Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2006, 02:09
Maurice
Maurice is offline
ja

Laatst gewijzigd op 22-10-2006 om 02:17.
Advertentie
Oud 22-10-2006, 09:11
Roosje
Roosje is offline
Maar je bent niet de enige. Niet, niet, niet.

Whoah, ik heb zin in zo meteen. Het komt allemaal wel goed en mijn shirtje is lief. It's so bad it's gotta be good. Als ik dat nou eens vaker dacht, dan kon ik eindelijk doen wat ik wilde. Maar dan zonder doorslaan en piepen.
Oud 22-10-2006, 09:38
Verwijderd
ben chagarijnig, ben ziek ..
Ik moet nog zoveel doen , loop helemaal te stressen ..
in een week moet ik zoveel horen, zien , maken ..
dat ik er helemaal gek van wordt ..
Oud 22-10-2006, 10:03
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 22-10-2006 @ 02:16 :
Nee, je houdt anderen en vooral jezelf alleen maar voor de gek. Zolang je deze gedachte hebt, zul je imo ook nog niet snel verder komen.
ik houd mezelf niet voor de gek.. ik weet dat t niet goed gaat.. maar iedereen om me heen denkt dat een depressie na een weekje medicijnen wel over is..
dus..

Laatst gewijzigd op 22-10-2006 om 11:38.
Oud 22-10-2006, 10:31
Nona
Nona is offline
Laat hem nou reageren... Ik ben alleen en bang en ik wil gewoon mijn lieve vriendje maar als hij mij niet lief vindt, wat moet ik dan?
Oud 22-10-2006, 11:34
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Dankjulliewel voor de felicitaties en lieve woorden..

Mijn dag was niet zo fijn. Had mijn emoties absoluut niet onder controle. Veel gehuild, ruzie met mijn vriend gemaakt, weggelopen, teruggekomen en mezelf opgesloten in de badkamer waar ik mijn agressie in een roes flink op mezelf los liet. Belt mijn moeder ook nog precies op dat tijdstip op. "jah uhm, gefeliciterrd maareuh.. je tante komt ook mee is dat goed?" Tuurlijk vond ik dat niet goed want ik heb er een hekel aan als dingen niet gaan zoals gepland. Toch maar ja gezegd.

Rond negen uur waren ze er. Ik had eten gekookt want dat hadden ze gevraagd. Heel de tijd aan het rennen. Tien uur waren we klaar met eten gingen ze tv kijken en Hans Teeuwen dus. Ik kon mijn grenzen weer niet aangeven dus heb me maar op een stoel gezet en gezeten. Tijd kwijt, ineens was het programma dat ze na Teeuwen keken afgelopen. Ik dacht.. ga eens lief doen en ga je moeder de nieuwe slaapkamer laten zien. So it be done en ineens zat ik verwikkeld in een heel persoonlijk gesprek. Vond het niet heel erg want komt zelden voor dat mijn moeder en ik door een deur kunnen. En ineens kwam er uit de lucht vallen: De bevestiging over het seksueel misbruik. Toen heb ik dus echt de rest van de avond als een zombie rondgelopen.

Oud 22-10-2006, 11:46
Verwijderd
Knuf voor Roosje, en voor de rest die wil.

En ach. Klote-overpeinzingen
Oud 22-10-2006, 12:24
rare kwast
rare kwast is offline
heb je niet gefeliciteerd Aragnabite

maar bij deze toch een dikke knuffel
Oud 22-10-2006, 12:36
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 22-10-2006 @ 11:03 :
ik houd mezelf niet voor de gek.. ik weet dat t niet goed gaat.. maar iedereen om me heen denkt dat een depressie na een weekje medicijnen wel over is..
dus..
Daar moet jij je niks van aantrekken.
Citaat:
rare kwast schreef op 21-10-2006 @ 21:34 :
zolang iedereen denkt dat het goed gaat.. en ik vol hou dat het goed gaat..
dan gaat t vast goed..
toch?
Het gaat dus niet goed
Oud 22-10-2006, 12:48
Moustache
Moustache is offline
Ik heb een drukke maar volgens mij superleuke week voor de boeg: maandag feest, dinsdag komt m'n moeder weer eens langs op m'n kamer, woensdag eeeindelijk weer een keer surfen, donderdag naar de film, vrijdag en zaterdag weer feest..
En de week daarna braaf aan de tentamens ^_^
Ik mis haar alleen. Maarja, gelukkig is het maar een week.
Life's good.
Oud 22-10-2006, 12:58
Perikles
Perikles is offline
Zo vrolijk als gisterenavond, vanmorgen, afgelopen ochtend, was ik in tijden niet meer. Zo hard door de mand gevallen als vanmiddag was ik al even lang niet meer.

Eventjes helemaal tevreden zijn, vrolijk tot in de vezels van je huid, is één. Dat blijven is twee en moeilijker.

Ik mag niet meer naar droevige dingen gaan zoeken, ook al trekken ze me zo enorm aan. Dat doen ze nu eenmaal al lang en blijven ze misschien doen, maar het heeft zijn weerslag en die wil ik niet meer. Ik ga proberen me minder in het onheil te storten.

Weet overigens iemand van jullie hoe je hier een bericht van jezelf kunt verwijderen/wissen?
Oud 22-10-2006, 13:04
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Perikles schreef op 22-10-2006 @ 13:58 :

Weet overigens iemand van jullie hoe je hier een bericht van jezelf kunt verwijderen/wissen?

Op wijzigen klikken en dan linksboven verwijderen aanvinken
Oud 22-10-2006, 13:34
darkfairy
darkfairy is offline
en toen...
Oud 22-10-2006, 13:36
Ann
Ann is offline
Ik word gek, ik snap helemaal niets van economie en ik moet nog heel veel leren vanwege de tentamens van aankomende + volgende week =| Die 2 weken dat ze me thuis hebben gehouden heb ik zoveel gemist, het is hun fout als ik nu een 2 haal... verdomme en vorig jaar nog wel zo hard gewerkt voor die 7 die ik nu sta... help.

Verder vandaag 20 euro verdiend, met de spullen die ik verkocht heb, dat is wel even lekker aangezien ik dus helemaal blut ben.

En nu maar weer verder met eco.. morgen ff de leraar opzoeken en bestoken met vragen als ik dat überhaupt durf
Oud 22-10-2006, 13:53
Redhair
Redhair is offline
Wat zeur ik toch steeds? Ik ga morgen gewoon met haar naar Berlijn, fuck alles, we gaan er wat van maken, we kijken er al maanden naar uit. Ik heb de reis gewonnen, we gaan helemaal los. En als ik terug ben ga ik weer bij J. slapen, de dag daarna gaan mijn moeder en broer op vakantie, want er is verzorging voor mijn vader.
En ik hou van Hole, gister heeft J. wat op mijn mp3speler gezet, afreageermuziek. Berlijn wordt kickass, we gaan voor alle bejaarden die onze reisgenoten zijn een onvergetelijke reis maken.

Daarnaast wil ik echt minderen met drugs. Stoppen gaat niet lukken, dat wil ik ook niet, maar wel minderen. Net als J. doet, soms een paar dagen geen gesnuif. Het hoeft niet elke dag. Op deze manier maak ik alles kapot, inclusief de liefde. Dat is echt het laatste wat ik wil, ik wil niet meer zonder J.
J. moet trots op me kunnen zijn, niet bezorgd omdat ik nog magerder ben geworden, of alweer de spiegel pak. Sla eens wat af, voor jezelf, voor je ouders, voor J.

You should learn how to say no!
Oud 22-10-2006, 13:58
darkfairy
darkfairy is offline
heb het verpest denk ik
weet ik eigenlijk wel zeker
Oud 22-10-2006, 14:22
kroot
kroot is offline
ik moet even 3 handdoeken voor het huis kopen. Nu!
En wat is het toch heerlijk als je bijna alleen thuis bent, zonder huisgenoten die zeiken dat dit fout is en dat niet goed.
Oud 22-10-2006, 14:38
Verwijderd
*Vertoond ernstig studie-ontwijkend-gedrag*

Oud 22-10-2006, 14:40
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Eigenlijk is hij een eikel. Nee, niet eigenlijk, hij is een eikel.
Maar eigenlijk vind ik hem nog steeds lief, en snap ik er helemaal niets van. Al die lieve woorden, seks.. dat moet toch iets betekend hebben? En nu negeerd ie me, laat ie niets meer van zich horen. Maar wat moet ik nou? ..geen contact meer hebben vind ik oke, maar ik wil het wel kunnen afsluiten. Het enige wat ik wil is een fucking REDEN, is dat nou zo moeilijk? Al heeft ie me alleen voor de seks gebruikt, meld het godverdomme dan gewoon, dan kan ik verder. Maar niet zo, niet zomaar niets meer. En waarom ben ik hier zoveel mee bezig, terwijl hij me links laat liggen. Wel beloven antwoord te geven op mijn mailtje, maar niets laten horen..en als ik er dan met mijn stomme kop achteraan bel, sms, msn of wat dan ook gewoon niet opnemen of reageren Jezus man! doe toch normaal, is het nou zoveel moeite om iets te laten weten? Zodat ik niet het gevoel heb dat het allemaal mijn schuld is, ik dingen fout heb gedaan, hij me een irritant kind vind en daarom geen contact meer met me wil? Zoveel vragen, maar een antwoord zal ik waarschijnlijk nooit krijgen...

Ik ben ook dom geweest, had mijn gevoel in de hand moeten houden. Niet verliefd worden, geen seks moeten hebben..en vooral niet maanden daarmee door moeten gaan. Klote internet/msn 'relaties', het is zo frusterend als je niet gewoon langs kunt gaan om face to face met hem te praten. Ik wil z'n gezicht zien, z'n stem horen, weten wat ie te zeggen heeft.. maarja dat zit er niet in

BOMMEN OP ROTTERDAM!
Oud 22-10-2006, 14:51
Verwijderd
Edit door Kruimel: je hart luchten is altijd goed, maar niet als dat andere forummers kan kwetsen. Dit soort stukjes kun je misschien beter op je LJ zetten, in een privé deel ofzo.

Laatst gewijzigd op 22-10-2006 om 15:41.
Oud 22-10-2006, 15:03
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
sonho schreef op 22-10-2006 @ 15:38 :
*Vertoond ernstig studie-ontwijkend-gedrag*

komt mij bekend voor, maar ik probeer t toch

Oud 22-10-2006, 15:12
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 22-10-2006, 15:13
lob#2
lob#2 is offline
Ik weet het niet meer. Aangifte laten staan en zorgen dat ze eindelijk op hun kloten krijgen, of mn veiligheid. Nu ik het zo opschrijf lijkt het simpel, maar waarom vind iedereen dan iets anders als dat ik vind?
Ze willen het onderling oplossen, nou no way. Wie weet wat ze dan doen.
Voel me niet eens veilig in mn eigen huis.
Maar niet teveel aan denken, dan is er ook niet al te veel aan het handje..
Oud 22-10-2006, 17:11
Hawahaai
Hawahaai is offline
Hoofdpijn. En verward. Maar wel de ramen gewassen vandaag!

En door die stomme Marco Borsato vannacht bijna een uur in de file gestaan!
Oud 22-10-2006, 17:13
darkfairy
darkfairy is offline
tering wanneer houd het op
Oud 22-10-2006, 17:29
Saarah
Saarah is offline
Het was echt leuk gisteren!
Eerst even gewerkt en dan heerlijk uitgeweest naar een discotheek. Ik heb me zalig goed geamuseerd met o.a. een supergoede vriendin die ik al ff niet meer gezien had.
Oud 22-10-2006, 17:36
da leentjuh
da leentjuh is offline
Vanaf morgen moet ik van mn moeder elke dag 4 boterhammen eten. En elke maandag wegen.

Ik durf niet. En zowel mijn moeder als ik hebben vakantie, dus er onderuit komen gaat vrij lastig.
Oud 22-10-2006, 17:42
Verwijderd
@kruimel: nouja, goed, ik had op die manier iemand gerust kunnen stellen. ik typte geen namen toch? en ik noemde zelfs geen forumnamen.

aan Darkfairy: het is goed. ik stuur je een pm. maar mijn internet deed het vanmiddag niet goed.
groetjes
en dat was O.T. want dat moest zéker even van mijn hart
Oud 22-10-2006, 17:45
Nona
Nona is offline
Citaat:
Repelsteel schreef op 22-10-2006 @ 18:42 :
@kruimel: nouja, goed, ik had op die manier iemand gerust kunnen stellen. ik typte geen namen toch? en ik noemde zelfs geen forumnamen.
De meesten weten voor wie het bedoeld is, dus dat verandert eigenlijk weinig.
Oud 22-10-2006, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 22-10-2006 @ 18:45 :
De meesten weten voor wie het bedoeld is, dus dat verandert eigenlijk weinig.
ok.
tja. gestalkt worden is gewoon niet zo'n feest en t moest van mn hart

Oud 22-10-2006, 17:53
moon
moon is offline
Eeehm..ja normaal volg ik altijd alles maar nu ben ik een paar dagen niet op 't forum geweest.
Hoe 't met mij gaat? een beetje wisselend. Vandaag wel goed.
Oud 22-10-2006, 18:08
Redhair
Redhair is offline
Nu mijn spullen inpakken, dan nog even naar J.
Ik heb er zin in, maar wil ook thuis blijven. Ach, het wordt vast geweldig. De combinatie D. - ik - een uitdaging zorgt meestal voor een leuke tijd.

You're always looking for something
to sniff, smoke, or swallow
Calling over next door to see what they got
But you would settle for anything
that would make your brain slow down or stop
Break this circle of thoughts you chase
before they catch back up with you
And your parents noticied your thinning face,
all the weight you lost
All the weight you are losing
Oud 22-10-2006, 18:09
Yana
Yana is offline
Ik ben diep teleurgesteld.

Ik weet dat de wereld niet zo veilig is als we geloven wanneer we klein zijn. Dat we leven in illusies, geloven in schijnveiligheden. In deze wereld heb ik met vallen en opstaan geleerd dat ik nog heel veel te leren heb. Ik heb altijd geloofd dat ik mezelf overal uit kan vechten, dat ik altijd mezelf heb om op terug te vallen en dat ik met wilskracht heel ver ga komen in het leven. Ik heb mijn depressie, mijn zelfmoordgedachtes allemaal achter me weten te laten. Ik heb mezelf gesneden, mezelf veracht, mezelf gehaat. Maar altijd ben ik er bovenop gekomen. Ik wil allang niet meer dood. Ik ben niet depressief meer. Ik heb mezelf al in geen jaren meer bewust pijn gedaan. Ik huppel niet door het leven, maar ik weet dat er altijd licht zal zijn, ergens. En ergens schijnt er licht voor mij en voor mij alleen. Daarin heb ik geloofd en zal ik altijd blijven geloven.

Ooit had ik vertrouwen. Vertrouwde ik blind op mijn ouders, mijn familie, mijn omgeving. Door schade en schande ben ik dat kwijtgeraakt, heb ik geleerd dat mensen je tot in je diepste kern kunnen krenken. Ik heb gemerkt dat je kunt denken dat je veilig bent. Dat je je hart kunt luchten, dat je anoniem en gewaardeerd bent. Je hoeft geen maskers op te houden. Alles wat je zegt is een weerspiegeling van wat je voelt. En het is goed. Uit, leef, ben. Besta.

Maar je kunt niet overal zomaar "bestaan". Je hebt grenzen nodig, afgebakend door jezelf en niemand dan jezelf. En binnen die grenzen voel je je veilig. Waan je je veilig. Totdat iemand je grenzen overschrijdt, jou ziet in je meest pure kwetsbaarheid... en daar misbruik van maakt. Je wilt niet dat ze het zien, het is niet voor ze bestemd. Je wilt niet dat ze weten wat jij denkt, of voelt, of zegt, of schrijft. Je wilt zelf bepalen wat zij mogen weten, in hoeverre zij je mogen kennen. Maar ze nemen teveel, en geven te weinig. Ze rukken je maskers af, terwijl je ze zonder niet onder ogen wil komen. Ze zoeken je op terwijl je denkt veilig te zijn, zodat je je daarna nooit meer veilig kunt voelen. Vertrouwen. Ze denken het zo te kunnen krijgen, maar eigenlijk nemen ze het alleen maar van je af.

Ik hoop dat ik het mis heb. Dat je niet weer gedaan hebt wat je vroeger deed. Dat je dit nooit zult lezen, nooit zult weten dat ik het weet. Dat je te vertrouwen bent, zoals jij zo graag vertrouwd wil zijn. Ik geloof het niet, maar ik hoop het echt. Je maakt zoveel kapot, zie je dat zelf niet? Ik zal nooit tegen je zeggen dat ik het weet, net zoals ik er aan twijfel of jij dat ooit zult doen. Het zou je sieren als je voor één keer eerlijk was, de verantwoordelijkheid voor je daden zou durven nemen. Je neemt iets dat niet van jou is, dat je moet verdienen met liefde. Ik heb het je ooit gegeven, maar je hebt het zo verpest. Ik wilde van je houden, maar jouw aandacht-vragen heeft je van mij verwijderd. Jouw inbreuk op mijn leven maakt dat ik alleen maar verder van je vluchten wil.

Dit is alles wat ik wil zeggen. Of het alles is, voor het laatst..dat zien we wel. Time will tell.
Oud 22-10-2006, 19:09
darkfairy
darkfairy is offline
opluchting
en verder voel ik me vaag net alsof ik er niet helemaal ben
en ik kreeg weer gezeik over eten
vakantie is voorbij morgen weer stage
en daar gaan ze weer opletten of ik ook genoeg eet en drink
en naja ik zie het allemaal wel
Oud 22-10-2006, 19:11
Verwijderd
wat een klote zooi.
Oud 22-10-2006, 19:27
rare kwast
rare kwast is offline
mijn agenda ziet er eng uit.. te vol, te veel, te druk..
ben gister een dagje naar de efteling geweest.. heb nu denk 3 dagen nodig om bij te komen..
gesloopt en voel me leeg en rot..
wil weer even tegen iemand aanliggen ofzo..
Oud 22-10-2006, 19:31
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Pffrt, morele trut.
Oud 22-10-2006, 19:54
Verwijderd
Het gaat klote. Al een lange tijd eigenlijk, maar ik poog altijd te doen alsof er niets is, dit blijkt bij mij iig af en toe te werken.

Ik heb momenteel echt heel veel last van moodswings, kutperiodes. Het begon iets meer dan een jaar geleden, had sowieso wel eens slechtere periodes maar dat heeft iedereen in zijn of haar leven. Een jaar geleden ging het uit met Roos, voor mij de perfecte vriendin (vond ze ook wederzijds though, maar ze had destijds veel problemen en ze wilde de relatie niet dood laten bloeden omdat ze vond dat ze te weinig tijd voor me had, maar dat terzijde). Toen het uitging heb ik nogal een klap gehad, omdat ik het totaal niet verwacht had. Ik overreageerde en heb 2 dagen niet gegeten, nauwelijks gedronken, niet geslapen en me afgereageerd op ouders, vrienden en vriendinnen. Dit afreageren leidde tot grote problemen met mijn ouders, die mij slechts probeerden te helpen maar dat zag ik op dat punt niet.

Datzelfde jaar ging ik op kamers, want ik ging studeren. Dit heeft ook een impact gehad, alles zelf gaan regelen, niemand die je dwars zit, niemand die dingen voor je bepaald, niemand die zich met je bemoeid, maar ook niemand die opmerkt dat er iets aan de hand is. Na de bovengenoemde situatie kreeg ik veel vaker last van gevoelens die ik ging opkroppen totdat het tot een breekpunt kwam. Deze gevoelens kwamen steeds vaker door kleine dingen, bv door wat iemand zegt. Ook als het even tegenzat op school, een onvoldoende (en ik heb er vorig jaar heeeeeeeel wat gehaald) verpestte mijn hele dag, zoniet week, bv al.

De laatste tijd wordt het weer veel vaker, voornamelijk door wat mensen tegen me zeggen of laten zien wat ze denken. Af en toe wilde ik dat ik me gewoon voor alles kon afsluiten, want dat probeer ik wel maar het lukt niet . Niets lukt gewoon meer, en het zit allemaal tegen en ik kan daar gewoon echt niet meer tegen

Laatst gewijzigd op 22-10-2006 om 20:04.
Oud 22-10-2006, 20:14
Meissiej
Meissiej is offline
Oud 22-10-2006, 21:38
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
DAMN, Hoe krijgt dat kind het toch voor elkaar... elke keer stelt ze mij teleur, dat fucking kind denkt alleen maar aan zichzelf.. en elke keer weer laat ik haar mij pijn doen...
Hmm, ik moet haar negeren, vergeten, afstand nemen.. Maar waarom geef ik haar elke keer een nieuw kans. Ze verdiend het niet, en ik verdien beter.
Oud 22-10-2006, 21:53
Nona
Nona is offline
Ik maakte me zorgen en daarom belde hij even. Ik was zo blij zijn stem even te horen. Het is weer helemaal goed nu. En ik heb een lief, mooi en leuk vriendje.
Oud 22-10-2006, 22:03
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 22-10-2006 @ 18:36 :
Vanaf morgen moet ik van mn moeder elke dag 4 boterhammen eten. En elke maandag wegen.

Ik durf niet. En zowel mijn moeder als ik hebben vakantie, dus er onderuit komen gaat vrij lastig.
Gewoon proberen.. Wie weet valt het wel mee. Van vier botterhammen kom je echt niet veel aan (en je wordt er no way dik van), dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Gezond beleg, zoals mager vlees, jonge kaas, enz. Ze zijn goed voor je en geven je energie. Het is geen vet.
Oud 22-10-2006, 22:06
kroot
kroot is offline
alle gasten zijn gearriveerd. fantastisch.
Ik moet eigenlijk nog de zijvleugel controleren. maar stiekem durf ik dat niet als het zo donker is
Oud 23-10-2006, 01:24
Redhair
Redhair is offline
Yana, knuffel.
Da Leentjuh, ik hoop dat je inziet dat vier boterhammen nog weinig is, probeer er niet onderuit te komen, je schiet er niets mee op. Veel sterkte!

Het was fijn bij J.
Hij zat op K.'s kamer, ze keken voetbal. Aan zijn kant lag een spiegel met pep. Vijf dagen heeft hij het kunnen volhouden om niet te gebruiken. Toch goed van hem, tenminste vijf dagen. Dus we namen allemaal weer, en nog een, nog een, nog maar een. J. was lief, aanhankelijk.
Hij lag een beetje op de bank, ik kroop naast hem, legde mijn hoofd op zijn borst. Meteen sloeg hij zijn armen om me heen, streelde mijn rug, terwijl ik naar zijn hart luisterde. Daar kan ik zo rustig van worden. Dan wordt mijn hoofd helemaal leeg, krijg ik een warm gevoel van geluk over me heen.
Ik vraag me af wat K. nu nog denkt en voelt als hij dat ziet. Eerst deed het hem pijn, dat kon ik in een oogopslag zien. Nu kan ik hem niet meer peilen.
Ik had weer eens een flinke discussie met K., dat was lang geleden. De oude K. kwam voorzchtig om het hoekje kijken. Ben ik daar blij mee? Een paar dagen geleden vervloekte ik hem nog.
Boeiend, we merken wel hoe het loopt.

Over zeven uur stappen D. en ik op de bus. Ik vind het nog steeds een beetje eng, maar krijg er steeds meer zin in. Niet nadenken, het wordt geweldig, dat kan niet anders!
Oud 23-10-2006, 07:52
farai
farai is offline
sommige mensen zijn gewoon zielige lafaards.
Oud 23-10-2006, 08:25
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 22-10-2006 @ 18:36 :

even ter vergelijking, ik eet er 10 en val af...
Oud 23-10-2006, 09:03
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Gothic schreef op 23-10-2006 @ 09:25 :
even ter vergelijking, ik eet er 10 en val af...
Ja, ik weet dat het in theorie allemaal wel kan. Maar goed, ik zou dan ineens 400 kcal per dag extra gaan eten. Wat behoorlijk veel is vind ik. Zeker als je het vergelijkt met wat ik nu eet.
Ik eet al maanden zo, ik wil niet ineens zoveel extra. Iets extra oke, maar niet zoveel tegelijk.

Bovendien heb ik er nooit zoveel gegeten, ik at er mn hele leven 3 per dag.
Oud 23-10-2006, 09:33
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 23-10-2006 @ 10:03 :
Ja, ik weet dat het in theorie allemaal wel kan. Maar goed, ik zou dan ineens 400 kcal per dag extra gaan eten. Wat behoorlijk veel is vind ik. Zeker als je het vergelijkt met wat ik nu eet.
Ik eet al maanden zo, ik wil niet ineens zoveel extra. Iets extra oke, maar niet zoveel tegelijk.

Bovendien heb ik er nooit zoveel gegeten, ik at er mn hele leven 3 per dag.
Misschien moet je aan het idee wennen? Dat je lichaam vanzelf gaat aangeven dat ze 4 boterhammen toch wel een beter idee vind dat 3 of minder?
weet het ook niet hoor maar dat dacht ik zo maar
Oud 23-10-2006, 09:41
Roosje
Roosje is offline
Dankjewel Sidhe.

Ontopic: Ze was er niet. Ze was er niet eens. Verdomme, dat had ik eerder moeten weten.
Hoewel het waarschijnlijk beter is zo. Ik moet er toch ooit overheen komen, nietwaar? Maar het is zo... wazig. Vanaf vandaag is alles weer een jaar geleden. Ik kan het zo slecht hebben. Een jaar geleden dit, een jaar geleden dat. Maar nu is het over en ik vraag me af of ik dat eigenlijk wel besef. Falling into love, but climbing out again. Ik probeer het wel, maar hoe kan het ooit als ik zo doorga? Het zit allemaal zo netjes in mijn hoofd, maar mijn postvakjes zijn wel een beetje dood.

Het was zo mooi ooit. Netjes gesorteerd, jij lag daar en ik hier en school weer ergens anders en alles lag bij elkaar. Dat is nu wel anders. Ik kan het niet meer, ik kan geen rust meer vinden, want je bent niet meer van mij.
Oud 23-10-2006, 10:37
kroot
kroot is offline
bij een van mijn broeders kwam de wastafel van de muur! De schoonmaker brulde. can you help me, quick
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten