![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En trouwens ik weet niet met wat voor meisjes jij (TS) in zee wil gaan maar toen ik 15 was, was ik echt niet zo met grootte bezig hoor, was al lang blij dat het een beetje ging. Die voorliefde kwam pas later. Dus er is nog hoop. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Maar kan ik nog iets doen om hem meer te laten groeien? Bijvoorbeeld masturbatie. Heeft dat enig effect op mijn lengte? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het enige wat je kunt doen is je niet zo druk maken, zoals al meerder keren gezegd is.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar je bedoelt dus dat als ik nooit had gemasturbeerd hij misschien nu wel 15 cm had kunnen zijn???? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE dat is nou balen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh kom óp zeg, zeur niet zo. En als je een uc bent, dan blijf je sneu. in ieder grapje zit toch een kern van waarheid ofzo? Wat we ookz eggen, je gelooft het pas als we negatief zijn. dus bij deze: nee je pik is te klein en je krijgt er geen enkel meisje mee klaar, want met een kleine penis heb je automatisch ook slecht functionerende handen en een lamme tong. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Goed dan. Klinisch verhaaltje: Je begint over 't algemeen met vingeren. Meeste meisjes vinden beffen erg fijn, maar het is niet aan te raden meteen naar beneden te duiken als je d'r net voor 't eerst uit de kleren hebt, want meisjes zijn ook onzeker over hun vagina, en zullen zich dan eerder ongemakkelijk voelen. Goed, als je een meisje vingert, steek je niet in 1 keer je vinger naar binnen. Je begint met strelen rond haar vagina, dan langzaam erover (gewoon rustig aandoen is sowieso een goed plan, je hebt geen haast) heen, als het goed is merk je wel dat ze opgewonden raakt. Combineer dit strelen dus met zoenen enzo. Als je dan met je vinger tussen haar schaamlippen streelt, merk je als het goed is dat ze nat begint te worden. Je glijdt dan makkelijk tussen d'r schaamlippen. Naar achter kom je dus bij haar vagina-ingang te zitten, als je naar voren (dus richting navel) gaat, vindt je d'r clitoris. Die zit op de plek waar d'r kleine schaamlippen samen komen, en voel je als een bobbeltje. Begin niet als een gek over d'r clitoris te wrijven, die is erg gevoelig. Maak er eerst cirkeltjes omheen (houdt je vinger vochtig door af en toe uitstapjes naar d'r vagina te maken, daar komt 't vocht vandaan). Wrijf er ritmisch overheen. Het hoeft niet snel, maar het is belangrijk dat je ongeveer hetzelfde ritme aanhoudt. Bij het uitstapjes maken naar d'r vagina ga je met je vinger naar binnen, ongeveer 5cm in haar vagina, aan haar buik zijde, vindt je een wat ruwere plek. Dit is haar g-spot. Lichte druk uitoefenen terwijl je daar overheen wrijft voelt plezierig. Bij het beffen doe je eigenlijk hetzelfde, alleen gebruik je daar dus je tong om haar clitoris te stimuleren, en je vinger (of twee) voor haar vagina. Wat ik zelf dus meestal doe is beffen en tegelijkertijd haar G-spot stimuleren. Let wel: elk meisje is anders, je wordt 'goed' in seks met haar door haar te leren kennen, elk meisje heeft andere voorkeuren. Sommige kunnen vaginaal klaarkomen, anderen niet. Sommige vinden gebeft worden lekker, anderen hebben een voorkeur voor vingeren. Etc. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Serieus, het heeft weinig zin om je er zorgen over te maken. Accepteer jezelf gewoon zoals je bent. Volgens mij hebben meiden nog steeds liever een redelijk zekere jongen met een kleinere lul dan een onzekere jongen met een grotere lul. Wie van de dames wil deze inkoppen? ![]()
||
Citaat:
Wel eerst goed je bakkes scheren want niets is zo vervelend als een rasp tegen je gevoelige delen. En hou je nagels netjes kort. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dank. Dat is informatie waar ik iets aan heb ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aan de andere kant: hoeveel mannen polijsten en vijlen hun nagels regelmatig? |
![]() |
||
Citaat:
Dat hoeft niet, maar je denkt toch niet dat ik een vinger met lange nagels en rouwranden naar binnen wil? ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat: