Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2006, 11:12
Gothic
Gothic is offline
Qua liefde beroerd of rustig. Op vriendschaprelatiesgebied goed . Allemaal lieve berichtjes en kaartjes en telefoontjes .
Oud 01-11-2006, 11:21
Verwijderd
@ stout! & Gothic; gefeliciteerd!

OT: goed! Meer valt er niet over te zeggen
Oud 01-11-2006, 12:25
Methuselah
Methuselah is offline
Schoonouders, aaaaaaargh.
Oud 01-11-2006, 13:20
Verwijderd
Ik voel me weer eens heerlijk genegeerd. Sjezus man, contactgestoord of zo?
Oud 01-11-2006, 13:47
Pierreke
Pierreke is offline
Waarom doet dit zoveel pijn...ligt het aan mij of ben ik gewoon totaal contactgestoord?
Oud 01-11-2006, 14:15
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Dit is toeval neem ik aan?
Oud 01-11-2006, 14:17
LJV
LJV is offline
Ik voel me goed, maar ook kut. Relatie gaat goed, maar ik ben erg verliefd nu, na bijna drie maanden. Moet ik er met haar over praten, denk ik dan, of ben ik dan weer te aanhankelijk ofzo?

Moeilijk, Moeilijk, ik mis haar gewoon en denk té vaak aan d'r. Het verpest m'n dag een beetje!

Tips?
Oud 01-11-2006, 14:38
Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 01-11-2006 @ 15:15 :
Dit is toeval neem ik aan?
Ja...dacht van wel ja...Al twijfel ik nu aan alles
Oud 01-11-2006, 14:46
zeep007
zeep007 is offline
argh! waarom moet hij nou nog een dag weg en met nog zo'n miep
Oud 01-11-2006, 15:12
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Ik ben ziek en ik mis hem...
Oud 01-11-2006, 15:32
miekmuis
miekmuis is offline
Waarschijnlijk gelooft niemand me meer, maar het is nu echt echt uit Alleen jammer dat hij me nu wil haten...
Oud 01-11-2006, 15:39
miekmuis
miekmuis is offline
(maar ik wil wel graag even van iedereen horen dat ik er goed aan heb gedaan )
Oud 01-11-2006, 15:44
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 01-11-2006 @ 16:32 :
Waarschijnlijk gelooft niemand me meer, maar het is nu echt echt uit Alleen jammer dat hij me nu wil haten...
Ik hoop dat je sterk genoeg bent om hem niet terug te nemen. Maar het is iig een stap in de goede richting.
Oud 01-11-2006, 15:47
miekmuis
miekmuis is offline
Nou de eerste paar dagen kan dat niet eens, want morgenvroeg vertrek ik met mijn twee liefste vriendinnetjes naar Brussel en daarna ben ik vast wel sterk genoeg om weg te blijven!
Oud 01-11-2006, 15:53
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 01-11-2006 @ 16:47 :
Nou de eerste paar dagen kan dat niet eens, want morgenvroeg vertrek ik met mijn twee liefste vriendinnetjes naar Brussel en daarna ben ik vast wel sterk genoeg om weg te blijven!
Veel plezier.
Oud 01-11-2006, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Pierreke schreef op 01-11-2006 @ 15:38 :
Ja...dacht van wel ja...Al twijfel ik nu aan alles
Toeval hoor.
Oud 01-11-2006, 16:36
snoopy
snoopy is offline
Haha... we keken gisteren die friends waarin Mona per se een kerstkaart samen met Ross wil sturen. Ik dacht: 'ik laat m lekker schrikken' dus ik zei: "Zullen wij dat ook doen dit jaar?"
En toen zei ie: "ja hoor, vind ik goed. Ik stuur alleen nooit kerstkaarten, maar als jij ze namens ons allebei wil sturen, prima"
Toen was het dus mijn beurt om in shock te zijn. Hij bekeek me s en zei: 'Is dat zo gek na vier jaar?"
Nah.. .nee dus, maar die bindingsangst van hem valt me dus alles mee.
Hij zit alleen wel ontzettend te chagrijnen beneden.
Oud 01-11-2006, 16:41
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 01-11-2006 @ 16:47 :
Heel veel plezier en heel veel succes. Wees sterk en onafhankelijk, dat kan je wel. Lekker veel tijd spenderen met je vriendjes en vriendinnetjes, en als je de neiging krijgt hem te bellen of wat dan ook, lekker even douchen ofzo, en alles van je af zetten. Dat lukt je wel!

OT: Pfffff, is het nog geen 24 uur verder?
Oud 01-11-2006, 16:41
Orpheo
Orpheo is offline
too bad first impressions are usually the correct one....
Oud 01-11-2006, 17:02
Verwijderd
Ik weet het niet meer... vind ie me nou nog wel leuk of niet meer... hij doet zo afstandelijk opeens, praat ik met hem moet hij gelijk wat anders doen, geen kusjes meer via sms en msn, tijdens het bellen is het alleen het nodige hoe gaat het... ik ben in de war... als ik wat vraag is het opeens alleen ja of nee
naja ik zal het me wel inbeelden

*moest ff sorry*
Oud 01-11-2006, 17:06
groovy
groovy is offline
Even kleine crisis gehad, maar vanavond zie ik hem weer, ben benieuwd..het scheelt dat het dit keer niet mijn schuld is ..ik ben wel zenuwachtig, moet vanavond iets zeggen wat ik wel eng vind..maarja..eerlijkheid duurt het langst, zeggen ze. Wish me luck en duim voor me vanavond..
Oud 01-11-2006, 17:30
Verwijderd
Nou, zaterdagavond gaat waarschijnlijk niet door. Best jammer, ik had hem graag eens gezien. Maar van de andere kant is het ook wel lekker.
En oeh, 1 maar ga ik waarschijnlijk met een vriendin naar Maria Mena. Zou wel errug tof zijn.
Oud 01-11-2006, 19:10
Verwijderd
goed! morgenavond iets leuks doen samen, want ik ga morgen even het een-na-laatste deel van mijn jaarstage halen, en als ik dit haal kan ik in mei afstuderen. dus dat gaan we vieren? haha.
Oud 01-11-2006, 20:54
Verwijderd
't Is fijn om zo ongeveer bij zijn familie te horen. En dammit, ik hou van hem
Oud 01-11-2006, 20:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik weet dat ik de laatste tijd veel date Maar die jongen van vanmiddag heeft echt een verpletterende indruk achter gelaten...
Oud 01-11-2006, 20:57
T!ne
T!ne is offline
Hij is een echte schatterd! Pff Vanaf vrijdag ga ik dus wss geen smsjes meer krijgen en dat gaat zo niet leuk zijn hé Dus nu maar genieten van alle lieve kleffe berichtjes.. En uitkijken naar zondagavond!
Oud 01-11-2006, 21:09
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ja, goedzo, negeer mij vooral. We zullen wel zien zondag.
Oud 01-11-2006, 21:13
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hihi, ik kreeg een smsje met 'tsjick' er in (van een hele lieve jongen van het forum )

En gefeliciteerd @ stout en gothic
Oud 01-11-2006, 21:16
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 01-11-2006 @ 11:12 :
Gefeli! Spelen in de sneeuw roeleert!

OT: *zucht* Mannen... Hopeloos.
wij mannen zijn juist heel leuk!!
Oud 01-11-2006, 23:13
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 01-11-2006 @ 21:56 :
Ik weet dat ik de laatste tijd veel date Maar die meid van vanmiddag heeft echt een verpletterende indruk achter gelaten...
wish I could say the same...
Oud 01-11-2006, 23:30
Henkje
Henkje is offline
Gaan dit weekend lootjes trekken met mijn familie (hij doet weer mee), mijn tante heeft een nieuwe vriend, die we meteen mogen keuren
Sjesus wat gaat de tijd toch weer snel!

En ws ga ik met twee van zijn bandleden een huisje zoeken benieuwd of dat nog echt door zal gaan! Hoop het, lijkt me erg gezellig!
Oud 01-11-2006, 23:33
Verwijderd
Nou, volgens mij was dit van korte duur. Ik heb er helemaal geen zin meer in. Misschien dat dat morgen als ik hem zie wel weer terugkomt maar ik weet hetniet. Ik hoorde van een vriendin dat hij twijfelde of hij wel iets vast wilde enzo en ik twijfel eigenlijk best wel ook aan hem. Ik beweerde eerst wel dat het allemaal niets uitmaakte dat we best verschillend zijn, maar ik denk dat het wel degelijk uitmaakt. Wij komen uit twee verschillende werelden. Het is misschien gek om te denken, maar hij kan gewoon niet de man zijn voor mij. Maar goed, we zullen zien.
Oud 02-11-2006, 00:39
Verwijderd
Hij is heel veel ziek en dat vind ik erg voor hem.

Maar ook erg voor mij en daar schaam ik me voor...
Oud 02-11-2006, 06:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 01-11-2006 @ 22:16 :
Oud 02-11-2006, 07:24
Verwijderd
Ja kijk, van de ene kant vind ik het heel leuk dat ze me uitnodigen, ik bedoel, ik heb hen ook al lang niet meer gezien. En natuurlijk, ik ben ook benieuwd hoe het met hem gaat. Aan de andere kant, ik weet niet of ik wel zo'n zin heb om een hele avond van dat lompe boerengelul aan te horen. Want zo'n avond word het gewoon, dat is zo. Wat dat betreft passen ze precies in de wijk waar ze wonen.

Neuh, ik denk niet dat ik ga.
Oud 02-11-2006, 08:17
Verwijderd
Het is eigenlijk best raar. Je kunt nog zo goed je best doen om te doen alsof het goed heb.. maar de mensen die je kennen weten beter. Dat is wel heel fijn.

Plus dat ik me realiseerde dat mijn boosheid helemaal richting iemand is, maar in het algemeen. Dus ik kan op niemand boos zijn en dat is jammer, maar ook wel fijn. Kan ik er in ieder geval rekening mee houden dat ik mezelf moet inhouden af en toe.

En waarom ben ik niet blij, als ik dat wel zou moeten zijn
Oud 02-11-2006, 08:33
Scatterheart
Scatterheart is offline
Jezus wat een achterlijke droom: ik ging vreemd.

Wel met een, hmm, aardige jongen, Josh Holloway die toevallig bij mijn ouders in de straat bleek te wonen, maar toch. Het vriendje was in die droom afschuwelijk boos.
Oud 02-11-2006, 08:51
Verwijderd
Ik droom teveel en word er gek van.
Oud 02-11-2006, 11:09
Verwijderd
Wisselvallig.
Oud 02-11-2006, 12:55
Verwijderd
Aah, ik ben echt heel verliefd! Ja nuttige mededeling maar aaah
Oud 02-11-2006, 13:10
zeep007
zeep007 is offline
slapen we voor het eerst sinds tijden niet samen, sinds we samenwonen, droom ik meteen dat ie een hoer is enzo
dan wordt je vreemd wakker
Oud 02-11-2006, 13:51
vedetje
vedetje is offline
Ik snap het echt niet, hoe kan dat nu.

Al drie weken lang droom ik ELKE nacht over hem, meestal herinner ik me de droom niet, vannacht weer eventjes wel. En het was alsof mijn droom ten einde was en toen verscheen hij, zo maar alsof het niet kan dat hij er niet in zou voorkomen...

En hij is lief, en het maakt hem helemaal niet uit dat ik doorweekt ben van het zweet na te sporten, hij pakt me gewoon vast en drukt een zoen in mijn nek...

Ik wil hem niet kwijt, ook al hebben we niets officieels, ik hoop dat wanneer ik hem na deze maand gedurende 4 maand vermoedelijk niet ga zien hij me niet vergeet...
Oud 02-11-2006, 15:19
I C U
I C U is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 01-11-2006 @ 22:16 :
Nou... Ja. Soms. Maar afentoe... ARGH! Of ik ken gewoon de verkeerde mannen

Vanaaf leuk feestje! Starparty in Now&Wow. Nog andere mensen die gaan, heel toevallig?
Oud 02-11-2006, 16:13
Halflight
Halflight is offline
Ik heb eigenlijk geen idee..

Er lopen duidelijk te veel aantrekkelijke jongens rond maar als ik contact maak is het veel sneller vriendschappelijk. Te veel mannenhumor vrees ik. Binnenkort personeelsfeest dus dat wordt vast bijzonderrr gezellig
Oud 02-11-2006, 18:04
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Haha, ik ga zondag naar zijn zusje, en ik heb er helemaal geen en heel veel behoefte aan om hem te zien.

En ja, je mag wel met andere meisjes praten, anders zou ik hypocriet zijn, maar praat dan ook met míj.
Oud 02-11-2006, 21:11
Verwijderd
Ik moet een lijstje gaan maken met mensen die langs willen komen als ik op kamers zit
Oud 02-11-2006, 21:11
Verwijderd
Ik mis hem, ik wil tegen hem aan kunnen hangen als ik moe ben, zijn armen om me heen. Zaterdag ga ik naar z’n hockey kijken, en dan zullen we zien of ooit nog wat gaat worden. Ik maak me zorgen om vriendinnetjes en het ergert me dat ik er niets aan kan doen.
Oud 02-11-2006, 21:19
Luna
Luna is offline
Citaat:
Halflight schreef op 02-11-2006 @ 17:13 :

Er lopen duidelijk te veel aantrekkelijke jongens rond
vind ik juist tegenvallen
Oud 02-11-2006, 23:00
Orpheo
Orpheo is offline
verdomme verdomme verdomme VERDOMME!!!!! dit gaat ZO de verkeerde kant op. Zondag vriend overleden; vandaag leukemie geconstateerd bij n andere vriend. FUCK!!! zijn vriendin heeft 't er zo zwaar mee (de rest van zijn familie ken ik niet goed). en ik baal ook. dit is gewoon zo rauw op mijn dak.

waarom ontmoet ik altijd maar legers lege mensen? niemand die mij mentaal echt kan prikkelen... heel onaangenaam.
Oud 02-11-2006, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 03-11-2006 @ 00:00 :
verdomme verdomme verdomme VERDOMME!!!!! dit gaat ZO de verkeerde kant op. Zondag vriend overleden; vandaag leukemie geconstateerd bij n andere vriend. FUCK!!! zijn vriendin heeft 't er zo zwaar mee (de rest van zijn familie ken ik niet goed). en ik baal ook. dit is gewoon zo rauw op mijn dak.

waarom ontmoet ik altijd maar legers lege mensen? niemand die mij mentaal echt kan prikkelen... heel onaangenaam.
Jeetje, wat een tegenslag zeg. Gelukkig is leukemie wel redelijk goed te genezen (tegenwoordig). Althans, dat is mijn ervaring ermee (ik heb een vroeger vriendje die leukemie heeft gehad). Toch blijft het natuurlijk vreselijk. Sterkte. Ik hoop dat hij er goed uitkomt.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten