Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2006, 11:52
Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
Carn schreef op 25-10-2006 @ 12:48 :
wat, op ventjes schieten?
neem dan de moeite en kijk eens naar GoW fanboy
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2006, 12:02
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Carn schreef op 25-10-2006 @ 12:20 :
Voor wie?
Voor iedereen met een functionerend brein.
Oud 25-10-2006, 12:04
Carn
Carn is offline
Citaat:
Benteknol schreef op 25-10-2006 @ 12:52 :
neem dan de moeite en kijk eens naar GoW fanboy
unreal engine: check
gave graphics: check
aliens shooten: check

niks mis mee hoor, daar niet van
Oud 25-10-2006, 12:05
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-10-2006 @ 13:02 :
Voor iedereen met een functionerend brein.
de grote boze sonywolf gaat onze spaarvarkens leegroven
Oud 25-10-2006, 12:22
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Carn schreef op 25-10-2006 @ 13:05 :
de grote boze sonywolf gaat onze spaarvarkens leegroven
Heh. Ze gaan vooral door met haat zaaien. Nu hebben ze Lik-Sang weer kapot gemaakt om niets.

Maar vrees niet, er zijn nog genoeg onbenullige casual gamers over om de PS3 tot een doorslaand succes te maken.
Oud 25-10-2006, 12:25
Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-10-2006 @ 13:22 :
Heh. Ze gaan vooral door met haat zaaien. Nu hebben ze Lik-Sang weer kapot gemaakt om niets.

Maar vrees niet, er zijn nog genoeg onbenullige casual gamers over om de PS3 tot een doorslaand succes te maken.
ik verheug me al op fifa 2024 ik denk zelfs dat ea gewoon alleen spellen moet maken voor de ps3
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 12:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-10-2006 @ 13:22 :

gelukkig, dan komen de games ook vanzelf lijkt me
Oud 25-10-2006, 12:54
Benteknol
Benteknol is offline
Ik ben benieuwd of de first gen games op de ps3 op kunnen tegen Gow
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 13:31
Carn
Carn is offline
ik ook. Mag an sich ook wel voor een 2nd gen 360 game. Alhoewel je in sommige games zoals bv Motorstorm toch wel duidelijk ziet dat de mogelijkheden qua physics een stuk hoger zijn. Maar ik ben net zo benieuwd hoor; als ex-informaticus vind ik beide platforms erg interessant. De Ps3 is wel een bak krachtiger dus het is een kwestie van tijd
Oud 25-10-2006, 13:36
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Carn schreef op 25-10-2006 @ 14:31 :
ik ook. Mag an sich ook wel voor een 2nd gen 360 game. Alhoewel je in sommige games zoals bv Motorstorm toch wel duidelijk ziet dat de mogelijkheden qua physics een stuk hoger zijn. Maar ik ben net zo benieuwd hoor; als ex-informaticus vind ik beide platforms erg interessant. De Ps3 is wel een bak krachtiger dus het is een kwestie van tijd
en dan komt Ninty aan met zn Wii. Het is haast komisch. (ik voorspel echter wel een groot succes voor de Wii, en wil dr zelf ook eentje hebben. Niet voor 370 euro (ja, 370 euro : 250 euro voor de wii, 3x40 voor de overige wiimotes...) en nog een beetje voor een spel (zelda, of course).
Oud 25-10-2006, 13:40
Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 25-10-2006 @ 14:36 :
en dan komt Ninty aan met zn Wii. Het is haast komisch. (ik voorspel echter wel een groot succes voor de Wii, en wil dr zelf ook eentje hebben. Niet voor 370 euro (ja, 370 euro : 250 euro voor de wii, 3x40 voor de overige wiimotes...) en nog een beetje voor een spel (zelda, of course).
relax ik dacht dat de remotes 60 gingen kosten

btw je krijgt een game bij de aanschaf van een controller niemand heeft 4 pads voor zijn console
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 16:27
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Carn schreef op 25-10-2006 @ 01:07 :

wat Colin McRae: Dirt shots:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die screens zijn niet noodzakelijk van de PS3 versie.
Oud 25-10-2006, 16:50
Carn
Carn is offline
dat vermeld ik ook niet of wel?
Oud 25-10-2006, 16:56
Dinalfos
Dinalfos is offline
Nee, maar ik wijs je er alleen maar even op.
Oud 25-10-2006, 16:59
Carn
Carn is offline
dan wijs ik je er even op dat de shots wel gepubliceerd zijn op cvg als onderdeel van een ps3 preview, maar ja
Oud 25-10-2006, 17:16
Luminon
Luminon is offline
Citaat:
Carn schreef op 25-10-2006 @ 01:07 :
wat Colin McRae: Dirt shots:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die middelste is gegarandeerd niet ingame, waarschijnlijk gefotoshopt of cgi.
Citaat:
Carn schreef op 25-10-2006 @ 13:04 :
unreal engine: check
gave graphics: check
aliens shooten: check

niks mis mee hoor, daar niet van
Waarom gebruikt iedereen toch maar die unreal engine? Ik heb nog niet een game met die engine gezien die er niet totaal fake/overbelicht/plastic uitzag. (Dat probleem hebben overigens wel meer next-gen games)

En ik ben bang dat GoW gaat tegenvallen; oninteressant verhaal, ongeinspireerde levels, domme protagonist en de gameplay ziet er uit als spray&pray gecombineerd met het cover systeem van GRAW.
Oud 25-10-2006, 17:50
Carn
Carn is offline
Citaat:
Luminon schreef op 25-10-2006 @ 18:16 :
Die middelste is gegarandeerd niet ingame, waarschijnlijk gefotoshopt of cgi.
Is mogelijk. Maar qua modellen zijn die auto's niet zo complex als bv die van GT HD, dus het blijft mij even een raadsel. Eerst maar eens wat bewegend beeldmateriaal
Oud 25-10-2006, 18:53
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Carn schreef op 25-10-2006 @ 17:59 :
dan wijs ik je er even op dat de shots wel gepubliceerd zijn op cvg als onderdeel van een ps3 preview, maar ja
Moch, ik heb ze ook gepubliceerd zien worden als Xbox 360 preview.
Oud 25-10-2006, 19:10
Carn
Carn is offline
maar goed je ons daar even op wijst dan!
Oud 25-10-2006, 19:46
Dinalfos
Dinalfos is offline
Oud 25-10-2006, 22:05
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Benteknol schreef op 25-10-2006 @ 14:40 :
relax ik dacht dat de remotes 60 gingen kosten

btw je krijgt een game bij de aanschaf van een controller niemand heeft 4 pads voor zijn console
hoezo, niemand heeft 4 wiimotes ? je krijgt er verdorie Wii Sports bij als 'game', dat is bij uitstek geschikt voor 4 mensen. Met 4 wiimotes.

en de classificatie 'game' vind ik dan wat te ver gaan. Het is net zoiets als Duck Hunt - leuk, vooral in gezelschap, en leuk om bij je Nes te krijgen.

Maar Wii Sports leveren met slechts 1 wiimote is dan weer net alsof je Duck Hunt levert zonder 'Zapper'. (Jaja, zo heette dat ding, ik heb m nog )

een game bij aanschaf van de wiimote ? bron ? zou wel leuk zijn, dan kom ik namelijk thuis met een Wii met 3 games en Wii Sports, die grote dag in December. (Of Januari, als ik mn geduld kan bedwingen.)
Oud 25-10-2006, 22:13
Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 25-10-2006 @ 23:05 :
hoezo, niemand heeft 4 wiimotes ? je krijgt er verdorie Wii Sports bij als 'game', dat is bij uitstek geschikt voor 4 mensen. Met 4 wiimotes.

en de classificatie 'game' vind ik dan wat te ver gaan. Het is net zoiets als Duck Hunt - leuk, vooral in gezelschap, en leuk om bij je Nes te krijgen.

Maar Wii Sports leveren met slechts 1 wiimote is dan weer net alsof je Duck Hunt levert zonder 'Zapper'. (Jaja, zo heette dat ding, ik heb m nog )

een game bij aanschaf van de wiimote ? bron ? zou wel leuk zijn, dan kom ik namelijk thuis met een Wii met 3 games en Wii Sports, die grote dag in December. (Of Januari, als ik mn geduld kan bedwingen.)
sorry maar ook op de n64 heb ik nooit relax gezeten met 4 spelers tegelijk. Ik vind dat niks behalve mario party dan maar die gechopte schermen vind ik niks .

dat klopt hoor wat je zegt maar dat gebeurd al zoo lang netzoals die multitap bij de ps wat is dat voor een onzin bron ? nou het heet wiiplay het zijn 9 minigames en er zit een controller bij
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 22:14
GameSuki
GameSuki is offline
Dat de middelste waarschijnlijk niet ingame is maakt mij niet uit die andere 2 zien er net zo goed uit
Oud 26-10-2006, 07:34
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 25-10-2006 @ 14:36 :
Ik zelf wacht denk ik ook tot ie wat goedkoper is, of dat ik voor mijn 250 euro mario en niet wii sports krijg
1 controller kun je al kopen samen met wii play, toch weer een 'game' erbij
en de zapper was natuulijk heilig

maar weer over sony, wat een stel nazi's dat ze lik-sang hebben laten sluiten. Het is hun schuld dat wij lang moeten wachten, en de mensen die daar geen zin in hebben en graag op een sony console willen spelen(fans???) laten ze nu in de kou staan. Als FF 13 nou eens flink tegenvalt en de nieuwe DQ ook op de wii komt kan ik lekker afzien van het kopen van een ps3
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 10:55
Carn
Carn is offline
tja het is wel lullig maar ik vind het opzich wel logisch dat men iig de verkoop van importconsoles verbiedt. Accesoires en games moet men niet moeilijk over doen.

Ik hoop iig dat er in maart iig wat gavere launchgames zijn en hopelijk al een revisie qua hardware (zal wel niet maar goed).
Oud 26-10-2006, 15:47
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Carn schreef op 26-10-2006 @ 11:55 :
tja het is wel lullig maar ik vind het opzich wel logisch dat men iig de verkoop van importconsoles verbiedt. Accesoires en games moet men niet moeilijk over doen.

Ik hoop iig dat er in maart iig wat gavere launchgames zijn en hopelijk al een revisie qua hardware (zal wel niet maar goed).
sony had lik-sang toch ook al een paar keer gewaarschuwd ?
Oud 26-10-2006, 16:20
Luminon
Luminon is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 26-10-2006 @ 16:47 :
sony had lik-sang toch ook al een paar keer gewaarschuwd ?
Het zijn gewoon een stel hypocrieten bij sony.
Citaat:
Furthermore, Sony have failed to disclose to the London High Court that not only the world wide gaming community in more than 100 countries relied on Lik-Sang for their gaming needs, but also Sony Europe's very own top directors repeatedly got their Sony PSP hard or software imports in nicely packed Lik-Sang parcels with free Lik-Sang Mugs or Lik-Sang Badge Holders, starting just two days after Japan's official release, as early as 14th of December 2004 (more than nine months earlier than the legal action). The list of PSP related Sony Europe orders reads like the who's who of the videogames industry, and includes Ray Maguire (Managing Director, Sony Computer Entertainment Europe Ltd), Alan Duncan (UK Marketing Director, Sony Computer Entertainment Europe Ltd), Chris Sorrell (Creative Director, Sony Computer Entertainment Europe Ltd), Rob Parkin (Development Director, Sony Computer Entertainment Europe Limited), just to name a few.
Van kotaku .
Oud 26-10-2006, 16:23
Carn
Carn is offline
tja, bewijst maar weer het verschil tussen Sony Europe en Sony Japan
Oud 26-10-2006, 19:07
BlackWolf
BlackWolf is offline
Ik dacht dat die regiovrij was? Als ze niet willen dat het geïmporteerd wordt hadden ze het maar niet regiovrij moeten maken...
Oud 26-10-2006, 19:46
Carn
Carn is offline
daar ben ik het volkomen mee eens, maar ze staan nog steeds in hun recht.
Oud 26-10-2006, 20:24
Luminon
Luminon is offline
Citaat:
Carn schreef op 26-10-2006 @ 20:46 :
Dat is nog maar de vraag, lik-sang geeft het op omdat sony expres op zoveel plaatsen tegelijk ze heeft aangeklaagd dat ze de failliet zouden gaan aan de proceskosten.
Oud 27-10-2006, 09:19
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Carn schreef op 26-10-2006 @ 20:46 :
Helemaal waar, neemt niet weg dat het gewoon een kut streek is.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 09:24
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Luminon schreef op 26-10-2006 @ 21:24 :
Dat is nog maar de vraag, lik-sang geeft het op omdat sony expres op zoveel plaatsen tegelijk ze heeft aangeklaagd dat ze de failliet zouden gaan aan de proceskosten.
Dat Sony in hun recht staat is niet de vraag hoor, da's duidelijk. Dat weten ze bij Lik-Sang ook.
Oud 27-10-2006, 09:51
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 27-10-2006 @ 10:24 :
Dat Sony in hun recht staat is niet de vraag hoor, da's duidelijk. Dat weten ze bij Lik-Sang ook.
Precies. Playstations die voor de aziatische markt bedoelt zijn mogen niet in Europa of Amerika verkocht worden.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 10:51
Carn
Carn is offline
ach het is altijd dezelfde cirkel

bedrijf geeft game niet of pas laat uit in regio
gamers zeiken dat game niet uitkomt of niet op tijd uitkomt
gamer import game
game komt eindelijk uit in regio
verkoop valt tegen omdat er al veel geimporteerd is
bedrijf geeft maar geen games meer uit in regio
Oud 27-10-2006, 19:40
Dinalfos
Dinalfos is offline
Die shop werd natuurlijk ook gebruikt voor games die hier gewoon uberhaupt niet worden uitgebracht. Het is eigenlijk ontzettend kleinzerig.

Sony staat in haar recht, hoewel de situatie een beetje clouded is door de enorme macht van een dergelijke multi-national.
Oud 29-10-2006, 12:18
Pufsnuivert
Pufsnuivert is offline
PS3 zuigt zo zwaar.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 08:25
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
reclame 1

reclame 2

super vet
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 08:51
Benteknol
Benteknol is offline
die console lijkt op een amerikaanse koelkast

wel vette reclame maar grapisch in hun chipp al weer ingehaald
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 17:49
Carn
Carn is offline
kan jij nou echt niet coherent posten? erg zeg.

De RSX is overigens qua specificaties nooit een beest geweest; de truuk zit het juist in de gegevensoverdracht met de cell processor. Veel grafische dingen worden zelfs door de CELL berekend om die daarna door te schuiven naar de RSX voor de output.
Oud 30-10-2006, 18:17
Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
Carn schreef op 30-10-2006 @ 18:49 :
kan jij nou echt niet coherent posten? erg zeg.

De RSX is overigens qua specificaties nooit een beest geweest; de truuk zit het juist in de gegevensoverdracht met de cell processor. Veel grafische dingen worden zelfs door de CELL berekend om die daarna door te schuiven naar de RSX voor de output.
resultaat = ps3 sux

ik koop de games wel op de 360 goedkoper en geniaal online gameplay wat sony maar moet bewijzen want de online met de ps2 is lachwekkend
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 18:26
Carn
Carn is offline
Citaat:
Benteknol schreef op 30-10-2006 @ 19:17 :
resultaat = ps3 sux

ik koop de games wel op de 360 goedkoper en geniaal online gameplay wat sony maar moet bewijzen want de online met de ps2 is lachwekkend
met jou valt gewoon niet te discussiëren Als je eens wat reports zou lezen zou je weten dat het Ps3 netwerk functioneert als een trein, met name de webstore schijnt een stuk beter en innovatiever te zijn. Resistance blijkt als een tiet te werken met 40players . Tegen die tijd dat wij Euros aan de beurt zijn dan zijn de grootste kinken er wel uit, goede zaak dus.
Oud 30-10-2006, 18:55
Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
Carn schreef op 30-10-2006 @ 19:26 :
met jou valt gewoon niet te discussiëren Als je eens wat reports zou lezen zou je weten dat het Ps3 netwerk functioneert als een trein, met name de webstore schijnt een stuk beter en innovatiever te zijn. Resistance blijkt als een tiet te werken met 40players . Tegen die tijd dat wij Euros aan de beurt zijn dan zijn de grootste kinken er wel uit, goede zaak dus.
hoe kan je dit nou BLATEN man je doet net alsof je de ps3 zelf gespeeld hebt

anders wacht je netjes tot 2007 maart en ga je dan blaten
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 19:03
Carn
Carn is offline
volgens mij lees jij nooit recensies of wel? Of kan je gewoon niet lezen?
Oud 30-10-2006, 19:09
Carn
Carn is offline
en in de categorie "die zagen we aankomen":

Citaat:
What's worse than 100,000 units at launch? How about 80,000? The Nikkei Keizai Shimbun morning edition reports today that due to component shortages, Sony will have only 80,000 units ready for the PS3's 11/11 Japanese launch. This cuts back by a fifth the initial launch target of 100,000.

The lack of digits in that number is even more staggering when you consider that the PS2 sold out of nearly a million units when it launched back in March of 2000.

Having lived through a few weeks of attempting to obtain a PS3 pre-order, we're not too surprised by the lowered shipping numbers. Allocations disappeared quickly at online retailers that were brave enough to start pre-order programs. The online arm of media retailer Tsutaya ran out of units in 6 minutes according to Nikkei (it felt more like 1 minute to us).

Major electronics chains like Yodobashi Camera won't be taking pre-orders, Nikkei reports, so there's only one option left: line up the day before launch. Although with fewer units to go around, we're considering getting in line starting from the week prior.
ps3.ign.com
Oud 31-10-2006, 09:52
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Benteknol schreef op 30-10-2006 @ 19:55 :
hoe kan je dit nou BLATEN man je doet net alsof je de ps3 zelf gespeeld hebt

anders wacht je netjes tot 2007 maart en ga je dan blaten
Dus als je de ps3 slecht vind sta je in je recht dat hard op te gaan schreeuwen, vind je em goed dan moet je wachten tot je er op speelt

Nintendo was tot 1 1/2 jaar geleden ook een nobody in online gaming, en het gaat ze tot nu toe ook goed af. Dan zie ik niet in waarom het sony na wat moeilijkheden ook wel zal gaan lukken. Wel las ik laatst dat het online netwerk in europa nog niet zo lekker loopt, maar ach ja, als die ps3 eenmaal te betalen is werk alles toch wel
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 12:37
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Benteknol schreef op 30-10-2006 @ 19:17 :
resultaat = ps3 sux

hoe kun je dit nou BLATEN man, je doet alsof je zelf op de ps3 hebt gespeeld...
Oud 01-11-2006, 17:40
BlackWolf
BlackWolf is offline
Citaat:
Carn schreef op 30-10-2006 @ 20:03 :
volgens mij lees jij nooit recensies of wel? Of kan je gewoon niet lezen?
Recensies zijn vaak ook niet te vertrouwen. Zijn zat bedrijven die alleen een product laten review-en op voorwaarde dat degene die het schrijft minimaal een bepaalde score geeft.. Alienware en Activision zijn al 2 voorbeelden. En ja hoe Sony laatste tijd doet zou het me ook niet echt verbazen als zij dat ook doen...
Oud 01-11-2006, 18:04
Carn
Carn is offline
Er zijn genoeg sites die (in mijn mening) altijd eerlijke recensies schrijven (Eurogamer bv).
Oud 01-11-2006, 19:34
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
BlackWolf schreef op 01-11-2006 @ 18:40 :
Recensies zijn vaak ook niet te vertrouwen. Zijn zat bedrijven die alleen een product laten review-en op voorwaarde dat degene die het schrijft minimaal een bepaalde score geeft.. Alienware en Activision zijn al 2 voorbeelden. En ja hoe Sony laatste tijd doet zou het me ook niet echt verbazen als zij dat ook doen...
Ik heb zo het gevoel dat de PU en IGN niet door sony zijn gebruikt om de controller de grond in te boren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten