Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
wat gaan jullie stemmen?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb alleen nog wel ff nagedacht en ga waarschijnlijk strategisch VVD stemmen. Een linkse coalitie is mijns inziens niet wenselijk. |
![]() |
||
Citaat:
heb gestemd op Sietse Fritsma trouwens ![]()
|
cda 44 -> 38
pvda 42 -> 34 sp 9 -> 30 ZOMG! ![]() vvd 28 -> 20 Wilders -> 8 wtf? ![]() CU 3 -> 7 GL 8 -> 6 D66 6 -> 2 Partij voor de dieren -> 2 EenNL -> 1 http://www.nu.nl/news/895996/2000/CD...O-peiling.html
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Duidelijk is wel dat we nu niet meer om Wilders heen kunnen (hoe jammerlijk ik dat ook vind). Neemt natuurlijk niet weg dat hij naast zijn punt over de "islamisering" (of weet ik het hoe idioot je het ook wilt noemen) ook andere punten heeft waar ook naar gekeken moet worden. Ik vind dat ook daar naar geluisterd moet worden en we ons niet blind moeten staren op dat ene (ondertussen in mijn ogen uitgekauwde) onderwerp. Ik hoop zelf trouwens op een coalitie CDA, PVDA, Christenunie hoe slecht dat dan ook voor ons stoners zou zijn. ![]() Het gaat in ieder geval nog heel lastig worden om hier een fatsoenlijk functionerend kabinet uit te halen en ik hoop wel dat Balkenende de door hem genoemde open mind ook inderdaad houd anders gaat het nog heel lastig worden.
||
Citaat:
Overigens denk ik dat Nederland er niet beter op word als het kabinet iedere zoveel jaar valt. Dan kunnen we er net zo goed metteen een anarchie van maken en of dat nou de beste oplossing is... Ik denk dat de betrokken partijen heel goed om de tafel moeten gaan zitten. Feit is nou een keer (ondanks dat ik het er niet mee eens ben maar dat terzijde) dat het beleid socialer moet. Dat heeft het volk heel duidelijk laten merken. Hoe en op wat voor manier gaat echter nog heel moeilijk worden. Aan de ene kant heb je Balkenende die het vrij aardig gedaan heeft de afgelopen regeringsperiode (hij is daar mijns inziens net iets té veel van overtuigd maar dat ook terzijde) en aan de andere kant heb je de linkse partijen die vinden dat het veel socialer kan en moet. Ik denk dat er in goed overleg weldegelijk iets goeds te bereiken valt. Ik hoop echter dat er eindelijk eens een keer naar elkaar geluisterd gaat worden en dat Balkenende zijn poot niet stijf houd en dan moet er wel iets fatsoenlijks uit kunnen komen.
||
Citaat:
![]() ![]() Nu zal het vormen van een coalitie echter vrij problematisch gaan verlopen :') Als het echt democratisch gebeurd, moet er een SP, Wilders, ChristenUnie, CDA coalitie komen :-| Waarschijnlijker is daarentegen CDA, PvdA & ChristenUnie....... De 'echte' winnaar moet dan vanuit de oppositie gaan rebeleren ![]()
|
Ik kan nu natuurlijk ook mijn oordeel over de uitslag van de verkiezingen geven.... maar dit is echt om je dood te lachen:
http://www.youtube.com/watch?v=RO10s_HK6d0 ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vind overigens dat we een filmpjestopic moeten openen ^^ En Ir. de Narie, ik wil die in het groohoot! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()