Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2006, 14:17
Porcelain
Porcelain is offline
Hm. Een vriendin van me was veel te intelligent (of ach, dat klinkt altijd zo stom), deed niks, werd gek op school, leverde daardoor nooit wat op tijd in etc, maar ze bleef op school en kreeg daarom in de vijfde grote problemen, gewoon niet fijn. Die heeft toen 4&5 havo maar gedaan om ervan af te zijn, maar zij had misschien ook beter 5&6 vwo kunnen doen toen het nog kon, dat had een hoop stress gescheeld én een extra jaar.

Zij deed het dus wél op het ROC, en als je puur zakelijk je school wil afsluiten en het absoluut niet erg vindt om alle leuke examentijddingen te missen is dat wel een goede optie (volgens mij hoef je daar ook niet persé een bepaalde leeftijd voor te hebben). Die vriendin van me heeft het hele jaar ongeveer thuis gezeten (dat is daar geen probleem, je mag alleen geen toetsen herkansen). Voor haar wel ideaal, ik zou zelf wegkwijnen.

Maar goed, je had het al bepraat, ik wilde het nog even melden. Ik hoop voor je dat het lukt op je eigen school. Ze wilden toch sowieso al invoeren dat je mag kiezen wanneer je examen doet?

Laatst gewijzigd op 25-11-2006 om 14:19.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2006, 19:46
marytjj
marytjj is offline
niks , moest ik toch , pink u + ur hand
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 16:34
Roosje
Roosje is offline
Hmmm, mijn conrector heeft overlegd met mijn leraren en het gaat waarschijnlijk door. Ze stonden er allemaal erg positief tegenover en vonden me zelfs wel rijp voor de universiteit. Voor sociale achterstand hoef ik volgens hen dus iig niet bang te zijn. (:
Oud 27-11-2006, 17:57
duivelaartje
duivelaartje is offline
Tof.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten