Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2006, 03:00
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ertur schreef op 29-10-2006 @ 17:16 :
Wat een gedoe allemaal weer. Je vindt hem leuk, hij jou, zodra jullie alleen zijn gewoon dat bed (of iets anders) induiken.
Nou moe, dan gaat het om de seks, dat is prima als je zo'n relatie hebt, maar het lijkt mij niet de handigste manier om het 'probleem' op te lossen.
Oud 30-10-2006, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 29-10-2006 @ 21:46 :
Ach ik ken een stel die het na 3 jaar nog niet hebben gedaan, al vraag ik me sterk af of ze niet erg a-seksueel zijn ofzo. Maar doe gewoon wat goed voelt. En ja dat is een vage omschrijving, maar ja na hoe lang zoen je. Dat is ook voor iedereen verschillende.
Huh, zijn er mensen met relaties zonder te zoenen dan?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Pr0xy schreef op 30-10-2006 @ 04:00 :
Nou moe, dan gaat het om de seks, dat is prima als je zo'n relatie hebt, maar het lijkt mij niet de handigste manier om het 'probleem' op te lossen.
Ja, maar ik bedoel: het enige 'probleem' dat ze beschrijft, is dat ze niet weet hoe lang het gebruikelijk is om te wachten met seks. Als dat echt alles is, kan ze het net zo goed doen.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 06:54
Talon
Talon is offline
als je er zin in hebt, en hij heeft er zin in, gewoon seks hebben.
dr zijn geen wetten voor he, doe wat je wilt zolang je het kan.
voor hetzelfde geld lig je morgen onder een bus.
Oud 06-11-2006, 19:38
sch*gaap*
sch*gaap* is offline
Mijn probleem lijkt op die van de ts.

Ik nu 3 weken een vriend, waren al heel lang aant flirten enzo, zijn ook echt verliefd. Heb ook een tijdje getwijfeld omdat hij stuk ouder is (bijna 20) en hij geen maagd meer is. Ik weet ook dat hij seks met me wil, en eigenlijk wil ik dat ook. Maar ik ben maagd en ik vind 3 weken toch wat vroeg, en ik ben wat onzeker over mn lichaam en of ik het wel goed doe enzo.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 23:03
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
sch*gaap* schreef op 06-11-2006 @ 20:38 :
Mijn probleem lijkt op die van de ts.

Ik nu 3 weken een vriend, waren al heel lang aant flirten enzo, zijn ook echt verliefd. Heb ook een tijdje getwijfeld omdat hij stuk ouder is (bijna 20) en hij geen maagd meer is. Ik weet ook dat hij seks met me wil, en eigenlijk wil ik dat ook. Maar ik ben maagd en ik vind 3 weken toch wat vroeg, en ik ben wat onzeker over mn lichaam en of ik het wel goed doe enzo.
Als het bijna gebeurd en alles goed voelt, waarom niet? Het is ook heel moeilijk om dan te stoppen en nee te zeggen . En trouwens: jij wil het ook echt. Ben je er wel echt klaar voor? Zie jij jezelf wel zo 'blootliggen' bij hem? En over je onzekerheid: dat leer je dan wel allemaal hoor! Zeg wel gewoon tegen je vriend dat je nog maagd bent en dat je niet goed weet wat je moet doen e.d. Dan kan hij daar zo goed mogelijk mee omgaan (en dat is echt belangrijk).

Dit is ook meteen een antwoord op de TS, een antwoord dat geloof ik al vele keren is gegeven. Belangrijkste is gewoon om je af te vragen of je het zelf echt wel wil.

Ik vraag me trouwens af of de TS inmiddels al verder is gegaan dan zoenen? En hoe lang het dan heeft geduurd voordat ze dat deed?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 30-10-2006 @ 11:07 :
Huh, zijn er mensen met relaties zonder te zoenen dan?
Die mensen hebben wel gezoend, maar voor de rest nog geen stap verder gedaan.

Maar waar ik op doelde is dat gewoon bij iedereen de grens anders ligt. De ene zal na 1 date seks hebben en een ander zal pas na 1 maand verkering een eerste zoen geven.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 07-11-2006 @ 00:06 :
Die mensen hebben wel gezoend, maar voor de rest nog geen stap verder gedaan.

Maar waar ik op doelde is dat gewoon bij iedereen de grens anders ligt. De ene zal na 1 date seks hebben en een ander zal pas na 1 maand verkering een eerste zoen geven.
Nog geen eerste zoen is toch geen verkering? Ik weet dat het scholieren.com is, maar veel groep-zessers lopen hier toch niet rond

Naja, onbelangrijke discussie dit.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 13:10
WolterB
WolterB is offline
Offtopic:
Citaat:
Ertur schreef op 07-11-2006 @ 11:46 :
Nog geen eerste zoen is toch geen verkering? Ik weet dat het scholieren.com is, maar veel groep-zessers lopen hier toch niet rond

Naja, onbelangrijke discussie dit.
Ik denk dat als je allebei nog nooit gezoend hebt, het iets extreems spannends is en dat je dan wel met elkaar kan hebben zonder dat je gezoend hebt

En idd, niet bijster relevent, maar toch
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten