Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2006, 23:28
Alistar
Alistar is offline
Never better

Zit ski-gebied te bekijken waar we heen gaan op vakantie...

En ik zit nu naast m en hij ruikt zo lekker...
Oud 19-11-2006, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 20-11-2006 @ 00:27 :
ik beperk me echt niet tot 1 bepaald soort publiek dus daar kan het niet aan liggen
met Mephisto en mijzelf zijn er toch al 2 leuke mannen rond dit tijdstip actief op het forum.....
Oud 19-11-2006, 23:38
Luna
Luna is offline
overtuig me
Oud 19-11-2006, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 20-11-2006 @ 00:38 :
overtuig me
van zowel mephisto als mijzelf...?
Oud 19-11-2006, 23:40
Luna
Luna is offline
ieder voor zich.
Oud 19-11-2006, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 20-11-2006 @ 00:40 :
ieder voor zich.
fair enough
Oud 19-11-2006, 23:49
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Luna schreef op 20-11-2006 @ 00:27 :
ik beperk me echt niet tot 1 bepaald soort publiek dus daar kan het niet aan liggen
dan zijn mannen die jij wél leuk vindt zeldzaam maar ze zijn er weldegelijk
Oud 19-11-2006, 23:50
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Luna schreef op 20-11-2006 @ 00:40 :
ieder voor zich.
hmm, dus we moeten onszelf nu de hemel inprijzen om je te laten zien dat er nog wél goeie kerels bestaan?
Oud 19-11-2006, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 20-11-2006 @ 00:50 :
hmm, dus we moeten onszelf nu de hemel inprijzen om je te laten zien dat er nog wél goeie kerels bestaan?
verlagen wij ons tot dat niveau?
Oud 19-11-2006, 23:59
Luna
Luna is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 20-11-2006 @ 00:50 :
neen, waarom zou je.
Oud 20-11-2006, 07:52
stout!
stout! is offline
Citaat:
Luna schreef op 20-11-2006 @ 00:17 :
het lijkt wel alsof alle echt leuke mannen van de wereld verdwenen zijn, in ieder geval uit nederland. of ik ben té kritisch óf blind geworden.
Dat ligt waarschijnlijk niet aan de mannen (0% leuke mannen is erg onwaarschijnlijk) maar aan jou; niet iets buiten jou (de mannen) maar iets in jou zorgt ervoor of je open staat voor nieuwe spanning.
En ik herken het, heb precies hetzelfde.

Vroeger had ik veel sneller kriebels, was ik sneller onder de indruk. En soms heb ik daar nu zó'n zin in maar het gebeurt gewoon niet meer.. voor mijn gevoel zijn op dit moment alle jongens minder leuk en interessant dan pakweg twee jaar geleden, maar dat zal wel niet waar zijn.

En aangezien we verder ook wel een beetje een vergelijkbare situatie hebben gehad ben ik bang dat het daar iets mee te maken heeft . Wachten dus maar.
Oud 20-11-2006, 08:47
Verwijderd
Druk weekendje weer, maar wel met een heleboel lieve mensen! Samen uit met wat vrienden en dan onverwachts een lading neven en nichten tegenkomen is leuk! Nog even koffie gedronken bij zijn moeder, wat nogal uitliep, en het voelt gewoon super. Scheelt nogal een eind als de moeder blij met je is
Dan richting het zuiden des lands en daar een vriendinnetje bezocht.
Ik ben zó blij met hem. Ik zat in de auto alleen maar te stralen en gewoon gelukkig te zijn. Voelde erg goed!
Oud 20-11-2006, 10:06
Verwijderd
ik wil NU dat mailtje hebben. Anders blijf ik de hele dag online en dat is zonde van mijn tijd!
Oud 20-11-2006, 10:14
Verwijderd
't Is toch triest gesteld met verliefde mensen, dat je onzeker gaat lopen doen zelfs al is er geen aanleiding toe (of het is een heel domme aanleiding, zoals een vervelende droom of dat hij haast heeft omdat hij naar college moet). Wat zijn we ook allemaal gek dat we ons zo laten beïnvloeden door een iemand...
Oud 20-11-2006, 10:38
snoopy
snoopy is offline
wat een prettig gesprek gisteren...
Ik kan niet wachten tot ik ook in Utrecht woon! Dan kunnen we elkaar zien op leuke tijden (weekend) in plaats van door de week steeds een kwartiertje elkaar helemaal niet echt zien.
Oud 20-11-2006, 12:40
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 20-11-2006 @ 00:53 :
verlagen wij ons tot dat niveau?
Nope, ik niet tenminste. Ik wil haar best eens laten zien dat ze ongelijk heeft, maar niet op een geel forum
Oud 20-11-2006, 12:56
Luna
Luna is offline
Citaat:
stout! schreef op 20-11-2006 @ 08:52 :
Dat ligt waarschijnlijk niet aan de mannen (0% leuke mannen is erg onwaarschijnlijk) maar aan jou; niet iets buiten jou (de mannen) maar iets in jou zorgt ervoor of je open staat voor nieuwe spanning.
En ik herken het, heb precies hetzelfde.

Vroeger had ik veel sneller kriebels, was ik sneller onder de indruk. En soms heb ik daar nu zó'n zin in maar het gebeurt gewoon niet meer.. voor mijn gevoel zijn op dit moment alle jongens minder leuk en interessant dan pakweg twee jaar geleden, maar dat zal wel niet waar zijn.

En aangezien we verder ook wel een beetje een vergelijkbare situatie hebben gehad ben ik bang dat het daar iets mee te maken heeft . Wachten dus maar.
ik ben een beetje ongeduldig
Oud 20-11-2006, 13:14
Iduna
Iduna is offline
Het viel allemaal zo erg mee dit weekend, het was gewoon gezellig. En de dagen eromheen waren weer erg leuk samen. Dit gaat goed en er staan nog zoveel leuke dingen op de planning.

Citaat:
Morgan schreef op 20-11-2006 @ 11:14 :
't Is toch triest gesteld met verliefde mensen, dat je onzeker gaat lopen doen zelfs al is er geen aanleiding toe (of het is een heel domme aanleiding, zoals een vervelende droom of dat hij haast heeft omdat hij naar college moet). Wat zijn we ook allemaal gek dat we ons zo laten beïnvloeden door een iemand...
En zo is het maar net.
Oud 20-11-2006, 13:25
Scatterheart
Scatterheart is offline
Mijn ouders dit weekend: "jullie heb het toch maar mooi met elkaar getroffen". En zo is het ook. En het gaat zelfs zo goed dat we onze maandelijkse jubilea gewoon vergeten. Misschien is dat wel een goed teken, want als het elke dag gewoon goed gaat hoef je zoiets niet eens maandelijks te benadrukken.

En zo heb je altijd een goed excuus voor een etentje. "Deze is voor onze vijftien maanden van drie weken geleden!".
Oud 20-11-2006, 15:03
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Morgan schreef op 20-11-2006 @ 11:14 :
Ja, idd.
Terwijl we er beter van kunnen genieten want eigenlijk is het veel leuker als je je niet zo druk maakt.

Dus; vandaag geen tijd, maar morgen <3!
Oud 20-11-2006, 15:20
I C U
I C U is offline
Lalalalalalalala Oké, dit maakt me vrolijk, ook al heb ik morgen tentamens en móet ik eigenlijk leren.
Oud 20-11-2006, 15:26
groovy
groovy is offline
Mijn ouders hebben hem benoemd tot 'ideale schoonzoon', omdat hij zo lief voor me is en werkelijk alles voor me over heeft haha .

Zijn vrienden kwamen gewoon tips bij mij vragen en ik merk echt dat ze ons al 2 jaar lang gewoon goed vinden samen, dat is echt lief van ze .
Oud 20-11-2006, 15:38
T!ne
T!ne is offline
Hij is echt mijn held.. Ik voelde me zo kut, had uiteindelijk dan toch de stap gezet (al had ik dat beter wat eerder gedaan).. Ben lekker gaan uithuilen bij hem Bij iemand anders had ik het nooit gedurfd van over zulke dingen te praten..
Oud 20-11-2006, 16:03
Verwijderd
Ja, jij weet ook niet wat je wil.
Oud 20-11-2006, 16:25
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 20-11-2006 @ 16:26 :
Mijn ouders hebben hem benoemd tot 'ideale schoonzoon', omdat hij zo lief voor me is en werkelijk alles voor me over heeft haha .
Mijn moeder ook. Verbijsterend, want als er iemand weet hoeveel pijn hij me heeft gedaan, is zij het. Maar ik geloof dat ze hem helemaal vergeven heeft

Ontopic: Erg leuk om dezelfde sport te doen, lekker gezellig en een leuke manier om altijd wat te doen te hebben met z'n tweeën Volgende week eindelijk een avond waarop we weer samen gaan koken (volgens mij sinds de vakantie niet meer gedaan) en dan naar de klimhal, jeuj.

Ik ben wel snel tevreden enzo
Oud 20-11-2006, 17:00
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Hij stuurde vannacht zo'n lief smsje dat hij niet wist wat ik met hem doe en dat hij me na een paar uur niet meer gezien te hebben alweer heel erg mist. Dat hij niet zonder me wil en dat hij altijd bij me wil zijn.
Zooo lief. Was wel weer blij dat ik hem vanmorgen alweer op school zag.
Oud 20-11-2006, 17:58
EXBO
EXBO is offline
Gisteren waren we aan het webcammen, hij zonder shirt (sexy!), vertelt ie doodleuk dat ie ook met een ander meisje aan het webcammen is. En dat is nog wel de vriendin van zijn beste vriend.

Ik vond dat natuurlijk beetj raar en hij vond het vaag dat ik dat raar vind.

Is dat terecht of stel ik me aan (ben ik dus gewoon jaloers? )
Oud 20-11-2006, 18:07
Larry Flint
Larry Flint is offline
wat versta je onder webcammen lijkt me vreemd als je jaloers bent als hij zn webcam bij iemand anders ook aan heeft, tenzij hij eh rare dingen deed die alleen voor jou ogen bestemd waren ofzo.

ot: prima
Oud 20-11-2006, 18:19
Verwijderd
heel fijn.. berichtjes van mijn ex, net nu het gewoon goed met me ging en ik haar maanden niet meer gezien had. Is ze ineens weer helemaal terug...
Oud 20-11-2006, 18:33
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
EXBO schreef op 20-11-2006 @ 18:58 :
Gisteren waren we aan het webcammen, hij zonder shirt (sexy!), vertelt ie doodleuk dat ie ook met een ander meisje aan het webcammen is. En dat is nog wel de vriendin van zijn beste vriend.

Ik vond dat natuurlijk beetj raar en hij vond het vaag dat ik dat raar vind.

Is dat terecht of stel ik me aan (ben ik dus gewoon jaloers? )
ik zou het wel een beetje raar vinden omdat ie zonder shirt zit. Anders vind ik t wel normaal, maar ja...
Verder vind ik het juist 'minder erg' omdat het de vriendin van z'n beste vriend is. Het betekent dus niks.

OT: Jaaaa... hij komt bijna thuis en dan gaan we t weer s ouderwets gezellig hebben

Laatst gewijzigd op 20-11-2006 om 18:39.
Oud 20-11-2006, 18:36
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Ik wil het... maar toch vind ik het dan weer eng
Oud 20-11-2006, 19:01
EXBO
EXBO is offline
Citaat:
snoopy schreef op 20-11-2006 @ 19:33 :
ik zou het wel een beetje raar vinden omdat ie zonder shirt zit. Anders vind ik t wel normaal, maar ja...
Verder vind ik het juist 'minder erg' omdat het de vriendin van z'n beste vriend is. Het betekent dus niks.

Ja als hij nou gewoon zn shirt aangehad had zou ik het niet zo erg vinden, maar ik krijg ook het idee dat hij een beetj met haar aan het flirten is (hij had laast een gesprek met dr over roze bonthandboeien ) en hij verteld dat allemaal doodleuk aan me
Oud 20-11-2006, 19:05
Verwijderd
Citaat:
EXBO schreef op 20-11-2006 @ 20:01 :
Ja als hij nou gewoon zn shirt aangehad had zou ik het niet zo erg vinden, maar ik krijg ook het idee dat hij een beetj met haar aan het flirten is (hij had laast een gesprek met dr over roze bonthandboeien ) en hij verteld dat allemaal doodleuk aan me
Zolang hij alles aan je vertelt, vermoed ik dat het onschuldig is...
Oud 20-11-2006, 19:13
Orpheo
Orpheo is offline
oh ik heb me weer eens kostelijk vermaakt
Oud 20-11-2006, 19:20
Verwijderd
Ik ben blij! Heb leuk contact met iedereen, alleen met een goede vriendin van me niet. Mja, zij 3 banen, scouting in het weekend, vriend op 1.5u rijden van hier. Ik school, werk en een vriend, dus ja.. Schiet er niet veel tijd over.
Maar heb genoeg ander leuke en lieve vriendjes en vriendinnetjes <3 En onze tijd komt weer wel.

Zaterdag met mn vriend naar Racoon geweest en het was zooo leuk! Het is zo tof om iets samen te doen. Ik ben sowieso helemaal fan van ze, hoop mn vriend ook, want het was niet de laatste keer
Oud 20-11-2006, 19:23
Crimson
Crimson is offline
morgen zie ik hem weer!
zo gaaf om hem ook eens buiten het weekend te zien, geeft een goed gevoel

8 maanden en nog geen ruzie / irritatie of wat dan ook
ja 1 x een meningsverschil over politiek, maar dat was dan ook alles
Oud 20-11-2006, 19:45
stout!
stout! is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 20-11-2006 @ 19:19 :
heel fijn.. berichtjes van mijn ex, net nu het gewoon goed met me ging en ik haar maanden niet meer gezien had. Is ze ineens weer helemaal terug...
*Zucht*... stomme exen! Ik spreek niet voor jou maar voor mezelf als ik zeg dat ik er even zo klaar mee ben dat iemand die er niet is, waarmee het officieel over is, me ergens zo tegenhoudt, en vooral dat ik het zo moeilijk vind om me daar aan te ontworstelen.

Ik heb twee wijn op en zin om te flirten

Ja eigenlijk moeten wij gewoon een keer op stap met 'ex' als het verboden woord . Dit niet als slechte date bedoeld.
Oud 20-11-2006, 19:54
Verwijderd

het antwoord is nee. Zucht. Hij mist iets.
Oud 20-11-2006, 19:58
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 20-11-2006 @ 20:54 :

het antwoord is nee. Zucht. Hij mist iets.
namelijk: spetterende seks met jou?
Oud 20-11-2006, 19:59
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
De schat belde me op toen ik in bad lag. En ik was best slaperig dus klonk beetje chagrijnig toen ik opnam. Hij miste me en hij komt zo hierheen en blijft vanvond hier slapen.
Oud 20-11-2006, 20:01
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 20-11-2006 @ 20:45 :

Ja eigenlijk moeten wij gewoon een keer op stap met 'ex' als het verboden woord . Dit niet als slechte date bedoeld.
ik vermoed ook dat deze avond gaat eindigen in een donker cafetje met net ff meer drank in mijn lijf en iets teveel geflirt dan goed voor me is...
Oud 20-11-2006, 20:04
stout!
stout! is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 20-11-2006 @ 20:59 :
De schat belde me op toen ik in bad lag. En ik was best slaperig dus klonk beetje chagrijnig toen ik opnam. Hij miste me en hij komt zo hierheen en blijft vanvond hier slapen.
Hij is wel heel misserig hè?

en @ Cytherea: that sucks, helaas is er bij 'er mist iets' weinig aan te doen... behalve ook wijn drinken en mee uit gaan hier naar een feestje van de sportfaculteit . Maar dat zal wel niet lukken.
Oud 20-11-2006, 20:10
stout!
stout! is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 20-11-2006 @ 21:01 :
ik vermoed ook dat deze avond gaat eindigen in een donker cafetje met net ff meer drank in mijn lijf en iets teveel geflirt dan goed voor me is...
Wat is er niet goed aan drank en flirten ?
Oud 20-11-2006, 20:17
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 20-11-2006 @ 21:10 :
Wat is er niet goed aan drank en flirten ?
jah nu je het zo stelt zie ik eigenlijk ook weinig bezwaren...
Oud 20-11-2006, 20:18
I C U
I C U is offline
Ghehe, het lijkt wel alsof ik voor hem ineens meetel nu ik daadwerkelijk studeer Humor. Maar wel leuk, want tja, hij blijft nu eenmaal leuk...

Al is die ander toch wel even net iets leuker
Oud 20-11-2006, 20:29
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 20-11-2006 @ 20:59 :
Jezus en dat vind je echt fijn?
Tja ik ben niet zo'n aanhankelijk typje en zou daar echt enorm misselijk van worden. Gelukkig is iedereen anders.

En ontopic: gaat goed, wou alleen dat de tijd wat sneller voorbij ging.
Oud 20-11-2006, 21:10
Verwijderd
OMG <3 liev!
Oud 20-11-2006, 21:25
Luna
Luna is offline
Citaat:
stout! schreef op 20-11-2006 @ 20:45 :
*Zucht*... stomme exen! Ik spreek niet voor jou maar voor mezelf als ik zeg dat ik er even zo klaar mee ben dat iemand die er niet is, waarmee het officieel over is, me ergens zo tegenhoudt, en vooral dat ik het zo moeilijk vind om me daar aan te ontworstelen.

haha jij post altijd precies de dingen die ik ook denk
Oud 20-11-2006, 21:53
Verwijderd
Alles is ondertussen met elkaar verbonden. Daarom loop ik nu alleen nog maar aan hem te denken terwijl die ander ook wel degelijk interesse heeft (als ik alles mag geloven, inclusief m'n eigen intuïtie). Maar dat is nou júist degene die ik (op dit moment) absoluut niet kan krijgen... Het is allemaal zo fucking frustrerend
Oud 20-11-2006, 22:01
Orpheo
Orpheo is offline
holy wars.... she's niceeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!

nieuwe marshall, of nieuwe les paul?
Topic gesloten

Regels voor berichten