Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En qua eten.. ik weet dat het niet gladjes verloopt, maar ik eet nu niet extreem weinig (meer) of zo. Ik probeer heel erg niet in eetbuien te vervallen..maar eigenlijk is het nogal gauw teveel voor mijn gevoel. Komt wel goed. Ik weiger mijn leven op te geven.
||
Citaat:
Maar wat jij eet is wel extreem weinig, voor jou misschien niet, omdat je normaal nog minder at, maar als je eet wat een normaal mens nodig heeft, zit je vol en heb je helemaal geen trek meer die leidt tot eetbuien...
||
Citaat:
![]() Mijn klas is heel erg leuk! echt heel gezellig en ook iedereen hoort erbij zeg maar, laatst zijn we met zijn allen wezen eten, dat was ook erg ![]() ![]() De studie zelf is wel zwaar, maar ja.. ik zie wel. Ik doe mijn best ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik moet echt nog dingen doen waarin ik geen zin heb, en die schuif ik maar voor me uit. Mijn werk opzeggen, anatomie leren, dat soort dingen. ![]() O, en botten. Hadden ze echt niets leukers kunnen verzinnen?
Laatst gewijzigd op 19-10-2006 om 17:28. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik geloof dat ik kan zeggen: Dank je. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ze zijn zó heftig, ik weet niet of ik dat aankan. En de psychologen ed die ik gehad hebben zeiden alleen maar ik snap dat je je kut voelt, zou iedereen hebben in zo'n situatie. Je moet het leren accepteren. Fijn, dat helpt ![]() Maar goed, ik heb al een verwijzing (wel van half jaar geleden) voor een psychiater, miss daar maar eens achteraan gaan.
||
Citaat:
En ja, ze kunnen zeggen dat je het moet leren accepteren... maar hopelijk gaan ze je ook echt helpen óm het te accepteren. Want dat het moet, dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel. Net als ik, ik weet dat het moet maar ik weet niet hoe. Zoek hulp. En zie het niet als een zwakte, maar als een overwinning. In feite is dat voortdurende vluchten veel zwakker.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar laten we het bij het positieve houden, je doet je best hulp te zoeken en morgen ga je weer bellen.
||
Citaat:
En ze helpen me vrij weinig, niemand vertelt me hoe ik dat dan moet accepteren. De dokters zeggen alleen maar hoe wonderbaarlijk goede spina ik ben. Ik kan toch lopen? Ik heb toch een goed verstand? Ja, fijn. Al eet ik genoeg, fysiek blijf ik zwak. Dus dan heb ik zoiets van waarom zou ik? Ik heb 12 kilo meer gewogen en ik haatte mezelf verschrikkelijk. Echt absurd. Ik wil dat niet meer, absoluut niet. Ik wil naar mezelf kunnen kijken zonder een paniekaanval te krijgen. Ik wil mn moeder kunnen omhelzen zonder dat ik bang ben dat ze al mn vet voelt.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Maar goed, mensen.. Nieuws! Ik heb een afspraak ![]() Dadelijk even erheen, mijn verhaaltje doen, en als ik terugkom ben ik opgelucht..denk ik. Ik zeg gewoon dat ik na een tijd aankloten nu weer echt mn best doe om normaal te eten, maar dat dat enigszins verstoord is en dat ik het moeilijk vind mijn motivatie hoog te houden. That must be enough, right? Zo is het ook precies. Citaat:
Zoek dan hulp meis, dan kunnen ze je leren hoe je het kan accepteren. Stel je open. Toon motivatie.. Pf. *Ademt even diep in en uit* De ironie, ik belde vandaag en ze waren keer op keer in gesprek... Wat een moeite ik heb moeten doen alleen de huisarts al te bereiken! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #73 Miracle | 1 | 15-10-2006 14:34 |