. Ik eet. Meer dan me lief is, maar ik eet.
Het is bijna pijnlijk om te zien hoe erg jij jezelf steeds voor de gek houdt... maar ja, ik bewonder je pogingen het te blijven proberen, maar ik zou pogingen zo snel mogelijk hulp te krijgen bij je eetstoornis meer bewonderen en verstandiger vinden...
Oud 19-10-2006, 12:30
Yana
Yana is offline
Citaat:
Gothic schreef op 19-10-2006 @ 13:25 :
Het is bijna pijnlijk om te zien hoe erg jij jezelf steeds voor de gek houdt... maar ja, ik bewonder je pogingen het te blijven proberen, maar ik zou pogingen zo snel mogelijk hulp te krijgen bij je eetstoornis meer bewonderen en verstandiger vinden...
Dat wilde ik dus vandaag ook doen en daarom belde ik vandaag... maar ik moet mezelf al zo erg opladen om überhaupt te bellen, dat ik me gewoon echt genaaid voel als hij er wéér niet is. Wat is dat voor huisarts dan?!

En qua eten.. ik weet dat het niet gladjes verloopt, maar ik eet nu niet extreem weinig (meer) of zo. Ik probeer heel erg niet in eetbuien te vervallen..maar eigenlijk is het nogal gauw teveel voor mijn gevoel.

Komt wel goed. Ik weiger mijn leven op te geven.
Oud 19-10-2006, 12:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik voel me leeg en begin langzaamaan aan mezelf te twijfelen. Uit die test vanmorgen komt waarschijnlijk weer niets. Ik voelde me niet eens benauwd, wel hoesten en piepen maar niet echt benauwd. En wat ik voelde was heel anders dan wat ik thuis een astma-aanval noem. Is het dat dan wel? Hoe kom ik daar nou weer achter? Onderhand is er nog nooit iets aangetoond met een test maar ik blijf wel met klachten lopen, het zal toch niet zo zijn dat ik alles verzin? Ik kan echt wel huilen nu, weet het ff allemaal niet meer.
Oud 19-10-2006, 13:07
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Yana schreef op 19-10-2006 @ 13:30 :
Dat wilde ik dus vandaag ook doen en daarom belde ik vandaag... maar ik moet mezelf al zo erg opladen om überhaupt te bellen, dat ik me gewoon echt genaaid voel als hij er wéér niet is. Wat is dat voor huisarts dan?!

En qua eten.. ik weet dat het niet gladjes verloopt, maar ik eet nu niet extreem weinig (meer) of zo. Ik probeer heel erg niet in eetbuien te vervallen..maar eigenlijk is het nogal gauw teveel voor mijn gevoel.

Komt wel goed. Ik weiger mijn leven op te geven.
Het is zeker goed dat je de huisarts steeds probeert te bellen!
Maar wat jij eet is wel extreem weinig, voor jou misschien niet, omdat je normaal nog minder at, maar als je eet wat een normaal mens nodig heeft, zit je vol en heb je helemaal geen trek meer die leidt tot eetbuien...
Oud 19-10-2006, 13:31
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik raak je kwijt, ben je al tijden kwijtgeraakt, kwijtgeweest.

Ik wou dat we gewoon maar overnieuw konden beginnen, want als er niemand anders op de wereld was behalve jij en ik had het kunnen werken.
Oud 19-10-2006, 14:14
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 19-10-2006 @ 11:49 :
er zijn onwijs veel dingen veranderd in vergelijking met vorig jaar he!! Gelukkig is er sprake van een versimpeling

Is je klas oke en lukt het weer de studie op te pakken?
Ja, ik had ook gehoord dat het zo veranderd was, en ja.. eigenlijk zijn de dingen die je zou vergeten en uit gehaald, dus ja, wel een versimpeling

Mijn klas is heel erg leuk! echt heel gezellig en ook iedereen hoort erbij zeg maar, laatst zijn we met zijn allen wezen eten, dat was ook erg dus dat is wel beter allemaal.
De studie zelf is wel zwaar, maar ja.. ik zie wel. Ik doe mijn best
Oud 19-10-2006, 14:20
Verwijderd
Kut, waarom laat ik me zo gek maken.

eergister al samengewerkt met nieuw meisje en haar nichtje. was tweede proefdag van dat nichtje. ging direct al niet zo lekker, ik mag geen vooroordelen hebben, maar ze werden nogal bevestigd zeg maar.
er was geen captain dus was mij gevraagd of ik de leiding op me wilde nemen. gister weer gewerkt, weer met dat nieuwe meisje en nog een ander meisje en weer was er geen captain. met dat andere meisje overlegd welke route we zouden lopen, dat nieuwe meisje bemoeide zich er niet echt mee. vervolgens haar de route uitgelegd en ondertussen ook iedere keer weer "we gaan daar zo rechts en dan lopen we zo en zo", maar ze liep echt iedere keer verkeerd.

Gisteravond na het werk valt ze helemaal uit tegen mij dat ik bazig en egoïstisch ben dat ze "mijn soort wel kent" dat ik niet moet denken dat ik beter ben blablablablabla
en vervolgens ook zeggen dat ik niet over haar mocht klagen, terwijl zij al over mij had geklaagd bij de teammanager. ze zei dat als ik slecht over haar ging praten, ze nog slechter over mij ging praten en dan zouden we wel zien wie er ging winnen.
Er was ook echt geen discussie met haar te voeren want zij had toch al gelijk. (iedere keer: ja ik zag dat toch, ik weet dat toch, ik ben niet gek toch.)

heb het toch tegen teammanager gezegd en die heeft haar op gesprek gehad, laatste waarschuwing gegeven. meisje heeft wel dr excuses aan teammanager gegeven (want toen ze over mij klaagde had ze ook al een grote mond) dus op zich wel goed opgelost.

maar voel me er niet lekker bij, voelde me gister echt naar. waarom zijn sommige mensen zo stom, willen ze per se ruzie zoeken. en waarom trek ik het me zo aan. ik ben nog nooit egoïstisch genoemd, in tegendeel, waarom zou ik haar dan geloven. kreng.
Oud 19-10-2006, 15:51
Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Eh ja wat wil je nou.
Oud 19-10-2006, 15:59
kroot
kroot is offline
Mijn lenzen doen de laatste dagen erg raar. Ik zie echt keiwazig.
Dalijk naar mijn orkest met een invaldirigent, ben benieuwd.
Oud 19-10-2006, 16:02
Roosje
Roosje is offline
Jezus, is het dan àltijd nodig om vervelend te doen?

En mail me terug. Mail me dan terug. Alsjeblieft?

Planning: ANW leren. Geschiedenis doorkijken. Eten. Naar de stad met mijn beste vriendinnetje. <3 Slapen. Morgen doorkomen. Paardrijden. Slapen. Nog meer slapen.
Moet lukken, toch?
Oud 19-10-2006, 17:07
darkfairy
darkfairy is offline
hmm
Oud 19-10-2006, 17:25
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Bob der Bär schreef op 19-10-2006 @ 16:51 :
Eh ja wat wil je nou.
*vraagt verklaring* *stuurt vanavond een pm terug*

Ik moet echt nog dingen doen waarin ik geen zin heb, en die schuif ik maar voor me uit. Mijn werk opzeggen, anatomie leren, dat soort dingen.

O, en botten. Hadden ze echt niets leukers kunnen verzinnen?

Laatst gewijzigd op 19-10-2006 om 17:28.
Oud 19-10-2006, 17:29
Verwijderd
Ik ga bij een klasgenootje op bezoek waar ik nog nooit eerder ben geweest. Spannend. Ben benieuwd.
Oud 19-10-2006, 17:54
Verwijderd
Vanmorgen bijna in paniek weggerend, vanmiddag toch nog gestudeerd.

Ik ben denk ik impulsiever dan ik dacht, maar dan meer 'in gedachten' dan dat ik het ook echt uitvoer (en dat is maar goed ook...).

Doodop
Oud 19-10-2006, 18:03
da leentjuh
da leentjuh is offline
"Je bent afgevallen he?"
"ja"
"kijk maar uit dat je geen anorexia krijgt haha"
"nee joh haha"
Ja leuk.

Alles is kut en ik kom er niet uit. Ik wil hem heel graag zien vanavond.. Moet ik wel ophouden met huilen want ik wil niet dat ie dan heel lief gaat doen. Dan ga ik pas echt huilen.
En ik wil al helemaal niet dat hij verdrietig wordt. Gisteren huilde mn moeder ook al, ik kan er niet tegen als zij huilt.

Ik weet het niet meer. Ik weet niet wat ik moet. Ik kan niet zo doorgaan, dat snap ik ook wel. Dan weeg ik over een half jaar 35 kilo. Maar wat dan? Ik kan ook niet stoppen, dan komen al die emoties die ik niet er ook nog bij kan hebben.
Kut.
Oud 19-10-2006, 18:18
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Zwart. schreef op 18-10-2006 @ 22:49 :
see.. dit is gwn geen shiit
jaa ik lees nu de forum .. voordat die ene gaat reagere.
maar ejj. ik kan je 1 ding seggen
de oplossing ligt bij jou, van die thuis shit ensoo...
heb ik ook mee te make, maar laat dat, heb je nix aan.
maar wtje.. fOkk'it. wil je drover sgrijven? doe je dat
nix.. die heeft t erger. Jij voelt JOUW pijn, dus klaar'm
ejj.. sgrijf je nou verhaaltjes?
sgrijf een boek
ik doe ook me ding.. se lese t graag. niet op forumblaablaaa
heb ik nix mee te maken eigluk.. uitsondering 2day
maar voordat ik gaa lulle.. lees alleen de dingen waar je wat aan hebt
Ik kan je erg moeilijk volgen geloof ik. Wil je de volgende keer even zonder msn-taal ofzo typen.

Maar ik geloof dat ik kan zeggen: Dank je.
Oud 19-10-2006, 18:33
Yana
Yana is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 19-10-2006 @ 19:03 :
"Je bent afgevallen he?"
"ja"
"kijk maar uit dat je geen anorexia krijgt haha"
"nee joh haha"
Ja leuk.

Alles is kut en ik kom er niet uit. Ik wil hem heel graag zien vanavond.. Moet ik wel ophouden met huilen want ik wil niet dat ie dan heel lief gaat doen. Dan ga ik pas echt huilen.
En ik wil al helemaal niet dat hij verdrietig wordt. Gisteren huilde mn moeder ook al, ik kan er niet tegen als zij huilt.

Ik weet het niet meer. Ik weet niet wat ik moet. Ik kan niet zo doorgaan, dat snap ik ook wel. Dan weeg ik over een half jaar 35 kilo. Maar wat dan? Ik kan ook niet stoppen, dan komen al die emoties die ik niet er ook nog bij kan hebben.
Kut.
Misschien is het verstandig als je hulp zoekt, dan kan je je emoties leren uiten en kun je er daadwerkelijk afstand van doen. Nu ben je ze alleen maar steeds weer aan het onderdrukken d.mv. slecht eten.

Citaat:
Gothic schreef op 19-10-2006 @ 14:07 :
Het is zeker goed dat je de huisarts steeds probeert te bellen!
Maar wat jij eet is wel extreem weinig, voor jou misschien niet, omdat je normaal nog minder at, maar als je eet wat een normaal mens nodig heeft, zit je vol en heb je helemaal geen trek meer die leidt tot eetbuien...
Ik denk dat het zeker niet éxtreem weinig is. En als je kijkt naar wat ik momenteel eet, dan doe ik het geloof ik vrij aardig. Ik weet het niet precies, ik tel geen calorieën en ik doe het maar een beetje op de gok. Niet op gevoel, want dan zou het minder zijn. Volgens mij heb ik vandaag wel "goed" gegeten. Neemt niet weg dat het nog steeds een strijd is. Hoewel ik in eerste instantie niet meer wilde, ga ik misschien toch morgen de dokter maar weer bellen. Als ik durf...maar ach, heb het nu al drie keer gedaan, moet toch een keer gaan lukken.
Oud 19-10-2006, 18:37
Verwijderd
Met gokken zul je meestal te laag zitten. En alleen de strijd al is niet goed. Geef da leentjuh het goede voorbeeld en doe zelf ook wat je haar adviseert: zoek hulp.
Oud 19-10-2006, 18:43
Yana
Yana is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 19-10-2006 @ 19:37 :
Met gokken zul je meestal te laag zitten. En alleen de strijd al is niet goed. Geef da leentjuh het goede voorbeeld en doe zelf ook wat je haar adviseert: zoek hulp.
Ik doe mijn best, echt waar.. Ik ben het echt helemaal zat allemaal. Morgen ga ik bellen. Weer.
Oud 19-10-2006, 18:47
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Yana schreef op 19-10-2006 @ 19:33 :
Misschien is het verstandig als je hulp zoekt, dan kan je je emoties leren uiten en kun je er daadwerkelijk afstand van doen. Nu ben je ze alleen maar steeds weer aan het onderdrukken d.mv. slecht eten.

Ik weet het niet.
Ze zijn zó heftig, ik weet niet of ik dat aankan.
En de psychologen ed die ik gehad hebben zeiden alleen maar ik snap dat je je kut voelt, zou iedereen hebben in zo'n situatie. Je moet het leren accepteren.
Fijn, dat helpt Het enige wat ik merkte was dat ik knallende koppijn had iedere keer dat ik er was geweest.
Maar goed, ik heb al een verwijzing (wel van half jaar geleden) voor een psychiater, miss daar maar eens achteraan gaan.
Oud 19-10-2006, 18:51
Yana
Yana is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 19-10-2006 @ 19:47 :
Ik weet het niet.
Ze zijn zó heftig, ik weet niet of ik dat aankan.
En de psychologen ed die ik gehad hebben zeiden alleen maar ik snap dat je je kut voelt, zou iedereen hebben in zo'n situatie. Je moet het leren accepteren.
Fijn, dat helpt Het enige wat ik merkte was dat ik knallende koppijn had iedere keer dat ik er was geweest.
Maar goed, ik heb al een verwijzing (wel van half jaar geleden) voor een psychiater, miss daar maar eens achteraan gaan.
Ze zijn inderdaad heftig, daarom voel je ook die overlevingsdrang om ze te verhullen met je eetgedrag. Ik herken het echt hoor. Vluchtgedrag. En een heel groot gedeelte van mij wil nog steeds dat vluchtgedrag vertonen, maar een ander deel van mij weet dat dat precies is wat het is..een vlucht. En ik wil niet mijn hele leven vluchten, wegrennen voor mijzelf. Ik wil gewoon kunnen zijn waar ik ben, en het accepteren.

En ja, ze kunnen zeggen dat je het moet leren accepteren... maar hopelijk gaan ze je ook echt helpen óm het te accepteren. Want dat het moet, dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel. Net als ik, ik weet dat het moet maar ik weet niet hoe.

Zoek hulp. En zie het niet als een zwakte, maar als een overwinning. In feite is dat voortdurende vluchten veel zwakker.
Oud 19-10-2006, 19:11
Verwijderd
'come and see it snowing'
..
ik wil uit het raam kijken en samen urenlang onze mond houden en armen om elkaar heen en zo verliefd zijn.

maar wie liefde zoekt zal niks vinden
Oud 19-10-2006, 19:16
moon
moon is offline
werd vanochtend flink depri. wakker, geen flauw idee hoe dat nou kwam. Het moet dit keer bijna een lichamelijke oorzaak hebben gehad, want verder was er niks. Heel raar, halverwege de dag trok het weg.

Heb net met een jongen uit mijn klas gemsnt, gewoon over ons groepsverslag. Maar ik vond het eng
Met jongens die niet zo knap zijn kan ik hele gesprekken voeren zonder bang te zijn terwijl ik met knappe jongens niet durf te praten, op de 1 of andere manier ben ik dan altijd bang om gepest te worden ofzo, of dat ze me niet mogen. Mooi uiterlijk bij jongens associeer ik heel snel met vervelende jongens. Gelukkig bewijst die jongen uit mijn klas het tegendeel. Hij doet echt altijd heel lief tegen me!
Oud 19-10-2006, 19:21
Redhair
Redhair is offline
'Hoe gaat het met je?'
'Ja, goed, geloof ik.'
'Goed omdat je weer gebruikt?'
'Ja.'
'Denk je dat een gesprek nu zin heeft? Aangezien ik zie dat je onder invloed bent.'

Toch gepraat. Mijn twijfels, mijn gevoel, mijn verstand, alles eruit gegooid. Hoe geweldig het was, vorige week zaterdag. Hoe geweldig het was, afgelopen maandag. Hoe rot het was, toen ik even niets had, toen ik te lang wakker was. Verteld dat ik een toekomst wil, een opleiding, maar ook weer niet.
En wat zij allemaal zegt klopt zo. Dat ik ons wereldje spannend en aantrekkelijk vind, ik tegen de levensstijl van mijn vrienden opkijk, maar ondertussen ook verafschuw, dat ik op 'gewone' mensen neerkijk maar ondertussen mezelf waardeloos vind. Dat ik wil gebruiken en stoppen, dood wil en leven wil, dat als ik gebruik gelukkiger ben, omdat er dingen zijn waar ik, als ik gebruik, niet aan denk. Wow, hoe weet ze dat. Ik kon alleen maar knikken. Alles klopte.

We hebben afgesproken dat de gesprekken niet meer in het teken moeten staan van 'stoppen'. Als ik blijf gebruiken en niet echt wil stoppen, heeft dat geen zin. Ik kom gewoon bij haar om mijn verhaal te doen, mijn twijfels en gevoelens te bespreken. Dan zal zij haar mening erover geven, me tips geven, me steunen. Daarnaast wil ze volgende week een beetje mijn verleden bloot leggen. Ooh, eng, wat moet ik vertellen?

Daarna naar D. gegaan, wat gehangen, plannen gemaakt voor Berlijn, heerlijk, maandag gaan we met z'n tweeen weg, een paar dagen los gaan, zonder ouders, zonder vriendjes, zonder school.
Toen belde J., die ziek is, dat ik houtsnippers voor de ratten moest halen. Naar hem toe gegaan, die kooi verschoond, samen gelachen om onze beestjes. Die van mij is echt een mietje, net als ik, terwijl die van hem een lefbek is, net als hij. We gingen nog wat cabaret kijken, hij kwam tegen me aanliggen. Dat was alweer een poosje niet gebeurd. Pff, <333, ik had verwacht dat het rond deze tijd allang uit zou zijn, maar we zijn allebei nog helemaal verliefd. <3
Oud 19-10-2006, 19:34
darkfairy
darkfairy is offline
wanneer houd het op
Oud 19-10-2006, 19:58
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 19-10-2006, 20:33
Verwijderd
het heeft geen zin meer. dat had het allang niet meer.
Oud 19-10-2006, 21:04
Faerie
Faerie is offline
Aww, volgens mij vind die ene jongen me leuk, hij kijkt constant naar me en hij is zo verlegen tegen me maar echt een schatje volgens mij Grappig dat ik toch nog aandacht krijg ondanks mijn lelijke Jumbo blouse, schort en mutsje

Verder heb ik zin in morgen! Zijn ouders ontmoeten en ik blijf meteen bij 'm eten.. best spannend eigenlijk, maarja ik ga niet zenuwachtig zijn, ik ben toch niet mensenschuw ofzo Gewoon mezelf en gezellig zijn!
Oud 19-10-2006, 21:12
Ann
Ann is offline
En ik denk dat ik er weer mee kan gaan beginnen. Het moet nu echt afgelopen zijn. Krom 0.o maar het moet.
Oud 19-10-2006, 21:37
darkfairy
darkfairy is offline
grr erg leuk om te horen
Oud 19-10-2006, 21:56
Verwijderd
Citaat:
seCond ChoiCe schreef op 19-10-2006 @ 21:33 :
het heeft geen zin meer. dat had het allang niet meer.
Oud 19-10-2006, 22:00
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Yana schreef op 19-10-2006 @ 19:33 :
Ik denk dat het zeker niet éxtreem weinig is. En als je kijkt naar wat ik momenteel eet, dan doe ik het geloof ik vrij aardig. Ik weet het niet precies, ik tel geen calorieën en ik doe het maar een beetje op de gok. Niet op gevoel, want dan zou het minder zijn. Volgens mij heb ik vandaag wel "goed" gegeten. Neemt niet weg dat het nog steeds een strijd is. Hoewel ik in eerste instantie niet meer wilde, ga ik misschien toch morgen de dokter maar weer bellen. Als ik durf...maar ach, heb het nu al drie keer gedaan, moet toch een keer gaan lukken.
Ik tel wel jouw cal en ik weet dat het extreem weinig is en een crashdieet is.

Maar laten we het bij het positieve houden, je doet je best hulp te zoeken en morgen ga je weer bellen.
Oud 19-10-2006, 22:02
Hawahaai
Hawahaai is offline
Bah, weer ontploft. En misschien is het ook niet helemaal eerlijk, zoals ik het stel. Maar helemaal eerlijk is het ook zeker niet. En nu laat ik me toch weer opschepen met al dat werk...
Oud 19-10-2006, 22:04
darkfairy
darkfairy is offline
niks laten merken en doorgaan
Oud 19-10-2006, 22:12
Redhair
Redhair is offline
Ik moest toenstraks even naar J. want mijn vader wilde alweer een jointje voor het slapen gaan. Ooh die blik, die kusjes, ik ben echt te verliefd.
Oud 19-10-2006, 22:16
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Yana schreef op 19-10-2006 @ 19:51 :
Ze zijn inderdaad heftig, daarom voel je ook die overlevingsdrang om ze te verhullen met je eetgedrag. Ik herken het echt hoor. Vluchtgedrag. En een heel groot gedeelte van mij wil nog steeds dat vluchtgedrag vertonen, maar een ander deel van mij weet dat dat precies is wat het is..een vlucht. En ik wil niet mijn hele leven vluchten, wegrennen voor mijzelf. Ik wil gewoon kunnen zijn waar ik ben, en het accepteren.

En ja, ze kunnen zeggen dat je het moet leren accepteren... maar hopelijk gaan ze je ook echt helpen óm het te accepteren. Want dat het moet, dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel. Net als ik, ik weet dat het moet maar ik weet niet hoe.

Zoek hulp. En zie het niet als een zwakte, maar als een overwinning. In feite is dat voortdurende vluchten veel zwakker.
Ja maar hoe kan ik iets accepteren als het erger wordt? En ik weet niet waar ik aan toe ben, of het nog erger wordt of dat het zo blijft. En hoe kan ik in de vredesnaam accepteren dat mijn sluitspier niet 100% betrouwbaar is? Ik schaam me dood om het hier alleen al neer te zetten. Laat staan dat ik er mee kan leven.
En ze helpen me vrij weinig, niemand vertelt me hoe ik dat dan moet accepteren. De dokters zeggen alleen maar hoe wonderbaarlijk goede spina ik ben. Ik kan toch lopen? Ik heb toch een goed verstand? Ja, fijn.

Al eet ik genoeg, fysiek blijf ik zwak. Dus dan heb ik zoiets van waarom zou ik? Ik heb 12 kilo meer gewogen en ik haatte mezelf verschrikkelijk. Echt absurd. Ik wil dat niet meer, absoluut niet. Ik wil naar mezelf kunnen kijken zonder een paniekaanval te krijgen. Ik wil mn moeder kunnen omhelzen zonder dat ik bang ben dat ze al mn vet voelt.
Oud 19-10-2006, 23:23
Verwijderd
ik wil L. troosten maar niet stom of overdreven overkomen
pff
ze is gewoon lief
Oud 19-10-2006, 23:26
Hawahaai
Hawahaai is offline
Voor een ander zorgen kan ik wel (soms dan), maar voor mezelf... ho maar. Het is weer veel te laat. Ik ben hardstikke oververmoeid en slaap hier nu bijna, maar moet van mezelf nog even doorwerken. Anders is het morgen weer gemopper. Tiswa... Ik vind dat ik al best veel gedaan heb, maar heb eigenlijk geen zin om het in mijn eentje te doen, want dan krijg ik toch alleen maar gezeur dat hij niks kan vinden en dat de kast niet praktisch ingedeeld is.
Af en toe vraag ik me serieus af wat ik hier doe. Al mijn principes worden overboord gegooid.... Dat had ik nou nooit van mezelf gedacht. Maar aan de andere kant is het dat ook allemaal wel waard... Tegenstrijdig...

Morgen verder opruimen, boodschappen doen, poetsen en huiswerk maken. En het moet af. Dan maar over 6 uur mee opstaan en meteen weer beginnen. Eigen schuld, had ik maar "gewoon" om 10u moeten gaan slapen, zoals ik me voorgenomen had voor deze hele week.
Oud 19-10-2006, 23:41
Redhair
Redhair is offline
Godverdomme K., nu ben je echt te ver gegaan. Ik probeerde je tering acties altijd een beetje te begrijpen, wilde het altijd ook vanuit jouw kant zien, hoeveel moeite me dat ook kostte, maar nu ben je echt over de streep gegaan.
Met de grootste moeite probeer ik nu J. te kalmeren, hij staat op het punt je helemaal naar de klote te slaan. En eerlijk gezegd kan ik hem geen ongelijk geven. Serieus K., mocht je nog een keer iets flikken, en J. kan zich niet meer inhouden, dan zal ik hem proberen tegen te houden, maar puur en alleen omdat ik niet wil dat hij door jou kansloze gedrag in de problemen komt. Of nog erger, zichzelf van kant maakt nadat jij kapot bent. Maar het liefst schop ik je nou alle trappen van het trappenhuis af, want ik word ziek van je, en dat terwijl ik niet eens een huis met je deel. Val dood, vuile junk. Jij bent K. niet meer. Je bent niets meer van mij, behalve een ongemak voor mijn vriend. Ik walg van het idee dat ik zo veel om je heb gegeven, ik walg van het idee dat jij verliefd op me was. Je bent niets meer dan een waardeloze zak stront, een vuile junk, een zielige alcoholist.

Het doet me geen pijn om dit te denken. De K. die ik kende is vermoord door alle drugs en drank. Wat over is, is een wrak. Ga alsjeblieft weg, voor jezelf, al kan het me geen reet schelen hoe het met je gaat, maar vooral voor J.. Donder op, bezorg mijn vriend geen last, bezorg niemand nog langer last, verdwijn godverdomme.
Oud 19-10-2006, 23:42
Verwijderd
liefde.
maar ik heb het vast al verpest. zoals altijd.
benieuwd of ze dit leest.
en of ze weet dat ik t over haar heb.

blij van mn oude tel. af te zijn. no more stalking..
ik wil L. knuffelen. haar lief vasthouden.
kijken hoe t gaat
Oud 19-10-2006, 23:55
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Repelsteel schreef op 20-10-2006 @ 00:42 :
liefde.
maar ik heb het vast al verpest. zoals altijd.
benieuwd of ze dit leest.
en of ze weet dat ik t over haar heb.

blij van mn oude tel. af te zijn. no more stalking..
ik wil L. knuffelen. haar lief vasthouden.
kijken hoe t gaat
*knuf*
Oud 19-10-2006, 23:57
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 19-10-2006 @ 23:04 :
niks laten merken en doorgaan
Onze gedachten zijn vaak zo hetzelfde.. en dan weet ik daardoor niet eens iets te schrijven.. *zucht*
Oud 20-10-2006, 03:42
n.
n. is offline
wanneer gaat de pijn eindelijk weg

steeds komt hij weer terug

net als je denkt alleen te zijn

zoekt hij je op

en maakt je verdrietig
Oud 20-10-2006, 08:02
Verwijderd
Oh ik zie er niet uit. Wit en die stomme kringen onder mn ogen. Mn moeder sleept me overal mee naar toe ipv dat ze naar me luistert en iets doet. Ja, ik moet eigenlijk gaan praten ipv hints geven die toch niet opgevangen worden. Ik heb buikpijn.
Oud 20-10-2006, 09:32
Yana
Yana is offline
Citaat:
Gothic schreef op 19-10-2006 @ 23:00 :
Ik tel wel jouw cal en ik weet dat het extreem weinig is en een crashdieet is.

Maar laten we het bij het positieve houden, je doet je best hulp te zoeken en morgen ga je weer bellen.
Dat verbaast me eerlijk gezegd, omdat ik dacht dat ik toch best goed bezig was..

Maar goed, mensen.. Nieuws! Ik heb een afspraak
Dadelijk even erheen, mijn verhaaltje doen, en als ik terugkom ben ik opgelucht..denk ik. Ik zeg gewoon dat ik na een tijd aankloten nu weer echt mn best doe om normaal te eten, maar dat dat enigszins verstoord is en dat ik het moeilijk vind mijn motivatie hoog te houden. That must be enough, right? Zo is het ook precies.

Citaat:
da leentjuh schreef op 19-10-2006 @ 23:16 :
Ja maar hoe kan ik iets accepteren als het erger wordt? En ik weet niet waar ik aan toe ben, of het nog erger wordt of dat het zo blijft. En hoe kan ik in de vredesnaam accepteren dat mijn sluitspier niet 100% betrouwbaar is? Ik schaam me dood om het hier alleen al neer te zetten. Laat staan dat ik er mee kan leven.
En ze helpen me vrij weinig, niemand vertelt me hoe ik dat dan moet accepteren. De dokters zeggen alleen maar hoe wonderbaarlijk goede spina ik ben. Ik kan toch lopen? Ik heb toch een goed verstand? Ja, fijn.

Al eet ik genoeg, fysiek blijf ik zwak. Dus dan heb ik zoiets van waarom zou ik? Ik heb 12 kilo meer gewogen en ik haatte mezelf verschrikkelijk. Echt absurd. Ik wil dat niet meer, absoluut niet. Ik wil naar mezelf kunnen kijken zonder een paniekaanval te krijgen. Ik wil mn moeder kunnen omhelzen zonder dat ik bang ben dat ze al mn vet voelt.
*Knuf*. Fysiek heb ik ook allerlei klachten. Wel van een andere aard, maar toch. Ik denk dat mijn eetgedrag de klachten ook verergerd.. Je lichaam reageert vanzelfsprekend op wat jij allemaal doet. Behandel het goed, en het zal jou beter behandelen. Daar geloof ik echt in. Niet dat het dan óver zal zijn, dat zeker niet. Maar waarom wil je het nóg meer kapot maken?

Zoek dan hulp meis, dan kunnen ze je leren hoe je het kan accepteren. Stel je open. Toon motivatie..

Pf. *Ademt even diep in en uit*

De ironie, ik belde vandaag en ze waren keer op keer in gesprek... Wat een moeite ik heb moeten doen alleen de huisarts al te bereiken! . Maar goed. Mijn leven is het waard om zo gelukkig mogelijk geleefd te worden. Soms moet je nou eenmaal doorzetten.
Oud 20-10-2006, 09:45
ST*R
ST*R is offline
Waarschijnlijk slaat mijn 'probleem' nergens op vergeleken met die van jullie maar wil het toch even kwijt. Ik ben gisteren voor ongeveer de 1e keer in mn leven afgewezen voor iets wat ik heeeel graag wilde --> een kamer. Ik was wel door de 1e ronde heen, maar ben het uiteindelijk niet geworden. Dit was pas de eerste keer dat ik hospiteerde, dus zo erg is het allemaal niet. Maar het was zo'n leuk huis! En ik zou nu zoo blij zijn geweest als ik wist dat ik in dat leuke huis ging wonen.
Maar ach, komt wel goed. Dit is het enige mindere in mn leven nu dus ik stel me aan. Dat ze me niet wilden betekent dus dat ik niet echt bij hun pas, dus alleen maar mooi dat ik het niet geworden ben. En nu niet meer aan denken.
Oud 20-10-2006, 10:00
Verwijderd
Ik haat je!!! En toch hou ik van je.
Oud 20-10-2006, 10:43
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik geloof dat het niet goed voor je geestelijke gezondheid is als je weet dat je vriend boos op je is en je vervolgens op een parkeerplaats 2,5 uur in de auto laat zitten terwijl hij weet dat je niet naar buiten durft omdat het buiten donker is.
Ik weet niets meer van gisteravond, alleen dat ik me nu nog enorm gespannen voel, spierpijn heb en gehavend ben. Great. Hij had er niet meer aan gedacht.

Snap het even allemaal niet meer. En morgen ben ik jarig en ik heb er echt geen zin meer in. Had ik sowieso al niet maar wat mij betreft mag ik nu terplekke dood neervallen.
Oud 20-10-2006, 10:45
Hawahaai
Hawahaai is offline
Poeh. Best eng lijkt me dat, weer zo gigantisch met je neus op de feiten gedrukt worden... En dan gaat het niet eens om mij. Ik krijg er de kriebels van. En ik vind het moeilijk. Dat iemand die je kent, binnenkort gaat sterven, is al moeilijk. Dat dat de vader van vriendinnen van je is, al helemaal. Maar dat dat dan ook nog eens van die vriendinnen is, waarbij je altijd al een beetje op je woordkeus enzo moet letten, omdat ze nu eenmaal wat minder "slim" zijn (niks tegen mbo, en het zijn superleuke meiden, maar ik moet mijn eigen gedrag dan wel altijd een beetje aanpassen), maakt het niet makkelijker om er met hen over te praten... Van de week zei de een nog dat het eigenlijk wel redelijk ging naar omstandigheden, nu hoor ik van de ander dat het sinds gisteren eigenlijk weer heel slecht gaat... *kippenvel krijgt*
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten