Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://mobile.msn.com
Daar kun je je afmelden. Het is overigens niet mogelijk dat iemand anders per ongeluk jouw nummer heeft ingetoetst. Het is wettelijk vastgelegd dat je vanaf je eigen telefoon een bevestiging moet sturen of een nummer die je per sms krijgt moet intoetsen als toestemming voor een betaalde smsdienst. Hotmail/msn houdt zich hier absoluut aan. Aannemelijker is dat dit per ongeluk een keer geactiveerd is, dat je iets eenmalig wilde en niet door had dat je aan een abonnement vastzit of dat iemand in je omgeving 'grappig' wilde zijn. [edit] Andere manier: MSN Hotmail-meldingen op je mobiele apparaat annuleren 1. Controleer of je bent aangemeld bij MSN op je computer. 2. Klik op de pagina Mijn MSN op Meldingen onder Mijn communicatie. 3. Aan de rechterkant van MSN Hotmail klik je op Abonnement opzeggen en op OK om naar de pagina te gaan waar je de annulering van je MSN Hotmail-meldingen kunt voltooien. Opmerking Als de functie MSN Opties beschikbaar is op je mobiele apparaat (Apparatuur die je gebruikt voor communicatie of om informatie te zoeken—zoals een computer, een mobiele telefoon of een pieper. Sommige mensen gebruiken meerdere apparaten— bijvoorbeeld een laptop om aantekeningen te maken en documenten op te stellen en een mobiele telefoon voor gesprekken, berichten en het opslaan van gegevens van contactpersonen.) , kun je de meldingen vanaf je mobiele appa Laatst gewijzigd op 09-12-2006 om 17:30. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je op die pagina inlogt met je passport-account, staat er dan dat je bent aangemeld of moet je eerst de aanmeldprocedure nog doorlopen (als dat laatste het geval is is je eigen emailadres iig niet aangemeld hiervoor.) Oh en kan het eventueel zo zijn dat je sinds kort een nieuw nummer hebt oid? In een enkel geval komt het voor dat een oude eigenaar van een nummer zich heeft aangemeld voor een smsdienst en deze nog steeds wordt verstuurd nadat het nummer bij een nieuwe eigenaar komt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb dit nummer nu sinds mei, het eerste smsje kwam ongeveer in september geloof ik, in ieder geval niet sinds het begin. Ik zal even het email-adres van de klantenservice opzoeken en vragen of ze mijn nummer uit de database willen halen oid.
|
Verwijderd
|
Volgens de site van msn mobile moet je hiernaartoe gaan: http://mobile.msn.com/support/support.aspx
Bij mij wil deze pagina alleen niet laden. ![]() Wat is je mobiele provider trouwens? [edit] gevonden: Hier is een supportformulier |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eventueel kan ik morgen op mijn werk opzoeken welke dienst het precies is (tenminste, als je een verkorte code hebt ![]() Als je trouwens een abonnement hebt kan je ook bij je specificatie kijken van welke code je ze krijgt. Dan is het veel makkelijker om gericht te zoeken naar hoe je je kunt afmelden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zou je bij online factuur even op de specificatie van je kosten willen kijken? Daar staat als het goed is ook welke smsdienst het is (meestal of een naam of een nummer). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-12-2006 om 15:50. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() no problem hoor! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben er achter gekomen voor wie de mailtjes bestemd zijn, het is ene ardent2in1@hotmail.com, ik had een mailtje naar hem gestuurd en kon hem vervolgens teruglezen op mijn mobiel. Ik heb dus een mailtje naar hun klantenservice gestuurd met de vraag of ze er dan voor kunnen zorgen dat zijn account op de een of andere manier kan worden opgezegd zodat ik die mailtjes niet meer op mijn mobiel ontvang.
Laatst gewijzigd op 14-12-2006 om 08:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is wat omslachtiig, maar dat moet wel mogelijk zijn denk ik. https://accountservices.msn.com/uire...f?lc=1043&id=2 Laatst gewijzigd op 14-12-2006 om 09:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nu maar hopen dat het ook daadwerkelijk stopt ![]() moet je trouwens niet editten terwijl ik reageer ![]() Geen probleem ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Inderdaad, ikhad de afgelopen maanden al iets van 300 smsjes ontvangen. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Mientje heeft een baby in haar saaimoeder! #946 Verwijderd | 500 | 07-04-2010 21:24 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #82 Dark Phoenix | 500 | 01-12-2007 21:33 | |
Werk, Geld & Recht |
Is deze ringtone echt gratis? *gaapt* | 26 | 04-03-2007 22:07 | |
Software & Hardware |
[Alg] SMS-jes op site plaatsen Verwijderd | 5 | 19-08-2005 15:25 | |
De Kantine |
SMSen via internet No Quiero | 31 | 03-08-2004 20:52 | |
De Kantine |
enquete over smsen *MOI* | 109 | 09-04-2003 13:22 |