Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wie speelt er nog fanatiek Travian? Op S3: 9 dorpen, populatie van 4000. Op S4: 2 dorpen, populatie van 350 o.i.d.
||
Citaat:
![]() Ikzelf ben ook zo iemand. Maar goed, dat vind ik beter dan klasgenoten die hun jaar niet halen omdat ze WOW spelen ![]() ![]() En idd, het is verslavend. Off-topic: forumpje checken is net zo verslavend ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Travian is overigens het eerste en hopelijk ook het enige internetspel waar ik ooit voor betaald heb. Ze maken 't je ook veel te makkelijk met dat die 1,30 p.g. telefoonlijn die je moet bellen als je 10 dagen Travian Plus wil ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Onder welke nicks spelen jullie?
|
![]() |
Goedendag beste travianners.
Zoals iedereen weet(of in elk geval bijna iedereen) is server 3 ten einde(wereldwonder klaar) en dat houd in dat de server binnenkort overnieuw gaat starten. En indien dit niet gebeurt zal het volgende op de eerst volgende server van start gaan. Een paar weken geleden zijn een paar travianners bij elkaar gekomen om een nieuwe alliantie in te plannen voordat de server begonnen is. Hierbij hebben wij informatie, technieken, tips en allerlei senario's uitgewerkt om met een zo goed mogelijk start te beginnen. En ook hebben wij het forum al helemaal uitgewerkt en zo goed mogelijk beveiligt. De alliantie zal vanaf de eerste week proberen mee te spelen en zo ook gelijk in de top te komen en daar tot het einde te blijven. De meeste planning dat wij hebben gedaan is klaar en op veel dingen staan al puntjes op de i. Vanwaar dit bericht? Het is een oproep voor mensen die met ons willen meedoen wij zoeken dus mensen die veel inzet tonen, grote kennis van het spel hebben en natuurlijk goed actief zijn. Hieronder staan een paar regels die zullen gaan gelden zodra de alliantie gesticht is op de toekomstige s3 server. ~~Actief meedenken en spelen ~~Helpen waar je kan ~~Forum gebruik is verplicht ~~De leiding respecteren en steunen en je best doen om zelf zo goed mogelijke positie binnen de alliantie te verkrijgen. ~~Er is een kleine alliantie belasting(dit om zo snel mogelijk de ambassade naar lvl 20 te krijgen en dus snel naar de top te groeien)Het is een beproefd systeem(op test server stonden we de eerste 2 maand aan de top vanwege de snelle groei) ~~Goeie travian ervaring hebben Wat bieden wij jouw? ~~Een alliantie dat voor kwaliteit gaat ipv kwantiteit ~~Laag gehalte newbie(streng join procedure) ~~Een goed en profesioneel forum tot je beschikking ~~Jouw woord wordt gerespecteerd en zal rekening mee gehouden worden ~~Overal is een systeem voor, zodat nu alles al gepland is en dus voor alles een manier van doen en aanpak is.(basis alli is er dus al) ~~Indien je je echt goed inzet is er een kans van doorgroeien Dit is slechts een deel van wat wij jouw kunnen bieden en wat we van je vragen. We gaan dit keer echt voor de top en zullen ons best ervoor te doen om daar te komen en te blijven. Verder is er een helder leidingstructuur die slecht een bepaald aantal rangen telt, dit om de structuur helder te houden. Zelf is de alli verdeeld in 3 niveu's kwa toegangelijkheid. Niv 1: basis voor elke nieuweling, matige inzeg beslissingen leiding, basis deel forum beschikbaar, Niv 2: basis +, meer inzeg in het doen en laten van alliantie plus meer toegang voor gevoelige info op forum, Niv 3: Leiding en vertrouwingspersonen slechts een beperkt aantal mensen zijn toelaatbaar tot dit niveu. Rangen zoals forumbeheerder, Diplomaat worden oa. vervuld door de Raadleden. ~Hoofd Raadslid~ Algemeen leider van de alliantie. ~Raadslid~ Leden van de alliantie ter assistentie van het Hoofd Raadslid. ~~Hoofd Recruiter~~ Leiding gevende over de recruiter(s) ~Recruiter~ Persoon die over de recruitie van leden gaat. Het diplomatieke kenmerk van de alliantie zal zijn dat we overal voor open zijn. Maar dat we slechts nav's en ally's aangaan wanneer wij of beide ervan profiteren. Dit is slechts een kleine samenvatting van wat er tot nu toe gepland is. Bij vragen, tips, commentaar mail gerust naar jwtjes@hotmail.com of councillor.serenity@gmail.com. Mailen gaat sneller dan op dit bericht reageren en aub reageer hier alleen op als je echt geintreseerd bent om met ons mee te doen server 3 te gaan domineren. Hopelijk zullen we enkele van jullie mogen verwelkomen in de toekomstige serenity, Mvg, Councillor ps. hierop reageren in dit forum heeft een kleine kanls om terug lezen te worden. ben je echt geintreerd mail dan.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
17 dorpen per dorp doe ik ongeveer 5 minuten over. En dan kan je zeggen dat dat veel is. Maar dat is het niet. Andere mensen farmen zit erbij. En grondstoffen management zit erook bij. Dat is dus al heel wat. 2x per dag logte ik in. S'ochtends en S'avonds. 17x5=85 minuten. 85 minuten x 2 = 170 minuten per dag. Kom je bij de 3 uur. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Allereerst moet je zorgen dat er een sweep binnenkomt, vanuit je aanvalsdorp (met 20k aan offence moet je ook je graan op peil houden, kost ook weer tijd). Exact 1 seconde daarna je sweep met kata's (graan, op tijd verzenden). Exact 1 seconde daarna je senators/onderleiders. Misschien andere aanpak; scouts/nog een sweep, met leiders etc. Doet er iig niet zoveel toe (ook plannen). Neem daar de correspondentie met alliantiegenoten bij, die je helpen met overname/scouten/faken e.d., en je hebt al een drastisch tekort aan 1 minuut... ![]() Point is dat alleen deze 3 acties al voldoende planning vergen om een uur van je vrije tijd in beslag te nemen... en dan reken ik nog zuinig. Ga btw niet tof doen met alli's en WW's, we (UPC) hebben net het eindspel op S3 gewonnen, dude.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Wie speeld er trouwens op de s2.travian.nl, ik speel er onder de naam spetterpoep ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Eigenlijk vind ik het vreemd. Ik verstuur telkens PM's of accounts nog actief zijn. Wordt dat bericht dag na dag niet gelezen, dan ga ik farmen. Staat het bericht als gelezen of heb ik een reactie terug dan ga ik tenminste terug naar sporadische aanvallen, het is namelijk best lullig om te farmen van mensen die nog niet de helft van je eigen uurproductie hebben.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Travian dirk1234 | 3 | 13-10-2014 11:06 | |
Games |
FirmFootball [mmorpg game voor je browser uit NL!] hansolo | 13 | 22-03-2008 22:57 | |
Games |
[Travian] topic. Ceespop | 5 | 01-01-2007 23:54 | |
Games |
Travian RepsaJ Neretgun | 6 | 15-09-2006 23:03 | |
Lifestyle |
Hiep hoi -_- zz Metal | 499 | 20-04-2006 10:44 |