Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2002, 15:57
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
wat hebben al die bekers te maken met zondag Johan Cruijff zal niet in de basis staan hoor,Marcio van Basten ook niet d us
Nou firebolt zeg er is maar een club uit Nederland....en Jungle_brother laat ff zien welke club dat is doormiddel van de prijzenkast te laten zien. Dus wat zeik je nou met zondag!!!!!!
Hij reageert toch op firebolt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2002, 18:32
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
opmerkelijk stil....
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 18:41
AGH
AGH is offline
Ik vind van wel.
Heel raar.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 20:50
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
opmerkelijk stil....
ik heb een leven enne ik heb het over zondag wanneer het gewoon keihard 3-0 wordt.
Oud 30-09-2002, 21:01
love_forever
love_forever is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
ik heb een leven enne ik heb het over zondag wanneer het gewoon keihard 3-0 wordt.
Eerst zien, dan geloven!!
Ik denk niet dat feyenoord langs AJAX komt ondanks we een paar goede spelers missen en natuurlijk de keeper niet te vergeten!! Misschien blesseren er ook wel een paar bij Feyenoord morgen (v. Hooijdonk, Song ofzo )

6 oktober zit ik aan de buis vastgekleeft om te zien hoe AJAX Feyenoord tot op het bot afmaakt!!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 22:13
jungle_brother
jungle_brother is offline
O, wat lekker die schoolplein-ruzie
Oud 01-10-2002, 06:44
Krugdinho
Krugdinho is offline
3-0 wordt het
Oud 01-10-2002, 10:11
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
Haha jaja tuurlijk. Lul nou niet zodra iemand op jou reageerd, reageer jij gelijk terug en nu opeens niet....
Maar jij heb het over zondag waarom reageer je dan op jungle_brother over dat johan cruijff en marco van basten?? Hij had het ff niet over zondag.

Maar ja jij denkt 3-0
Wat jij wil he
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 11:13
Verwijderd
meestal eindigen toppers in een gelijkspel. Dacht ik altijd al wel Maar denk u dat Ajax toch de sterkere ploeg is

Maar ze zullen het zeer zeker niet makkelijk krijgen. Ze winnen met 1-2
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 15:26
Firebolt
Firebolt is offline
ajax een sterkere ploeg??? ECHT NIET
Ter eerste is Zoetebier veel beter en meer ervaren dan ajax eerste keeper (stekelenburg, die overgens geblesseert is )
Daarnaast heeft Feyenoord een sterkere verdedeging (van Wonderen, Emerton, Paauwe, van Haaren, zet die maar tegenover Trabelski en Chivu, hahahahahaha)
Op het middenveld zal ajax helemaal worden weggespeelt, Feyenoord: Bosvelt, Song en Ono, dan kunnen jullie wel lopen brullen: "wij hebbe litmanen terug" DUH!! maar hij mag blij zijn als hij meer dan 1 x aan de bal komt
Dan in de aanval: van Hooijdonk, ik ga niet zeggen dat hij echt super kan voetballen, maar hij scoort ze wel, buffen is een goede vleugel en scoort ook goed en Pardo is ook erg goed.
Wie heeft ajax eigenlijk in de aanval?? Misschien speelt mido er wel... zeker weten dat Donald Duck het beter zou doen

Nu duidelijk waarom Feyenoord gaat winnen?
Oud 01-10-2002, 15:31
naaper86
naaper86 is offline
joden 4-ever
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 16:00
Verwijderd
Whahaha Firebolt. Eigenlijk zou ik moeten stoppen met lezen, als ik alleen al de verdediging lees. Alleen Emerton kan een beetje voetballen. De rest is echt niet goed hoor. Ex-Willem II (? of NAC), ex-fortuna sittard en ex-roda. Dat wil op zich nog niet altijd iets zeggen, maar in dit geval wel. Die spelers waren bij hun oude clubs wel goed, maar geen toppers. Dat betekent dus dat ze voor feyenoord niet echt goed zijn. Het is meet huis-tuin-en-keuken kwaliteit. Goede spitsen weten wel raad met zo'n verdediging. Begrijp trouwens niet dat feyenoord met zo'n verdediging (en soms zelfs met Rzasa, Sprockel en Loovens) een UEFA Cup heeft kunnen winnen.
Het middenveld wordt onderuit geschopt door Jan van Halst, waarna Litmanen de vrijheid heeft op het middenveld.
En de aanval: je zegt het zelf al: van Hooijdonk kan niet zo goed voetballen. Misschien moet Ajax zo verstandig zijn, om de beste verdedigers te sparen voor een andere wedstrijd, want tegen van Hooijdonk kan zelfs ik nog wel op. Pardo had gewoon beginnersgeluk. Zelfde geldt voor Buffel, plus het feit dat Buffel altijd wel een foutje maakt tijdens de westrijd, wat tegen Ajax heel belangrijk kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 16:25
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Hallo Firebolt....
Emerton, okay die is nog wel goed, maar voor de rest kan de verdediging niet tippen aan de verdediging aan ajax hoor.
Chivu uitgeroepen tot talent van het jaar of beste speler en ook beloond door een schoen door Hagi...dit zegt denk ik al genoeg. Dan trabelsi die sterk is en goed buitenom gaat in de aanval. Okay tegen NAC was hij slecht maar dat wil hij misschien verbeteren een zondag. Dusse met de verdediging zijn we snel uitgesproken hoor.
Middenveld met je Ono en Song...als je die namen vraagt aan een vrouw dan vraagt ze zich af: kun je dat eten?? Als je zegt Litmanen dan gaat er al een lampje branden bij een vrouw. (dan nog niet eens gesproken over vd Vaart die niet meedoet) Maar dat terzijde.... voor de rest is galasek ook in vorm en kan gevaarlijk zijn, tweebenig..... Van halst is er als er overtredingen moeten komen!!
In de aanval... ajax meot zorgen dat er geen overtredingen komen bij de 16 en wat daarbuiten dan hebben we v hooijdonk al afgeschreven. Buffel....die gaat de gevaarlijkste man worden zondag voor ajax. Ik vind hem zelf ook goed ondanks hij soms wat slordig is. Pardo, tja heeft techniek maar wat hij kan met een bal kan zlatan met een sinaasappel. Bovendien is zlatan sterker en langer. Vd meyde zorgt wel voor de pass en snelheid in de aanval.

Maar nogmaals wordt denk ik een leuke wedstrijd en 1-2 of 1-3 overwinning
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 18:20
Krugdinho
Krugdinho is offline
kvin trabelski en chivu wel goed ik vind alleen dat ajax moeilijk kan communiceren

check de opstelling

doel :australlie
RB: Tunesié
Cv :Roemenié
Cv Noorwegen
Lv: Belgié
Rm :Tsjechie
Lm :Brazillie
Cm : Finland
Rv: Holland
Cs: Zweden
Lv: Holland

en dan is het nog niet eens zeker of de buitenspelers spelen...
Oud 01-10-2002, 18:24
Krugdinho
Krugdinho is offline
van hooijdonk heeft meer laten zien dan zlatan tot nu toe,ono was de held van japan of hen wk,Datzelfde geld voor song en zuid korea. van haaren stopt vd meyde wel af,paauwe doet het nooit slechjt in de verdediging... Bosvelt haleluja wat wou van halst daar tegen doen,1 duel met bosvelt en kleedkamer 2 lonkt weer voor van halst.
Oud 01-10-2002, 19:43
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Bla bla dat zullen we nog weleens zien allemaal zaagmanz....toch best knap dan he dat ajax met al die nationaliteiten goed kan communiceren. Ik bedoel ze pakken de punten wel enz.
Maarja ik geloof dat galasek nederlands kan spreken en horen en chivu ook enz enz ondanks accent
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 23:03
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
van hooijdonk heeft meer laten zien dan zlatan tot nu toe,ono was de held van japan of hen wk,Datzelfde geld voor song en zuid korea. van haaren stopt vd meyde wel af,paauwe doet het nooit slechjt in de verdediging... Bosvelt haleluja wat wou van halst daar tegen doen,1 duel met bosvelt en kleedkamer 2 lonkt weer voor van halst.
Ik heb Ono niks zien presteren op het WK eigenlijk.
En we weten allemaal wie de echte held van Zuid-Korea was afgelopen zomer
Oud 02-10-2002, 07:02
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Jan-Diederik schreef:
Ik heb Ono niks zien presteren op het WK eigenlijk.
En we weten allemaal wie de echte held van Zuid-Korea was afgelopen zomer
ow die prachtige assist van hem op suzuki tegen belgië

guus was de held maar dat is geen speler...
Oud 02-10-2002, 07:03
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
Bla bla dat zullen we nog weleens zien allemaal zaagmanz....toch best knap dan he dat ajax met al die nationaliteiten goed kan communiceren. Ik bedoel ze pakken de punten wel enz.
Maarja ik geloof dat galasek nederlands kan spreken en horen en chivu ook enz enz ondanks accent
morgen doen ook alleen van halst en witsche mee.
Oud 02-10-2002, 13:09
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
ow die prachtige assist van hem op suzuki tegen belgië
Ja jezus zeg dan is iedereen de man van het wk ofzo. Iedereen heeft wel wat leuks in huis
Zag je niet die doelpunt van o'brien TEGEN portugal...hij was duidelijk de man van het Wk

Zag je niet die beweging van die turk voorbij Carlos hij was duidelijk de man van het wk
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 16:00
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
Ja jezus zeg dan is iedereen de man van het wk ofzo. Iedereen heeft wel wat leuks in huis
Zag je niet die doelpunt van o'brien TEGEN portugal...hij was duidelijk de man van het Wk

Zag je niet die beweging van die turk voorbij Carlos hij was duidelijk de man van het wk
ik zeg toch niet de man van het wk??? de man van hun ploegen of het wk
Oud 02-10-2002, 16:01
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Toch even lachen hier. Wie zegt dat de verdediging (op het moment van de klassieker) van Feyenoord beter is als die van AJAX daar moet ik eigenlijk helemaal niet mee in discussie gaan. Feyenoord heeft daar waarschijnlijk:

Emerton De Haan Pauwe Rzasa ? (van wonderen en van haaren zijn er toch niet bij? ) Ik vind van deze vier alleen Emerton en Pauwe feyenoord waardig.

Weet iemand deze klassieker van vorig jaar nog? Toen Rzasa voorbij werd gelopen daar Trabelsi (0-1) En Van Der Vaart (die er nu jammer genoeg, en voor AJAX en voor Feyenoord fans niet bij is) De Haan voorbij liep.

Het middenveld van Feyenoord vind ik inderdaad op dit moment. wel sterker dan die van AJAX ik denk dat iedere voetbal kenner dat wel moet inzien. Met een goede fitte Litmanen en Van der Vaaart moet ik dit nog maar zien.

Firebolt blijkt toch al weinig verstand van voetbal te hebben aangezien die Buffel aanziet voor buitenspelers. .

En Zaagmans van Hooijdonk heeft inderdaad meer laten zien dan Zlatan maar hij is ook zo'n 13(?) jaar ouder. Buiten zijn vrije trappen vind ik Van Hooijdonk nogal matig. Ook Zlatan vind ik vaak slecht. Maar je kan duidelijk zien dat hij meer techniek heeft dan Van Hooijdonk al komt dit er vaak niet uit.

Laatst gewijzigd op 02-10-2002 om 16:15.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 16:03
vreselijke fout
Citaat:
Zaagmanz schreef:
ik zeg toch niet de man van het wk??? de man van hun ploegen of het wk
lijkt me duidelijk dat dat Inamoto en Nakata dat waren aangezien Ono vaak vroegtijdig werd gewisseld.
Oud 02-10-2002, 16:08
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef:

En Zaagmans van Hooijdonk heeft inderdaad meer laten zien dan Zlatan maar hij is ook zo'n 13(?) ouder. Buiten zijn vrije trappen vind ik Van Hooijdonk nogal matig. Ook Zlatan vind ik vaak slecht. Maar je kan duidelijk zien dat hij meer techniek heeft dan Van Hooijdonk al komt dit er vaak niet uit.
ik hbe het over dat niet iedereen zlatan nu even de hemel in moet prijzen na 2 goals tegen lyon,en van hooijdonk is idd een matige spits maar spitsen hoeven eigenlijk helemaal niet goed te kunnen voetballen als ze maar doelpunten maken,en dat doet van hooijdonk,de topscorer van ajax was vorig jaar vd vaart met 14 goals toch al 10 goals minder als pierre en dan hebben we het niet eens over internationaal niveau,nu weet ik wel dat vd vaart lang geblesseerd is geweest maar dan nog waar halen ze mido zlatan dan voor,zlatan vorig seizoen 24 wedstrijden 6 goals,Mido vorig seizoen 24 wedstrijden 12 goals.
Oud 02-10-2002, 16:09
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef:
lijkt me duidelijk dat dat Inamoto en Nakata dat waren aangezien Ono vaak vroegtijdig werd gewisseld.
Song...
Oud 02-10-2002, 16:28
vreselijke fout
Citaat:
Zaagmanz schreef:
Song...
Vind ik een hele goede speler en dat had ik niet verwacht omdat iedereen maar zei dat hij was aangekocht om marketing producten kwijt te raken in Azie. Met het wk is hij mij niet zo opgevallen omdat ik niet speciaal op alle spelers van Zuid Korea letten. Dus hoe hij daar speelde kan ik niet beoordelen.

Maar dan moet je niet zeggen dat Ono goed was op het wk, en trouwens waarom QOUTE je alleen het eerste stuk en mijn verhaal niet helemaal.

Laatst gewijzigd op 02-10-2002 om 16:36.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 18:59
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef:
Vind ik een hele goede speler en dat had ik niet verwacht omdat iedereen maar zei dat hij was aangekocht om marketing producten kwijt te raken in Azie. Met het wk is hij mij niet zo opgevallen omdat ik niet speciaal op alle spelers van Zuid Korea letten. Dus hoe hij daar speelde kan ik niet beoordelen.

Maar dan moet je niet zeggen dat Ono goed was op het wk, en trouwens waarom QOUTE je alleen het eerste stuk en mijn verhaal niet helemaal.
ono was niet slecht...
Oud 02-10-2002, 20:17
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
want tegen van Hooijdonk kan zelfs ik nog wel op.
dan ben jij de persoon die ajax nodig heb as zondag

Citaat:
vreselijke fout schreef:
Firebolt blijkt toch al weinig verstand van voetbal te hebben aangezien die Buffel aanziet voor buitenspelers. .
sorry, foutje is menselijk, want ik bedoelde van Persie(maar die zal voorlopig niet in de basis staan)

Citaat:
diamondvoodoo schreef:
Middenveld met je Ono en Song...als je die namen vraagt aan een vrouw dan vraagt ze zich af: kun je dat eten?? Als je zegt Litmanen dan gaat er al een lampje branden bij een vrouw.
-vrouwen die naar voetbal kijken kennen ze beide
-het gaat er niet om of een vrouw ze herkent, het gaat erom dat ze goed spelen

ajacieden... ik zal ze nooit begrijpen...
Oud 02-10-2002, 20:57
Verwijderd
anders ga je de minuten er ook bij verzinnen
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Firebolt schreef:
dan ben jij de persoon die ajax nodig heb as zondag

sorry, foutje is menselijk, want ik bedoelde van Persie(maar die zal voorlopig niet in de basis staan)

-vrouwen die naar voetbal kijken kennen ze beide
-het gaat er niet om of een vrouw ze herkent, het gaat erom dat ze goed spelen

ajacieden... ik zal ze nooit begrijpen...
OH zo true
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 10:20
The Dancing Demon
The Dancing Demon is offline
Voorspelling:

Feyenoord - Ajax
7-3

3 X van Hooidonk
1 X Buffel
2 X Song
1 X Bosvelt

2 X Zlatan
1 X van der Meyde
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 12:11
Martjin
Martjin is offline
Voorspelling: Leukste en spannendste wedstrijd uit de geschiedenis van Feyenoord - Ajax

uitslag: Feyenoord - Ajax 5-6

eerst word het dus 3-0 ajax komt trug tot 3-1 dan word hert 5-1 dan in de 2e helft een magistrale terugkomst!!
(Mido 5 × V.d Meyde 1× )
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 12:18
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
/\/\4®téñZ schreef:
Voorspelling: Leukste en spannendste wedstrijd uit de geschiedenis van Feyenoord - Ajax

uitslag: Feyenoord - Ajax 5-6

eerst word het dus 3-0 ajax komt trug tot 3-1 dan word hert 5-1 dan in de 2e helft een magistrale terugkomst!!
(Mido 5 × V.d Meyde 1× )
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 12:22
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
The Dancing Demon schreef:
Voorspelling:

Feyenoord - Ajax
7-3

3 X van Hooidonk
1 X Buffel
2 X Song
1 X Bosvelt

2 X Zlatan
1 X van der Meyde
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 12:36
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Het wordt dalijk heel droog 0-0
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 12:49
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
Het wordt dalijk heel droog 0-0
Oud 04-10-2002, 07:58
Krugdinho
Krugdinho is offline
eerlijk ik ben kapot zenuwachtig voor zondag
Oud 04-10-2002, 08:33
Verwijderd
Citaat:
Zaagmanz schreef:
Zou ik ook maar zijn jah.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 08:36
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef:

Het middenveld van Feyenoord vind ik inderdaad op dit moment. wel sterker dan die van AJAX ik denk dat iedere voetbal kenner dat wel moet inzien. Met een goede fitte Litmanen en Van der Vaaart moet ik dit nog maar zien.
Als Ajax het volgende middenveld kan neerzetten (kan helaas niej): Witsche---v/d Vaart---v. Halst (achter de centrale middenvelders)---Litmanen---v/d Meyde
Dan lijkt me duidelijk wie het sterkste middenveld heeft.
In dit geval zou Witsche op de plaats van v/d Vaart moeten spelen en Sikora dan links buiten
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 13:27
FDL
FDL is offline
Feyenoord - 020

3-1

score verloop maakt me niks uit.
Tot zondag!

FR1908!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 15:22
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
noe dat ook weer niet, zal wel komen tijdens de wedstrijd ofzo weetje...
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 15:23
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
galasek v halst vd vaart
litmanen

is een sterk middenveld hoor eej, helaas kan dit niet gebeuren
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 15:54
Krugdinho
Krugdinho is offline
Poll: Feyenoord - Ajax [*] Feyenoord walst over ajax heen... [*] ajax wint met een knappe uitzege. [*] beiden ploegen houden het gelijk. [*] feyenoord wint nipt. [*] ajax boekt grote uitzege op feyenoord.

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

ff een polletje
Oud 05-10-2002, 20:08
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
Als Ajax het volgende middenveld kan neerzetten (kan helaas niej): Witsche---v/d Vaart---v. Halst (achter de centrale middenvelders)---Litmanen---v/d Meyde
Dan lijkt me duidelijk wie het sterkste middenveld heeft.
In dit geval zou Witsche op de plaats van v/d Vaart moeten spelen en Sikora dan links buiten
bluf bluf bluf
Oud 05-10-2002, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Firebolt schreef:
bluf bluf bluf

't gaat om de effectiviteit
Nu hebben litmanen en witsche (vaart) de vrije ruimte, terwijl van Halst het controlerende werk kan doen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 23:45
knijtert!
knijtert! is offline
Ik moet toegeven dat Ajax niet zo een geweldig spits bezetting heeft en dat Ajax verder ook niet echte scoorders heeft (want van der vaart is geblesseerd).

Maar de rest van Ajax is dik in orde...

Het zal zeker een spannende wedstrijd worden. Want door de Ajax verdediging kom je niet zo makkelijk doorheen metname doordat Chivu het goed regiseert.
echter heeft feyenoord het ook niet al te slecht getroffen met emmerton en van wonderen.

Ik ben het alleen niet echt helemaal eens met het supermiddenveld van Feyenoord. Ik vind buffel erg goed, song is wel aardig en heeft grote inzet (maar wie had het over communicatie binnen Ajax? Gaat er soms een tolk mee rennen met song?), verder van Persie Maar dat net zo groot gelul als dat je van der Vaart gaat roepen want die spelen gewoon niet.
Ajax heb Litmanen, die of hij nou veel aan de bal komt of niet altijd goed is in het elftal en bovendien ruimte vrij maakt voor andere, zelf perfect in het gaatje loopt en die een zeer goeie voorzet heeft (en bovendien Zlatan erg goed kan vinden).

Dan heeft Ajax zoals eerder genoemd niet echte scoorders (aangezien die homo mido uit vorm is) Maar wat ik ook eerder heb gezegt is dat Zlatan en Litmanen elkaar heel goed aanvoelen.

Feyenoord moest van beroerte Lurling kopen
Maar er dient wel altijd rekening gehouden te worden met van Hooidonk die een super goeie vrije trap heeft en er ook no wel eens een balletje vlak voor het doel erin wel struikellen, want laten we wel wezen, teriecht of onterecht Feyenoord en met name van Hooidonk hebben over het algemeen veel mazzel.

Het kan dus alle kanten op.
Maar ik zeg: 2-3
Wie er scoren? ik heb geen idee maar van Hooidonk zal er gerust wel 1tje instruikellen of scoren vanuit een vrije trap.

PS Zaagmanz we zijn niet dement of heb je zelf niet door hoe vaak je al gezegt heb dat je denkt/hoopt dat Feyenoord met 3-0 wint, word je zelf soms al een beetj dement?
Oud 06-10-2002, 01:56
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

't gaat om de effectiviteit
Nu hebben litmanen en witsche (vaart) de vrije ruimte, terwijl van Halst het controlerende werk kan doen.
Galasek 'rbij en je hebt het 'ouwe lullen kwartet' compleet
Oud 06-10-2002, 02:13
Kirk22
Kirk22 is offline
2-1, want zo hoort het bij een echte klassieker
Oud 06-10-2002, 11:57
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Jan-Diederik schreef:
Galasek 'rbij en je hebt het 'ouwe lullen kwartet' compleet

Ik snap jullie Feyenoorders echt niet hoor... De ene keer zijn jullie aan het zeiken omdat Ajax allemaal jonkies heeft en nu begin jij weer over een ouwe lullen kwartet.

en ik wil nog ff iets kwijt... Ik lees veel commentaar over Henk Timmer. Volgens mij is hij bij Ajax 4de keeper en was hij bij Feyenoord 2de keeper
Oud 06-10-2002, 12:29
PV
PV is offline
ha 0-1
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten