Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2006, 16:03
MB
MB is offline
Ik zoek een mooie betaalbare mountainbike in goede staat. Hij moet aan de volgende eisen voldoen:

- Hij moet vrij groot zijn (minstens 20 inch framehoogte), ik ben 1 meter 95 en ik wil er wel fatsoenlijk op kunnen fietsen natuurlijk.
- Hij moet degelijke voorvering hebben.
- De ketting, tandwielen en banden het liefst in goede staat (en anders moet er wel rekening mee gehouden worden in de vraagprijs).
- Hij moet in een straal van ongeveer 50 km van Boxmeer of Maastricht staan.

Ik ben bereid er voor te betalen wat hij waard is, mits dat tussen de 75 en de 150 euro is. Heeft u wat staan wat aan deze eisen voldoet, dan kunt u bellen met of een mailtje sturen naar markbieger@gmail.com (foto zou fijn zijn)

Zoiets dus:

Laatst gewijzigd op 31-10-2006 om 05:14.
Advertentie
Oud 29-10-2006, 16:28
Bottleneck
Bottleneck is offline
Voor 75 tot 150 euro heb je misschien alleen een degelijke voorvork en een setje banden.. De rest van de fiets achterwege gelaten. Woon-werk-verkeer of sportief gebruik?
Oud 29-10-2006, 16:37
Hakuna
Hakuna is offline
Die fiets die jij hier laat zien, lijkt mij wel erg klein voor jouw lengte, ik ben zelf ook 1,95 en je hebt al gauw een framemaat van 60 cc of 62 ct nodig. Het frame van de fiets op de foto is een zg...Sloping frame.
Oud 29-10-2006, 16:47
MB
MB is offline
Citaat:
Bottleneck schreef op 29-10-2006 @ 17:28 :
Voor 75 tot 150 euro heb je misschien alleen een degelijke voorvork en een setje banden.. De rest van de fiets achterwege gelaten. Woon-werk-verkeer of sportief gebruik?
Nee hoor, daar heb je zelfs nieuwe fietsen voor. Ik hoef geen topkwaliteit, maar gewoon om weer wat meer te gaan sporten en ik heb niet zulke hoge eisen... Een verende voorvork is gewoon een stuk fijner als ik een keer een bospaadje pak ofzo.

Kijk maar eens op matrabike.nl; ofzo, daar is de goedkoopste 150 euro , maar als ik er 2dehands een voor 150 euro koop is die kwaliteit als het goed is beter (omdat hij nieuw dus duurder was dan).

Laatst gewijzigd op 29-10-2006 om 16:49.
Oud 30-10-2006, 18:20
MB
MB is offline
Ik heb een hele mooie gevonden. Dus hij mag dicht
Oud 30-10-2006, 22:00
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
MB schreef op 30-10-2006 @ 19:20 :
Ik heb een hele mooie gevonden. Dus hij mag dicht
Maar eerst een foto hier plaatsen, dan kan hij dicht.
Advertentie

Regels voor berichten