Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2002, 21:44
a new noise
a new noise is offline

ik las net dat de zanger van het wijle Los Crudos
nou in zo'n bandje speelt namelijik Xlimp wristX

kep er wel respect voor! vast goed voor het acceptatiegevoel
van homo's in de scene...

Laatst gewijzigd op 29-09-2002 om 22:00.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2002, 21:48
Rioto
als ze is normaal gaan doen ...en niet zo verwijft vin ik het allemaal wel best ...maar als ze overdreven gaan doen moet je ze toch maar een beat-down geven
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 21:52
J-roen
J-roen is offline
Citaat:
Maypole schreef:
als ze is normaal gaan doen ...en niet zo verwijft vin ik het allemaal wel best ...maar als ze overdreven gaan doen moet je ze toch maar een beat-down geven
vink ook,
vin sowieso dat je mensen die wat minder stoer zijn keihard mag neerbeuken.
Oud 29-09-2002, 21:52
a new noise
a new noise is offline
http://www.xtra.ca/site/toronto2/arch/body911.shtm
voor meer info

tis volgens mij echt geen mietjes muziek hoor
zo eens ff downen
Oud 29-09-2002, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:
ja stel je voor dat homo's zich eens als homo's gaan gedragen
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 21:59
konflict
konflict is offline
ohw kdacht dat je zelf een bandje had opgericht
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 22:00
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
konflict schreef:
ohw kdacht dat je zelf een bandje had opgericht
Oud 29-09-2002, 22:03
STP
STP is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Ja joh, neerschoppen die homo's!
Oud 29-09-2002, 22:11
Rioto
Citaat:
STP schreef:
Ja joh, neerschoppen die homo's!
Geen plek voor die lui in de scene .!

nee maar ik bedoel ..pas was ik in een tent waar 2 bands zouden optreden nou leuke toch ?

staat er ineens een gozer in een string..what the fuck ! ...staat ie nog een beetje klef te doen met een andere gast ...dan mag je van mij gelijk opdonderen ....klef doen doe je gotverdomme maar in een motel .. !
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 22:13
STP
STP is offline
Citaat:
Maypole schreef:

nee maar ik bedoel ..pas was ik in een tent waar 2 bands zouden optreden nou leuke toch ?

staat er ineens een gozer in een string..what the fuck ! ...staat ie nog een beetje klef te doen met een andere gast ...dan mag je van mij gelijk opdonderen ....klef doen doe je gotverdomme maar in een motel .. !
Oh yeah, alles doen om de scene in stand te houden, en daar mogen a-b-sl-u-u-t geen homo's bij...

Dat verhaal van die tent is vette bullshit, je walgt gewoon van naakt in het algemeen... Maar als er twee knappe meiden elkaar schoon staan te likken in het openbaar heb je d'r geen problemen mee.

En als jij en je vriendin (???) willen kleffen gaan jullie dus ook altijd naar een Motel ??

Oud 29-09-2002, 22:21
Rioto
Citaat:
STP schreef:
Oh yeah, alles doen om de scene in stand te houden, en daar mogen a-b-sl-u-u-t geen homo's bij...

Dat verhaal van die tent is vette bullshit, je walgt gewoon van naakt in het algemeen... Maar als er twee knappe meiden elkaar schoon staan te likken in het openbaar heb je d'r geen problemen mee.

En als jij en je vriendin (???) willen kleffen gaan jullie dus ook altijd naar een Motel ??

als voorbeeld gaf ik dat man ... en wat lul je over dat bullshit is over die tent ...wie was daar bij ...jij of ik ? hmmmm
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 22:22
STP
STP is offline
Citaat:
Maypole schreef:
als voorbeeld gaf ik dat man ... en wat lul je over dat bullshit is over die tent ...wie was daar bij ...jij of ik ? hmmmm
Ik zeg niet dat het niet waar is wat je zegt... Ik neem aan dat je niet liegt...

Je kunt alleen niet tegen (half)naakte mannen, zeg dat dan gewoon en lul d'r niet zo omheen...

Met homo's is nix mis, als ze jou nou persoonlijk lastig vielen... Maar ze zijn gewoon overal welkom.
Oud 29-09-2002, 22:56
Verwijderd
xlimpwristx - the killtime, west philadelphia, may 6, 2001

bron
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 23:41
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
danique2 schreef:
xlimpwristx - the killtime, west philadelphia, may 6, 2001
http://www.scallen.com/images/080201.jpg
bron

die gast met die bril is duidelijk homo. hij zit naar de zanger zijn kruis te kijken. beuken die gast

en die gast met bandana en baard zit aan iemands tepels te draaien. heh valt me nu pas op.

maar wat is het nut van dit topic? ik weet zeker dat britney spears en aguilera een lebische ervaring gehad hebben. het kwam tot me in een visioen.

Laatst gewijzigd op 29-09-2002 om 23:43.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 07:22
Rick FSB
Rick FSB is offline
Niet dat ze gay zijn, maar ik moest toch erg lachen toen ik de Gayrilla Biscuits demo 7" hoorde! Vooral hoe ze al die klassiekers hebben omgebouwd tot 'foute' liedjes!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 13:11
corduroy
corduroy is offline
Citaat:
Maypole schreef:

yeah right en dat zie je hetero's nooit doen op dat soort gelegenheden? te overdreven openbare lichamelijkheden vind ik sowieso erg not done. Je hebtr dan ook weer mensen die vinden dat ze in openbare gelegenheden uberhaupt niet mogenl aten zien dat ze een relatione hebben - evengoed dom. overdrijven vind ik echter beijhoorlijk asociaal zeker wanneer mensen zich dan niet een beeetje afzonderen.
Oud 30-09-2002, 14:15
paco de taco
paco de taco is offline
Citaat:
a new noise schreef:

niks mis mee maar hoeft nie op de voorkant van een cd hoesje wat mij betreft
Oud 30-09-2002, 14:39
*oma*
*oma* is offline
eej wat grappig, zal ik es aan een vriend van me vertellen (die nl homo)
Oud 30-09-2002, 14:41
Carn
Carn is offline
ach ja, als er bands zijn die opkomen voor het recht van konijntjes (want die zijn er geheid) dan waarom geen homo bands
Oud 30-09-2002, 15:05
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Maypole schreef:

Alsof jij nog nooit openbaar klef hebt gedaan met een meid. Wat kan het jou schelen, kijk je maar de andere kant op.
Oud 30-09-2002, 15:07
Verwijderd
ik vind het best als die gasten willen opkomen voor homo's/er duidelijk voor uit willen komen dat ze homo zijn, maar zo'n expliciet hoesje is wel wat overdreven
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 15:08
Rick FSB
Rick FSB is offline
Voor de Los Crudos fans:

http://www.rockeros.com/crudos/audioeng.htm

Alles wat die band ooit heeft uitgebracht door de band zelf online gezet zodat mensen het kunnen downloaden!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Rick FSB schreef:
Voor de Los Crudos fans:

Alles wat die band ooit heeft uitgebracht door de band zelf online gezet zodat mensen het kunnen downloaden!
goed idee, zouden meer bands moeten doen, maar ik vind er niks aan.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 15:19
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
snees schreef:
ik vind het best als die gasten willen opkomen voor homo's/er duidelijk voor uit willen komen dat ze homo zijn, maar zo'n expliciet hoesje is wel wat overdreven
Ik vind een hoesje met een kruis erop (omgekeerd of niet) ook overdreven eigelijk.

Wat kan het jou nou schelen. Ga je er dood van? Nee heh? Direct heeft het ook geen nadeel op je...
Oud 30-09-2002, 15:21
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
Ik vind een hoesje met een kruis erop (omgekeerd of niet) ook overdreven eigelijk.
ja

Citaat:
Wat kan het jou nou schelen. Ga je er dood van? Nee heh? Direct heeft het ook geen nadeel op je...
nee, maar ik mag m'n mening toch wel geven...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2002, 16:02
dystopia
dystopia is offline
Ja, okay, mee eens.
Oud 30-09-2002, 16:55
Verwijderd
krijgen we nou een handtas-mep-mosh-pit?

dat was dus niet serieus... 't boeit me eigelijk niet zoveel, leuk voor ze
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 17:42
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
Rick FSB schreef:
Voor de Los Crudos fans:

duh die staat al een half jaar op cd bij mij

hmm ff op kazaa naar dat bandje zoeken trefwoorden: gay hardcore
Oud 30-09-2002, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:

En als er twee meiden in strings hadden gestaan klefdoen met elkaar, vond je het zeker wel leuk...

*tikt met vinger tegen voorhoofd*
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 19:29
J-roen
J-roen is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
hmm ff op kazaa naar dat bandje zoeken trefwoorden: gay hardcore
oeh, gezellige avond dus, vanavond
Oud 30-09-2002, 19:32
Rioto
Citaat:
Morgan schreef:
En als er twee meiden in strings hadden gestaan klefdoen met elkaar, vond je het zeker wel leuk...

ja so ?

Ik bedoel alleen er mee ...( ok ik ben niet dol op homo,s ) dat ze niet zo klef moeten doen ...weet je ...als zouden ze gewoon een beetje normaal doen ..dan heb ik er geen probleem mee
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:

Weet je; volgens mij hebben de meesten die hier zo pro-homo zijn nog nooit zo'n overdreven übernicht in 't echt meegemaakt.

En ja, ik dus wel. Sterker nog; m'n oom is er zo een. En dan kan het 100 keer m'n oom zijn, maar zijn hele doen en laten is zó gruwelijk irritant en vermoeiend, bijna met geen pen te beschrijven. Opmerkingen als "wat ben je gróót geworden!" (en dan op een niet te misstane nichtentoon) nog tot je 18e moeten horen bijvoorbeeld. Tijdens een verhuizing; diezelfde oom en een maat van mn pa & ma hielpen (o.a.) mee. Maat is vrij stevig gebouwd en vrij sterk. Is ook fanatiek bergbeklimmer (Mont Blanc en Aconcagua heeft-ie gedaan, bijvoorbeeld), dus ja. Geen iel mannetje. Die dude pakt dus een TV oid op, en metéén staat die homo d'r bij. "Zal ik even meehelpen?". Het kwijl kwam 'm zowat uit zn mond en wéér dat verschrikkelijke nichterige schijtstemmetje. Gruwelijk genant voor m'n ouders én die dude.

Van mij mag iedereen doen en laten wat-ie wil hoor. Zolang je anderen maar enigszins met rust laat. Ik heb niets tegen homo's; zolang ze maar 'normaal' doen. En ja; 'normaal' is subjectief. Maar 'normaal' is m.i. precies het tegenovergestelde van dat vervloekte gedrag -- waarom de meeste mensen een terechte hekel aan homo's hebben.

Of course zal niet iedere homo zo zijn, maar veel wel.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 20:25
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Weet je; volgens mij hebben de meesten die hier zo pro-homo zijn nog nooit zo'n overdreven übernicht in 't echt meegemaakt.

En ja, ik dus wel. Sterker nog; m'n oom is er zo een. En dan kan het 100 keer m'n oom zijn, maar zijn hele doen en laten is zó gruwelijk irritant en vermoeiend, bijna met geen pen te beschrijven. Opmerkingen als "wat ben je gróót geworden!" (en dan op een niet te misstane nichtentoon) nog tot je 18e moeten horen bijvoorbeeld. Tijdens een verhuizing; diezelfde oom en een maat van mn pa & ma hielpen (o.a.) mee. Maat is vrij stevig gebouwd en vrij sterk. Is ook fanatiek bergbeklimmer (Mont Blanc en Aconcagua heeft-ie gedaan, bijvoorbeeld), dus ja. Geen iel mannetje. Die dude pakt dus een TV oid op, en metéén staat die homo d'r bij. "Zal ik even meehelpen?". Het kwijl kwam 'm zowat uit zn mond en wéér dat verschrikkelijke nichterige schijtstemmetje. Gruwelijk genant voor m'n ouders én die dude.

Van mij mag iedereen doen en laten wat-ie wil hoor. Zolang je anderen maar enigszins met rust laat. Ik heb niets tegen homo's; zolang ze maar 'normaal' doen. En ja; 'normaal' is subjectief. Maar 'normaal' is m.i. precies het tegenovergestelde van dat vervloekte gedrag -- waarom de meeste mensen een terechte hekel aan homo's hebben.

enig id hoe vervelend de meeste hetero sexuele kerels tegenover vrouwen zijn.... vaak zelfs een stuk vervelender dan wat jij bovenbeschrijft hoor...
Oud 30-09-2002, 20:37
corduroy
corduroy is offline
wat een gelul dat zo'n voorkant te expliciet zou moeten zijn wat is daar nou mis mee? worden jullie er misselijk van? zijn jullie bang dat iemadn jullie in de kont neukt?
ik heb op zich niks tegen dat hoesje, vraag me alleen af of het nou echt bijdraagt tot meer acceptatie van homo's. volgens mij moet dat echter vooral nog bij mannen gebeuren, niet zozeer bij vrouwen.
Oud 30-09-2002, 21:15
Rick FSB
Rick FSB is offline
Citaat:
corduroy schreef:

ik heb op zich niks tegen dat hoesje, vraag me alleen af of het nou echt bijdraagt tot meer acceptatie van homo's.
Het hoesje is enkel en alleen gemaakt om te schockeren. Vooral in het puriteinse Amerika hebben ze hier hun lol mee!
Tis en blijft maar een hoesje van een plaatje....tis geen statement. En verder je vind het leuk of niks.... lijkt mij!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 22:54
a new noise
a new noise is offline
jongens het is maar een kus
Oud 30-09-2002, 22:58
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

ach zeur niet. homo's proberen me zo vaak te versieren en mij hoor je ook niet roepen dat ze normaal moeten doen.

ik ben klein en zie er geil uit daarom :] muhaha

ik ben hetero voor de goede orde. yo yo en zo
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 23:00
funest
funest is offline
grmbl schijt aan
waarom moet da nou weer speciaal zijn...

als die mensen net zoals andere willen behandeld worden dan moeten ze zich niet zo afscheiden doro zich zo'n titel op te spelden

shit..strax word elke muzieksoort nog onderverdeeld in homo/bi/ en heterosexuelekanten
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 23:04
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
AM schreef:
grmbl schijt aan
waarom moet da nou weer speciaal zijn...

als die mensen net zoals andere willen behandeld worden dan moeten ze zich niet zo afscheiden doro zich zo'n titel op te spelden

shit..strax word elke muzieksoort nog onderverdeeld in homo/bi/ en heterosexuelekanten
nou en? hetero's mogen toch ook homopunk luisteren
Oud 01-10-2002, 00:28
Stevill
Stevill is offline
er zitten hier enkele heel close minded mense tussen (waarschijnlijk nog zonder peper in reet)
homo's niks mis mee even menselijk en meestal erg lollig, geen boksbal nee voor mensen die te zwak zijn om deze mensen te kunnen verdragen hebben ze dus een BOKSZAK/BAL uitgevonden.
Oud 01-10-2002, 09:23
Hukkie
Hukkie is offline
Kom op zeg, alsof elke homo een standaard relnicht zou zijn. En daarbij hebben ze ook vast wel enige voorkeur voor mannen net als heteromannen een bepaalde voorkewur hebben voor vrouwen. Ik kan me bijvoorbeeld niet voorstellen dat er ook maar één homo op een willekeurige Maypole zal vallen. Het spijt me zeer (nee eigenlijk spijt het me helemaal niet) maar ik vind je een zeer wanhopige homofoob.

Citaat:
ja so ?
Aanschouw de kortzichtigheid

Expliciete CD-hoesjes rule! Yoyo bitchboy *westsidehandje*
Oud 01-10-2002, 09:26
Ieme
Ieme is offline
Citaat:
a new noise schreef:
Cool!

en geil
Oud 01-10-2002, 09:28
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Ieme schreef:

en geil
Vooral dat *likt om lipjes*
Oud 01-10-2002, 10:54
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
a new noise schreef:
jongens het is maar een kus
Idd....
kheb ook nog niemand horen klagen over de clips van tatu....
waarom nie? omdat dat 2 vrouwen zijn.....

stelletje watjes
Oud 01-10-2002, 12:11
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:
Idd....

stelletje watjes
Überhypocrietheid
Oud 01-10-2002, 14:35
corduroy
corduroy is offline
Citaat:
Rick FSB schreef:
Het hoesje is enkel en alleen gemaakt om te schockeren. Vooral in het puriteinse Amerika hebben ze hier hun lol mee!
Tis en blijft maar een hoesje van een plaatje....tis geen statement. En verder je vind het leuk of niks.... lijkt mij!
aangezien veel hardcore bands nogal politiek/ maatschappelijk bewust zijn, denk ik dat het zeer zeker wel een statement is. zeker als je weet dat het een gay hc band is want ide zijn zeldzaam.
Oud 01-10-2002, 14:38
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Überhypocrietheid
You said it
Oud 01-10-2002, 17:00
Verwijderd
Citaat:
je$u$ crust schreef:
enig id hoe vervelend de meeste hetero sexuele kerels tegenover vrouwen zijn.... vaak zelfs een stuk vervelender dan wat jij bovenbeschrijft hoor...
Ik ben zelf heteroseksueel, en de meeste mensen in mijn directe omgeving ook. Vooralsnog wil dat zeggen dat dát wel meevalt. In iedergeval wél in verhouding tot dat gedrag van homosexuelen.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 17:01
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef:
ach zeur niet. homo's proberen me zo vaak te versieren en mij hoor je ook niet roepen dat ze normaal moeten doen.

ik ben klein en zie er geil uit daarom :] muhaha

ik ben hetero voor de goede orde. yo yo en zo
Jij vindt 't niet erg. Anderen wél.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 17:04
Verwijderd
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:
Idd....

stelletje watjes
Voor de goede orde; 2 zoenende mannen op straat zal me echt een rotzorg zijn. Moeten ze zelf weten. Ik heb moeite met 't ontzettend overdreven nichtengedrag van sommigen. (Just for the record).

En zo schokkend is die clip van Tatu niet; 2 meisjes die elkaar zoenen. Verder geen bloot of niets.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten