Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2006, 10:24
koelieboelie
koelieboelie is offline
Nou vanaf vandaag is de nieuwe dienstregeling ingegaan voor trein, bus, metro, tram enzovoort. Dit betekent voor veel mensen andere tijden van reizen.

Vanaf morgen gaan de meeste weer gewoon naar werk, school enz. Dus ik ben benieuwd, wat merk jij ervan! Stond je te wachten op een bus die niet kwam? Moest je een kwartier eerder weg, of kon je je juist langer uitslapen!?

(er is wel een topic bij V&V, maar die is anders. En omdat het toch heel veel mensen aangaat, heb ik het maar hier geplaatst)
Advertentie
Oud 10-12-2006, 11:02
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn treinen gaan alleen een paar minuutjes eerder of later, dat is voor mij nog geen noemenswaardige verandering. De trams bij mij in Rotterdam gaan wel drastisch veranderen. De tram die altijd langs mij kwam (tram 5) gaat weg en ik krijg er twee voor terug (20 en 25). Groot voordeel is dat ik nu rechtstreeks naar het centrum kan zonder te hoeven overstappen. Nadeel is dat ik langer onderweg ben naar school omdat ik een metrostation verderop pas kan overstappen en dus zowel langer in de tram als in de metro zit. Maar goed, dat overleven we ook wel weer. Ben benieuwd hoe het morgen gaat
Oud 10-12-2006, 11:06
BleuEyes
BleuEyes is offline
Ik miste mijn trein, en kon in paniek het perron niet meer vinden.
Oud 10-12-2006, 11:18
Verwijderd
Mijn veranderingen zijn klein: de trein naar Rotterdam vertrekt twee minuten later en de overstapstijd daar wordt iets korter. Mijn totale reistijd blijft gelijk of neemt af, maar ik ben bang voor chaos morgen.
Oud 10-12-2006, 11:27
Verwijderd
Het duurt 10 min langer met de trein.
Oud 10-12-2006, 13:03
Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Trein gaat een kwartier later (of vroeger hoe je het wil zien) maar omdat ik daardoor mijn aansluiting niet red moet ik dus eerder weg. En de spitstrein die altijd vol zat is geschrapt.

Dankjewel NS
Oud 10-12-2006, 13:12
Tink*
Tink* is offline
De bus gaat bij mij ook een kwartier vroeger of later, waardoor ik dus 20 minuten ipv vijf minuten op het station sta te verkleumen omdat ik mijn aansluiting moet hebben.

En op de terugweg is er ineens een bus geschrapt ofzo, maar er komt kennelijk één of andere nieuwe lijn die ook twee keer per uur gaat rijden zodat er alsnog vier keer per uur een bus gaat. Dat mag ook wel, want nu kom je al amper de bus in.

Echt serieus, volgens mij is hier bijna niemand die er voordeel van ondervindt.
Oud 10-12-2006, 13:13
Verwijderd
Iedereen die in Gouda woont is vanaf vandaag gelukkig.
Oud 10-12-2006, 13:19
Boogie
Boogie is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1512084

Regels voor berichten