Advertentie | |
|
![]() |
|
Zat bij Lord of the Rings achter een paar mensen die het boek gelezen hadden...
"Volgens het boek gebeurt nu dat... Hee, in het boek ging dat anders... In het boek staat het zus en zo...." Blijf dan thuis en ga nog een keer het boek lezen eikels.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
wat ik zeeer irritant vind, is dat er duidelijk wordt gevraagd om mobieltjes uit te zetten en dan gaat er alsnog een mobieltje af!!
![]() ![]()
|
Het àllerirritantst is met iemand een film kijken, die de film al kent. Heel vaak kunnen mensen het niet laten om dat dan ook te laten merken: "nu wordt het spannend" "opletten, dit is een leuk stukje" "raar he? dat gebeurt straks weer!" en het allerergst: "ze gaat dood op het eind!"
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
roken/blowen
popcorn smijten (tenzij et een horrornacht betreft; dan doe ik fanatiek mee ![]() harde scheten snurkende mensen als et een slechte film betreft; de film ![]() kleine kinderen kleine kinderen kinderen groepen kinderen mensen die zeggen dat et een goede film was, terwijl ik tenenkrommend op de pauze wacht omdat mijn vrienden et ook een goede film vinden |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
alles wat er gezegd is maar ik mis nog een ding..
mensen die je beeld blokken omdat jij klein bent en zij groot.. ![]() o en hoog haar natuurlijk! (je wil geen Marge Simpson voor je hebben zitten he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() nou dat niet maar je mobiel wordt afgepakt en je meot 50 euro betalen ofzoiets hoorde ik op t nieuws (geen slecht id) en ik vin hhet heeeel irri als mensen gan zittten praten onder de film ofzow iig als ze herrie make ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() de bios in almere is zo'n service geval en d'r is dus geen pauze. wat ik op zich niet erg vind, das zo'n onderbreking. maarja nadeel is wel dat die mensen door het beeld lopen, je buren voor je langs bestellen en dat ze niet echt fluisterend bestellen.... ![]() en bij het filmhuis heb ik af en toe echt het gevoel dat ik samen met bejaarden zogenaamd gezellig op de bank voor de buis zit ofzo ![]() Maarja uiteindelijk ga ik wel voor de film ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En er was ook een keer een familie die met kinderen en kleinkinderen naar de film ging, zo'n 10 mensen in totaal. En die mensen gingen A. voor ons zitten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mjah, oke, behalve dat dat dus in New York City is.... ![]() |
![]() |
|
Kindjes met punthoeden omdat ze zo graag op Harry Potter willen lijken. Ja ja, ik ben naar Hp geweest en de film was goed. Keb alleen een deel gemist omdat er 20 puntjes voor het scherm zaten.
En bellers en rokers en zo zijn zeer irri. Vooral rokers, daar kan ik nl nie tegen... En was zelf de 2e keer bij LotR blijkbaar een beetje irri. Omdat ik de film al een keer had gezien lette ik meer op van die kleine dingetjes als Gimli's Not my beard! in Moria. = ik en mijn vriendin lachen en 2 jochies naast ons SSSSSSSSSSST!!! wat eigenlijk meer lawaai maakte dan ons grinneken (hoe schrijf je dat?) van 10 seconden...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dat ze in de algemene bioscopen met name/alleen reusachtig overdreven Amerikaanse films draaien terwijl er ook nog andere landen bestaan met veel leukere films. En dat vervolgens iedereen juist DIE films wil zien en ik daar allesbehalve zin in heb.
Nee dan maar in een achtergelegen filmhuisje zitten waar niemand komt, kan ik tenminste iets zien wat IK leuk vind. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
okee, in het filmhuis kan het ook; zat vanavond naast zwaar irritante mensen...>zucht< de hele film praten, irritant lachen.... 1 van die lui was echt hyper... nou ja, heb me van ze af kunnen sluiten
![]() het stomste was nogwel dat ze het aan het eind over de kloek ipv de clou van de film hadden > DOM! dat was dan wel weer grappig... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() als al die niet begrepen alternatieve(re)/afwijkende/volwassenere jongeren nou gezellig een praatgroep zouden oprichten... ![]() of zich er bij neer leggen en niet moeilijk doen en er niet zo'n punt van maken dat ze misschien niet dezelfde interesses hebben als hun leeghoofdige leeftijdsgenoten.... dat zou een stuk schelen |
![]() |
|
![]() |
Als er recht voor je neus een stelletje enorm klef zit te doen en daar dan ook nog es allerlei vage geluiden bij moet maken
![]() En als je naast 2 huppelkutjes zit die zo nodig hun schoenen uit moeten trekken (rook niet echt lekker) en ook nog es menen te moeten gaan schreeuwen naar mensen aan de andere kant van de zaal ![]() |
![]() |
|
pratende mensen, licht dat op het scherm (thuis zonlicht) weerkaatst. Mijn ouders, mijn zusje
![]()
|
|