Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik ging ook een keertje bij mr jacks eten met een goeie vriend van me.. en dat was op de dag dat Griekenland de halve finale in het EK moest spelen.. we hadden het voorgerecht nog niet op, of de hoofdgerechten kwamen al... die lui zaten ons toen echt de zaak uit te kijken omdat ze voetbal wilde zien... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() euhm ff denken. er is door de schoonmaker een keer iemand gevonden sochtends op de wc( hij was in slaap gevallen) en een keer kwam keuringsdienst binnen en toen werd er snel iemand naar de koelcel gestuurd onder het motto van ik heb iets laten vallen(even alles oppoetsen. we hebben een vrieazer op het dak waar de keuringsdienst niets vanaf weet. onze chefkok wordt vaak aangezien voor keukenhulp( hij is klein) ooit is iemand afgevoerd naar het ziekenhuis door zijn notenallergie(hulpkok was vergeten dat er in de sladressing sporen van noten zaten) |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: ik werkte in een grand cafe, had een bloes aan waar de naam van het bedrijf op stond+een sloof+een dienblad in m'n handen. Komt er een jongen naar me toe en vraagt: 'eh...eh... kom jij hier vaker?' Mijn god zeg... prima dat je een standaard openingszin gebruikt, maar denk éven na over wat je zegt...
Laatst gewijzigd op 06-11-2006 om 07:54. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() jep, dat had hij! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|