Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2006, 20:29
darkfairy
darkfairy is offline
klotezooi
Oud 10-12-2006, 20:55
Verwijderd
Wauw. Dit is nieuw. Het draait wéér alleen maar om haar, maar zo zit het hier nou eenmaal. Ach. Fuck it. Boeiend. Ik voel me goed.

Ja euh kut. Moet ik dan maar vroeg naar bed, 8 uur ofzo, om een kutgevoel, te voorkomen?

Laatst gewijzigd op 10-12-2006 om 23:14.
Oud 11-12-2006, 08:37
moon
moon is offline
oh mijn god, mijn moeder is er zo van overtuigd dat ik depressief ben (zonder dat ik haar ooit een aanleiding heb geven dat te denken). Nu wil ze acuut 1 of andere lamp aanschaffen die zou moeten helpen. Dat ding kostte ruim 200 euro! Ze stond er ongeveer op. Ze is zwaar overbezorgd terwijl daar op dit moment gewoon geen reden voor is, maar ik begrijp haar angst heus wel. Ik snap het echt wel enz. maar dat betekend niet dat ik er blijer van wordt, de depressie wodt me inmiddels ongeveer aangepraat
Oud 11-12-2006, 08:40
Roosje
Roosje is offline
<3 ^ een miljoen.

Mìnstens.
Oud 11-12-2006, 09:30
Meissiej
Meissiej is offline
Oud 11-12-2006, 09:40
Gothic
Gothic is offline
Sinterklaas was super leuk !
Oud 11-12-2006, 09:40
Verwijderd
Ja, ik ben echt net terug van de sportschool.
En nu race ik naar school.
Oh en vandaag heb ik geen eetbui. Dan weten jullie het vast.
Oud 11-12-2006, 10:17
kroot
kroot is offline
Vanmorgen trok ik mijn broek aan en ik zag opeens een enorm gat midden op mijn kont. Ik hoop niet dat ik daar gisteren de hele dag mee heb gelopen. Maar het is wel balen want het was een van mijn weinige broeken.
Oud 11-12-2006, 10:31
Verwijderd
Citaat:
kroot schreef op 11-12-2006 @ 11:17 :
Vanmorgen trok ik mijn broek aan en ik zag opeens een enorm gat midden op mijn kont. Ik hoop niet dat ik daar gisteren de hele dag mee heb gelopen. Maar het is wel balen want het was een van mijn weinige broeken.
Oh, dat had ik laatst. Had er al de hele dag in rondgelopen, naar school en in de trein, etc., en toen kwam ik er pas achter.

Ik ben een heel klein beetje gestresst. Want ik heb straks een tentamen. En woensdag weer een tentamen. En, oh ja, tussendoor heb ik een project dat zo'n acht a tien uur per dag inneemt. Hallo, stress. Maar goed, gelukkig kan ik tegenwoordig iets beter relativeren dan vroeger.
Oud 11-12-2006, 11:22
Meissiej
Meissiej is offline
Verveling.

en internet doet vaag
Oud 11-12-2006, 11:44
ilse
ilse is offline
ik voel weer van alles door elkaar.. ben nu op de stage school van me moeder.. maar weet het niet meer hoor

voel me ook wel weer goed.. denk ik..

vaagheid
Oud 11-12-2006, 11:48
Verwijderd
Het is bijna grappig dat iedereen in het echte leven denkt dat het zo goed met me gaat, terwijl ik minstens 1 keer per week doordraai en zelfmoordneigingen heb
Oud 11-12-2006, 12:11
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
forever schreef op 11-12-2006 @ 12:48 :
Het is bijna grappig dat iedereen in het echte leven denkt dat het zo goed met me gaat, terwijl ik minstens 1 keer per week doordraai en zelfmoordneigingen heb
Dan moet je het er eens met die mensen in het echte leven over hebben.. Dat er niemand is die weet hoe je je écht voelt is echt verschrikkelijk, en het lucht dan ook echt enorm op als je alles gewoon verteld, hoe moeilijk dat ook is..

OT: Het gaat goed met mij! Ik vind hem echt zo leuk en lief gewoon! (L) Alleen damn, ik heb echt totaal geen ritme in mijn leven....laat naar bed, uitslapen.. En als ik vroeg op moet om naar school te gaan lukt me dat gewoon niet en blijf ik vaak gewoon in bed liggen Ik weet ook wel dat ik mezelf er gewoon toe moet zetten dat ik vroeg naar bed ga en dan 's ochtends ook écht uit bed kom, maar ik vind dat best wel moeilijk Maarja, het feit dat ik me dit wel realiseer is natuurlijk wel goed, nu moet ik er gewoon ook echt iets aan gaan doen.
Haha, heb ik er ook gelijk weer een voornemen bij voor 2007
Oud 11-12-2006, 12:46
jongen1986
jongen1986 is offline
Ik heb mijn vader eigenlijk 3 jaar niet meer gesproken, of is het inmiddels langer? En toch was hij er zondag, op dat grote feest. Dat feest wat zó leuk was.

Maar ik was daar niet bij. Mijn vriendin wel,maar ik niet.

Dat geeft een raar gevoel. Ik vind het kut dat ik er niet was, maar nu ik weet dat híj er was, ook opgelucht..
Oud 11-12-2006, 12:51
Papillon
Papillon is offline
Elke keer als ik denk dat er dan misschien eindelijk verbetering gaat komen hier thuis, verzint mijn vader wel weer iets waarmee hij ons pijn doet. Maar deze keer voel ik me er echt rot over en ik vind ook dat hij dit niet kan maken eigenlijk. Maar misschien heb ik hem wel verkeerd begrepen en maak ik me druk om niets.

Soms baal ik er zo van, van alles hier thuis.
Oud 11-12-2006, 13:53
Meissiej
Meissiej is offline
Bah bah bah.

Oud 11-12-2006, 14:03
Eend
Eend is offline
Ik ben moe

En in de winkel was het veel te duk. Al die geïrriteerde winkelkarretjesmevrouwen
Oud 11-12-2006, 14:42
Verwijderd
En aaaaaaaaaargh, mijn irritante puberzusje is af en toe echt zo strontvervelend. Echt he, ze is 13 maar heeft het attitude van iemand van 19. Een rasechte, niet te ontkennen, compleet-met-puistjes, puber. Die moesten ze afschaffen.

En oh, donderdag. Of woensdagavond. Ik vind het zo eng, ben zo bang dat hij verkeerd kiest. Ik vind het allebei heel eng. Als hij voor haar kiest, maar ook als hij voor mij kiest. Want als we het weer gaan proberen, zit de kans erin dat het weer uitgaat en dat het contact gewoon slecht word. En verdomme, ik wil hem echt echt echt niet kwijt. Hij betekent zo fucking veel voor me en ik vind het zo eng. Ik weet niet wat ik voel of niet voel. Ik weet zo graag waar ik aan toe ben, of wat ik vind, of wat ik kan verwachten. En nu weet ik godverdomme gewoon helemaal niks en ik word er gek van. HOe meer ik erover nadenk, hoe enger ik het vind. Bah. Had ik vrijdagavond maar nooit gesmst.
Oud 11-12-2006, 15:12
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Typisch, ik ben boos, en ja, wie anders, mijzelf. Ik heb er zoals ik al eerder zei geen lef voor. Niet dat ik dat óóit heb. Waarom moet ik altijd zo godverdetering saai zijn en o zo niet sociaal als het er op aan komt? Waarom kan ik alleen maar kijken en niets anders? Waarom sla ik nou altijd dicht wanneer net nou net niet moet? Sinds ik de kloof tussen mijn eigen klas en clusterklassen heb ontdekt vind ik mezelf onmetelijk irritant. Ben ik echt zo veranderd? O, en anderen zullen niet eens de helft merken, maar toch.
Oud 11-12-2006, 15:47
Hawahaai
Hawahaai is offline
Het gaat allemaal weer reuze meevallen!
Oud 11-12-2006, 15:56
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Zo. Ik heb me ingeschreven voor 2 leuke vakken voor volgend semester, nu maar hopen dat de examencommissie mijn gewijzigde jaarplanning goed gaat keuren. Dat miepje ervan gaat vast wel weer moeilijk doen, omdat ik steeds verander, maar zo ben ik nou eenmaal. Ik wil eerst goed weten wat de mogelijkheden zijn en die planning moest al in september af en toen wist ik dat nog niet. En ik heb misschien een leuke vervolgstudie (master) gezien, óf aan de UVA of in België. We zien wel, eerst dit jaar maar eens volbrengen, maar ik heb er nu wel een beter gevoel over
Oud 11-12-2006, 16:11
ilse
ilse is offline
me hoofd doet raar voel me een beetje.. ja.. apart
Oud 11-12-2006, 16:55
Meissiej
Meissiej is offline
Futloos en nergens zin in. Zinloos.
Oud 11-12-2006, 16:55
Nijn*
Nijn* is offline
Geweldige dag weer. Luistertoets verknalt, maar kreeg wel een 4,4 terug voor Duits ipv een 3,8.. Jippie. Wiskunde was moeilijk en alleen door die kut T. met d'r melodramatische gedrag mochten we de toets niet uitstellen. Aahrg frustratie! Tekenen ging slecht, zelfs m'n docent zei het, ik ben alle talent van vorig jaar gewoon kwijt.. En waarom heb ik steeds zulke ingewikkelde dromen die akelig zijn en waardoor ik slecht slaap. Moet nog zoveel doen, maar heb zo weinig motivatie.

En m'n moeder is vandaag begonnen met de bestralingstherapie, brr. Het was niet eng maar wel heftig zei ze. En dat terwijl die therapie bij elkaar misschien 5 minuten duurt. Maar de spanning, de verhalen van de mensen uit de wachtkamer, het wachten. Blegh.
Oud 11-12-2006, 16:59
Meissiej
Meissiej is offline
*Geeft Nijn* een knuffel*
Oud 11-12-2006, 17:28
Nyawa
Ik heb geen zin . Waarom doe ik mezelf ook dit soort dingen aan? Omdat het goed voor me is, ja, op papier wel, in theorie wel, maar ondertussen voel ik me er ongelukkig onder. Oké, straks niet meer, dan is alles weer opgelost en dan heb ik in ieder geval die positieve basis. Maar de laatste loodjes zijn het zwaarst. Was het maar alvast morgen, of liever nog donderdagavond.
Oud 11-12-2006, 17:50
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Godverdomme kut-dag. Moet een leesverslag maken, een lang verslag voor aardrijkskunde, leren voor een toets, een so, opdrachten maken en een tekst vertalen en dan nog verdomme keyboard oefenen ook.
IK WIL EEN KNUFFEL!
Oud 11-12-2006, 17:52
jongen1986
jongen1986 is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 11-12-2006 @ 18:50 :
Godverdomme kut-dag. Moet een leesverslag maken, een lang verslag voor aardrijkskunde, leren voor een toets, een so, opdrachten maken en een tekst vertalen en dan nog verdomme keyboard oefenen ook.
IK WIL EEN KNUFFEL!
ik ook, zukllen we elkaar dan maar knuffelen?

(kut dag!)
Oud 11-12-2006, 17:53
Cherry Springs
Citaat:
jongen1986 schreef op 11-12-2006 @ 18:52 :
ik ook, zukllen we elkaar dan maar knuffelen?

(kut dag!)
*knuffel*

En dan zou ik nu in een kussen willen schreeuwen, maar mijn broer geeft een feestje beneden en dan horen ze me alsnog. >.<
Oud 11-12-2006, 17:56
fractuur
fractuur is offline
Vandaag heb ik na 4x eindelijk mijn rijbewijs gehaald!!!!
Oud 11-12-2006, 17:59
darkfairy
darkfairy is offline
*gaap*
Oud 11-12-2006, 18:01
BleuEyes
BleuEyes is offline
Vanochtend oog-in-oog met het meisje die vorige week mijn map stal. Erg confronterend voor haar, maar ik heb wijzelijk mijn mond gehouden. Blij toe.. Ik hoef niets meer met haar te maken te hebben..

Zolang ik genoeg te doen heb, gaat alles goed. Maar zit je even achter de pc of doe je niets slaan de twijfels weer toe.

Zometeen lekker even naar de kroeg met een vriendin van me, lekker afleiding en daarna een weekendje weg plannen.

Hopelijk is mijn moeder dan nu ook eindelijk aangenomen weer. Ik ben zo blij voor haar. Dat word een feesje als ik thuis kom vrijdag avond.

Laatst gewijzigd op 11-12-2006 om 18:07.
Oud 11-12-2006, 18:02
jongen1986
jongen1986 is offline
Citaat:
fractuur schreef op 11-12-2006 @ 18:56 :
gefeliciteeeerd!!! Voelt lekker heh?

Citaat:
Cherry Springs schreef op 11-12-2006 @ 18:53 :
*knuffel*
Oud 11-12-2006, 18:08
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
fractuur schreef op 11-12-2006 @ 18:56 :
Haha, gefeliciteerd.
Oud 11-12-2006, 18:15
Verwijderd
Opa van vriendinnetje overleden, goede vriend doet weer een slomp, onbedoeld maar toch, en hoofdpijn. Aaargh.
Oud 11-12-2006, 18:29
Verwijderd
Hoezo, spanning bepaalt m'n leven op het moment?
Ik vraag me soms af of dit wel goed is...
Oud 11-12-2006, 18:36
Verwijderd
Ow, toch nog een 'lichtpuntje': vanavond m'n kamer versieren met kerstverlichting!
Oud 11-12-2006, 18:41
Verwijderd
hihi wat een leuk weekend heb ik gehad zeg. Echt super gezellig met zn allen op de veluwe in een huisje. NIet heel veel uitgevoerd, behalve gehangen en spelletjes gedaan met de nodige alcohol op.

<3
Oud 11-12-2006, 19:37
duivelaartje
duivelaartje is offline
Meh, volgens mij heb ik voor het eerst lager dan een 8,5 voor nederlands artikel. Daar gaat m'n gemiddelde. Een artikel over jouw studieorientatie schrijven, dat is toch compleet nutteloos. Jezus.

Ik zeur.
Oud 11-12-2006, 19:50
Gothic
Gothic is offline
Het lag helemaal vol en het ging goed . En dat kutwijf zat aan haar collegae te vertellen dat 16 mensen over haar hadden geklaagd en niet met haar konden samenwerken , lag dus niet aan mij
Oud 11-12-2006, 20:05
Roosje
Roosje is offline
Ik kan het niet beschrijven want het is te mooi. Kippenvel.
Oud 11-12-2006, 20:09
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 11-12-2006, 21:33
Roosje
Roosje is offline
Ah haha, nu vindt mijn mama me niet meer liev, dat wordt nog wat deze week want die piercing blijft zitten. Punt.
Oud 11-12-2006, 21:36
Verwijderd
Oe, had je het van tevoren niet gezegd dan?
Oud 11-12-2006, 21:46
Cherry Springs
KUTDAG KUTWEEK KUTVERSLAG KUTLATIJN!!!!
*spuit knuffels onder het motto van je kan geen knuffel geven zonder er een terug te krijgen*
Oud 11-12-2006, 21:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gefeliciteerd fractuur!!!

Ik ben blij, ik heb een stageplaats op een plek die ik graag wou Was heel gezellig even babbelen met mijn stagecoordinator Ik heb vanavond de sollicitatiebrief geschreven, morgen even goed laten keuren en dan opsturen, ben heel benieuwd. Ik heb er zin in

Nu nog ff zien te regelen hoe ik dat ga doen met psychotherapie tijdens mijn stage
Oud 11-12-2006, 21:56
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 11-12-2006 @ 22:36 :
Oe, had je het van tevoren niet gezegd dan?
Jawel, maar ze was er niet zo content mee dus nu is ze geloof ik boos dat ik het echt heb gedaan. :') Maar goed, het is mijn mama maar, dus ze draait wel weer bij.

Hoop ik.
Oud 11-12-2006, 22:11
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Roosje schreef op 11-12-2006 @ 22:56 :
Jawel, maar ze was er niet zo content mee dus nu is ze geloof ik boos dat ik het echt heb gedaan. :') Maar goed, het is mijn mama maar, dus ze draait wel weer bij.

Hoop ik.
hehe roosje toch. Staat wel leuk(fotoboek).
De eerste week op kamers bevalt goed , ik verveel me geen moment en wassen koken boodschappendoen en zo lukt allemaal prima ( maar dat was ook te verwachten).
Oud 11-12-2006, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 11-12-2006 @ 22:56 :

Hoop ik.
Aaah oke Nou ja, komt goed, mijn moeder heeft het uiteindelijk ook geaccepteerd :')
Oud 11-12-2006, 22:25
Moustache
Moustache is offline
Godver ik zie haar dus bijna niet dit weekend. Niet dat iemand er iets aan kan doen maar het is wel kut.

Regels voor berichten