Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2002, 21:40
sublime
sublime is offline
wat vind jij nou ontzettend irritant als je in de bios of filmhuis zit?? zelf vind ik t zwaar irritant als mensen gigantisch gaan zitten kloten onder de film; zwaar overdreven lachen, heel hard praten, hardop commentaar geven, bij spannende films gaan roepen dat het een mietjes film is enz....

dus, spui hier je irritaties
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2002, 23:58
Verwijderd
ja.. dat zei ik dus al, vervelende mensen die je film afkraken

enne... kinderen die gaan gillen

en extreem domme mensen, daar erger ik me sowieso al aan, maar in de bios ben je verplicht om naast ze te zitten.. blergh.. ga lekker al je beltoontjes op je nieuwe nokia ergens anders uitgebreid zitten demonstreren domme breezertrut.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 00:38
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Al het bovenstaande.

Zijn er mensen die dit ook wel eens in een filmhuis hebben meegemaakt? In mijn ervaring gedraagt het filmhuispubliek zich altijd goed.
Oud 26-09-2002, 08:33
AirRaid
AirRaid is offline
van de figuren de om elk ding lachen (zelf als het totaal not funny is)
van die kakelwijven die de hele film door praten
telefoons die af gaan (de doodstraf erop zetten)
als ze met hun eten gaan gooien (dat deed ik teon ik een jaar of 3 was)
laatkomers heb ik ook een hekel aan (film is paar minuten bezig komen er nog paar figuren zaal binnen, lopen ze voor je langs )
kleine kinderen die voor de hele tijd door de zaal moeten rennen (man houdt dat grut bij je)

dat was het zo een beetje
Oud 26-09-2002, 10:07
ganralph
ganralph is offline
mensen die n film niet helemaal snappen en dat aan de hele zaal duidelijk willen maken;
tijdens de exorcist zat er achter me iemand ontzettend te lachen om de (in zijn ogen) belachelijke sfx en het vloeken van Megan

tijdens Star Wars:the phantom menace renden er ook allemaal kinderen door de zaal, en praten en zeuren en naar de wc en iets willen drinken (lang leve de service-bioscoop) - vooral de vaders zaten WEL aandachtig naar de film te kijken (ok, volgende keer dus sowieso de late voorstelling)

in het filmhuis nooit problemen gehad; ook bij nachtelijke (voor)premieres is het veel gezelliger (ok, je zit dan wel tussen 250 die-hard LotR-fans, die gaan klappen na de aftiteling maar goed)
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 10:58
Verwijderd
In filmhuizen heb ik nooit iets gemerkt nee.

Verder.. ach, the usual, dat een telefoon afgaat vind ik al heel vervelend, maar mensen die dan ook het gesprek nog gaan voeren daar 'Ja, hee, ik zit eigenlijk in de bioscoop.. Nee, joh, maakt niet uit, kan wel even'.. *frustratie*

Mensen die met popcorn gaan gooien vind ik vervelend, *goh*, mensen die ontzettend laat binnen komen, jongens die stoer gaan lopen doen en keihard door de zaal heen schreeuwen en bij bepaalde films erger ik me aan de rondrennende kinderen ja. (Okay, nu vraag je er ook wel om als je om zondagochtend naar Scooby Doo gaat, maar ik zat daar zonder dat ik geslapen had )
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 11:13
sublime
sublime is offline
heb er nooit last van in het filmhuis eigenlijk; alleen laatst bij donnie darko zaten 2 jongens echt zwaar irritant te lachen

en laat komers zijn ook irritant ja; wij zeggen dat altijd als ze langs komen "geeft niet hoor dat je een kwartier te laat bent" of "optijd komen mag best hoor" kun je je irritaties weer even kwijt

en ik vind extreem domme mensen dus ook wel zwaar irritant. maar eigenlijk mag dat niet kunnen zij toch ook nix aan doen, dat ze een iq van 0 hebben ???
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 15:48
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
sublime schreef:
1. als mensen gigantisch gaan zitten kloten onder de film
2. zwaar overdreven lachen
3. heel hard praten
4. hardop commentaar geven
5. bij spannende films gaan roepen dat het een mietjes film is
1. jah is zeer irri jah heb ut zel fook 1 keer gedaan onder een film...k zag de mensen zich ergeren
2. dan moet je niet met me vader naar een lach film gaan
3. jah is ook heel irri
4. jah hou t lekker voor je of zeg ut na de film
5. idd...had je maar trailers moeten bekijken van te voren
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 15:53
Uice
Uice is offline
Zat bij Lord of the Rings achter een paar mensen die het boek gelezen hadden...
"Volgens het boek gebeurt nu dat... Hee, in het boek ging dat anders... In het boek staat het zus en zo...."
Blijf dan thuis en ga nog een keer het boek lezen eikels.
Oud 26-09-2002, 16:10
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
In Almere is een bioscoop waar je kan bestellen onder de film. Die serveersters lopen dus constant door de zaal en er moet worden afgerekend in het donker enzo....heel irrtant!
Oud 26-09-2002, 16:25
sublime
sublime is offline
Citaat:
Juice schreef:
Zat bij Lord of the Rings achter een paar mensen die het boek gelezen hadden...
"Volgens het boek gebeurt nu dat... Hee, in het boek ging dat anders... In het boek staat het zus en zo...."
Blijf dan thuis en ga nog een keer het boek lezen eikels.
dat deed ik ook, maar niet onder de film, alleen in de pauze en erna... maar geloof niet dat er mensen last van hadden. hoop ik
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 17:04
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Ja dat hoort er bij. Het enige waar ik me aan stoor is het 'Ja maar dat kan toch niet.'
Maar over het algemeen erger ik me niet zo snel. Ik denk dat mensen zich eerder aan mij storen.

Laatst gewijzigd op 26-09-2002 om 17:06.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 17:53
Blubje
Blubje is offline
wat ik zeeer irritant vind, is dat er duidelijk wordt gevraagd om mobieltjes uit te zetten en dan gaat er alsnog een mobieltje af!! verschrikkelijk...en ja idd irritante mensen, pratende mensen,commentaar gevende mensen enz enz.
Oud 26-09-2002, 18:08
snoopy
snoopy is offline
Het àllerirritantst is met iemand een film kijken, die de film al kent. Heel vaak kunnen mensen het niet laten om dat dan ook te laten merken: "nu wordt het spannend" "opletten, dit is een leuk stukje" "raar he? dat gebeurt straks weer!" en het allerergst: "ze gaat dood op het eind!" OMG!
Oud 26-09-2002, 19:15
NN
NN is offline
1 Bellers.
2 Praters.
3 Te laat komers
4 Een half uur reclame voor film aan.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 19:38
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
NN schreef:
1 Bellers.
2 Praters.
3 Te laat komers
Dat iedereen het praten tijdens een film als vervelend beschouwd wekt enige verbazing bij me op.
Oud 26-09-2002, 19:41
legatus
legatus is offline
Citaat:
Dat iedereen het praten tijdens een film als vervelend beschouwd wekt enige verbazing bij me op.
De toeschouwers, niet de spelers in de film...
Oud 26-09-2002, 20:08
heldin
heldin is offline
al het bovenstaande vind ik irritant, en verder na een pauze al die krakende chips- en popcornzakken
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 20:11
sublime
sublime is offline
Citaat:
NN schreef:

ik hou juist van filmreclame maar opzich duurt ut wel heel erg lang ja; heb je gelukkig in ut filmhuis niet; das lichthuis en draaien maar
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 20:28
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
legatus schreef:
De toeschouwers, niet de spelers in de film...
Dat snap ik, pretentieuse pik.
Oud 26-09-2002, 21:45
sublime
sublime is offline
Citaat:
Jan-Diederik schreef:
ietwat snel op je tenen getrapt ??
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 22:20
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
sublime schreef:
ietwat snel op je tenen getrapt ??
Nee
Ik zeg niks anders dan de waarheid
Legatus, weet dat zelf ook al wel, niet?
Oud 26-09-2002, 23:30
Dutchian
Dutchian is offline
zoals al genoemd is, mensen die de film al hebben gezien en dan aan hun medegenoot gaan zeggen wat er gaat gebeuren.

Wat ook erg irritant is, zijn de LASERPOINTERS. Die ik (jammer genoeg) ook nog weleens op het scherm vliegen.
Oud 27-09-2002, 07:35
Jozzy
Jozzy is offline
Kinderen die ook maar enig geluid maken dat mijn oren bereikt..... Dat zou gewoon verboden moeten worden: kinderen in bioscoopfilms...

En nee, ze worden niet altijd geweerd als ze te jong zijn!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 09:57
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
roken/blowen
popcorn smijten (tenzij et een horrornacht betreft; dan doe ik fanatiek mee)
harde scheten
snurkende mensen
als et een slechte film betreft; de film
kleine kinderen
kleine kinderen
kinderen
groepen kinderen
mensen die zeggen dat et een goede film was, terwijl ik tenenkrommend op de pauze wacht omdat mijn vrienden et ook een goede film vinden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-09-2002, 12:15
Verwijderd
alles wat er gezegd is maar ik mis nog een ding..

mensen die je beeld blokken omdat jij klein bent en zij groot.. (das bij de modernere bios minder omdat het goed gebouwd is, maar bij de oudere blij ik het irri vinden..)

o en hoog haar natuurlijk! (je wil geen Marge Simpson voor je hebben zitten he )
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef:
mensen die je beeld blokken omdat jij klein bent en zij groot..
Af en toe ook wel last van ja
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 12:51
Martijn
Martijn is offline
Citaat:
AirRaid schreef:

telefoons die af gaan (de doodstraf erop zetten)
dat gaan ze ook doen

nou dat niet maar je mobiel wordt afgepakt en je meot 50 euro betalen ofzoiets hoorde ik op t nieuws (geen slecht id)

en ik vin hhet heeeel irri als mensen gan zittten praten onder de film ofzow iig als ze herrie make
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 16:13
gizmo
gizmo is offline
mensen die grappen uit de film bv aan hun partner gaan uileggen..*vreet sokke op*

mensen die (te luidruchtig) praten
chips of popcorn eters... hmm
kutkinders
telefoons die afgaan
Oud 27-09-2002, 17:01
scala
scala is offline
Citaat:
Silent Enigma schreef:
kleine kinderen
kleine kinderen
kinderen
groepen kinderen
echt wel

de bios in almere is zo'n service geval en d'r is dus geen pauze. wat ik op zich niet erg vind, das zo'n onderbreking. maarja nadeel is wel dat die mensen door het beeld lopen, je buren voor je langs bestellen en dat ze niet echt fluisterend bestellen....

en bij het filmhuis heb ik af en toe echt het gevoel dat ik samen met bejaarden zogenaamd gezellig op de bank voor de buis zit ofzo die maken van die gare opmerkingen, zitten met elkaar te praten of te schaterlachen...blegh das wel irritant.

Maarja uiteindelijk ga ik wel voor de film
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 21:02
Verwijderd
Citaat:
scala schreef:
echt wel

de bios in almere is zo'n service geval en d'r is dus geen pauze. wat ik op zich niet erg vind, das zo'n onderbreking. maarja nadeel is wel dat die mensen door het beeld lopen, je buren voor je langs bestellen en dat ze niet echt fluisterend bestellen....
Dat bestellen bij de Cinemare (zo heet die bios) is idd vet irritant, en dat ze dan uitgebreid moeten afrekenen enzo, leidt allemaal zo gigantisch af van de film...

En er was ook een keer een familie die met kinderen en kleinkinderen naar de film ging, zo'n 10 mensen in totaal. En die mensen gingen A. voor ons zitten en B. iedere 5 minuten opstaan om naar de WC te gaan ...
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 21:06
Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
Big Daddy schreef:
dat gaan ze ook doen

nou dat niet maar je mobiel wordt afgepakt en je meot 50 euro betalen ofzoiets hoorde ik op t nieuws (geen slecht id)

en ik vin hhet heeeel irri als mensen gan zittten praten onder de film ofzow iig als ze herrie make

Mjah, oke, behalve dat dat dus in New York City is....
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 10:50
WHIEEEEEE
WHIEEEEEE is offline
irritante mensen die voor je gaan zitten
Oud 28-09-2002, 11:15
Arwyn
Arwyn is offline
Kindjes met punthoeden omdat ze zo graag op Harry Potter willen lijken. Ja ja, ik ben naar Hp geweest en de film was goed. Keb alleen een deel gemist omdat er 20 puntjes voor het scherm zaten.

En bellers en rokers en zo zijn zeer irri. Vooral rokers, daar kan ik nl nie tegen...

En was zelf de 2e keer bij LotR blijkbaar een beetje irri. Omdat ik de film al een keer had gezien lette ik meer op van die kleine dingetjes als Gimli's Not my beard! in Moria. = ik en mijn vriendin lachen en 2 jochies naast ons SSSSSSSSSSST!!! wat eigenlijk meer lawaai maakte dan ons grinneken (hoe schrijf je dat?) van 10 seconden...
Oud 28-09-2002, 12:42
Stevill
Stevill is offline
de prijzen van de consumpties, mensen die je stom uitlachen als je om bv een two liner lacht.

praters bellers stellen critici.
Oud 28-09-2002, 12:50
Martijn
Martijn is offline
Citaat:
ModuM schreef:
Mjah, oke, behalve dat dat dus in New York City is....
he shit!!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 12:56
plonkie
plonkie is offline
Wat mij irriteert is al iemand voor de 3e keer naar de zelfde film gaat en dan zeggen van Nu gebeurt dit en dan dat, Of die wordt toch vermoord, oftewel dat ze de helemaal film gaan zeggen als je hem zelf nog nie heb gezien!!!

Groetjes Plonkie
Oud 28-09-2002, 13:10
Verwijderd
Citaat:
plonkie schreef:
Wat mij irriteert is al iemand voor de 3e keer naar de zelfde film gaat en dan zeggen van Nu gebeurt dit en dan dat, Of die wordt toch vermoord, oftewel dat ze de helemaal film gaan zeggen als je hem zelf nog nie heb gezien!!!

Groetjes Plonkie
me 2
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 13:54
Yamyam
Yamyam is offline
Dat ze in de algemene bioscopen met name/alleen reusachtig overdreven Amerikaanse films draaien terwijl er ook nog andere landen bestaan met veel leukere films. En dat vervolgens iedereen juist DIE films wil zien en ik daar allesbehalve zin in heb.
Nee dan maar in een achtergelegen filmhuisje zitten waar niemand komt, kan ik tenminste iets zien wat IK leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Yamyam schreef:
Dat ze in de algemene bioscopen met name/alleen reusachtig overdreven Amerikaanse films draaien terwijl er ook nog andere landen bestaan met veel leukere films. En dat vervolgens iedereen juist DIE films wil zien en ik daar allesbehalve zin in heb.
Nee dan maar in een achtergelegen filmhuisje zitten waar niemand komt, kan ik tenminste iets zien wat IK leuk vind.
Wat is het probleem dan? Niemand weerhoud je ervan om naar een filmhuis te gaan en niemand dwingt je om naar een grote commerciele bios te gaan. Keuze genoeg lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 23:10
obi-wan-kenobi
obi-wan-kenobi is offline
mensen die kauwgom gaan schieten OP het scherm, of mensen die snoep schieten naar het scherm of iemand die tijdens de film uitgebreid aan zijn vrienden zijn nieuwe collectie ringtones moet laten horen.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 23:10
sublime
sublime is offline
okee, in het filmhuis kan het ook; zat vanavond naast zwaar irritante mensen...>zucht< de hele film praten, irritant lachen.... 1 van die lui was echt hyper... nou ja, heb me van ze af kunnen sluiten

het stomste was nogwel dat ze het aan het eind over de kloek ipv de clou van de film hadden > DOM! dat was dan wel weer grappig...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 08:09
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
CycLoner schreef:
Wat is het probleem dan? Niemand weerhoud je ervan om naar een filmhuis te gaan en niemand dwingt je om naar een grote commerciele bios te gaan. Keuze genoeg lijkt me.
Vind jij het dan niet onzin hoe die commercie alles wat Amerikaans is de jongeren hun keel inpropt? Ik heb keuze zat inderdaad, maar ik vind het wel superirritant dat iedereen nu van me verwacht omdat-ik-15-ben dat ik die films ook leuk vind. Ik wordt constant in een hokje geplaatst, en dan ben ik al zo'n vreemd persoon...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 09:28
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
Yamyam schreef:
Vind jij het dan niet onzin hoe die commercie alles wat Amerikaans is de jongeren hun keel inpropt? Ik heb keuze zat inderdaad, maar ik vind het wel superirritant dat iedereen nu van me verwacht omdat-ik-15-ben dat ik die films ook leuk vind. Ik wordt constant in een hokje geplaatst, en dan ben ik al zo'n vreemd persoon...
Zeur niet zo en doe je ding.
Oud 29-09-2002, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Yamyam schreef:
Betekend nog niet dat je d'r wat van aan moet trekken, doe ik ook niet Als jongeren zelf nou naar die films willen kan je d'r moeilijk wat aan doen. Nou probeer ik wel zoveel mogelijk vrienden de wat 'betere' films te laten zien, maar niet iedereen heeft zin in een vage franse film.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 12:34
sublime
sublime is offline
Citaat:
Yamyam schreef:
ojee weer zo'n ik-ben-niet-zo-als-al-mijn-leeftijdsgenoten-en-wordt-niet-begrepen-maar-in-hokjes-geplaatst-jongere

als al die niet begrepen alternatieve(re)/afwijkende/volwassenere jongeren nou gezellig een praatgroep zouden oprichten...

of zich er bij neer leggen en niet moeilijk doen en er niet zo'n punt van maken dat ze misschien niet dezelfde interesses hebben als hun leeghoofdige leeftijdsgenoten....

dat zou een stuk schelen
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 12:40
georgie
georgie is offline
Als er recht voor je neus een stelletje enorm klef zit te doen en daar dan ook nog es allerlei vage geluiden bij moet maken

En als je naast 2 huppelkutjes zit die zo nodig hun schoenen uit moeten trekken (rook niet echt lekker) en ook nog es menen te moeten gaan schreeuwen naar mensen aan de andere kant van de zaal
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 16:57
legatus
legatus is offline
Citaat:
Pretentieuze Pik

Arrogante klootzak met een rijke woordenschat
Oud 29-09-2002, 18:32
Tox
Tox is offline
pratende mensen, licht dat op het scherm (thuis zonlicht) weerkaatst. Mijn ouders, mijn zusje en mensen die praten ook al heb ik ze meerdere malen verzocht ff stil te zijn !!!
Oud 29-09-2002, 20:41
Uice
Uice is offline
Citaat:
legatus schreef:
Pretentieuze Pik

Arrogante klootzak met een rijke woordenschat
Joepie, we hebben twéé vierentwintigjarigen op het forum!
Reageren

Regels voor berichten