Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
-Desecrator
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben ook op de hoogte van het feit dat de meest lelijke, kansloze, domme jongens nog een vriendin kunnen krijgen. Waarom dan jongens die door hun vriend(inn)en worden omschreven als aardig, spontaan, leuk, etcetra niet? Ik blijf bij mijn stelling dat het te maken heeft met het feit dat ze dan gewoon niet spannend genoeg zijn. Meisjes zijn, hoe erg ze het ook ontkennen, gewoon op zoek naar nét dat beetje onbeschoftheid. Een klein klootzakje dus. Want jongens die alléén maar lief en aardig zijn, worden gewone vrienden. |
![]() |
|
![]() |
Ja meiden die constant zeuren over hoe zielig ze wel niet zijn, zijn ook IRRITANT! en jongens die dat doen ook, maar dat doen ze bijna nooit dus dat zit wel okej.......
maar jongens mogen wel iets vaker hun gevoelens laten blijken, HE ik voel me ff kut ja HE ik ga even keihard janken..... als er echt een reden voor is, is dat helemaal niet zwak, of triest or whatever...........das juist mooi
||
Citaat:
m,n vriendin zei het ook maar meer voor de gein hoor . sjees .. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet niet, maar ik geloof niet dat er mensen zullen zijn die nooit eens iemand zullen hebben. Soms is het even zoeken, oké, en sommige mensen... Nou ja, daar snap ik het niet van. Maar laten we het zo stellen: van de mensen in mijn omgeving die al heel lang een relatie hebben, heb ik nog geen enkele echt stoere jongen gezien. Ze zijn allemaal lief, including mine! Citaat:
*troost* het komt wel goed, dat is de moraal. Gewoon niet gaan zoeken, het komt wel. Ik voel me erg oud en wijs nu... en ik ben nog maar 16! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Conclusie is dus dat ik mijn vrijgezel zijn 200% aan mezelf te danken heb. Ga ik dan wat verder kijken dan ben ik a) een eerste klas prutser om dat ik niet weet hoe je meid moet versieren, totaal geen uitstraling heb, en geen idee heb hoe ik een meid gelukkig moet maken. En b) ik ontzettend egocentrisch ben, ik geef namelijk alleen maar om mijn eigen welzijn. Ik ben dus simpel weg niet lief genoeg. Citaat:
Citaat:
Citaat:
-Desecrator
Laatst gewijzigd op 02-10-2002 om 16:37. |
![]() |
||
Citaat:
*zucht* Wat klinkt dat toch allemaal weer deprimerend.
||
Citaat:
En dat je niet in staat bent tot lief gedrag, dat ligt inderdaad aan jou, daar kan je aan werken, denk je niet? Ik begin nog te denken dat je enkel aandacht wilt door je deprimerend gedrag. Ikzelf kan me ook net zo opstellen als jou, 't leven is uiteindelijk wat uw eigen gedachten ervan maken. Als je openstaat voor dingen dan zullen ze naar jou toekomen, als je er niet voor open staat, dan ja, dan blijf je altijd zoals je nu bezig bent.
||
Citaat:
Op een vriendin zou ik toch na een paar maanden uitgekeken zijn. Ik zou dan iets hebben van, ik heb nu vriendin en sex gehad, en nou vind ik het saai en wil ik mijn vrijheid terug. -Desecrator
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*ZUCHT* Je hebt een gat in je ego. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
-Desecrator
|
![]() |
hangt af van meisje tot meisje. persoonlijk val ik op de types die hun gevoelens niet open en bloot de wereld in smeren. maar anderen vinden dat dan weer vervelend... maar de stoere macho hoeft ook niet natuurlijk!!
mooiste is een jongen die eigenlijk wel gevoelig is, maar het zo weinig mogelijk laat merken aan de buitenwereld, en alleen alles aan jou vertelt, zonder daarbij melig of sentimenteel te worden... *aaaaah verliefdheid...*
||
![]() |
Citaat:
maar nu even omgekeerd: wat moeten meisjes eigenlijk zijn om in de smaak te vallen? mij lijkt dat meisjes vooral knap en lief moeten zijn. verder zijn er geen capaciteiten van enige vorm vereist, zeker niet zoiets stom als intelligentie, want elke zichzelf respecterende jongen w¨¦¨¦t dat je met intellectuele meiden niets dan last hebt, het zijn trouwens meestal seuten. een jongen wil een meisje dat hij kan beschermen, en dat er uiteraard niet onaardig uitziet. ik heb dus wel een probleem. beschermen mogen jongens van mij zoveel ze willen, maar dat knap zijn, daar zit dus een gat in mijn scenario van het perfecte leven. hallooo zijn er nog jongens die verder kijken dan een mooi gezicht en grote borsten??!! (oke, ik geef toe, dit was allemaal off topic. mijn excuses daarvoor)
||
Citaat:
Maar goed, dat is dus mijn mening.
|
Verwijderd
|
Ik heb een heel verhaal over Schopenhauer en zijn ideeën gelezen en krijg zo naderhand het gevoel dat hij gelijk had.
Het maakt geen *** uit of je lief bent of niet, of je 'mooi' bent of niet. 'Liefde' is niet meer dan de 'wil tot leven' welke zich uit in het zoeken naar een geschikte partner vóór het beste nageslacht. Hieruit volgt dat tegengestelden zich tot elkaar aangetrokken voelen, zodat er een uitgebalanceerde kroost volgt. Het verklaart ook waarom de meeste leuke meises vaak de meest irritante en domme klootzakken nemen en aardige jongemannen een tiranniserend geval accepteren. De liefde is onbewust. Het rationele is er niet bestand tegen. Daarom falen ook zoveel huwelijken. Je bent erg geneigd allerlei eigenschappen te accepteren bij iemand waar je 'verliefd' op bent, waar je normaal gesproken gek van zou worden. Hieruit volgt ook een troostend gegeven. Namelijk dat het niet aan jou persoonlijk hoeft te liggen wanneer iemand je laat vallen. Het maakt je niet minder of niet aardig genoeg, het betekent alleen dat jullie niet bij elkaar passen. Misschien vond ze je oren te groot of neus te lang, heerlijk primitief die gedachten ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of tweede punt kan ook, misschien ben je echt ongevoelig (maar dat betwijfel ik).
||
Citaat:
![]()
|
Nee! Ik val meer op stoere jongens, diep in hun hard heel lief maar niet supergevoelig.
Ik ben wel een keer verliefd geweest op een gevoelige jongen maar ik kon er niet echt mee omgaan, dat komt omdat hij niet echt een heel positief iemand is, en bovendien veel te snel gekwetst (aarrgghhh) Ik zou het leuk vinden om een jongen te vinden die er een beetje tussen inzit.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
-Desecrator
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Zolang ze tenminste niet het tegenovergestelde is. Dus een meisje moet iig niet lelijk zijn en ook niet hatelijk. En die opmerking over intelligentie begrijp ik niet. Ik persoonlijk wil iig een meisje waar ik mee kan praten, die een beetje op hetzelfde niveau zit als ik. Dus een intelligentie vind ik wel een vereiste, met een dom meisje kan ik niets hebben. Tuurlijk wil je een meisje dat jij een beetje kan beschermen, maar dat heeft veel meer met lichaamsbouw te maken dan met iets anders.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Right. Citaat:
Niks ten nadele van jou, maar je zou je houding inderdaad eens kunnen veranderen, misschien helpt dat. |
![]() |
|||
Citaat:
Ik weet wel heel zeker dat ze dat niet willen. Wat meiden dus niet zien is dat dat het pessmisme alleen door een gebrek aan liefde komt. Dus jammer dan: eigen schuld, dikke bult vrijgezel voor het leven. Citaat:
-Desecrator
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Overigens is dit natuurlijk ook maar kul. Wat 'jongens' willen is niet te zeggen. Ik kan alleen maar zeggen wat ik wil: een meisje met een lekker nonchalante levenshouding, lekker tegen dingen aanschoppen, een relativerende kijk op dingen en met veel mensenkennis. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan nog wil ik haar beschermen en op alle gebieden overtreffen, maar dan is - en blijft - het tenminste interessant ![]() Zij aan de andere kant zal het leuk moeten vinden met mij te discussiëren tot ze erbij neervalt ![]() ![]() Knap zijn qua uiterlijk is niet zozeer een vereiste. Ik moet me wel aangetrokken tot haar voelen, maar dat kan ook door haar intellect en uitstraling komen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het oog wil ook wat. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
je huilt niet? ik ook niet. Ik bewaar het liever tot niemand in de buurt is. Superonzeker ben ik alleen als ik verliefd ben. praten over je gevoelens? you're more woman than I am ![]() Ik vind lichamelijk contact ook eng. als het om mijn lichaam gaat ben ik gewoon een control freak. Ik vind het niet erg om andere mensen aan te raken maar ze moeten niet aan mij komen. *dit brengt nogal eens de nodige frustraties met zich mee* ik vind je nogal normaal. Kansloos ben je zeker niet. je replies duiden altijd op gevoeligheid, dat je over de zaken nadenkt en dus niet zomaar antwoord. *in serieuze topics* Als jij al kansloos bent kan ik wel bij het klooster. wees gegroet. (nee dit is geen ego opkrikkertje, ik meen dit echt) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je kan veranderen 'nee ik wil niet' waarom dan 'nou daarom. het helpt toch niet' je bent nu 26. nu ben je jong nu kan je er nog wat aan doen. of wil je over 50 jaar wakker worden en denken: o shit het merendeel van m'n leven is voorbij en ik heb niets. 1 naam: ebenezer scrooge er is geen meisje dat ik lief genoeg kan vinden er is geen meisje dat langer dan 2 minuten met je zou praten als ze al dat pessimistische gezever zou horen. Laatst gewijzigd op 06-10-2002 om 23:14. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ik merk toch vaak dat jongens mij soms wel leuk vinden om mee te praten omdat ik over redelijk veel dingen kan meepraten zonder dom over te komen, maar er is geen haar op hun hoofd dat eraan denkt om ooit met mij te vrijen of zo. de meest intelligente jongens kiezen dan voor een eerder dom meisje, dat uiteraard wel heel knap en ook wel tof is, maar dan met de mededeling: "wat maakt het uit dat ze niet zo heel slim is, ik kan goed met haar omgaan en het is een knap ding".
||
![]() |
Citaat:
nee je zal wel gelijk hebben. trouwens, dat meisje dat jij wil... ik maak hier geen avances maar ik zou mezelf er wel in kunnen passen denk ik. yes, er lopen nog fatsoenlijke jongens rond!
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Mensen vinden mijn gedrag nog wel eens vreemd. Juist omdat ik in realiteit soms (onbewust) nogal terughoudend kan zijn. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
-Desecrator
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() *heeft nog veel te leren* Citaat:
Citaat:
Dat je een achterstand hebt. Tsja, je moet maar net dat ene meisje tegenkomen die het juist leuk vindt. Die kom je echter niet tegen in een serverruimte, maar bij het uitgaan of andere gelegenheden. Ghehe, mijn vader liep vroeger gewoon een museum binnen en liet zich door studentes de tentoongestelde 'kunst' uitleggen. Niet dat hem kunst ook maar een fluit interesseert. Hij zei na een tijdje gewoon dat hij het leuke gesprek met haar erg waardeert en of ze ergens met hem wou drinken. Maar goed, hij zag zoiets als een spelletje, waarbij hij heel relaxt was. Wat hem vroeger erg hielp, is dat hij een tijdje als vertegenwoordiger van leerwaren werkte, waar hij noodgedwongen mensen moest overtuigen van zijn handelswaar en dit waren meestal iets oudere dames met hun eigen winkeltje die in eerste instantie helemaal niet meewerkten ![]() ![]() Wat me hoop geeft, is dat hij daarvoor ook helemaal niet spontaan was. Met andere woorden: je kunt het leren. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Desecrator, ik vind je echt een beetje TE hoor. Ik wil niet hard overkomen, maar zoals jij op mij overkomt, ben je echt veel te veel met je "zielige ik, want ik heb nog nooit een vriendin gehad" over. Als je de hele tijd zo met jezelf bezig bent, en je vindt jezelf zielig, dan denk ik niet dat er een meisje is dat een relatie met je wil.
En die uitspraak van: ik wil een vriendin alleen voor het gevoel dat ik een vriendin gehad heb en voor de sex, daarna zal ik snel op haar uitgekeken zijn....bullshit! Ten eerste heb je dus nog nooit een vriendin gehad, dus je zult niet weten hoe het is om een relatie met iemand te hebben, hoe leuk dat kan zijn. En het ligt aan de persoon met wie je gaat of je met hem/haar door wil gaan of niet, daar kun je niet zomaar voor kiezen. Hoe zou jij het vinden als jouw vriendin een relatie met je aanging met de gedachte: alleen maar voor het gevoel en de sex, zal hoogstens 3 maanden duren, dan ga ik weer verder. Dit klinkt allemaal heel hard, maar je moet de realiteit onder ogen zien. Je moet proberen te denken: ik ben de allerleukste jongen van de wereld, hier moet je zelf in gaan geloven en dan ga je dit ook uitstralen. Het draait in de liefde namelijk niet alleen om het uiterlijk, maar vooral om uitstraling! En daarnaast zul je toch ook echt moeten gaan denken om je medemens, en niet alleen aan je zelf denken... Veel succes!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Willen meiden perse dat hun partner verliefd is ? Warsocket | 77 | 04-12-2005 11:12 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Liefde & Relatie |
Dubbel gevoel: mijn allerbeste vriend blijkt homo te zijn Michel81 | 26 | 21-02-2003 11:47 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |