Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2002, 14:21
pimpo
pimpo is offline
We zijn nog nooit met elkaar naar bed geweest, alleen de laatste keer hebben we samen gedouched. Ze heeft mij toen ingezeept en tijdens dat heeft ze mij afgetrokken. "Dat" is dus allemaal op de grond gekomen, niet op haar lichaam. T kan zijn dat ze misschien nog een beetje op haar handen heeft gehad, maar dat zal dan nooit echt veel geweest zijn. Ik weet t niet zeker, maar volgens mij heeft ze haar handen toen wel wat gewassen onder de douche, en bovendien was ik toen ook wel "ingezeept. Daarna heeft ze zichzelf nog een beetje gewassen, met washandje eromheen.

Waarom vertel ik dit allemaal? M'n vriendin is nu bijna 2 weken over tijd, en maak me best wel zorgen
Van de ene kant denk ik dat de kans vrij klein is dat er "iets" is, tis tenslotte allemaal op de grond gekomen, ze heeft misschien haar handen nog gewassen (lijkt me wel logisch), en toen ze zichzelf waste (stel er zat nog wat op haar handen) zat er een washandje overheen... en bij dat wassen is ze denk ik ook niet echt met die hand "in" haar vagina geweest... dus wat dat betreft vraag ik me af waarom ik me zorgen maak...
Van de andere kant... twee weken over tijd... niet echt normaal lijkt mij?

Ze is niet aan de pil overigens.

Ze heeft in augustus ook pilletjes gehad van de dokter die haar ongesteldheid uitstelden. Het kwam haar toen een week niet goed uit, en toen heeft ze het met pilletjes kunnen uitstellen. Dat uitstellen ging goed, ze heeft die pilletjes een week gehad, en anderhalf tot twee weken daarna begon t... Zou t daar ook nog van komen, dat haar cyclus nog niet echt normaal is?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 14:25
Faery
Faery is offline
zwangerschapstest olé olé
Oud 27-09-2002, 14:58
the 6th gate
the 6th gate is offline
k denk dat het misschien nog wel door die pillen komt, maar doe eens n zwangerschapstest om uitsluitsel te geven
Oud 27-09-2002, 14:59
Verwijderd
ja 't kan door die pilletjes komen..is haar menstruatie normaal wel gelijdelijk? hoe lang is ze al ongesteld?

ik denk echt dat de kans heel klein is.. maar je kunt voor de zekerheid zwangerschapstest kopen en gebruiken...
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 20:55
corduroy
corduroy is offline
gewoon een test doen zou ik zeggen, maar het risico is echt te verwaarlozen. je moet niet onnodig stressen om die dingen, nergens voor nodig, in deze situatie tenminste niet. ik zou haast zeggen dat je beter nog even af kan wachten want zo'n test is vrij prijzig, maar als ze echt gestresst is erdoor zou ik het wel doen, ben je daar vanaf.
Oud 27-09-2002, 22:19
piripiri
piripiri is offline
daar kun je toch niet zwanger van worden?? toch??
nouja.. hier heb je dus ook niet echt iets aan.. sorry
Oud 28-09-2002, 07:12
Verwijderd
sperma gaat meteen dood in contact met water, dus dat is bijna volledig uitgesloten.

Ik denk dat t inderdaad door dat pilletje kan komen, dat der cyclus in de war is ofzo
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 10:47
katje_vd
katje_vd is offline
twee weken overtijd is echt zo abnormaal niet, zeker met die pilletjes. ik heb zelf al eens een maand overgeslagen, zomaar,
da's ook wel stressen!
Oud 29-09-2002, 11:33
Vinzz
Vinzz is offline
de kans dat het daardoor komt is wel extreem klein, kan me echt niet voorstellen
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 13:20
pimpo
pimpo is offline
Mensen, erg bedankt, jullie hebben me overgehaald geen zorgen te maken!
Zeker toen ik vanochtend hoorde dat ze weer ongesteld was!

Erg bedankt voor jullie reacties!!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 14:14
LM
LM is offline
Ik weet zeker dat ze niej zwanger is.
Onder de douch spoelt het meteen weg.
En al zou er een beetje nog op handen zitten met een was handje dat nat is enzow.
Oud 29-09-2002, 14:14
LM
LM is offline
Citaat:
pimpo schreef:
Zeker toen ik vanochtend hoorde dat ze weer ongesteld was!
Ik las niej goed

Ben blij voor je

Regels voor berichten