![]() |
||
Citaat:
![]() Alleen dan moet ik niet met m'n ogen bewegen, want dan is het effect bij mij meteen verdwenen ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Nouja, pech, ik weet in ieder geval wat het zou moeten doen. ![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar het plaatje is ingekleurd met zelfde kleur ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Trouwens iedereen zegt hier dat vakje A zwart is? Dat vind ik toch echt donkergrijs. Laatst gewijzigd op 10-11-2006 om 20:22. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het 'probleem' is dat de meeste mensen denken dat het twee verschillende kleuren zijn (namelijk A-zwart en B-wit), terwijl ze, als je ze naast elkaar legt, dezelfde kleur hebben. Wat snap jij hier nou niet aan? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stel, je schildert een rode bal groen. Is het dan (volgens jouw logica) nog steeds een rode bal met een groen laagje, of is het dan gewoon een groene bal geworden? Alhoewel, als je een schaakbord onder groen gekleurd licht houdt, moet je de vakjes dan lichtgroen/donkergroen noemen, of gewoon zwart/wit? Hm... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Edit: Ik snap nu ook waar je heen wilt, maar dat is nogal een gemierenneuk. Je snapt toch wel waar het in dit plaatje om gaat? En niet ie of ie nou wel of niet in de schaduw staat? Ik vond deze wel heel bizar. Andere dingen (zoals met die lijnen of verschil in grootte) zie ik wel vrijwel direct. Laatst gewijzigd op 11-11-2006 om 07:53. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Print-screen \o/: ![]() De bewegende 'leegte' is gewoon grijs. Je hersenen vullen de plek waar de stip eerst was op met het negatief van de paarse/roze stip. Nog meer met het negatief kleuren zien: ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Als je een wit shirt hebt, en je gaat daarmee in een kamer met groene verlichting staan, is het shirt groen. Het lijkt niet groen, het is groen. Zo zijn dingen die in de schaduw liggen ook gewoon donkerder van kleur. Dat vlakje is grijs. Het wordt weer wit als het uit de schaduw komt. Kleur is volkomen onderhevig aan belichting. Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 11-11-2006 om 17:41. |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien is mijn lach leuk en verre van dom.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Net als dat sneeuw op een plaatje dat rood geverfd is, op het plaatje ook echt rood is. Maar als dit in het echt zou bestaan, dan zou het vakje nog steeds wit zijn, ongeacht de schaduw die erop valt.
|||
Citaat:
duh? Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Wij maken een computer spel en hebben je hulp hard nodig! HKU_Smee | 26 | 13-04-2010 10:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
Logopedie, wat moet ik hier nou van denken? Curtis Jackson | 33 | 20-12-2004 12:27 | |
De Kantine |
Wat doe je aan een huisgenoot die zich niet aan afspraken houdt? Snufje | 59 | 11-11-2003 10:05 | |
Software & Hardware |
[VIRUS] Welke zijn er en wat kan je er tegen doen? Martin | 57 | 26-03-2003 14:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Zie je liefde? R.S.87 | 3 | 20-03-2003 22:20 | |
Liefde & Relatie |
wat vinden jullie hier nu van? fonske | 8 | 23-02-2002 20:21 |