![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het kan natuurlijk wel moeilijk draaien door de korstjes soms. Maar vast groeien kan niet...
||
Citaat:
||
Citaat:
vast groeien kan wel, en met vast bedoel ik niet meteen een noodgeval waar operatieve verwijdering nodig is, maar gewoon dat het gat te klein geheeld is, en dat je piercing dan absoluut niet bewegelijk is. Krijg je wel weer los, maar goed, dan is het gat toch ook weer geirriteerd. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar met draaien heb je net kans dat je vuil en viezigheid van buiten naar binnen trekt, want al was je het sieraad nog zo goed, op het randje kan altijd iets blijven zitten. Vaak is dat een stukje wondvocht, wat er door het lichaam net gezet is om de binnenkant (schoon) van de buitenkant (vuil) af te schermen. Buiten dat, door het draaien beschadig je makkelijk de nog kwetsbare nieuwe huid in het piercingkanaaltje.
||
![]() |
Citaat:
maar de piercing kan niet vastgroeien: (er zijn soms uitzonderingen natuurlijk ......) Het materiaal waar je piercing van gemaakt is, is lichaamsvreemd. (piercingsieraad is van een metaal of kunststof gemaakt, dit zijn beide lichaamsvreemde stoffen, die dus niet vast kunnen groeien) Dit betekend dat het niet kan vastgroeien in je lichaam, je lichaam zijn in feite allemaal heel speciale cellen, die op 'n unieke manier in elkaar "haken". Het materiaal van je piercing heeft deze structuur niet.
Laatst gewijzigd op 06-12-2006 om 18:52. |
![]() |
||
Citaat:
Dan is alleen het zwellingsprobleem dus nog niet opgelost.
||
Citaat:
Jij praat nu over sitiuaties waarbij de piercing als het ware geabsorbeerd wordt, of nooit meer los komt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
@llell: ja, dat hij helemaal vastgroei bedoel ik. Daarvoor schreef ik ook met haakjes "uitzonderingen"... Net zoals mandi zei dat haar piercing operatief verwijderd moest worden.. Maar in princiepe is het dan niet de piercing die "volledig" vastgroeid. Want over de huid heb je nooit echt controle. (je kan het wel op verschillende manieren bekijken)
Laatst gewijzigd op 07-12-2006 om 06:24. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
alleen als je van je piercing af wil |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik kan hem makkelijk een nachtje uit laten, heb zelfs het gevoel dat dat beter is voor mijn gat omdat hij dan niet zo uitrekt. godver, weer een piercingballetje kwijt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hahah HAHAHAHAHAHAH bij mij dus wel ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Staat het ook nog ergens voor, die V?
||
Citaat:
En Die V (is eigenlijk een A) is een Griekse Lambda En waarom een Griekse Lambda? staat voor mijn passie met Griekenland en het is het wapen-embleem van de Spartanen. Bovendien lijkt het op een A...APOMES (Ze gebruiken de lambda ook altijd in films als de A) want de Alpha ( de eigenlijke A) is in het oud-grieks ook een gewone A vandaar dus de Lambda. Ik was de eerste die iets Grieks op zich liet zetten bij de man! Er was zelfs al iemand geweest voor Elfs!
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het wel hip, leuke vormpjes in je kraakbeen. Of gewoon hele stukken er uit, zodat je allemaal van die leuke banen oid hebt in plaats van gewoon een oor. Maar dat gaat dan weer zeker ten koste van je gehoor of je gezondheid of andere stomme onzin. ![]() Volgens mij zijn veel bodymods niet al te gezond, trouwens. Al is het alleen omdat je je lichaam bepaalde schade toebrengt, waar het omheen moet gaan werken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() dermal punch. wordt gebruikt om weefsel/kraakbeen weg te halen voor piercings. kraakbeen stretchen is nog dommer dan het laten schieten (ipv piercen).
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ Tyrande: Als je er teveel mee speelt dan komt 'ie telkens tegen je tanden en dat is natuurlijk niet goed voor je gebit. Maar goed, dat valt af te leren. Een klunzige enkeling bijt er per ongeluk op tijdens het eten en als diegene van zichzelf slechte tanden heeft dan kan er een stuk afbreken. En nadat je 'm laat zetten lispel je de drie dagen erna en kun je zowat alleen vla, ijs en aardappelpuree eten. En euhhh eigenlijk mag je niet roken en drinken en zoenen, 6 weken lang ofzo, maar dat had ik aan mijn spreekwoordelijke laars gelapt en mijn tong is er niet af gevallen. Oja, en je moet spoelen met Listerine, echt 8 keer op een dag of vaker, elke keer nadat je iets eet of rookt of iets drinkt wat geen water is. En dat is vies, in het begin. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |