We zijn nog nooit met elkaar naar bed geweest, alleen de laatste keer hebben we samen gedouched. Ze heeft mij toen ingezeept en tijdens dat heeft ze mij afgetrokken. "Dat" is dus allemaal op de grond gekomen, niet op haar lichaam. T kan zijn dat ze misschien nog een beetje op haar handen heeft gehad, maar dat zal dan nooit echt veel geweest zijn. Ik weet t niet zeker, maar volgens mij heeft ze haar handen toen wel wat gewassen onder de douche, en bovendien was ik toen ook wel "ingezeept. Daarna heeft ze zichzelf nog een beetje gewassen, met washandje eromheen.
Waarom vertel ik dit allemaal? M'n vriendin is nu bijna 2 weken over tijd, en maak me best wel zorgen
Van de ene kant denk ik dat de kans vrij klein is dat er "iets" is, tis tenslotte allemaal op de grond gekomen, ze heeft misschien haar handen nog gewassen (lijkt me wel logisch), en toen ze zichzelf waste (stel er zat nog wat op haar handen) zat er een washandje overheen... en bij dat wassen is ze denk ik ook niet echt met die hand "in" haar vagina geweest... dus wat dat betreft vraag ik me af waarom ik me zorgen maak...
Van de andere kant... twee weken over tijd... niet echt normaal lijkt mij?
Ze is niet aan de pil overigens.
Ze heeft in augustus ook pilletjes gehad van de dokter die haar ongesteldheid uitstelden. Het kwam haar toen een week niet goed uit, en toen heeft ze het met pilletjes kunnen uitstellen. Dat uitstellen ging goed, ze heeft die pilletjes een week gehad, en anderhalf tot twee weken daarna begon t... Zou t daar ook nog van komen, dat haar cyclus nog niet echt normaal is?