![]() |
|
ik vind toch echt dat ze dat zelf mag weten meneertje profeet. iig k denk niet dat het zo snel zal gebeuren en als je aan de pil wilt beginnen vraag het gewoon ff aan je ma die zal t toch vast wel weten en anders aan je huisarts die mag namelijk niets zeggen tegen je ouders als jij dat niet wil.
|
De kans dat een condoom scheurt is niet zo heel groot, maar als je het zekere voor het onzekere wenst te nemen raad ik je aan om de pil in combinatie met een condoom te gebruiken, zodat je dubbel beschermd bent.
||
![]() |
Citaat:
dus gewoon even naar je huisarts gaan en de pil vragen (met of zonder medeweten van je ouders). |
![]() |
|
![]() |
Ja is dat zo, kun je aan de pil zonder dat je ouders het weten?!
kunnen ze dat niet zien op een of andere rekening die ze krijgen? Ja het klinkt misschien een beetje gek Maar ondanks dat ik 17 ben moeten me ouders er maar niets van hebben dat ik me met die dingen bezig houd ,Vaag toch! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar je kunt toch altijd tegen je ouders zeggen dat je aan de pil wilt omdat je heel erg last van je menstruatie hebt en verder niks over sex zeggen als dat niet bespreekbaar is thuis. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Nee ik ben het met 'I'he Prophet eens.
Ik Quote: Citaat:
Hey das heel leuk, van mijn part neuk je heel de wereld, en ga je iedere vakantie met 15 jongens naar bed. Van mijn part laat je je ontmaagden door een 3 koppige Duitser met een lul van 17 meter, maar, hier klinkt het dus alsof je denkt van: Oh ik ga op vakantie, dus dan zullen we wel seks hebben daaro, al ben ik er misschien nog helemaal niet aan toe... Dat bemerk ik uit jouw intonatie, misschien moet je eerst eens wat volwassener worden! |
![]() |
|
![]() |
Dit was toch een plaats waar je met vragen terecht kon ,nou het valt te merken aan het commentaar sommige hoor!!
Je hoeft hier toch niet eerst een hele autobiografie van jezelf op te gaan hangen om een vraag te stellen, maar ja er zijn sommige die daar wel behoefte aan hebben!! Laat het nou zo zijn dat mijn vriend waarmee ik al bijna 1/2 jaar iets heb daar ook is. dus k weet niet wat sommige allemaal denken en dat ik daar ff een die streek af ga werken. GET A LIFE!!! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic - Er is niet een erg grote kans dat het condoom scheurt, als je er goed mee omgaat. Iets van 2% ? Om echt veilig te zijn zou ik idd aan de pil gaan, als je in het ziekenfonds zit komen je ouders er nooit achter. Je kunt ook contant betalen, maar ik persoonlijk zou daar geen geld voor hebben. Kun je er niet met je ouders over praten? En zoals 'I'he Prophet al vroeg, moet je per se tot de vakantie wachten? Of zou ik dat niet moeten vragen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
je wilt zeggen: "ik ben maagd, maar op vakantie neukt iedereen maar wat in het rond en in iedere tent loopt het sperma onder het grondzeil door, dus ik kan niet achterblijven".
Nou met zo'n instelling zou ik je uit principe al links laten liggen. Huilend op je BSB kussentje, want misschien zou je toch iets te kort komen.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Als je voor de eerste keer met iemand naar bed gaat, zou ik dat ten eerste niet op vakantie doen. Ten tweede kan het condoom scheuren. De kans daarop is vrij groot. Je kunt beter zorgen dat hij er twee over elkaar aan heeft, dan is de kans kleiner. Drie kan ook, afhankelijk van de grootte. Het kan ook het gevoel bevorderen voor jou. Hoe meer condooms, hoe meer je voelt. Het doet wel enorm pijn de eerste keer en als je met iemand naar bed gaat die je niet goed kent kan je daar minder goed mee omgaan. Bovendien loop je kans op allerlei enge ziektes. Daarnaast zijn e enorm veel gasten die gaan voor het neuken in plaats van het meisje en bij ontmaagding absoluut geen rekening houden met de pijn die het meisje te verdragen heeft. Dus......
Beter wachten totdat je iemand langer kent. Succes! ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zou het een beetje zonde vinden als je je eerste keer gaat vergooien als je "op vakantie" bent met iemand voor wie je niets of weinig voelt...
Maar ga gewoon aan de pil... Dat is het meest makkelijk.. en daarbij: condooms scheuren niet zo snel, alsje er goed mnee omgaat |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en de eerste keer hoeft helemaal niet enorm pijn te doen. ik ken genoeg meisjes die er helemaal geen last van hebben gehad en hun 1e keer zonder greintje pijn hebben beleefd hoor. ![]() Laatst gewijzigd op 04-04-2002 om 12:35. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou gewoon aan de pil gaan en tegen mijn ouders zeggen dat ik erg veel last heb van mijn menstruatie. En als je met iemand naar bed gaat, kan je beter ook een condoom gebruiken. Je weet nooit met wie hij nog meer naar bed is geweest (je zou het wel natuurlijk kunnen vragen aan hem). I
k heb ook tegen me ouders gezegd dat ik erg veel last heb van mijn menstruatie. Het werkt gewoon goed. Al heb ik het niet gedaan omdat ik met iemand naar bed wil. En doe nooit twee of meer condooms over elkaar!!! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dit is volgens mij niet echt het geval, zelf nog nooit gehad (maar ik ben nog maagd hahahahahaa dat kan een verklaring zijn ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het ging altijd goed, maar vorige week scheurde hij ik hoop dat alles goed gegaan is met de morning after maar is tog gewoon niej leuk mijn advies is dus: ga naar de dokter en haal de pil!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |