J. deed gister surprises met zijn vriendengroep. Ik had niet meegedaan met lootjes trekken, maar ging wel gewoon mee, aangezien ik toch al die lui ken. Het begon gezellig. Er was lachgas, er waren leuke mensen, maar later sloop de somberheid weer binnen. Ik nam nog wat lachgas, ouwehoerde wat mee en voelde me later weer beter.
Hij kwam onverwachts ook langs omdat hij ook met wat van die vrienden bevriend is. Op een gegeven moment zat ik tussen hem en J. in, het was nog leuk ook. Beetje ouwehoeren met hem, maar ondertussen gewoon naast mijn vriendje zitten.
Iemand had mdma kristallen, achja, weer een drug die ik niet gehad heb, kom maar op. Vanaf half twee vannacht vier bommetjes kristallen gehad, heb nog een bommetje over. Ben nog lekker vaag, heb echt gespaced op de bank. Capuchon op, paar kussens half voor mijn gezicht, lekker in mijn eigen wereldje. Rond zes uur vannacht gingen J. en ik met T. en zijn huisgenoot mee naar hun huis. Onderweg met T. over papa gepraat, was relax, hij heeft zijn vader ook verloren. Bij T. thuis was N. er ook. Die had ik al een tijdje niet gezien, dus dat was ook weer leuk.
Ja, het was een leuke nacht met leuke drugs. Maar rond negen uur waren J. en ik naar zijn huis gegaan en beseften we dat het zo niet langer kan. Ja, hij is vier weken en ik bijna drie gestopt met pep, maar we gebruiken te vaak andere drugs. Recreatief gebruik moet uitzonderlijk blijven, niet zoals we het nu doen. Maar daar gaan we aan werken, het komt wel goed.