Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2006, 10:43
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 29-10-2006 @ 11:36 :
Die kan je ritueel verbranden dan?
Mja, maar dan baal je toch wel van dat werk.
Oud 29-10-2006, 10:49
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 29-10-2006 @ 11:43 :
Mja, maar dan baal je toch wel van dat werk.
Kiezen of delen hé.
Oud 29-10-2006, 12:09
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 29-10-2006 @ 11:49 :
Kiezen of delen hé.
Ja, het is een les geweest, SMS'jes opschrijven is niet aan mij besteed.
Oud 29-10-2006, 13:27
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Roos schreef op 29-10-2006 @ 10:18 :
Heb je toevallig de film 'Catch me if you can' gezien? Daar zit een scene in dat de vader en moeder van die Leonardo di Caprio samen afwassen.
Dat vind ik wel degelijk romantisch. Er staat mooie muziek op, ze staan tegen elkaar aan en schommelen langzaam heen en weer op de muziek.

Misschien is het niet romantisch, maar wel intiem... is misschien een beter beschrijving.

Ik vond 't wel een mooie scene, als je zelfs zo enorm kan genieten van 'samen afwassen', doe je toch iets goed in je relatie
Nooit gezien, maar ik ben dan ook geen groot licht als het over films gaat. Zal er eens aan denken als ik nog eens in de videotheek sta, want zoals je het beschrijft klinkt het dan weer wel leuk.

Oh, intiem en romatisch mag wat mij betreft gewoon door elkaar gebruikt worden. Om het gemakkelijk te houden (c:
Oud 29-10-2006, 15:24
Roos
Roos is offline
Citaat:
Ertur schreef op 29-10-2006 @ 11:13 :
Het zijn de moeder en de vader van de verloofde van Leo in die film.
Ooh oke, nou ja, mijn punt blijft hetzelfde
Oud 29-10-2006, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 29-10-2006 @ 11:28 :
Ja en dan zit je met die boekjes/bestanden (ik had er uiteindelijk drie) als het uit is.
Ja, en dan? Alsof het zoveel plaats in beslag neemt .

Ik denk niet dat het mijn ex zoveel uitmaakt hoor. Het was meteen een soort dagboek, kan me best voorstellen dat het later wel leuk is om sommige dingen terug te lezen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2006, 16:14
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Ertur schreef op 29-10-2006 @ 17:11 :
Ja, en dan? Alsof het zoveel plaats in beslag neemt .

Ik denk niet dat het mijn ex zoveel uitmaakt hoor. Het was meteen een soort dagboek, kan me best voorstellen dat het later wel leuk is om sommige dingen terug te lezen.
Ja hehe, het is gewoon zonde als je daar tijd aan besteed om als het uit is met zoiets te blijven zitten. Ik ga dat niet gezellig nog eens nalezen.
Oud 29-10-2006, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 29-10-2006 @ 17:14 :
Ja hehe, het is gewoon zonde als je daar tijd aan besteed om als het uit is met zoiets te blijven zitten. Ik ga dat niet gezellig nog eens nalezen.
Niet? Ik lees serieus nog wel eens brieven van haar na hoor. En ik ben wel over onze relatie heen, het is niet dat ik dat huilend en "waarom toch" roepend doe
Met citaat reageren
Oud 29-10-2006, 16:27
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Ertur schreef op 29-10-2006 @ 17:17 :
Niet? Ik lees serieus nog wel eens brieven van haar na hoor. En ik ben wel over onze relatie heen, het is niet dat ik dat huilend en "waarom toch" roepend doe
Nee doe ik nooit nadat het uit is met iemand. Niet dat ik moeilijk vind, maar ik heb het dan gewoon wel gehad.
Oud 29-10-2006, 22:28
Verwijderd
Ik vind het wel leuk om dat soort dingen te bewaren
Ik vind het ook wel jammer dat ik van mn eerste vriendje niet alle smsjes meer heb. Van mn tweede bijna allemaal wel en van mijn hopelijk binnenkort nieuwe vriendje ben ik al bezig . Foto's enzo ga ik ook echt niet weggooien! Leuk om later aan mn (klein)kinderen te laten zien en nog eens terug te denken!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2006, 23:24
Verwijderd
Aan de ene kant ben ik ontzettend romantisch in mijn ideeën over relaties. Ik wil écht verliefd zijn op iemand voor ik er meer mee doe en dat soort dingen. Ook moet een man maar moeite voor me doen. Lekker traditioneel dus.

Aan de andere kant kots ik van alle wat klef is en heb ik een afkeer van kleffe stelletjes. Zwijmelige smsjes, serenades en klef gedoe zijn over het algemeen niet aan mij besteedt. Ik moet er eerder van lachen.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 10:03
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 29-10-2006 @ 23:28 :
Foto's enzo ga ik ook echt niet weggooien! Leuk om later aan mn (klein)kinderen te laten zien en nog eens terug te denken!
Jij gaat aan je kinderen foto's van je exvriendjes laten zien? En je denkt dat ze daar op zitten te wachten?
Oud 30-10-2006, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Skyblue schreef op 30-10-2006 @ 00:24 :

Aan de andere kant kots ik van alle wat klef is en heb ik een afkeer van kleffe stelletjes. Zwijmelige smsjes, serenades en klef gedoe zijn over het algemeen niet aan mij besteedt. Ik moet er eerder van lachen.
Het is best leuk om opzettelijk zwaar overdreven smsjes te sturen.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 11:05
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Ertur schreef op 30-10-2006 @ 11:10 :
Het is best leuk om opzettelijk zwaar overdreven smsjes te sturen.
Idd. Maar daar zit toch ook wel een kern van waarheid in?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 11:36
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 30-10-2006 @ 12:05 :
Idd. Maar daar zit toch ook wel een kern van waarheid in?
Uiteraard.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 14:08
gurl19
gurl19 is offline
Behalve lieve smsje merkte ik altijd weinig van romantiek.
Maar afgelopen zondag ben ik er eens op gaan letten en dan zijn sommige kleine dingen eigenlijk al wel heel leuk en romantisch..

Zoals dat hij zn hand uitstrekt naar mij en met een mooie pirouette mij tegen hem aandrukt en kust. Of dat we een poging doen op elkaar tanden te poetsen, dit toch maar opgeven maar wel heel toevallig gelijk het schuim uit willen spugen. En heerlijk tegen mekaar aan liggen in bed vind ik ook romantisch..

Als ik er over praat ga ik hem weer missen
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 15:09
Crimson
Crimson is offline
mijn vriend steekt vaak kaarsjes aan als we samen zijn, dat vindt ie 'gezellig', haha.
maargoed, ik vind het een stuk romantischer dat hij soms 250 km op een dag rijdt om me een dagje te zien dan dat ik bloemen zou krijgen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 15:11
Ruby
Ruby is offline
ligt eraan wat je onder romantiek verstaat, want sommige momenten zijn wel superromantisch maar dat ligt niet aan kaarsjes ofzo maar meer aan een romantische stemming die er hangt

romantisch is bijv als je wil gaan slapen elkaar de hele tijd knuffelen en kusjes geven en praten over van alles
Oud 30-10-2006, 15:12
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik vind kaarsjes ook niet echt het toppunt van romantiek.
ik ga echt nat op smsjes, mailtjes, briefjes ed en verder zit romantiek vind ik meer in kleine (onverwachte) dingen voor de ander doen die hij/zij leuk vindt.
Reageren

Regels voor berichten