Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je kan ook gewoon zelf je naam veranderen, en dan dat programmaatje de schuld geven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb geprobeerd dat bestand een beetje te onderzoeken en als het nou eens in VB3 of < was geschreven zou ik het kunnen decompilen, maar dat is niet zo...
Het is geschreven in Visual Basic 6, met behulp van Api calls die MSN ook gebruikt, hij blijft als je hem opstart in je geheugen hangen tot je hem killt (bij 2k in ieder geval, bij linux deed ie helemaal niets, ik heb de juiste dll's niet in me wine zitten), ook is het zo dat als je je nick weer normaal zet en het prog draait nog dat hij dan je nick soms weer onzichtbaar veranderd. Hij meld je gedurende een keer of 6 achter elkaar aan wat in een flits gebeurt, als je dit ziet heb je het waarscheinlijk draaien. Het is dus geen hack, het stuurt simpelweg een paar commando's naar je messenger, zelf zou ik dat zelfs nog in PHP kunnen maken, want VB is hier natuurlijk geen vereiste voor...
||
![]() |
Citaat:
Iedereen die weet hoe je de naam van een .exe veranderd kan de naam veranderen, dit is ook de reden dat ik niks over de naam zei. Bij mij heette het MSN_nickchange_homo_1.exe, zat als attachment bij een mailtje van een andere virusverzamelaar...
|
![]() |
|
|