Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Bekijk resultaten poll: Op welke partij ga je op 22 november stemmen?
PvdA 29 12.18%
CDA 21 8.82%
VVD 28 11.76%
GroenLinks 38 15.97%
SP 63 26.47%
D66 19 7.98%
ChristenUnie 8 3.36%
SGP 4 1.68%
Lijst 5 Fortuyn 0 0%
Eén NL (Pastors) 6 2.52%
Partij voor de Vrijheid (Wilders) 9 3.78%
Partij voor de Dieren 9 3.78%
Anders, nl.: 4 1.68%
Aantal stemmers: 238. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2006, 22:22
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nou ja, het concept zal bekend zijn...


Aaah, lief hè? De ideale coalitie.

Laatst gewijzigd op 09-11-2006 om 22:26.
Advertentie
Oud 09-11-2006, 22:26
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Je was me voor..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 09-11-2006, 22:27
Daevrem
Daevrem is offline
Sarcasme.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Oud 09-11-2006, 22:28
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
?
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 09-11-2006, 22:28
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 09-11-2006 @ 23:27 :
Sarcasme.
Oud 09-11-2006, 22:40
Verwijderd
Ik vind PvdA-SP-GL niet de ideale coalitie, zoals algemeen bekend ben ik niet een enorme fan van de SP.

Zolang GroenLinks maar in de coalitie zit.
Oud 09-11-2006, 22:48
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Pechtold in Pauw en Witteman:

Voor één keer.
Oud 09-11-2006, 22:51
Verwijderd
Pechtold is mijn lievelingspoliticus na Halsema.
Oud 09-11-2006, 22:54
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 09-11-2006 @ 23:51 :
Pechtold is mijn lievelingspoliticus na Halsema.
Pechtold vond ik in het begin nog geinig, maar dat besmeuren van zijn eigen ambt komt na een tijdje al snel populistisch over. Een beetje goedkoop proberen te scoren door te proberen verbitterde kiezers voor je te winnen. Klagen ze over het negatieve imago van de politiek, gaan ze er zelf nog eens aan meewerken ook.
Oud 09-11-2006, 23:08
Daevrem
Daevrem is offline
Dat 'besmeuren van zijn eigen ambt' was niet populistisch. Er was immers geen verkiezing en hij stond ook nergens verkiesbaar. Het was ofwel domme onervarenheid ofwel eerlijk. Allicht beide.

Pechtold is een van de betere politici in Nederland. Je moet je eigenlijk voor Nederland schamen omdat hij zo laag staat in de peilingen.

We mogen straks 150 mensen kiezen. Dan zit hij toch echt bij de beste 5 of 10, ongeacht je politieke voorkeur.

En moet je eens kijken wat voor idioten er straks de kamer in komen omdat CDA en VVD zoveel stemmen krijgen. Idem voor VVD en SP, waarschijnlijk.


Trouwens was ik gisteren ook enorm verbaasd over de uitspraken van Kamp. Normaal komt hij nog redelijk normaal over. Ik zat gisteren echt te wachten totdat iemand scherp ging opmerken 'probeer eens niet Verdonkje te spelen'. Maar niemand zei er wat.

En Verdonk zelf, dat is echt heel triest. Hoe ze het gisteren per se de hele tijd over het geven van een hand en die twee burqa's in Nederland wilde hebben. En daarna eerwraak bagatelliseren als iets irrelevants.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Oud 09-11-2006, 23:19
Verwijderd
Ah, een nieuwe s.com peiling.
Oud 09-11-2006, 23:20
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 10-11-2006 @ 00:08 :
Dat 'besmeuren van zijn eigen ambt' was niet populistisch. Er was immers geen verkiezing en hij stond ook nergens verkiesbaar. Het was ofwel domme onervarenheid ofwel eerlijk. Allicht beide.
Sinds wanneer kun je alleen maar populistisch zijn in verkiezingstijd?

Citaat:
Pechtold is een van de betere politici in Nederland. Je moet je eigenlijk voor Nederland schamen omdat hij zo laag staat in de peilingen.
Hier kan ik ook al geen touw aan vast knopen. Omdat de meerderheid der Nederlanders Pechtold niet zit zitten in de politiek, moet ik mij schamen voor mijn land?

Citaat:
We mogen straks 150 mensen kiezen. Dan zit hij toch echt bij de beste 5 of 10, ongeacht je politieke voorkeur.
Nee. Dit is gewoon jouw mening.

Citaat:
En moet je eens kijken wat voor idioten er straks de kamer in komen omdat CDA en VVD zoveel stemmen krijgen. Idem voor VVD en SP, waarschijnlijk.
Twee keer VVD? Tja, je kunt het niet genoeg benadrukken natuurlijk. Maar idioten in de Kamer zul je altijd blijven houden, maar dat beperkt zich heus niet tot bepaalde partijen. Remember Singh Varma bij GroenLinks? Van tijd tot tijd kan dat voorkomen.

Citaat:
Trouwens was ik gisteren ook enorm verbaasd over de uitspraken van Kamp. Normaal komt hij nog redelijk normaal over. Ik zat gisteren echt te wachten totdat iemand scherp ging opmerken 'probeer eens niet Verdonkje te spelen'. Maar niemand zei er wat.
Kamp heeft wat mij betreft definitief afgedaan. Wat een idoot zeg. Alsof rotzooi op straat alleen van allochtonen komt. Nog nooit bij ons in de stad geweest, zeker? Of de straat op geweest überhaupt. Rotzooi in en op de straat (in alle betekenissen) komt net zo goed ook door Tokkie-figuren.

Citaat:
En Verdonk zelf, dat is echt heel triest. Hoe ze het gisteren per se de hele tijd over het geven van een hand en die twee burqa's in Nederland wilde hebben. En daarna eerwraak bagatelliseren als iets irrelevants.
Ach, zij leeft bij symboolpolitiek. Dat een groot aantal Nederlanders het met haar eens is, vind ik eerder beschamend voor Nederland.
Oud 09-11-2006, 23:27
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
In Who's Next? vond ik Ben Bot niet eens zo slecht eigenlijk. Hij is misschien niet zo mediageniek, maar hij is denk ik wel een van de bekwaamste en betrouwbaarste ministers. Hij heeft bovendien pech dat hij zijn naam niet mee heeft.

En om op de uitspraak van Pechtold in te gaan: "Echte liberalen stemmen niet op VVD!". Echte liberalen stemmen ook niet op D'66, maar op de Liberaal Democratische Partij! .
Oud 09-11-2006, 23:29
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Makaveli schreef op 10-11-2006 @ 00:27 :
In Who's Next? vond ik Ben Bot niet eens zo slecht eigenlijk. Hij is misschien niet zo mediageniek, maar hij is denk ik wel een van de bekwaamste en betrouwbaarste ministers. Hij heeft bovendien pech dat hij zijn naam niet mee heeft.
Na zijn gekruip en gestuntel inzake de VS, kan ik Bot echt niet meer bekwaam noemen. Betrouwbaar ook niet meer, trouwens.
Oud 09-11-2006, 23:38
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-11-2006 @ 00:29 :
Na zijn gekruip en gestuntel inzake de VS, kan ik Bot echt niet meer bekwaam noemen. Betrouwbaar ook niet meer, trouwens.
Hij is best kritisch geweest op het beleid hoor... maar iedere Nederlandse minister zou zelf weinig kunnen doen tegen de TE grote macht van de VS. Hij heeft binnen zijn beperkte bereik toch laten zien dat hij zich goed inzet.

Daarom zou Europa een beter blok moet vormen en afspraken maken om evenveel macht in de wereld te krijgen als de VS.
Oud 09-11-2006, 23:42
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Makaveli schreef op 10-11-2006 @ 00:38 :
Hij is best kritisch geweest op het beleid hoor... maar iedere Nederlandse minister zou zelf weinig kunnen doen tegen de TE grote macht van de VS. Hij heeft binnen zijn beperkte bereik toch laten zien dat hij zich goed inzet.
Oh, kom op! Hij was zo naïef om Condi Rice te geloven toen zij zei dat er geen CIA-gevangenissen waren in Oost-Europa. Toen de bevestiging kwam van Bush was hij opeens zó verontwaardigd. Laatst is hij weer bij Rice geweest. Toen hij terugkwam zei hij dat hij het gevoel had dat zij nu veel meer bereid is tot luisteren. Hoe naïef kun je zijn? Geen hond gelooft dat toch? De VS doen toch zeker zelf wel waar ze zin in hebben? En dat wordt nog gesteund ook door de regering waar diezelfde Bot in zit. Balkenende bvestigde die steun zondag nog eens in Buitenhof.
Oud 09-11-2006, 23:45
Verwijderd
Ik twijfel nogal. Zal ik deze keer stemmen om Balkende uit z'n torentje te schoppen of ga ik dan toch voor de inhoud en stem ik op de partij met de beste standpunten.

Het wordt dus of de SP óf de PvdA
Oud 09-11-2006, 23:48
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-11-2006 @ 00:42 :
Oh, kom op! Hij was zo naïef om Condi Rice te geloven toen zij zei dat er geen CIA-gevangenissen waren in Oost-Europa. Toen de bevestiging kwam van Bush was hij opeens zó verontwaardigd. Laatst is hij weer bij Rice geweest. Toen hij terugkwam zei hij dat hij het gevoel had dat zij nu veel meer bereid is tot luisteren. Hoe naïef kun je zijn? Geen hond gelooft dat toch? De VS doen toch zeker zelf wel waar ze zin in hebben? En dat wordt nog gesteund ook door de regering waar diezelfde Bot in zit. Balkenende bvestigde die steun zondag nog eens in Buitenhof.
Tuurlijk is zijn beleid niet perfect en is Ben Bot iets te netjes en te bescheiden voor de wereldpolitiek, daar ligt zijn valkuil. Ben Bot mag best wel wat botter zijn, daar heb je gelijk in!
Ads door Google
Oud 09-11-2006, 23:48
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Jive. schreef op 10-11-2006 @ 00:45 :
Ik twijfel nogal. Zal ik deze keer stemmen om Balkende uit z'n torentje te schoppen of ga ik dan toch voor de inhoud en stem ik op de partij met de beste standpunten.

Het wordt dus of de SP óf de PvdA
Een grote SP (én GroenLinks) houden de PvdA links. Stem je PvdA en wordt die groot, dan kan Bos altijd nog kiezen voor CDA.
Oud 09-11-2006, 23:53
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-11-2006 @ 00:48 :
Een grote SP (én GroenLinks) houden de PvdA links. Stem je PvdA en wordt die groot, dan kan Bos altijd nog kiezen voor CDA.
Eens, ik zit niet te wachten op CDA-PvdA of andersom. Als je links wilt stemmen; stem SP of desnoods GL. Als je rechts/ liberaal wilt stemmen; LDP of desnoods D66.
Als je hetzelfde kabinet nog 4 jaar wilt, dan VVD stemmen.
Oud 09-11-2006, 23:55
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Makaveli schreef op 10-11-2006 @ 00:53 :
Eens, ik zit niet te wachten op CDA-PvdA of andersom. Als je links wilt stemmen; stem SP of desnoods GL.
Waarom 'desnoods'? Het zijn twee heel verschillende vormen van links. GroenLinks is progressief links, SP is conservatief links.
Oud 09-11-2006, 23:58
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-11-2006 @ 00:55 :
Waarom 'desnoods'? Het zijn twee heel verschillende vormen van links. GroenLinks is progressief links, SP is conservatief links.
Ik zie weinig toekomst in de korte termijn plannen van GL. SP kan goed de 'kont tegen de krib gooien' in o.a. het buitenland.
Oud 10-11-2006, 00:00
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Makaveli schreef op 10-11-2006 @ 00:58 :
Ik zie weinig toekomst in de korte termijn plannen van GL. SP kan goed de 'kont tegen de krib gooien' in o.a. het buitenland.
Alleen daarmee schieten we niks op. We hebben werkbare voorstellen nodig en niet alleen maar alles hetzelfde willen laten.
Oud 10-11-2006, 00:03
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-11-2006 @ 01:00 :
Alleen daarmee schieten we niks op. We hebben werkbare voorstellen nodig en niet alleen maar alles hetzelfde willen laten.
Zo conservatief is de SP ook weer niet hoor...
Oud 10-11-2006, 07:53
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Dat LibDem is wel heel nieuw joh. Zijn ze rechts of eerder rechts van het midden ?
__________________
Lampaan.
Advertentie
Oud 10-11-2006, 09:23
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik twijfel nog, maar op dit moment denk ik GL
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 10-11-2006, 11:58
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik ben van SP naar GL overgegaan denk ik.. SP is me toch te links en hun EU-standpunten bevallen me niet. D'66 is ook nog een optie, maar heb na de laatste regeerperiode niet meer zoveel vertrouwen in ze..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 10-11-2006, 12:17
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
EggeD schreef op 10-11-2006 @ 08:53 :
Dat LibDem is wel heel nieuw joh. Zijn ze rechts of eerder rechts van het midden ?
Centrum-rechts en progressief. Iets linkser dan de VVD, en een stuk progressiever. Iets rechtser en conservatiever dan D'66.
Oud 10-11-2006, 14:36
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Makaveli schreef op 10-11-2006 @ 13:17 :
Centrum-rechts en progressief. Iets linkser dan de VVD, en een stuk progressiever. Iets rechtser en conservatiever dan D'66.
Ja ik had net op hun site gekeken, en bij stemwijzer naar hun standpunten. Op het eerste gezicht niet mis, alleen net iets te rechts voor me. Wellicht dat ik ze toch kies omdat er naar mijn idee toch te links gestemd wordt. Leuke nieuwkomer wel.
__________________
Lampaan.
Oud 10-11-2006, 14:43
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik vind die Lib Dems wel wat, maar ze zijn te klein.
Oud 10-11-2006, 14:52
Verwijderd
Dat programma van de LibDems bevalt me ook wel, misschien ga ik er wel op stemmen.
Oud 10-11-2006, 14:58
Verwijderd
Het partijtje krijgt misschien 2000 stemmen. :')

Bovendien zijn ze ietwat rechts, dat is ook een enorme afknapper.
Oud 10-11-2006, 15:00
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
Makaveli schreef op 10-11-2006 @ 13:17 :
Centrum-rechts en progressief. Iets linkser dan de VVD, en een stuk progressiever. Iets rechtser en conservatiever dan D'66.
Centrum-rechts zou ik het willen noemen. Als is het alleen al dat rechts min of meer gelijk staat aan conservatief.
Oud 10-11-2006, 15:00
Verwijderd
Ik wil helemaal niet meer op de SP of de PvdA stemmen (mbt een docente die MOET handjes schudden jaa, waar zij achter staan).

Toch maar GL dan. :')
Oud 10-11-2006, 15:01
Verwijderd
Het gezeur met dat handen schudden zou voor mij juist een reden zijn níet GroenLinks te stemmen, blijkbaar zijn wij een andere mening toegedaan...
Oud 10-11-2006, 15:07
Verwijderd
Het is te zot voor woorden te denken anderen jouw mening/visie op te kunnen leggen door ze te VERPLICHTEN andermans hand te schudden.

Ik zou er haast puberig van worden door iedereen de hand te weigeren.
Ads door Google
Oud 10-11-2006, 15:11
Verwijderd
De vrouw werkt in een representatieve overheidsfunctie (volgens mij zijn leraren ambtenaren, correct me if I'm wrong) en dient ze Nederlandse waarden uit te stralen, en één van die waarden is dat je netjes handen schudt. Tuurlijk mag ze besluiten geen handen te schudden met mannen, dat is haar goed recht, maar dan moet ze niet zo'n functie ambiëren.
Oud 10-11-2006, 15:14
Verwijderd
Waar staan die regeltjes dan? Worden die er nu niet gewoon bij verzonnen?
En natuurlijk mag ze lerares zijn, haar werk bestaat niet enkel uit handjes schudden. Ze heeft een andere taak waar ze om is aangenomen en daar moet naar gekeken worden ipv te mierenneuken om de kleinste dingetjes.
Oud 10-11-2006, 15:15
Daevrem
Daevrem is offline
Het gaat tegen de taak van de overheid in specifieke normen en waarden uit te dragen. En juist andere normen en waarden weer te onderdrukken.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Oud 10-11-2006, 15:16
Verwijderd
Tja, dat is discutabel. Maar goed, dit is echt 'wellus' of 'nietus'.
Oud 10-11-2006, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Firdaus schreef op 10-11-2006 @ 16:14 :
Waar staan die regeltjes dan? Worden die er nu niet gewoon bij verzonnen?
En natuurlijk mag ze lerares zijn, haar werk bestaat niet enkel uit handjes schudden. Ze heeft een andere taak waar ze om is aangenomen en daar moet naar gekeken worden ipv te mierenneuken om de kleinste dingetjes.
Tja, dat is discutabel. Maar goed, dit is echt 'wellus' of 'nietus'.
Oud 10-11-2006, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Daevrem schreef op 10-11-2006 @ 16:15 :
Het gaat tegen de taak van de overheid in specifieke normen en waarden uit te dragen. En juist andere normen en waarden weer te onderdrukken.
Dus vind ik het jammer van de SP dat ze zich zo laten meeslepen met de hype.
Oud 10-11-2006, 15:17
Daevrem
Daevrem is offline
Je kunt enkel stellen dat de overheid door het niet geven van een hand deze overheidsvertegenwoordiger een Islam-'kleur' krijgt terwijl de overheid neutraal moet blijven.

En qua SP, ja wel een beetje. Maar ze hebben wel een punt met segregatie voorkomen. Daar stelt de SP helemaal niet dat minderheden gewoontes van hun Nederlandse buur over moeten nemen. Ze laten hoe dat gebeurd helemaal open. De Nederlander mag net zo goed juist andere gebruiken van hun buurman overnemen.

Dus ik denk niet de de SP hier nuance verliest heeft. Het gaat ze er vooral om dat mensen die in dezelfde samenleving leven ook daadwerkelijk samen leven. Dat ze verschillende culturen met andere gebruiken hebben maakt dan niet uit.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane

Laatst gewijzigd op 10-11-2006 om 15:20.
Oud 10-11-2006, 15:18
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 10-11-2006 @ 16:07 :
Het is te zot voor woorden te denken anderen jouw mening/visie op te kunnen leggen door ze te VERPLICHTEN andermans hand te schudden.

Ik zou er haast puberig van worden door iedereen de hand te weigeren. [afbeelding]
dat is ook puberig en zielig.straks komt er nog een groep die claimt dat ze geen alsjeblieft en dankjewel mogen zeggen, of dat ze hun strippenkaart niet aan een mannelijke buschauffeur mogen geven.echt te gek voor woorden die onzin.

En wel weer lekker links allemaal hoor, stelletje naiivelingen.

Maargoed ontopic; 1NL wordt t denk ik.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 10-11-2006, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Daevrem schreef op 10-11-2006 @ 16:17 :
Je kunt enkel stellen dat de overheid door het niet geven van een hand deze overheidsvertegenwoordiger een Islam-'kleur' krijgt terwijl de overheid neutraal moet blijven.
We hoeven helemaal niet zo ver te gaan door alles zo zwart-wit te zien. Er zijn ook zat moslims die elk aangeboden hand gewoon schudden. En er zijn er die er wat meer moeite mee hebben. Ik denk dat, wanneer we dat soort zaken gaan verplichten het alleen maar een averechte werking zal hebben.

Het wordt tijd dat er gekeken wordt naar de kwaliteiten van de ambtenaren.
Oud 10-11-2006, 15:21
Daevrem
Daevrem is offline
Ik zei ook niet dat dat een goed argument is. Maar ik zie eigenlijk geen ander argument dat qua logica houdbaar is.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Oud 10-11-2006, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Tiño schreef op 10-11-2006 @ 16:18 :
dat is ook puberig en zielig.straks komt er nog een groep die claimt dat ze geen alsjeblieft en dankjewel mogen zeggen, of dat ze hun strippenkaart niet aan een mannelijke buschauffeur mogen geven.echt te gek voor woorden die onzin.

En wel weer lekker links allemaal hoor, stelletje naiivelingen.

Maargoed ontopic; 1NL wordt t denk ik.
Oke, ga jij maar in de wet vastleggen dat een ieder "dankjewel" en "alsjeblieft" MOET zeggen.

Liever naief links dan dictatoriale regeltjes doorvoeren.
Oud 10-11-2006, 15:23
Verwijderd
Dat laatste onderschrijf ik, maar ik vind mezelf niet naïef.
Oud 10-11-2006, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 10-11-2006 @ 16:23 :
Dat laatste onderschrijf ik, maar ik vind mezelf niet naïef.
Nee, ik ben ook zeker niet naief. Dat wordt meestal geroepen door onwetenden naar wetenden.
Oud 10-11-2006, 15:26
Daevrem
Daevrem is offline
Naief zijn is een deugd.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #84
Little Phoebe
500 31-03-2011 15:00
De Kantine Weerwolfspel #60
Allure
500 28-06-2009 22:16
Lifestyle SKATERS opgelet!
Botervlieger
20 28-09-2004 14:14
De Kantine Weerwolfspel #4
Spelleider!
500 17-06-2004 17:53
Verhalen & Gedichten niet zelf geschreven, maar
Verwijderd
13 25-03-2004 22:08
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap POLL: vragen over Pim Fortuyn en de politiek!!!
Nieuwe Nationale Partij
42 19-02-2002 18:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23.