Advertentie | |
|
![]() |
|
Mloes88 schreef op 20-11-2006 @ 16:08 :
ik doe een onderzoekje voor de studie over veiligheid in het openbaar vervoer.. zou het erg waarderen als je even op een of meerdere vraagjes reageert ![]() voel je je wel eens onveilig als je op de bus/trein/taxi staat te wachten? Heel soms, wanneer ik bij een bushalte in de middle of nowere sta en het de laatste bus betreft en ik onbekend ben in die stad.. Dan doemen er wel eens spookbeelden op in mijn hoofd. voel je je ongemakkelijk als je in de bus/trein zit en een medepassagier kijkt je lang aan? Daar raak ik hooguit geirriteerd door. heb je wel eens een onveilige situatie meegemaakt zoals twee mensen die ruzie krijgen of dergelijke? kun je deze situatie kort beschrijven? Een zwarte meneer reed zwart ( ![]() als je moet kiezen, waar vrees je meer voor als je met het openbaar vervoer reist; diefstal of fysiek geweld? Zonder twijfel: diefstal bij voorbaat dank enzo ![]() Succes enzo ![]()
||
Citaat:
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
bij voorbaat dank enzo ![]() geen dank ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Trajecten heb ik overigens niet nodig, het is een heel algemeen onderzoekje en ik hoef niet te focussen op bepaalde gebieden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Het is dat ik zit te wachten op iets...lol
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
vraag 2) nee, ik lees meestal, of slaap vraag 3) ja was een of andere kansloze Big Mama in Amsterdam noord, die vond dat iemand haar krijsende kutkoter had laten schrikken, en die begon erop los te meppen, en met geopende flesjes limonade door de bus te smijten... ![]() Andere situatie: de gemeente zaandam, heeft het busstation verplaatst, en dan moet je dus door een bijna onverlichte steeg van pak m beet 200 meter lopen. Zeker nu in de winter lijkt mij dat voor met name meisjes niet erg fijn. vraag 4): diefstal, geweld ben ik niet zo bang voor |
Advertentie |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!! Dede | 0 | 25-02-2017 08:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Respndenten (partners) gezocht voor wetenschappelijk onderzoek seksuele ontwikkeling jolienr | 0 | 13-09-2015 10:56 | |
Vrije tijd |
Onderzoek Erasmus: Sportschutters minder agressief Verwijderd | 2 | 07-05-2005 10:28 | |
Psychologie |
Onderzoek naar depressie RaymondLB | 29 | 20-05-2004 12:20 | |
Drugs & Alcohol |
Onderzoek hersenbeschadiging XTC fout Mafheid | 8 | 10-09-2003 11:26 | |
Psychologie |
Onderzoek naar erfelijke ziekte Wave | 15 | 27-08-2003 19:01 |