![]() |
|
"Ik kan niet inzien waarom sommige mensen zeggen dat onze universiteit een politiek standpunt in zou nemen. We leven immers in een monarchie, dus het feit dat we een koning hebben, is dan toch normaal. Ik kan begrijpen dat sommige mensen voor een republiek zijn. Maar dit kan nooit de meerderheid zijn, want anders hadden we hier al lang een republiek. We hebben hier namelijk nog zoiets als democratie. Dus onze universiteit neemt een positie in die de meerderheid van de bevolking kan appreciëren.
Sommigen zeggen dat wat Prins Filip nu juist gedaan heeft om het eredoctoraat te krijgen niet indrukwekkend is. Ik denk dat er al veel mensen zijn die het eredoctoraat gekregen hebben die veel minder gepresteerd hebben. Maar omdat ze niet zo'n gekend figuur zijn, hecht men er niet zo veel belang aan. Pas nu, nu dat Prins Filip een eredoctoraat krijg, wil men -zoals LOKO- zich indekken door ook andere eredoctoraten in twijfel te trekken. Ik vind dit schijnheiligheid van het hoogste niveau. Als Prins Filip nooit een eredoctoraat zou gekregen hebben, zou hier nooit iemand van wakker gelegen hebben. Bovendien is het ook maar een eredoctoraat en zal er op elk eredoctoraat wel kritiek te vinden zijn. Vind je ook niet?"
|
ben je net ff lekker bezig:
"ik ga ff internetten" "nieuwe standjes opzoeken" nou tegen die tijd dat je wat hebt gevonden is de lust misschien wel behoorlijk over... jah of juist niet natuurlijk... ![]() hmz, misschien is dat niet eens zo stom om te zeggen dan ![]()
|
Mijn inspiratie haal ik trouwens van http://www.sexwoordenboek.nl/standjes.html
![]() |
![]() |
|
![]() |
'Ik wist wel dat je een opgevulde BH had'
'Cover me! I'm going in!!' bron: http://www.lachuh.yucom.be/grappig/seks.htm
|
![]() |
"ff mn moeder bellen hoor"
"hmm nej dat deed mn ex eigenlijk wel beter" "oh trouwens ik ben gister met je beste vriendin vreemdgegaan .. vind je niet erg toch ?" "ik merk wel dat t je eerste keer is" "je ziet er zo belachelijk uit tijdens sex" hmm uninspired nog eentje: "zo heb ik morgen weer wat met mn vrienden te bespreken" ------------------ *in a fools mind everyone's simple* [Dit bericht is aangepast door red_hot_chilli_pieper (05-03-2002).]
|
Heb je dit nog nooit eerder gedaan?
Haal je hand daar weg!!! dek me guys! kga eriiiiiiiiiin! Ik wist wel dat je een gevulde bh had! Het plafond moet gewit worden.... grxxtz (bianca is nog stééds creaaaaa!)
|
![]() |
"was je je hier wel eens ?"
"uhmm ik geloof dat de webcamchat (met je ouders ![]() "ik ben klaargekomen das t belangrijkste" "hou me tegen ,ik kan mezelf niet tegen houden met bijten" ![]() "ruik jij ook vuur" "ik moet nog steeds een middeltje tegen schaamluis bij de dokter halen"
|
-(voor de meisjes)oh,was je al begonnen?? -kun je even opschieten,voetballen begint zo -jezus he houdt je bek eens -je hebt nog niet veel ervaring he! -o ja je moeder licht op sterven -ik doe m'n best om je te accepteren zoals je bent maar zo lukt dat natuurlijk niet -oh ja jaja jaah toe maar ....ooohhhh jajaoohhja hijg zucht jaaaaaaa ohja jajaja ....................nee -het broeikast effect neemt de laatste jaren meer toe dan is verwacht he -over het forum beginnen -zie je nou je bent toch aangekomen -is dat echt een pukkel op je bil -de vut is er een beetje uit he(als zij enorm bezig is) -maarja ik heb geen bananen ik heb geen bananen vandaag lalala ik heb radijsje hele mooie witte en rooie maarje ik heb geen........... stoere topic ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Dingen die je NIET moet zeggen tijdens de sex deel II Verwijderd | 77 | 22-04-2003 01:26 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |