Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2006, 16:21
Meissiej
Meissiej is offline
*knuffel voor rare kwast*
Oud 09-12-2006, 16:39
Verwijderd
Weer eens een berichtje van mij. Het gaat iets beter met me. Ik blijf vannacht bij mijn ouders slapen, we vieren sinterklaas. Als het zo door gaat als het nu gaat mag ik misschien dinsdag naar huis . Maarja, het goede gevoel is nog zo pril, pas twee dagen oud. Ik hoop dat het zo door gaat, geen aanvallen meer, alsjeblieft geen aanvallen meer.
Oud 09-12-2006, 18:06
Verwijderd
Ja godverdomme, waar zijn we mee bezig? Ik wil hem echt niet kwijt. En al helemaal niet vanwege een meisje. Hij betekent zoveel voor me, dat weet hij zelf niet eens. En nou zegtie op msn dat ik soms net iets te veel voor hem beteken. Ja, wat moet ik daar nou op zeggen? Vanavond zat worden en alles vergeten en morgen weer verzuipen in het gestress van mijn stage. Ik weet het ook allemaal niet meer, ik vind het moeilijk. Omg, als hij vrijgezel was geweest. Echt he. Bah. Aaaaaaaaargh, waarom gaat t nou zo moeilijk, altijd? Nooit een keer gewoon gezellig.
Oud 09-12-2006, 19:02
Verwijderd
Volgens mij is het goed, maar op het moment kan ik het geloof ik niet om naar zijn verhalen te luisteren over hoe romantisch dat ze soms wel zijn.
Oud 09-12-2006, 19:25
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik ben heel braafjes mijn huiswerk aan het doen. Mijn werk vandaag was heel leuk, woensdag wordt echt tof . En ik voel me goed .
Oud 09-12-2006, 19:27
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
waarom is de wereld zo moeilijk te snappen en blijft niks het zelfde

alles vranderd maar gewoon en iedereen lijkt het normaal te vinden
Oud 09-12-2006, 19:48
Nebel
Nebel is offline
waarom herhalen zoveel verkeerde aspecten uit verleden zich, nu opeens, allemaal tegelijk, terwijl het net goed ging...
Oud 09-12-2006, 19:50
rare kwast
rare kwast is offline
great.. ik weet t even niet meer helemaal en mn moeder gaat maar blijven herhalen dat ik nu volwassen ben en niet meer moet blijven proberen maar onderhand moet weten wat ik wil doen..
Oud 09-12-2006, 19:57
- KTFE
- KTFE is offline
Nog 3 uur !
Oud 09-12-2006, 20:03
Verwijderd
Au. Mn buik. Dit voelt echt niet goed. Maar oke, wat maakt het uit. Ik blijf doorvreten, ik vreet me helemaal dicht. Ik weet wel hoe het moet. Ik moet niet zeuren maar doen. Maar hoe?
Oud 09-12-2006, 20:04
Saarah
Saarah is offline
Omg ik ben trots op mezelf want iets dat ik eerst totaaaal niet begreep, begrijp ik nu wél.
En dat wil ook zeggen dat ik nu zo ongeveer al m'n wiskunde geleerd heb. Ik heb m'n doel gehaald.
Nuja, m'n eerste doel toch. M'n tweede is om niet gebuisd te zijn.

Maar vanavond er lekker even NIET meer aan denken.
Oud 09-12-2006, 20:33
Verwijderd
Ziek. Net nu. Wordt écht stressen dus met al die honderden bladzijdes die ik in een week tijd in mn kop moet stampen.
Oud 09-12-2006, 20:43
Verwijderd
Nog steeds een ik-voel-me-niet-heel-slecht-maar-ook niet-echt-goed gevoel .
Vanmiddag nog wel eea gedaan en ik ga zo maar een douchen en naar bed. Het wordt nu toch niet veel beter of slechter denk ik.
En dan morgen iets eerder op in de hoop dat het een productieve dag wordt.
Oud 09-12-2006, 21:08
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 09-12-2006 @ 20:25 :
Ik ben heel braafjes mijn huiswerk aan het doen. Mijn werk vandaag was heel leuk, woensdag wordt echt tof . En ik voel me goed .
\m/
Oud 09-12-2006, 21:41
rare kwast
rare kwast is offline
ik voel me kut en weet niet waarom..
of misschien wel?
Oud 09-12-2006, 22:12
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Nieuwe schoenen, een nieuwe trui en nieuwe sokken Ben er echt heel erg blij mee, echt leuk Ik ging eigenlijk voor een broek, heb er veel gepast maar ze hadden ze steeds niet in mijn maat. Misschien donderdag nog eventjes naar de stad hier dan om te kijken en anders in de kerstvakantie. Ben blij dat ik toch even een dagje iets anders gedaan heb dan studie. Ik weet wel dat ik alles alleen afkrijg als ik er de hele week fulltime mee bezig ben maar dat houd ik toch niet langer dan twee-drie weken vol dus dan maar niet alles af hoor Straks naar bed, morgen inpakken en beetje huiswerk doen. Ik zie wel hoe ver ik kom.
Oud 09-12-2006, 22:38
darkfairy
darkfairy is offline
verward
Oud 09-12-2006, 23:16
Verwijderd
Heb ik dan mn hele leven alles verkeerd opgevat? Ben ik doof, dom, niet goed snik? Verzin ik álles dan? Zit er niet ergens een kern van waarheid in? Het kan toch niet dat ik, die zo'n goed geheugen heeft volgens hem, alles verkeerd onthoud?
Ik ben gek. Mn pa moet zn kop houden. Mooie praatjes ja, nu. En niet boos mogen kijken. Ga toch weg, ik leer juist mn gevoelens te uiten en ik ben boos, dus kijk ik boos. Jámmer dan, dat dat niet mag van jou. Het kan me niet meer schelen, ik ga me niks meer van jou aantrekken.
Oud 09-12-2006, 23:46
kroot
kroot is offline
knuffel voor sonho en rare kwast en iedereen die er ook een wil!

Net terug van oppassen, huilen dat het oudste kind deed toen zijn ouders wegmoesten....
Moest ook nog onverwachts werken vandaag, de zaterdaghulp kwam deze week niet. En baas is vanochtend pas ontslagen uit het ziekenhuis. Maar ik heb toen er bijna geen klanten waren, wel even de oude btw-aangifte een beetje afgemaakt.
Voor de rest doet mijn elleboog met dat ding eromheen alleen maar meer pijn dan zonder. En zag ik net een oproep van het ziekenhuis voor de EMG. Hopen dat ze dan wat vinden.
Welterusten!
Oud 10-12-2006, 08:59
Verwijderd
M'n paniek stak gisteravond toch weer de kop op, maar ik ben maar gaan slapen, omdat het toch alleen maar erger wordt door mijn moeheid.
Best geslapen en nu ontbijten, aankleden en naar de bieb.
(M'n studie is leuk, maar de stress die ik mezelf aandoe is minder )
Oud 10-12-2006, 09:49
Mariekje*
Mariekje* is offline
Het is net kerstmis, maar dan anders.
Oud 10-12-2006, 09:57
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Roosje schreef op 09-12-2006 @ 22:08 :
\m/
\m/ is pas woensdag!
Oud 10-12-2006, 10:50
rare kwast
rare kwast is offline
ik voel me kei goed, ik voel me kei goed..
la la la la la la
en iedereen gelooft t
la la la la la la
Oud 10-12-2006, 11:02
BleuEyes
BleuEyes is offline
Al 'onze' spullen in een doos doen en onder mijn bed schuiven valt niet mee.. Er waren verdomme zoveel leuke dingen! Maar diep, diep, diep in mijn hart weet ik; dit is het beste..
Oud 10-12-2006, 11:07
Redhair
Redhair is offline
J. deed gister surprises met zijn vriendengroep. Ik had niet meegedaan met lootjes trekken, maar ging wel gewoon mee, aangezien ik toch al die lui ken. Het begon gezellig. Er was lachgas, er waren leuke mensen, maar later sloop de somberheid weer binnen. Ik nam nog wat lachgas, ouwehoerde wat mee en voelde me later weer beter.
Hij kwam onverwachts ook langs omdat hij ook met wat van die vrienden bevriend is. Op een gegeven moment zat ik tussen hem en J. in, het was nog leuk ook. Beetje ouwehoeren met hem, maar ondertussen gewoon naast mijn vriendje zitten.
Iemand had mdma kristallen, achja, weer een drug die ik niet gehad heb, kom maar op. Vanaf half twee vannacht vier bommetjes kristallen gehad, heb nog een bommetje over. Ben nog lekker vaag, heb echt gespaced op de bank. Capuchon op, paar kussens half voor mijn gezicht, lekker in mijn eigen wereldje. Rond zes uur vannacht gingen J. en ik met T. en zijn huisgenoot mee naar hun huis. Onderweg met T. over papa gepraat, was relax, hij heeft zijn vader ook verloren. Bij T. thuis was N. er ook. Die had ik al een tijdje niet gezien, dus dat was ook weer leuk.

Ja, het was een leuke nacht met leuke drugs. Maar rond negen uur waren J. en ik naar zijn huis gegaan en beseften we dat het zo niet langer kan. Ja, hij is vier weken en ik bijna drie gestopt met pep, maar we gebruiken te vaak andere drugs. Recreatief gebruik moet uitzonderlijk blijven, niet zoals we het nu doen. Maar daar gaan we aan werken, het komt wel goed.
Oud 10-12-2006, 11:08
Verwijderd
Nog stééds ziek, aaaaarch! Verdomme, ik wil léren. Heb ik eens motivatie, gaat het niet omdat mn lichaam besloot effe een griepvirus op te pakken.
Oud 10-12-2006, 11:18
darkfairy
darkfairy is offline
pff
Oud 10-12-2006, 11:50
rare kwast
rare kwast is offline
ik moet eigenlijk gaan leren.. maar geloof dat ik geen zin heb
Oud 10-12-2006, 12:11
rare kwast
rare kwast is offline
aaaaaaaaaaahhhh
*ramt hoofd tegen muur*
ik voel me klote
Oud 10-12-2006, 12:54
Eend
Eend is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 10-12-2006 @ 13:11 :
aaaaaaaaaaahhhh
*ramt hoofd tegen muur*
ik voel me klote
Dat doe ik nou ook altijd
Oud 10-12-2006, 13:05
Meissiej
Meissiej is offline
Ik ben alweer ziek.
Ik wil het niet en ik heb er helemaal geen tijd voor.

ik heb er genoeg van

Laatst gewijzigd op 10-12-2006 om 13:25.
Oud 10-12-2006, 14:32
Verwijderd
De zon schijnt m'n kamer in en ik hoef helemaal niks te doen vandaag. Sometimes life's good
Oud 10-12-2006, 15:58
Eend
Eend is offline
Voor de fans:
Ik ga weer aan het verhaal "Achter de grote gele deur" beginnen. Voor de mensen die het niet weten, moet je maar zoeken op mijn naam op Letteren

Jah, keb er best zin in Ga m eerst helemaal herlezen en de fouten eruit halen en zo en dan ga ik eindelijk het einde schrijven
Oud 10-12-2006, 16:02
Verwijderd
voor wie het leest en wie het boeit, mijn 1mb verbinding hapert, dus geen msn.
morgen weer werken.
& 68 euro boete
Oud 10-12-2006, 16:37
rare kwast
rare kwast is offline
waarom vind iedereen dat het mij gaat lukken, dat het een eitje wordt en dat ik gewoon moet doorbijten..
als ik daar tegen inbreng dat ik misschien stop omdat ik er achter kom dat het het toch niet is krijg je te horen dat je moet doorgaan, niet langer moet zoeken naar wat je wil en gewoon ff moet doorbijten

zucht
Oud 10-12-2006, 16:37
da leentjuh
da leentjuh is offline
Bah ik ben ongesteld en ik voel me lelijk en vadsig.

Een meisje bij mij uit de buurt is opgenomen in het ziekenhuis. Anorexia. Ze had een lichaamstemp van 35 graden.

en waarom triggert het me dan als ik die verhalen hoor over broeken die na 2 weken al lubberen, over die dunne buik enz.. Zij is heel ziek, dat zou me toch af moeten schrikken?
Oud 10-12-2006, 16:44
dwight88
dwight88 is offline
steeds weer hetzelfde.
Oud 10-12-2006, 17:07
Steleto
Steleto is offline
woow, wat een geweldige avond gisteren. Heerlijk uitgegaan met mijn beste vriendin, haar vriend en nog wat vrienden van hem. Ze heeft zo'n goede invloed op me! Ik voel me mooi, leuk en aantrekkelijk als ik bij haar ben, en dan is uitgaan heel leuk
Ik heb zelf behoorlijk veel gedanst terwijl ik normaal een plank ben (haha, maar dat kon ook door de wijn komen)

Heerlijk! Ik heb nu nog steeds een big-grin op m'n gezicht...dit was echt effe goed voor me
Oud 10-12-2006, 17:28
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Repelsteel schreef op 10-12-2006 @ 17:02 :
morgen weer werken.
& 68 euro boete
Oud 10-12-2006, 17:31
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Repelsteel schreef op 10-12-2006 @ 17:02 :
morgen weer werken.
& 68 euro boete
OV niet ingeleverd ? .
Oud 10-12-2006, 17:44
rare kwast
rare kwast is offline
nou ik ga weer bijna richting basis..
net aan tafel bleven ze doorhameren dat ik maar gewoon moet doorzetten

ik zou graag willen dat ik 1 ding kon toveren..
Oud 10-12-2006, 17:50
Nijn*
Nijn* is offline
Zo. Nieuwe computer, nieuwe telefoon, tijd voor een nieuw berichtje hier. Moest vrijdag werken, was doodmoe van school, en stond in m'n eentje een partij. Maar het ging goed, de mensen waren gezellig, maar voelde me rot. Heb driekwart van de avond met knallende koppijn en een klote gevoel rondgelopen. Normaal gaat het wel goed als ik eenmaal bezig ben, maar nu ging het maar niet weg. Wel goede sfeer met collega's en vooral met m'n baas. Maar jezus, tot half 3 moeten werken, 9 uur bovenop een schooldag van 7 uur, ik was kapot. En de volgende ochtend weer opstaan voor theater, ik ben in de pauze weggegaan, ik kon niets meer. Doodmoe, naar huis gegaan en gaan slapen.
Vandaag van plan geweest veel huiswerk vast te doen, maar ook dat lukte niet. Ik ben alleen maar moe. En M. heeft met S. gepraat, ze was er positief over, maar toch voelt het niet goed. Ik ben bang dat het rampenscenario uit de eerste klas zich weer zal herhalen, en dat ik er weer alleen voor kom te staan. Door mijn eigen stomme daden.
En ik voel me rot, maar weet niet goed waarom. En waarom word ik juist nu verliefd? Damn, hij zit daar toch helemaal niet op te wachten..

Leave me out with the waste
This is not what I do
It's the wrong kind of place
To be thinking of you
It's the wrong time
For somebody new
It's a small crime
And I've got no excuse
Oud 10-12-2006, 18:06
Verwijderd
Mwah, niet echt bijzondere dag.
Oud 10-12-2006, 18:09
rare kwast
rare kwast is offline
godver en volgens mij wordt ik nu net ongesteld.. lekker kan je 2 weken niet douche en een beetje stormbanen nemen
Oud 10-12-2006, 18:38
da leentjuh
da leentjuh is offline
Zie ik mijn lijf soms niet zoals het is?
Gisteren wou ik een rok pakken, hingen nog 2 maten. XS en L.
"ik denk niet dat ik daar inpas, dus heeft geen zin" Mijn vriend zei dat ik dat wel kon hebben. En hij had gelijk.
Ik snap het niet. Ik wil mn lijf zien zoals het is.. Ik wil slank zijn en me ook nog zo voelen.
Pff..
Oud 10-12-2006, 18:52
BleuEyes
BleuEyes is offline
Dit valt me zwaarder dan ik gedacht had. Dit valt me echt zwaarder dan ooit. 3 jaar samen zijn is ook niet niets, als dat opeens voorbij is.

Ik moet dan ook eerlijk toegeven; ik had 'ons' de laatste tijd ook geen kans gegeven. Daar was simpelweg gewoon te weinig tijd voor. En als we elkaar zagen was het oorlog..

Bah, ik hoop dat alles gauw voorbij is. Ik hoop dat we snel een paar maanden verder zijn..
Oud 10-12-2006, 19:09
fractuur
fractuur is offline
Pfff... Medische Psychologie..

@BleuEyes: Sterkte!
Oud 10-12-2006, 19:31
Verwijderd
ja, met kerst alleen thuis..
ik heb net een kerstboom gekregen van mijn buurman wat stoer met kerstballen
en van mn werk lampjes gekregen

wel fijn zo mn eigen huisje
ik mis alleen iets dat ik nooit heb gehad

Laatst gewijzigd op 10-12-2006 om 19:41.
Oud 10-12-2006, 19:31
Verwijderd
As far as my eyes can see
There are shadows approaching me
And to those I left behind
I wanted you to know
You've always shared my deepest thoughts
You follow where I go
.

Ik haat het om de jongste te zijn. Ik ben slecht in familie. Ik ben overal leuker, ik voel me overal meer thuis. Thuis niet, maar ooms en tantes, neefjes, nichtjes.. Het is niet dat ik het niet leuk vind, ik vond het heel leuk. Maar ik heb niets leuks meer te vertellen. Bovendien al het leuke komt al uit de mond van mijn zus. Ik ben niet leuk. Ik ben misschien eerder, ach, ik weet het ook niet.
Ik wil zo graag maar niets lijkt te lukken. Ik heb te weinig uren in een dag, dagen in een week.
Vroeger leek alles nog zo makkelijk, toen je leven uit jip en janneke bestond. Grote mensen waren druk, maar problemen hadden ze nog niet. Mijn ouders lachten toch? Hadden ze het moeilijk met me? Ik speelde, ik was blij. Was het mijn schuld na vorig jaar, dat mijn vader iets met een andere vrouw heeft gehad? Heb ík het hen en mijn broer zo moeilijk gemaakt?
Gaat het wel echt beter?
Oud 10-12-2006, 19:40
Meissiej
Meissiej is offline

Sorry

Laatst gewijzigd op 10-12-2006 om 20:04.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten