Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2006, 16:22
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 13-11-2006 @ 12:44 :
zo, ik heb binnen een maand van seizoen 1 episode 1 me helemaal naar de laatste ep toegewerkt.

maar VM is inderdaad de afgelopen 2 episodes weer een stuk beter geworden.

ik vind het alleen heel vreemd dat Parker al helemaal geinteresseerd is in Piz terwijl ze net verkracht is...
Dat heb ik ook een paar ik met ander series gedaan (oa. Gilmore Girls en Buffy). Je komt zo in de serie als je er per dag een stuk of 4 kijkt, dat je als het over is bijna moet afkikken.

Laatst gewijzigd op 15-11-2006 om 18:47.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2006, 16:24
Cyzor
Cyzor is offline
Zo moet een Veronica Mars er dus uitzien, wat een geweldig aflevering. Als ik iets negatief zou moeten bedenken is het alleen jammer dat hij met een goedkope one-liner eindigde, maar wat een fantastisch aflevering verder.

Toen ze al wegliep bij haar drankje dacht ik nee, nee asjeblieft niet weer. Ik mag Logan niet echt maar hoera dat hij er in de buurt was. Ik vond het echt spannend, de spannend wat je in je onderbuik voelt en dat heb ik niet zo snel bij televisie.

Dit is dus wel het grote voordeel van die kortere story arcs dat dit soort afleveringen waar de gebeurtenissen snel na elkaar plaatsvinden eerder in het seizoen komen.

Over de oppak van het hele seizoen wat ik tot nu hoe heb gehoord is dat The CW drie nieuwe scripts heeft besteld en daarvoor ook regisseurs heeft aangenomen.
Oud 15-11-2006, 16:50
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Cyzor schreef op 15-11-2006 @ 17:22 :
Dat heb ik ook een paar ik met ander series gedaan (oa. Gilmore Girls en Buffy). Je komt dat zo in de serie als je er per dat een stuk of 4 kijken dat je als het over is bijna moet afkikken.
idd
Ik heb nu in twee dagen 1,5 seizoen Bones gekeken, maar nu loop ik dus gelijk met Amerika en ben ik er doorheen. Maar ik wil meerrrrr!! Ik zit nu zo onwijs in t verhaal en ik zit zó in de characters. Echt erg gewoon. Gelukkig morgen al een nieuwe episode

Nieuwe V nog niet gezien btw. Ik moest Bones kijken
Vanavond maar ff doen
Oud 15-11-2006, 17:29
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Blubje schreef op 15-11-2006 @ 17:50 :
idd
Ik heb nu in twee dagen 1,5 seizoen Bones gekeken, maar nu loop ik dus gelijk met Amerika en ben ik er doorheen. Maar ik wil meerrrrr!! Ik zit nu zo onwijs in t verhaal en ik zit zó in de characters. Echt erg gewoon. Gelukkig morgen al een nieuwe episode

Nieuwe V nog niet gezien btw. Ik moest Bones kijken
Vanavond maar ff doen
Dat zijn dus ongeveer 15 afleveringen op een dag, dat heb ik zelfs nog wel eens gedaan. Of het er 15 waren weet ik niet, maar zo ongeveer. Alleen wordt je daar zo lam. Toen ging het volgens mij om Gilmore Girls tot halverwege seizoen 5. Dat doe ik niet zo snel meer, limiet ligt toch wel een beetje op 6 denk ik.

Laatst gewijzigd op 15-11-2006 om 17:31.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 17:45
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Cyzor schreef op 15-11-2006 @ 18:29 :
Dat zijn dus ongeveer 15 afleveringen op een dag, dat heb ik zelfs nog wel eens gedaan. Of het er 15 waren weet ik niet, maar zo ongeveer. Alleen wordt je daar zo lam. Toen ging het volgens mij om Gilmore Girls tot halverwege seizoen 5. Dat doe ik niet zo snel meer, limiet ligt toch wel een beetje op 6 denk ik.
Nou zoveel was t niet. Ik overdreef een beetje
Ik keek vanaf ep 12 ofzo van seizoen 1 en dan t/m ep 8 van seizoen 2, dus dat zijn uhm 19 eps. Dus iets van 8 per dag.
Dat is nog redelijk...*ahum*
Oud 15-11-2006, 17:59
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb er ongeveer 2 op een dag gekeken gemiddeld
was het eerste seizoen helemaal geen probleem maar omdat ik de tweede toch wat saaier vond keek ik er toen wat minder op een dag.
dus nu best irritant om te wachten op nieuwe afleveringen heheh
Oud 15-11-2006, 23:27
Flowtje
Flowtje is offline
Deze aflevering is echt geweldig. <3 Alhoewel je het gedoe met het drankje wel helemaal zag aankomen was het toch nog spannend. Waar ik me dan wel een beetje aan erger (maar dat is meer dit seizoen in het algemeen) is het feit dat V zo snel al conclusies trekt, die naderhand (of course) fout blijken te zijn.

En Keith zit weer op het goede pad, Pizz zat er weer in, maar wth is Mac??
Oud 16-11-2006, 00:02
Carn
Carn is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 16-11-2006 @ 00:27 :
En Keith zit weer op het goede pad, Pizz zat er weer in, maar wth is Mac??
idd Mac hebben we volgens mij helemaal nog niet gezien dit jaar of wel?
Oud 16-11-2006, 00:23
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Carn schreef op 16-11-2006 @ 01:02 :
idd Mac hebben we volgens mij helemaal nog niet gezien dit jaar of wel?
Alleen in 1 van de eerste afleveringen waarin ze die chick (ik ben haar naam kwijt, maar ik bedoel iig Mac's roomie) introduceerden.

Meer niet geloof ik.
Oud 16-11-2006, 01:45
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ontzettend voorspelbaar met dat drankje en ik vond de Stan Marsh quote aan het einde echt te cool voor woorden!

Verder heb ik wel een idee dat dat hulpje van V dr leraar het is want hij draagt duidelijk een pruik, zijn baard ziet er ook nogal opgeschilderd uit en hij zei zelf al dat er nergens haren gevonden waren na de verkrachtingen. Maar ja de afgelopen twee seizoenen bleken de daders ook figuren te zijn waar in de vorige afleveringen ook niet echt enig bewijs voor optrad dat zij het waren en ze het in de laatste twee afleveringen opeens aantonnde.

Wel een van de betere afleveringen weer van dit seizoen. Weer een beetje oude stijl. Maar dat gedoe tussen V en Pizz vind ik irritant. Ik haat die gast echt. Tijd voor Wevil om weer eens de badass uit te hangen.
Oud 16-11-2006, 08:09
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Mac studeert polygamy in Utah.

Vertaling: ze is bezig met opnames voor Big Love.

In aflevering 9 zit ze er weer in.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 14:33
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
wtf ik kan die nieuwe aflevering nergens vinden
Oud 16-11-2006, 16:12
Carn
Carn is offline
www.torrentz.com
aflevering 7
Oud 17-11-2006, 16:50
Ilsch
Ilsch is offline
Jeetje!! Ik liep achter en heb nu ep 5, 6 en 7 gezien.. Geweldig!! Het is weer helemaal leuk en spannend!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 21:15
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Laatste nieuws: het wordt een seizoen van 20 aflevering. Normaal is het 22 dus geen heel seizoen helaas. Het is ook nog maar de vraag wat de redeneringen van CW zijn, en of er een seizoen 4 komt (ja! ja! ja! pleeeeease!). Nja, ik ben tevreden met 20 voor nu.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 21:49
Carn
Carn is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 17-11-2006 @ 22:15 :
Laatste nieuws: het wordt een seizoen van 20 aflevering. Normaal is het 22 dus geen heel seizoen helaas. Het is ook nog maar de vraag wat de redeneringen van CW zijn, en of er een seizoen 4 komt (ja! ja! ja! pleeeeease!). Nja, ik ben tevreden met 20 voor nu.
hmm, idd curieus; alhoewel het qua opzet van dit seizoen weinig uitmaakt. Veel series hebben momenteel moeite met de ratings (met name Lost, VM, BSG en Prison Break), de sleur komt er toch wel in na het eerste seizoen.
Oud 17-11-2006, 21:50
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
VM had nooit ratings. Het heeft het elke keer puur overleefd door fan support en goede reviews in de pers. Maar na 3 seizoenen denk ik niet dat dit weer de doorslag zal geven... uiteindelijk moet er toch geld verdiend worden.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 10:05
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Nou, opzich zijn veel series al afgestapt van het idee dat een seizoen 22 epsiodes heeft. Veel hebben er 23 of 24 en ik er zijn er zelfs met 26 (ik noem Grey's). Dus opzich een seizoen met 20 afleveringen kan ook wel. Het zal voor het verhaal wel logischer zijn ofzo. En t heeft uiteraard ook te maken met de ratings und so...
Ik ben iig happy
Oud 18-11-2006, 10:28
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Is niet logischer voor het verhaal. De laatste mystery arc wordt nu 4 afleveringen ipv 6. Dat is vrij weinig, er zal geen tijd zijn om een echt mystery op te bouwen voordat het alweer opgelost moet zijn. Mja, ik ben gelukkig met zoveel VM als ik krijgen kan.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 14:30
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 18-11-2006 @ 11:28 :
Is niet logischer voor het verhaal. De laatste mystery arc wordt nu 4 afleveringen ipv 6. Dat is vrij weinig, er zal geen tijd zijn om een echt mystery op te bouwen voordat het alweer opgelost moet zijn. Mja, ik ben gelukkig met zoveel VM als ik krijgen kan.
Hm ja dat is waar...
We zullen wel zien hoe t gaat lopen
Oud 20-11-2006, 19:04
Allochthony
Allochthony is offline
Ik ben dit 2 weken geleden met mijn vriendin gaan kijken en we zijn nu al bij s03 ep05, dus nog 2 eps en dan moeten we wachten...

Nog meer van dit soort series? Dus geen buitenaardse dingen maar highschool crap? Die humor vind ik zo dope, zoveel sarcasme .
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 20:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
niet helemaal waar trouwens; ik geloof dat er in het begin van dit seizoen maar iets van 14 afleveringen waren besteld.
Oud 20-11-2006, 20:12
Carn
Carn is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 20-11-2006 @ 20:04 :
Nog meer van dit soort series? Dus geen buitenaardse dingen maar highschool crap? Die humor vind ik zo dope, zoveel sarcasme .
Dit klinkt misschien stom maar ik weet 100% zeker dat je Firefly van Joss Whedon dan ook geniaal gaat vinden. Het is officieel wel een scifi serie (met western invloeden) maar het leunt meer op comedy en actie en vooral de geniale conversaties tussen de karakters. Whedon had overigens ook een gastrolletje in VM.
Oud 20-11-2006, 20:24
Allochthony
Allochthony is offline
Dan probeer ik die ook even .

Maar ik vind het gewoon echt jammer dat ik nu niet meer 5 afleveringen van VM achter elkaar kan kijken
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 21:30
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Carn schreef op 20-11-2006 @ 21:11 :
niet helemaal waar trouwens; ik geloof dat er in het begin van dit seizoen maar iets van 14 afleveringen waren besteld.
13 inderdaad, maar normaal heeft een seizoen 22 afleveringen (bij de meeste series in ieder geval).

ETA: nu worden het er dus 20
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 17:39
Allochthony
Allochthony is offline
Iemand zei dat ik The O.C. mischien ook wel leuk zou vinden, maar is dat niet een ontzettende soap iets? Of het proberen waard?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 12:40
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
OC is niet het proberen waard. Eerste seizoen was nog wel leuk, maar daarna is het inderdaad een ontzettende soap geworden. Verder denk ik dat misschien Prison Break wel iets voor je is, of eventueel Heroes (hoewel ik daar zelf nog niet helemaal over uit ben).

Aflevering van vandaag was echt super! Heel spannend en oh Logan, you poor poor boy.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 12:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 22-11-2006 @ 13:40 :
OC is niet het proberen waard. Eerste seizoen was nog wel leuk, maar daarna is het inderdaad een ontzettende soap geworden. Verder denk ik dat misschien Prison Break wel iets voor je is, of eventueel Heroes (hoewel ik daar zelf nog niet helemaal over uit ben).
Daar sluit ik me bij aan. Ik heb nu 2 afleveringen van Heroes gekeken maar ik krijg het er een beetje een zelfde gevoel bij als met Smallville; het principe ligt me gewoon niet vrees ik. En natuurlijk Prison Break /
Oud 22-11-2006, 13:05
Allochthony
Allochthony is offline
Ok, dan laat ik dat links liggen

Ik ben ook Desprate Housewives aan het downloaden... Benieuwd of dat ook leuk is.

En de nieuwe VM ep is bijna klaar, ben benieuwd .
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 14:02
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Tony, check gewoon de eerste twee afleveringen van Heroes, ik dig het iig zwaar

Ik ga nu de nieuwe VM downen.
Oud 22-11-2006, 16:12
Flowtje
Flowtje is offline
Awww, Logan.

Verder was de ep wel weer geweldig!
Oud 22-11-2006, 17:12
Allochthony
Allochthony is offline
Ik vond de ep maar so-so, het mysterie van de week vond ik totaal niet boeiend .
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 16:30
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Niet echt een super ep maar hoe cool was het hele Big Lebowsky sfeertje Brent en dan ook nog eens die dude in een rolstoel, erg droog vond ik het wel iig.
Oud 23-11-2006, 16:57
Allochthony
Allochthony is offline
Ze hebben wel vaker TBL quotes enzo erin, dat vind ik dan wel weer cool
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 17:27
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
sowieso veel verwijzingen naar series en films. vorige week nog afsluitend met een south park verwijzing. die aflevering met dan castelaneta waarin hij zelfs d'oh zei en die ook nog eens geheel op das experiment gebasseerd was zowat.
Oud 23-11-2006, 18:11
Cyzor
Cyzor is offline
Ik vond de aflevering wel (erg) goed, gebeurden dan misschien wat weinig maar ik verveelde me geen moment. De sfeer was gewoon goed en eindelijk weer wat langere Keith Veronica scčnes, die twee zijn zo goed samen.

Het verlengen tot maar 20 afleveringen baart me echter wel zorgen, ik vind dit een zeer veeg teken. Hoorde dat Rob snel wijzigingen moest maken in de scripts omdat de mysteries anders onopgelost zouden blijven. Ik hoop dat dit verkorte seizoen de wijten is aan de The CW geld wil sparen als nieuw netwerk zijnde maar meestal is zoiets het begin van het einde.

Kijk uit naar de volgende aflevering (9) die is namelijk written & directed by Rob Thomas. Dat schijnt een zeer goede aflevering zijn en is tevens het einde van deze sorry arc.

Citaat:
Allochthony schreef op 20-11-2006 @ 20:04 :
Misschien stom maar heb je Buffy al gezien, dat is namelijk precies wat je zoekt. Net als Firefly bedacht en gemaakt door Joss Whedon, bijna alles wat die man aanraak is naar mijn mening goed tot briljant. Ik moest eerst niets van Buffy hebben, een blond meisje dat op vampieren jaagt ik hou maar van down to eatrh series dacht ik. Het is alleen zo veel meer en dat is zo moeilijk uit te leggen.
Oud 23-11-2006, 18:28
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Zeker Buffy! *duikt in kast op zoek naar dvd's*
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 19:01
Dexter_M
Dexter_M is offline
En voor de mensen die er geintreseerd in zijn, vandaag is ook de film pulse in dvdrip op internet verschenen, met Kristen bell en natuurlijk Ian somerhalder
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 19:47
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Ik weet niet of ik die wel durf te kijken
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 20:33
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 23-11-2006 @ 19:28 :
Zeker Buffy! *duikt in kast op zoek naar dvd's*
Ja de DVD's... ik vind het toch jammer dat wij in Nederland/Europa deze DVD box set hebben in plaats van deze DVD box.

Ik heb deze week even aflevering 1 & 2 van Buffy opnieuw gezien, wil het meteen weer verder kijken, die serie werkt zo verslavend. Wat zagen ze er btw toen jong uit wat een babyfaces .

Laatst gewijzigd op 23-11-2006 om 20:39.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 21:06
Carn
Carn is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 23-11-2006 @ 20:01 :
En voor de mensen die er geintreseerd in zijn, vandaag is ook de film pulse in dvdrip op internet verschenen, met Kristen bell en natuurlijk Ian somerhalder
hmm, remake van de koreaanse versie?

-edit ja dus-
Oud 23-11-2006, 21:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 23-11-2006 @ 18:27 :
sowieso veel verwijzingen naar series en films. vorige week nog afsluitend met een south park verwijzing. die aflevering met dan castelaneta waarin hij zelfs d'oh zei en die ook nog eens geheel op das experiment gebasseerd was zowat.
niet te vergeten Galactica's Frak!
Oud 23-11-2006, 21:30
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
de preview van de volgende aflevering ziet er erg veelbelovend uit!!!
wie zou er nou doodgaan?
Oud 23-11-2006, 22:09
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 23-11-2006 @ 22:30 :
wie zou er nou doodgaan?
Hele gaafe preview inderdaad, Fatboy Slim (dacht ik) er onder, hoor je ook niet vaak in Veronica Mars. De noir (Veronica huilend onder de douche in het donker bv.). Zoals ik al eerder zei: written & directed by Rob Thomas himself, kan niet mis gaan denk ik.

Laatst gewijzigd op 23-11-2006 om 22:12.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 22:15
Venomous
Venomous is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 23-11-2006 @ 22:30 :
wie zou er nou doodgaan?
Ik denk Dick, Dean O'Dell (of Logan, maar dat zal wel niet). Maar misschien ook wel een compleet nieuw karakter?

En die preview van 3x09 . Iemand die schoenen/kledingstijl herkend van die benen? Ik denk misschien die assistent van professor Landry oid.

EDIT: Quote er maar bijgezet .

Laatst gewijzigd op 23-11-2006 om 22:25.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 22:20
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Venomous schreef op 23-11-2006 @ 23:15 :
Ik denk Dick, Dean O'Dell (of Logan, maar dat zal wel niet). Maar misschien ook wel een compleet nieuw karakter?

En die preview van 3x09 . Iemand die schoenen/kledingstijl herkend van die benen? Ik denk misschien die assistent van professor Landry oid.
Hopelijk reageerde je niet op mijn opmerking dat het net leek op het schoolhoofd werd neergeschoten, toen ik beter keek bleek het sigarettenrook te zijn en heb ik die opmerking verwijderd.
Maar alsnog lijkt hij erg te schikken van die man/vrouw die naar zit, ik herken nog niets.
Oud 23-11-2006, 22:22
Venomous
Venomous is offline
Citaat:
Cyzor schreef op 23-11-2006 @ 23:20 :
Hopelijk reageerde je niet op mijn opmerking dat het net leek op het schoolhoofd werd neergeschoten, toen ik beter keek bleek het sigarettenrook te zijn en heb ik die opmerking verwijderd.
Maar alsnog lijkt hij erg te schikken van die man/vrouw die naar zit, ik herken nog niets.
Ik reageerde op de vraag van muziekvlinder .
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 22:40
Cyzor
Cyzor is offline
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kom er net achter (ja ja weet het ben traag) dat na de volgende vm we weeeeken zonder zitten. Neeeeeeeeee.....

EDIT:
Die preview is zo !!!
Oud 23-11-2006, 23:02
Cyzor
Cyzor is offline
Meer beelden, de cold open van Spit & Eggs: http://www.veoh.com/videoDetails.html?v=e163373Q3TP63a9

ZO VET!!!

Laatst gewijzigd op 23-11-2006 om 23:05.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 23:02
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Cyzor schreef op 23-11-2006 @ 23:40 :
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kom er net achter (ja ja weet het ben traag) dat na de volgende vm we weeeeken zonder zitten. Neeeeeeeeee.....

EDIT:
Die preview is zo !!!
Ik kom er ook pas nu achter! (Door jouw post ja. ) Omg, hoeveel weken zijn weken?? Gelukkig heb ik Firefly nog liggen!

En de preview! Normaal kijk ik die dingen nooit, omdat ik echt nog helemaal niks wil weten, maar na de laatste posts doorgelezen te hebben kwam ik op de conclusie dat ik hem wel moest zien.

Volgende aflevering gaat zo gaaf worden!
Reageren

Regels voor berichten