![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op mijn 3 jaar oude 18.1" TFT zie je ghosting, maar dat is dan ook een 16ms scherm. Op nieuwere TFTs zie je eigenlijk geen ghosting meer als je gewoon een goed scherm koopt. Gamen kan dus écht wél op een TFT. Maar daar ging het niet echt over, het is gewoon stom om te gaan lopen roepen dat een pc met TFT bijvoorbaat geen gamebak is, zonder dat te onderbouwen met ook maar enig argument ter ondersteuning. Nare man roept iets maar is te lui om het te onderbouwen, zeg dan niks. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb zelf ten tijde van Unreal Tournament met een draadloze muis gegamed en pas toen ik mijn Logitech MX500 kreeg, besefde ik hoe gecastreerd mijn gameperformance was door mijn draadloze muis. ![]()
Laatst gewijzigd op 13-11-2006 om 16:37. |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
En die 2/4/8ms schermpjes van tegenwoordig zijn ook TN-schermpjes, en die hebben sowieso een sterk beperkte kleurenset (tot soms 262 duizend ipv 16,8 miljoen) en maken gebruik van dithering (een lelijke techniek met puntjes om te simuleren andere kleurtinten weer te kunnen geven). Dat is duidelijk een concessie: snellere responstijd maar wel inleveren op beeldkwaliteit. Ook de kijkhoek van die schermen zijn drastisch lager dan een PVA/MVA scherm. Citaat:
Citaat:
![]() Maar dat heeft hij vast al wel eerder gedaan hier op Hardware.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou kosten die dingen natuurlijk ook wel iets meer (en het zijn ook >19” schermen), maar het is het wel waard. Daarbij heeft iedere techniek zijn voor en nadelen. Je kunt erover doorblijven emmeren, maar dat het tegenwoordig echt wel mogelijk is om te gamen op een TFT scherm, staat eigenlijk wel vast. Citaat:
Als je dat zo stelt kan je alles maar zeggen omdat je het al een keer gezegd hebt op dat forum… Dat schiet natuurlijk ook niet op he. ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Maar dat neemt nog niet weg dat CRT op dit moment qua responstijd gewoon superieur is aan TFT, en dat dat een geldige reden kan zijn voor gamers om voor CRT te kiezen ipv TFT. Juist de responstijd en refreshrate zijn voor gaming belangrijk. En dat voordeel zal CRT voorlopig houden. Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat OLED ‘the next big thing’ zal zijn, is idd wel zo, maar ik denk dat er nog best een aantal TFTjes verkocht moeten worden om al die ontwikkelingskosten en bouwkosten van fabs eruit te krijgen ![]() Citaat:
Het was veel minder gezegd geweest als je niet een zin als “Maar dat heeft hij vast al wel eerder gedaan hier op Hardware.” had geplaatst ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
4x Intel S370 bordjes met onboard LAN / Video / Sound 2x Celeron 1,3 1x Celeron 1,2 10x P3 tussen de 500 en 700 Mhz het is niet eens een kwestie van geld ;x
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar voor server kun je vanaf 128MB geheugen al wat doen, idd.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het kan zijn dat jullie gewoon minder kritisch zijn dan ik, maar _elke_ vertraging in een scherm is onacceptabel. Je accepteert toch ook niet dat een luidspreker _zelf_ ruis in het signaal introduceert? Dat TFT voor desktopgebruik superieur is lijkt me buiten kijf staan, maar voor gamen/films is het typisch een geval van meelopen met de 'dit is nieuw, en dus beter'-hype. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
gebruik zelf ook niet voor niets een copperhead ![]()
||
Citaat:
Ik wil binnenkort een 21 inch beeldscherm gaan halen, maar dat moet echt gewoon met de auto. Die krengen zijn niet te slepen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar nu te laat! ![]()
||
Citaat:
intel P3 - 997MHz Matrox G450 256 MB sd-ram 5.1 PCI sound 19" LG flatron nog streeds..
|
![]() |
|
|