![]() |
|
![]() |
Alex Chiu beweert op deze site
dattem iets heeft gevonden om eeuwig te leven! Vinde dees kunnen? edit: ff de link iets duidelijker gemaakt Laatst gewijzigd op 07-09-2002 om 21:12. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Hallo Slater,
ik ben bijna elke dag op het internet aan het zoeken over dingen die mensen ontsterfelijk kunnen maken. Zo heb ik dus 1 of 2 jaar geleden ook de site tegengekomen die jij nu op het forum hebt gezet. Omdat ik zelf best veel over de energiestromingen weet over het mensenlijke lichaam, weet ik dat het niet kan. Ik vind het zelf ook heel jammer. Het enige waar de magneten goed voor zijn is dit: Ze zorgen ervoor dat je je goed voelt, ze geven je een blij gevoel. Ze zorgen er ook voor dat je wonden sneller helen, door de sterkere energiestroom worden de wonden dus sneller geheeld. En ze zorgen ervoor dat je langer leef, dat wel dus. Maar het eeuwige leven zal jammer genoeg niet gaan. Ik weet niet of je ze hebt besteld maar je moet er wel mee opassen, want als je ze verkeerd draagt kun je er heel ziek van worden in plaats van gezond. Ik zelf heb er ook mee geexperimenteerd en ik weet dat je er ziek van kunt worden. Maar goed dat was het dan.
||
Citaat:
![]() stond pas ook al op A&N. Iig, is allemaal gelul en onzin.
||
Citaat:
lees die site zelf maar, en beslis
|
Er is een Griekse mythe over Eos, godin van de dageraad. Ze wordt verliefd op één of andere koning en wil met hem trouwen, alleen, zij is onsterfelijk en hij niet. Dus vraagt ze aan de oppergod Zeus, of hij de koning onsterfelijk wil maken. Zeus doet dat en in het begin zijn Eos en haar koning erg gelukkig. Alleen, Eos is vergeten Zeus ook te vragen of haar man de eeuwige jeugd mocht hebben, dus de koning wordt steeds ouder en ouder en takelt steeds verder af, maar gaat niet dood. Todat hij uiteindelijk na 1000 jaar verschrompeld is tot het formaat van een tuinkabouter en niets meer kan, maar nog wel leeft.
Een aanrader dus voor alle mensen die onsterfelijk willen worden. Eeuwig leven zonder eeuwige jeugd is niet aan te raden.
||
Citaat:
|
geef maar een samenvattijng van die site, hoeft niet iedereen die door te lezen
![]() Losstaand van het al dan niet kunnen hiervan. Dit zou bij wet verboden moeten zijn. eeuwig leven is in feiten moord. Je ontneemt aanderen het recht geboren te worden omdat je een plek op deze wereld bezet houdt. Het is dus gigantisch asociaal en daarom zou het strafbaar moeten zijn.
||
Citaat:
|
Alex Chiu is een idioot, klaar.
Hoe eeuwig leven mogelijk is, is door op lichtsnelheid te reizen. Althans, in theorie, en voor anderen. Op zo'n hoge snelheid staat de tijd voor jou stil, terwijl de tijd voor anderen gewoon doorgaat. Technisch gezien zou je dan het eeuwige leven hebben, alleen heb je er niets aan.
||
Citaat:
ja, als je speed light travelled dan gaat voor jou maar 5 minuten voorbij terwijl er voor de echte wereld honderden jaren voorbij gaat. maar voor jou gaat tijd ook voorbij en na een bepaalde tijd zal je ook dood gaan
||
Citaat:
|
Als je het op de manier van die gozer zou doen, zou je wel zelfmoord kunnen plegen. Magnetische krachten of niet, als jij jezelf een kogel door je kop jaagt ga je aardig dood. Als je eeuwig zou leven omdat je lichaam zich gewoon eeuwig jong blijft voelen, dan kan je alsnog wel dood door allerlei andere oorzaken, waaronder dus bijvoorbeeld zelfmoord.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Als je op bijna lichtsnelheid reist, heb je tijdvertraging.
||
![]() |
Citaat:
Ik blijf wel door pompen, moet jij eens uitrekenen hoeveel kinderen ik kan maken in maar 1000 jaar. (Ik ben man dus hoef geen 9 maanden te wachten op de volgende befruchting). Maar volgens sommige is Nederland nu al vol, en volgens andere druk, maar hoe ziet nederland er uit als iedereen blijft voortplanten als er niemand af gaat? Wat we dan zouden kunnen doen is iedereen castreren zodat er niemand meer weg gaat en het zo druk of vol blijft als het nu is. Maar voor mij is de lol er dan snel af. Ik denk dat het voor de eertse paar jaar leuk is, maar na 300 jaar heb je het echt wel gezien. Ook de grontstoffen en alles raakt op, wat je nu nog zoiets hebt van : "zorgen voor het latere nageslacht" , heb je er nu ineens zelf mee te maken. Ook het helehal ofterwijl ruimte ingaan lijkt me geen oplossing want op den duur zit die ook vol. En er is vast geen genoeg zuurstof om iedereen daar in leven te houden (nu in iedergeval!). Zoiezo is de ruimte pas realiseerbaar als daar genoeg zuurstof is en op elke hoek een supermarkt, ik denk voor dat gebeurt is we een paar honderd jaar verder zijn. Ik heb daar gin zin in om op te wachten. Ook het eeuwig leven bestaat niet omdat ons zonnenstelsel ooit zal exploderen, en ik vraag me af of we dan al ver genoeg van deze kloot afzijn om daar geen gevolgen meer van te hebben. In iedergeval is er geen eeuwig leven mogelijk op deze planeet.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Die vragen over voortplanting lijken me niet erg relevant - op het moment dat 'eeuwig leven' (of een andere grote verandering in de levensverwachting van de mens - eeuwig is overdreven) binnen bereik komt zal de samenleving ingrijpend veranderen.
Kijk bijvoorbeeld maar naar de verandering in gezondheidszorg en levensverwachting over de laatstse 100 jaar. Een eeuw geleden waren gezinnen met 10 of meer kinderen nog de norm, terwijl meer dan 2 kinderen tegenwoordig behoorlijk zeldzaam is. Eeuwig leven hoeft trouwens niet per definitie onsterfelijkheid te zijn - we hebben het hier over het stoppen van veroudering. Trouwens een leuk detail voor de belezen mensen onder ons - ooit gehoord van de Graaf van Saint-Germain? Dit was een bijzonder figuur, rozenkruizer, tempelier en lid van alle geheimzinnige sektes die je maar kunt bedenken, die rond de 16e eeuw leefde en beweerde dat sterfelijkheid een fout in de opvoeding is. Hij zou volgens een aantal historici tijdens de 17e en daaropvolgende eeuwen nog een aantal keer opduiken, in de meest uiteenlopende functies. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tijd gaat altijd door, het maakt niet uit hoe snel jij gaat. Tijd heeft geen snelheid, dus je kunt tijd niet 'inhalen' ofzo. Tijdreizen is imho dus ook flauwekul, en fabeltjes van 'je kunt eeuwig leven als je met lichtsnelheid gaat' ook. De tijd verloopt voor JOU misschien trager (omdat jij sneller gaat tov al het andere), maar gaat nog steeds voort. Om eeuwig leven te bereiken moeten we eerst ons eigen lichaam beter begrijpen. Als je bijvoorbeeld er voor zou kunnen zorgen dat je cellen zich blijven vernieuwen (ze houden hiermee op als het telomeer in de cel op is volgens mij) zou je in ieder geval al langer er jeudig uitzien (en waarschijnlijk langer kunnen leven, omdat je steeds 'verse' cellen blijft houden)
||
Citaat:
voor een waarnemer reis jij dan 300.000 km/sec, maar voor jezelf gaat de tijd niet meer verder. je bent dus meteen bij het moment waarop je weer langzamer dan 300.000 km/sec gaat lijkt me..
||
Citaat:
als voor jou 5 minuten voorbij zijn gegaan is voor de rest 100en jaren voorbij gegaan ik heb geen zin om uit te leggen hoe het in zn werk gaat, lees de relaviteitstheorie van einstein maar
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je op 90% van lichtsnelheid reist, en er gaan bijvoorbeeld 2 dagen voorbij - dan is er voor de persoon die op die snelheid reist slechts enkele minuten voorbij gegaan.
||
Citaat:
|
![]() |
Ehmm ik geloof dat je nu in de war bent met de wrijfingswarmte die veroorzaakt wordt door het bereiken van hoge snelheden binnen een atmospheer (zoals die van de aarde) - ik ben niet helemaal op de hoogte van Alberts doen en laten, maar ik geloof niet dat dit relevant is (het behalen van lichtsnelheid zal toch echt in de ruimte (= vacuum) moeten gebeuren)
|
![]() |
||
Citaat:
ik hoef niet eeuwig te leven. Als mijn leven maar leuk genoeg is. En heb al heel veel leuke momenten achter de rug en probeer er gewoon zoveel mogelijk bij te halen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
JG's: Eeuwig leven of vernietiging Yab-Yum | 50 | 25-07-2005 19:08 | |
Geen eeuwig leven voor hen geboren en gestorven zijn vóór Jezus? Gatara | 49 | 14-05-2005 18:25 | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Leven, dood en de eeuwigheid Diary of Dreams | 8 | 21-06-2004 11:21 | |
Eeuwige leven. twim | 39 | 03-02-2003 22:31 | |
Is liefde eeuwig/kan liefde eeuwig zijn? TMLWKY | 23 | 16-08-2002 22:43 |