Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2006, 22:39
Verwijderd
Citaat:
IcedEarth schreef op 10-12-2006 @ 18:31 :
OV niet ingeleverd ? .
ik was ziek, en ik heb niemand die ik t ff kan vragen in te leveren
tja
bagger als je 1,50 pd hebt en het echt nét bij elkaar gespaard hebt
ot
ik verga van de pijn en weet niet hoe ik het toch volhoud
ik kan geen verhalen meer schrijven, teveel pijn om concentratie op te brengen
en ik ben op dit moment zo prikkelbaar dat ik aan het janken ben. omdat het vanaf vandaag verboden is te knuffelen in de gemeenschappelijke ruimte, daar kun je me ongelukkig mee krijgen, er was áltijd een iemand die de hele avond op de bank wilde zitten en geknuffeld wilde worden, en ik ook. hoe moet ik zoiets missen.
het is een eindje-van-een-kippenveer-door-het-donskussen-heen gevoel, alleen dan overal een hele scherpe snijdende pijn die elke keer nét iets meer pijn doet dan je ook alweer verwachtte.
a-u-w

Laatst gewijzigd op 11-12-2006 om 22:52.
Advertentie
Oud 11-12-2006, 22:50
Verwijderd
omg hij is zoo geweldig, ik was ff pissig begin dat en beetje op hem af te reageren, hij reageert precies zo terug. En nu we het bijleggen blijk dat ie me gewoon uitteste, wat ik ook enigsins deed.
tering <3
Oud 11-12-2006, 22:53
Verwijderd
Bwoah, wat een fuckin' stemmingswisselingen.
Oud 11-12-2006, 23:50
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Pfff... wat moet ik nou met mezelf...? Ik weet dat het even niet goed gaat... Een eindje lopen een een uur sporten, en ik ben al moe. En 't is al helemaal erg als je weet dat het je eigen schuld is...
Oud 12-12-2006, 02:47
coopergirl
coopergirl is offline
ik ben moe?
Oud 12-12-2006, 08:27
Verwijderd
Ik realiseer me ineens hoe blij ik ben dat we zo'n goede band met elkaar hebben. We zijn allebei helemaal eerlijk tegen elkaar, zonder bang te zijn dat de ander die info gebruikt om te kwetsen. Nu hij zijn keuze al half heeft gemaakt, geeft me dat rust. Misschien speelt ook wel mee dat die keuze in mijn voordeel is, maar toch. Ik ben heel erg blij dat hij mij ook smst dattie een lief smsje nodig heeft, dat geeft aan dattie t vertrouwen heeft dat ik dat ook daadwerkelijk doe. Ik hoop echt dat het zo blijft, dat het contact iig niet minder word. Ik hou zo veel van die jongen. Echt.
Oud 12-12-2006, 08:29
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 11-12-2006 @ 23:18 :
Aaah oke Nou ja, komt goed, mijn moeder heeft het uiteindelijk ook geaccepteerd :')
Achja, uiteindelijk moeten ze wel hè. ;x
Oud 12-12-2006, 08:48
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Roosje schreef op 12-12-2006 @ 09:29 :
Achja, uiteindelijk moeten ze wel hè. ;x
Er zijn ouders die niet meer tegen je praten totdat je het eruit hebt gehaald hoor
Oud 12-12-2006, 09:07
Nona
Nona is offline
Ok... Baan zoeken?
Oud 12-12-2006, 10:00
Meissiej
Meissiej is offline
En toen?
Oud 12-12-2006, 10:02
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 12-12-2006 @ 09:48 :
Er zijn ouders die niet meer tegen je praten totdat je het eruit hebt gehaald hoor
Ja, dat is waar, maar zo erg zijn die van mij gelukkig niet. (:
Oud 12-12-2006, 11:41
Nona
Nona is offline
Zo, gesolliciteerd bij de AH en bij de Six. Beiden geen boekhandel, maar werk is werk en in een leuk team kan ik vast fijn werken.
Oud 12-12-2006, 12:15
Verwijderd
Al twee dagen hoofdpijn en dat is niet lief, want ik heb nooit hoofdpijn. En eigenlijk heb ik honger terwijl ik net gegeten hebt. Niet zo gek want gister dan wel geen eetbui gehad maar natuurlijk véél te weinig gegeten. Hmz, dombo. Straks weer naar school en vanavond op de poesjes van mn broer passen want die zijn vannochtend geopereerd. Dat is wel weer leuk dan. (Het oppassen dus, niet de operatie.)
Oud 12-12-2006, 12:31
jongen1986
jongen1986 is offline
hmm, ik voel me gelukkig stukken beter dan gisteren
Oud 12-12-2006, 14:32
Verwijderd
Bwuh....
Gesprek was wel ok, maar of ik me hiermee structureel beter ga voelen????
Oud 12-12-2006, 14:39
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Roosje schreef op 11-12-2006 @ 22:33 :
Ah haha, nu vindt mijn mama me niet meer liev, dat wordt nog wat deze week want die piercing blijft zitten. Punt.
Hmm. Je had geen toestemming?
Ik vind het eigenlijk niet zo heel mooi zonde van je lippen. Het is niet lelijk of zo, maar ik vond zonder mooier. Maar het is natuurlijk je eigen keus .

Ik ben moe en wil slapen. Verder komt die jongen lekker in de kerstvakantie bij mij slapen <3 en hij is zo leuk. Maar het kan niet.
Ach, gewoon genieten . Nu geef ik mezelf een schop en ga ik huiswerk maken.
O! Over huiswerk gesproken. Ik had een mooi rapport . Maar twee zessen en de rest hoger. Alle talen een acht. Dit is weer zoals ik van mezelf gewend ben. Je ziet wel erg duidelijk dat ik beter in mijn vel zit.

<3 <3 <3. Stom.
Oud 12-12-2006, 15:11
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Jezus wat ben ik verliefd, zo erg is het geloof ik nooit geweest, niet zo erg zolang ik nog niets met diegene had. Ik word gek van mezelf .
Oud 12-12-2006, 15:21
moon
moon is offline
het gaat echt niet goed op deze manier.

Ik ben bang dat ze straks heel boos op me zijn (en terrecht) want ik heb mijn deel van het project nog niet af. Ik snap het ook niet maar daar kan ik nu niet meer mee aankomen, daar ben ik dan wel flink te laat mee. Rot project, Rot opleiding, Rot leven.

En ik word niet goed van de bezorgdheid van mijn moeder. Ik blijf het begrijpen en ik zie dit maar als mijn straf voor wat ik vorig jaar gedaan heb....maar het maakt me er niet beter op. De depressie wordt me echt door de strot geduwt, alsof ze denkt dat ik probeer te ontkennen dat ik depressief ben. Mam, het gaat niet goed met me, maar ik ben niet depressief!

Laatst gewijzigd op 12-12-2006 om 15:56.
Oud 12-12-2006, 15:26
Nijn*
Nijn* is offline
Pff, bleeh. Het was weer veel te vroeg dag vanmorgen en ben nu dus doodop. Eerst van huis naar therapie gefietst, toen weer naar huis, toen naar school, toen naar sporten, gesport en toen weer naar huis. Ben kapot. Therapie was kut, ik kon niet goed praten en begon echt shit. Uiteindelijk kwam het wel weer op iets goeds uit, maar echt, ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen. Eerste lessen was ik superchagerijnig, kwam te laat op school en was van alles vergeten. Daarna wel weer überlol gehad met J. en K. maar pff. En toen de shuttlerun-test, ben gebroken. En nu zit ik te wachten tot bijles voor wiskunde, waar ik eigenlijk niet naartoe wil. Ik heb namelijk het idee dat ik het allemaal gewoon snap, en dan zit ik daar dan 40 min. dingen te oefenen die ik al kan, maar ik kan nu ook niet meer afbellen. En serieus, waarom kan het nou nooit gewoon goed gaan met eten. Het is altijd te veel of te weinig, waarom is het nou zo godsgruwelijk moeilijk een tussenweg te vinden?!
Oud 12-12-2006, 15:49
Saarah
Saarah is offline
Ik verveel me, en ik wil niet meer leren.

En nu moet ik weer een week wachten.
Oud 12-12-2006, 15:59
Verwijderd
Een jongen uit mijn jaar gaat zijn moeder verliezen. Niet dat ik dik met hem ben, maar het is toch de vierde persoon in mijn omgeving van mijn leeftijd die een ouder verliest aan kanker.
Oud 12-12-2006, 17:09
Ann
Ann is offline
Hihi Parijs was zooo megagaaf, nu ben ik helemaal vrolijk en en en en en ik voel me zoooo megaaaa goed ^^ Hihi het geluk straalde vandaag helemaal van me af en ik huppelde en ik sprong en ik danste en iedereen keek me aan van wat heeft die nou weer, maar vrolijk zijn voelt zooo heerlijk, dit heb ik zo lang niet meer gevoeld de echte vrolijkhied enooooooooh yeah ^^
Oud 12-12-2006, 17:24
Nebel
Nebel is offline
Ik ben zo ontzettend moe, ik wil alleen maar slapen en rust maar ik kan niet slapen

ik wil dat alles weer normaal is, en ik heb zo'n heimwee

waarom zei jij dat je er altijd zou zijn, waar ben je dan nu ?
Oud 12-12-2006, 17:26
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
nou, ik ben helemaal verhuisd. godszijdank is dat ook weer voorbij. Nu moet ik alleen nog wennen, en ermee leren omgaan dat ik alleen ben. BAH, dat is zwaar en niet makkelijk.
Maar ik heb nu eindelijk weer internet dus weer een beetje contact met mensen (MSN) gelukkig.

Op school ging het wel goed, nu gaat t opzich nog wel goed, maar ik heb gister een praktijktoets gehaald en gezakt..damn, ik ben dan zo zenuwachtig dat er niks van terecht komt.. Ik baal nu zo onwijs van mezelf. En donderdag moeten we in de groep een taak gaan nabespreken over automutilatie.. nou fijn.
Ik probeer morgen wel die tutor te bereiken en anders ga ik niet. Ik ken deze groep niet goed genoeg, het is namelijk niet mijn eigen klas, waarin ik het al verteld heb.. Maar ja.

verder ben ik een beetje ziekjes, maar daar kom ik hopelijk wel weer overheen. Zo en nu ga ik "even" alles bijlezen.
Oud 12-12-2006, 17:43
Heksjuh
Heksjuh is offline
Straks profielwerkstuk presentatie.
Ik ben niet zenuwachtig. Misschien een beetje. Ik ben bang dat ik mijn tekst niet goed ken. Dat een deel wat ik vertel niet duidelijk overkomt.
Komt wel goed. Rustig praten, je kan het wel.
Maar toch

En morgen naar de dierenarts, meelopen. Daar ben ik wel zenuwachtig voor.
En dan donderdag twee toetsen, waar ik geen genoeg tijd voor heb om te leren. Wiskunde ken ik wel, Engels half.
Maar ach, het zijn bonuspunten. Geen ramp. Dit is allemaal belangrijker dan die bonuspunten.
Mijn eigen klas heeft die toets morgen, ik denk dat niemand 'm haalt.

Nu nog even snel presentatie voorbereiden.
Wens me succes
Oud 12-12-2006, 17:48
Hawahaai
Hawahaai is offline
Toch een vinkje in het vakje 'voldaan' gekregen, met de opmerking erbij dat dan eventueel een volgende stage maar verlengd moet worden. We'll see. Ik ga mijn best doen om dat niet nodig te laten zijn. Nu nog 4 daagjes en een kerstavondviering op mijn stageschool en that's it. Dus nu plannen maken voor volgende week.
Maar eerst even koken!
Oud 12-12-2006, 17:54
BleuEyes
BleuEyes is offline
Jajajajaja! Ze is aangenomen!
Oud 12-12-2006, 18:16
Verwijderd
Ik maak mezelf kapot op deze manier. Way to go. En waarom doet het zo'n pijn om hem met een ander meisje te zien?

Omdat ik verdomme weet dat ondanks zijn mooie beloftes, ik altijd nummer 2 zal zijn. Hij zag niet eens dat ik hem nodig had. Verrrdomme.

En zij, met haar is het genoeg. Nu nog de moed vinden.
Oud 12-12-2006, 18:33
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 12-12-2006, 18:50
Roosje
Roosje is offline
Jawohl, morgen Lostprophets! \m/ En daar heb ik zin in want het is wel met mijn beste vriendinnetje.

En mijn lip is aan het slinken, nog steeds, gelukkig. Het doet echt geen pijn, wazigheid. <3 Maar chocola!
Verwijderd
Ziekenhuis geweest. Nu heeft mijn probleem een naam. En is het een weinigvoorkomend iets. Ik kan alleen maar huilen. Plus dat ik alleen in een flatje zit. En dat mijn buren alleen maar hele avonden harde muziek draaien. ikv erhuis dit weekend nog. Dan komen ze maar terug uit Brazilië en ben ik weg. Ik trek het niet meer. Mijn ongelukkig zijn en anders zijn heeft nu een naam. En na 6 weken is nog steeds mijn loon niet gestort. Al 3 keer achteraan geweest, en nu laten ze me weer een week wachten. Leven op een 10tje..joy.
Yana
Yana is offline
Yana is niet blij.

Het gaat eigenlijk al zeker een week helemaal niet lekker. Teveel sinterklaas-kerst achtige dingetjes, met teveel chocola en eten. Vandaag ging ik samen met een vriendin aka studiegenootje haar verjaardag vieren, omdat ze anders helemaal alleen was die dag... Ik durfde niet het stukje taart te pakken dat ik wilde, ik wilde eigenlijk helemaal geen taart maar heb uiteindelijk maar iets met appel gepakt. Altijd beter dan al die slagroom, toch? En verder heb ik natuurlijk mijn lunch gewoon heel erg klein gehouden (eigenlijk gewoon overgeslagen ) omdat ik toch íets moest compenseren. Oh ja, zo gaat ie goed. Ben maar trots meid, ben maar trots op jezelf. Mooie praatjes over geloven in jezelf, volhouden, knokken voor je eigen leven...en vervolgens zoveel zelfhaat. Ik had vannacht ook weer zo slecht geslapen, zoveel onrust en walging. Ik probeer de lessen te zien achter alles wat ik meemaak, ik probeer te snappen wat het me positief kan brengen.. Ik probeer in te zien wat ik moet doen om te veranderen, maar het kost zoveel energie. Ik voel me zo ontzettend alleen, eigenlijk. Ik wil het niet, ik negeer het, ik wéét dat ik nooit alleen bén. Maar het voelt niet zo. Ik voel me eigenlijk gewoon heel erg klein.

En verder is er vandaag ook nog iemand voor de trein gesprongen waar ik op dat moment inzat. Niks gezien, maar het hakt er toch wel in. Moge zijn ziel de rust vinden die hij blijkbaar in dit leven niet kon vinden... (helaas weet ik dat je niet kunt vluchten voor het leven. Het zal je altijd weer inhalen..)

Mag ik meedoen met knuffels uitdelen en ontvangen? /
Oud 12-12-2006, 18:59
Roosje
Roosje is offline
*geeft Yana een heleboel knuffels* Het komt wel goed meis (}).
Oud 12-12-2006, 19:00
Nebel
Nebel is offline
*knuffelt Yana*
en iedereen die dat wil
Oud 12-12-2006, 19:05
Verwijderd
Sporten was .
Voel me weer wat beter. Nu doorzetten.
Oud 12-12-2006, 19:12
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Mala schreef op 12-12-2006 @ 16:59 :
Een jongen uit mijn jaar gaat zijn moeder verliezen. Niet dat ik dik met hem ben, maar het is toch de vierde persoon in mijn omgeving van mijn leeftijd die een ouder verliest aan kanker.
De vrouw in kwestie is ondertussen nog sneller dan verwacht overleden. Ik kende haar wel, ik kwam er sinds mijn 4e over de vloer omdat de jongen een vriend van mij was/is. Ik hoorde het net en sindsdien is mijn hoofd leeg, echt een vreemd gevoel. Dat het ging gebeuren en dat het niet lang duurde was al bekend. Dat het precies nu moet gebeuren, zo vlak voor kerst en in het examenjaar van haar zoon, is echt een wreed toeval.
Oud 12-12-2006, 19:22
Nona
Nona is offline
Citaat:
Doavid schreef op 12-12-2006 @ 20:12 :
De vrouw in kwestie is ondertussen nog sneller dan verwacht overleden. Ik kende haar wel, ik kwam er sinds mijn 4e over de vloer omdat de jongen een vriend van mij was/is. Ik hoorde het net en sindsdien is mijn hoofd leeg, echt een vreemd gevoel. Dat het ging gebeuren en dat het niet lang duurde was al bekend. Dat het precies nu moet gebeuren, zo vlak voor kerst en in het examenjaar van haar zoon, is echt een wreed toeval.
Ik hoorde van de buurvrouw van mijn ouders dat er al een aantal ouders van oud-klasgenootjes van de basisschool overleden zijn. Eentje met een beroerte, eentje met kanker... En wel meer zieken en mensen die opeens niets meer kunnen door hun lichamelijke conditie. Allemaal in de afgelopen andershalf jaar. Heel vreemd om te horen, aangezien mijn ouders nog zo gezond zijn. En omdat ik bij één van die mensen tussen de middag vaak kwam eten.
Oud 12-12-2006, 19:33
Saarah
Saarah is offline
@ Heksjuh: misschien een beetje laat, maar toch nog veel succes!
En voor Yana (en al wie wil): dikke knuffel!

Ik wilde dat het al vrijdag 12u was. Het weekend wordt ongetwijfeld erg leuk, én dan zijn de examens al bijna gedaan! Maandag nog examen esthetica, één uurtje maar, en dat is echt erg weinig. Dus, deze week nog halen, en dan kom ik er wel weer door.
Ik ben alleen zo bang voor de punten van wiskunde, het tweede (en grootste) deel van het examen gisteren ging volgens mij echt rotslecht.

En ons afspraakje is weer eens verschoven. Volgende week, maandag of dinsdag. Nouja, tenslotte, één weekje nog geduld, ook daar kom ik wel door. Alleen wil ik dan niet dat het weer uitgesteld wordt. Dan word ik wel kwaad , aangezien hij gezegd heeft dat hij volgende week zeker kan.
Zo moeilijk, zo rot, zo oneerlijk, zo klote... Ik blijf dit echt niet aankunnen, deze situatie met hem. Altijd op de tweede plaats komen, de onzekerheid.
Maar àls we dan weer eens afspreken, àls het dan echt doorgaat, tja, dan is het wel zalig, geweldig, *alle superlatieven die je kan bedenken*. En heel intiem ook. En verwarrend.
Ook onze wekelijkse momenten dat we heel even alleen zijn, enkele minuten maar, maar zelfs die maken al veel goed. En dan zijn we niet altijd nuchter, maar dat is juist leuk.
Soms kan ik het moeilijk geloven. Dat net ik in deze situatie terecht ben gekomen... En dat al anderhalf jaar lang. En oh, wat kunnen we toch goed liegen, wij met z'n tweetjes. Wat kunnen we de schijn toch mooi ophouden tegenover de buitenwereld, oh zo schijnheilig. Ik ben normaal niet schijnheilig, ik heb zelfs een hékel aan schijnheilige mensen... Maar in dit geval moet het wel. Het is of dat, of kappen met hem. En dat wil ik zeker niet.
Oud 12-12-2006, 19:36
Yana
Yana is offline
Bedankt voor alle knuffels . Ik ga mn bed maar in. Slapen om te vergeten, te vluchten, te hopen dat morgen de wereld weer in een wat beter licht staat... Ach ja.

*Strooit met knuffels*
Oud 12-12-2006, 19:48
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Saarah schreef op 12-12-2006 @ 20:33 :
En ons afspraakje is weer eens verschoven. Volgende week, maandag of dinsdag. Nouja, tenslotte, één weekje nog geduld, ook daar kom ik wel door. Alleen wil ik dan niet dat het weer uitgesteld wordt. Dan word ik wel kwaad , aangezien hij gezegd heeft dat hij volgende week zeker kan.
Zo moeilijk, zo rot, zo oneerlijk, zo klote... Ik blijf dit echt niet aankunnen, deze situatie met hem. Altijd op de tweede plaats komen, de onzekerheid.
Maar àls we dan weer eens afspreken, àls het dan echt doorgaat, tja, dan is het wel zalig, geweldig, *alle superlatieven die je kan bedenken*. En heel intiem ook. En verwarrend.
Ook onze wekelijkse momenten dat we heel even alleen zijn, enkele minuten maar, maar zelfs die maken al veel goed. En dan zijn we niet altijd nuchter, maar dat is juist leuk.
Soms kan ik het moeilijk geloven. Dat net ik in deze situatie terecht ben gekomen... En dat al anderhalf jaar lang. En oh, wat kunnen we toch goed liegen, wij met z'n tweetjes. Wat kunnen we de schijn toch mooi ophouden tegenover de buitenwereld, oh zo schijnheilig. Ik ben normaal niet schijnheilig, ik heb zelfs een hékel aan schijnheilige mensen... Maar in dit geval moet het wel. Het is of dat, of kappen met hem. En dat wil ik zeker niet.
Omg, haast herkenbaar.
Oud 12-12-2006, 20:02
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 12-12-2006 @ 20:48 :
Omg, haast herkenbaar.

Herken je ook de frustratie?
Oud 12-12-2006, 20:05
Verwijderd
*bijna vol*
Oud 12-12-2006, 20:06