Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2006, 17:20
twinkebel
twinkebel is offline
geen reden om vrij te spreken, viel me gewoon op
je kunt moeilijk ontkennen dat het raar is wat je doet als er 3 op 1 stemmen en jij stemt op iemand anders waardoor het 2 wordt? niet echt slim, maar miss wel voor de wolven.
Advertentie
Oud 12-12-2006, 17:43
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 12-12-2006 @ 17:57 :
Goede proloog. (ja, ik lees het verhaal pas nu )Mooie naam <3
Van Highlander gejat.
Sean Connery's personage daar heet Juan Carlos Villa Lobos de Ramirez. IMO zo'n beetje de coolste naam ooit.
Oud 12-12-2006, 17:49
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 12-12-2006 @ 18:43 :
Van Highlander gejat.
Sean Connery's personage daar heet Juan Carlos Villa Lobos de Ramirez. IMO zo'n beetje de coolste naam ooit.
Ik dacht al.. ik ken die naam ergens van
Oud 12-12-2006, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Spelleider schreef op 12-12-2006 @ 18:43 :
Van Highlander gejat.
Oud 12-12-2006, 18:03
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 12-12-2006 @ 18:20 :
geen reden om vrij te spreken, viel me gewoon op
je kunt moeilijk ontkennen dat het raar is wat je doet als er 3 op 1 stemmen en jij stemt op iemand anders waardoor het 2 wordt? niet echt slim, maar miss wel voor de wolven.
Zoals ik al zei, het maakt in deze fase van het spel toch niet uit. Wat je zelf ook zegt; drie stemmen er op Voraz, twee stemmen er op jou. Verder heeft niks gezegd. Er van uitgaand dat dat allemaal dorpelingen zijn zijn er nog 12 mensen die niet gezegd hebben wat ze stemmen. Misschien stemmen die wel alle twaalf op *insert name* en gaat die dood.
Oud 12-12-2006, 18:03
Hanneke
Hanneke is offline
Omg, Soija je avater!
Oud 12-12-2006, 18:06
twinkebel
twinkebel is offline
*kijkt naar avatar*

waar is die hete chick gebleven!

dit lijkt wel zo'n maria ding doe jeweetwel.
Oud 12-12-2006, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 12-12-2006 @ 19:03 :
Zoals ik al zei, het maakt in deze fase van het spel toch niet uit. Wat je zelf ook zegt; drie stemmen er op Voraz, twee stemmen er op jou. Verder heeft niks gezegd. Er van uitgaand dat dat allemaal dorpelingen zijn zijn er nog 12 mensen die niet gezegd hebben wat ze stemmen. Misschien stemmen die wel alle twaalf op *insert name* en gaat die dood.
net zei je anders nog dat iedereen voraz stemde, vanwaar die wispelturigheid?

en mn avatar is cool, mooi & artistiek
Oud 12-12-2006, 18:10
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 12-12-2006 @ 19:08 :

Is dat toevallig Mariken van Nimwegen?

Anyway, Eva the hot chick was way better..
Oud 12-12-2006, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Spelleider schreef op 12-12-2006 @ 19:10 :
Is dat toevallig Mariken van Nimwegen?

Anyway, Eva the hot chick was way better..
ken ik niet maar dit is gewoon een randomtekening ofzo denk ik, o\f maria

deze blijft toch een tijdje
Oud 12-12-2006, 18:15
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 12-12-2006 @ 19:08 :

Citaat:
Hanneke schreef op 12-12-2006 @ 18:18 :
Er zijn er een heleboel die op Voraz stemmen, en tot nu toe twee die Twinkebel zeggen. Ik vind jou gewoon verdachter, en ga liever daar op af, dan massaschaap wat nu toch nog nauwelijks wat uitmaakt omdat bijna niemand zegt op wie hij/zij stemt.
+
Vergis ik me of probeert Twinkebel zich vrij te spreken
Ik had het idee dat Voraz veel vaker genoemd werd. Als Twinkebel zegt dat het maar een keer meer is, met mij erbij, geldt dat onderstreepte argument nog steeds, en dat zei ik net.

En ik was gewoon even geschokt dat je opeens een andere avater had.
Oud 12-12-2006, 18:19
Misti
Misti is offline
Ik twijfel tussen Twinkebel en Voraz... En omdat ik geen gelijkspel wil veroorzaken, ga ik stemmen op Voraz.
Oud 12-12-2006, 18:55
VoRaZ
VoRaZ is offline
Tis dat ik bijna dood ben, anders zou jullie -heid grappig zijn. Wil er nog iemand een sympathy-vote van me zodat ie zich niet buitengesloten voelt?
Oud 12-12-2006, 18:56
VoRaZ
VoRaZ is offline
Citaat:
Balance schreef op 12-12-2006 @ 10:35 :
Als je een weerwolf bent, mag je dat alleen tegen een andere weerwolf zeggen
Overigens ben jij een snijboon. Niet lullig bedoeld, just saying.
Oud 12-12-2006, 19:03
Verwijderd
Citaat:
VoRaZ schreef op 12-12-2006 @ 19:56 :
en ik ben een soijaboon

life goes on
Oud 12-12-2006, 19:03
ook hallo
ook hallo is offline
Ik ga op twinkebel stemmen want ik vind hem irritant en verdenk verder niemand anders.
Oud 12-12-2006, 19:09
Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 12-12-2006 @ 20:03 :
en ik ben een soijaboon
Oud 12-12-2006, 19:19
Balance
Balance is offline
Citaat:
VoRaZ schreef op 12-12-2006 @ 19:56 :
Oud 12-12-2006, 19:43
Spelleider
Spelleider is offline
Luitenant Twinkebel klopte op de deur van de kapiteinshut, die voor de duur van de reis was uitgeleend aan juffrouw Tink*. Hij boog toen er werd opengedaan. ‘Juffrouw, het is 8 uur. Ik kom om u te begeleiden naar het avondmaal’ Hij bood haar zijn arm aan. Tink*, die gekleed was in een lichtroze jurk die zo mogelijk nog duurder was dan de jurk die ze die middag aan had, liep naar hem toe en haakte haar arm in de zijne. Even ving Twinkebel een glimp op van haar diepe decolleté maar hij draaide snel zijn ogen weg toen hij in zijn ooghoeken het mes van Voraz zag zitten. Gezamenlijk liepen ze naar de eetzaal, op de voet gevolgd door de zwijgende lijfwacht Voraz, die er uit zag als altijd met zijn puntige baard, zijn tulband en zijn mes achter zijn riem.
De andere officieren waren al verzameld in de zaal. Behalve kapitein Maxwell en hijzelf had je de tweede luitenant Neiu, de derde luitenant Lisa en de vierde luitenant Balance. De lagere officieren waren er niet bij, zij moesten op het tussendek eten. Toen iedereen zat (behalve Voraz, die bij de deur bleef staan) kwam de kok, Ook Hallo, binnen met het hoofdgerecht: gerookte kabeljauw. ‘En voor u heb ik iets speciaals gemaakt’ zei ze tegen Tink*, voordat deze kon protesteren. ‘garnalencocktail’. Ze zette een schaaltje met garnalen, gegarneerd met sla voor Tink*’s neus. Deze trok eerst een vies gezicht maar besloot de garnalen toch maar op te eten omdat ze toch wel honger had. Echter, voordat ze een hap kon nemen pakte Voraz het schaaltje op en nam zelf een hap. Maxwell en de anderen keken er al niet meer van op, de paranoïde Indiër proefde alles voor wat Tink* voorgeschoteld kreeg. Zonder er verder veel aandacht aan te besteden vervolgden ze hun discussie over het huidige beleid van Gouverneur Eye of Sauron, totdat ze ineens een gorgelend geluid hoorden!
Voraz lag stuipstrekkend en schuimbekkend op de grond. Hij greep naar zijn keel en probeerde wat te zeggen, maar er kwam alleen onverstaanbaar gemompel uit. Tink* begon te gillen toen er ook bloed uit Voraz’ mond kwam. Toen viel de enorme Indiër stil. Lisa hield haar vingers tegen zijn halsslagader en zei stamelend: ‘Hij is dood, kapitein.’ Maxwell stond op. ‘Wat?? Dood? Maar hoe kan dat?’ ‘Hij is vergiftigd’ zei Neiu. ‘Iemand heeft geprobeerd om vrouwe Tink* te vergiftigen!’ Daarop begon Tink* nog harder te gillen. ‘Breng haar naar haar kamer’ beval Maxwell. ‘En zet een wacht bij de deur neer!’ Hij richtte zich tot Balance. ‘Laat het schip doorzoeken! Misschien vinden we een spoor van dat gif. Twinkebel, ga met de kok praten. Laat uitzoeken of ie die garnalencocktail uit het oog is verloren en of er iemand in de kombuis is geweest die er niet hoorde te zijn! We hebben een verrader aan boord en ik wil hem vinden, dood of levend!!’ Twinkebel en Balance knikten en verlieten de zaal, terwijl Neiu zich ontfermde over Tink*, die nu snikkend op de vloer zat.
Toen zei Lisa ineens: ‘Kapitein, weet u wat dit is?’ Ze hield een gouden sieraad omhoog. ‘Het zat op zijn tulband’ Maxwell bekeek het ding ‘Hmm, geen idee. Er staat een wolf op. Zonderling teken voor op een sieraad. Wat een eng beest zeg. Misschien dient dit ter bescherming of zo? Die Indiërs zijn gek op voodoo’ Lisa huiverde. ‘In ieder geval heeft het ding vandaag niet gewerkt…’

Deelnemers:
1. ook hallo
2. Tink*
3. Neiu
4. Bob der Bär
5. Misti
6. Faerie
7. Maxwell
8. Lisa
9. Zoef de Haas
10. Saarah
11. Topdrop
12. Flowtje
13. Biertank 52
14. twinkebel
15. Simmke
16. leekah
17. Hanneke
18. Balance
19. Voraz (wolfsbane)
20. Mr Soija

blauw = gedood
rood = opgegeten

Weinig verassend dit, helaas voor de dorpelingen een belabberde eerste keuze.
De weerwolven zijn aan de beurt nu. Ze hebben tot morgenavond 20:30 om een slachtoffer uit te kiezen.
Verder mag de tovenaar iemand beschermen, de ziener mag een functie opvragen en de heks mag iemand beheksen.
Succes allemaal!
Oud 12-12-2006, 19:47
twinkebel
twinkebel is offline
belabbert dat de wolfsbane eruit is.
Oud 12-12-2006, 19:50
VoRaZ
VoRaZ is offline
was het de tulband?
Oud 12-12-2006, 19:58
Neiu
Neiu is offline
Ai, stomme keuze

Oeh, Tink*
Oud 12-12-2006, 20:10
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik weet even niet wat ik moet zeggen.

Oh ja, toch wel:

*grom*
Oud 12-12-2006, 20:23
Ske*
Ske* is offline
Leuk verhaal
Oud 12-12-2006, 23:30
TopDrop
TopDrop is offline
Kontschoppend
Oud 13-12-2006, 07:23
Hanneke
Hanneke is offline
Was mijn keuze om niet Voraz te stemmen dus toch goed.
Mja, zonde
Oud 13-12-2006, 09:43
Verwijderd
Haha, jammer Voraz maar kvond je uiterst verdacht

Goed verhaal weer
Oud 13-12-2006, 12:37
Verwijderd
Citaat:
twinkebel schreef op 12-12-2006 @ 20:47 :
belabbert dat de wolfsbane eruit is.

Ja dat en ik had ook nog op m gestemd.
Oud 13-12-2006, 20:02
Verwijderd
aiaiai dat is kut. Morgen maar een betere keuze maken. Ik heb het alleen keidruk met werk en feestjes nog tot morgenavond, daarna zal ik eens complotten gaan bedenken
Oud 13-12-2006, 20:05
Ray
Ray is offline
Omgwtf, ik ben er ook niet een beetje laat bij.
Oud 13-12-2006, 20:10
Spelleider
Spelleider is offline
Topdrop hoorde achter zich een bonkend geluid. Hij wist al wie het was voordat de nieuwkomer naast hem kwam staan: kapitein Juan Carlos Villa Lobos de Soija. Het bonkende geluid kwam van zijn houten been. ‘Iets nieuws?’ bromde de kapitein. Topdrop schudde zijn hoofd. ‘Nope, alleen maar zee’ ‘Hwarkk!! Heis de zeilen!’ zei de papegaai die op Soija’s schouder zat. Soija gaf het beest een mep. ‘bek dicht Flowtje’ ‘Flowtje wil een koekje’ kraste de pagegaai. Topdrop werd boos. ‘Grrrr, ik word gek van dat beest! Nee je krijg geen koekje, en als je nu je bek niet dicht houdt ga je de braadpan in!!!’ De papegaai keek verontwaardigd. ‘Dag liefje’ zei ie toen. Topdrop pakte zijn geweer maar Soija hield hem tegen. ‘Laat dat beest maar, we hebben belangrijker zaken te doen’ Hij grijnsde gemeen. ‘Oh ja!’ zei Topdrop. ‘Er moest nog iemand van de plank lopen vandaag!’
Soija wenkte een grote zwarte negerin die op het dek stond. ‘HANNEKE!! Kom hier hondsvot! En ga de gevangene halen!’ Hanneke knikte en liep weg. Hanneke was de boots. Ze zag er angstaanjagend uit met haar zwarte huid met tatoeages. De bemanning van Soija’s piratenschip, de Zwarte Valk, was er van overtuigd dat Hanneke een kannibaal was. Maar toch was Soija niet bang voor haar. Kapitein Soija was namelijk voor niemand bang, men zei zelfs dat de duivel zelf hem niet wilde hebben….
Op dat moment kwam Hanneke terug met een piraat die in de boeien geslagen was. Soija liep naar de gevangene toe en zei: ‘Misti ‘roodhaar’: je bent betrapt op achterhouden van buit. Welke straf staat daar op jongens?!’ De anderen schreeuwden: ‘De plank!!’ Soija grijnste. ‘Precies ja. Gooi haar overboord!’ ‘Hwarrkk!! Naar de kelder!’ kraste Flowtje de papegaai. ‘Dag liefje!’ Hanneke zette Misti op de plank en trok haar zwaard. Toen duwde ze haar eraf. Misti viel in het water en werd onmiddellijk verscheurd door de haaien. Topdrop keek naar de rode vlek in het water. ‘He? Da’s gek…’ ‘Wat?’ vroeg Soija. ‘Ik zag net een haai met haar’ zei Topdrop. Soija begon te lachen. ‘Gister te veel rum op zeker?’
Op dat moment schreeuwde Faerie vanuit het kraaiennest: ‘Schip aan stuurboord!!! Een Hollander!’ Soija wreef een zijn handen. ‘Een Hollander! Vast barstensvol met VOC-schatten! Heis de zeilen en klaarmaken voor entering!!!’

Deelnemers:
1. ook hallo
2. Tink*
3. Neiu
4. Bob der Bär
5. Misti (dorpeling)
6. Faerie
7. Maxwell
8. Lisa
9. Zoef de Haas
10. Saarah
11. Topdrop
12. Flowtje
13. Biertank 52
14. twinkebel
15. Simmke
16. leekah
17. Hanneke
18. Balance
19. Voraz (wolfsbane)
20. Mr Soija

blauw = gedood
rood = opgegeten

En met de dood van Misti zijn de dorpelingen weer aan de beurt. Stemmen kan tot morgenavond 20:30.

PS: ik had mazzel vandaag, E-plaza kreeg mijn spel vandaag al binnen ipv vrijdag. Zelda is echt super, ik raad iedereen aan om 'm ook te kopen. Thema is ook redelijk toepasselijk, Link veranderd namelijk ook in een wolf af en toe.
Oud 13-12-2006, 20:16
twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
Soija wenkte een grote zwarte negerin die op het dek stond. ‘HANNEKE!! Kom hier hondsvot!
Oud 13-12-2006, 20:19
Hanneke
Hanneke is offline
Omg Ik dacht even dat ik van de plank af moest.
Oud 13-12-2006, 20:23
Verwijderd
Cool verhaal
Oud 13-12-2006, 20:43
TopDrop
TopDrop is offline
Oud 13-12-2006, 20:46
Neiu
Neiu is offline
Hanneke
Oud 13-12-2006, 22:26
Misti
Misti is offline
Ik had een gevoel dat ik het zou zijn.
Oud 13-12-2006, 22:46
Tink*
Tink* is offline
We zullen je wreken!
Oud 14-12-2006, 06:36
twinkebel
twinkebel is offline
ik denk dat ik voor hanneke ga, vond het vreemd dat ze bijna gelijkspel veroorzaakte de vorige ronde.
Oud 14-12-2006, 07:34
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 14-12-2006 @ 07:36 :
ik denk dat ik voor hanneke ga, vond het vreemd dat ze bijna gelijkspel veroorzaakte de vorige ronde.
'Bijna', zie het verhaal wat ik al twee keer eerder uitgelegd heb, maar nee.
Ik denk nog even na wat ik ga doen.
Oud 14-12-2006, 09:52
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Ik geloof dat dat wat overdreven is. Trouwens, slechter dan wij (wolfsbane) kon ze toch niet gekozen hebben.
Oud 14-12-2006, 11:33
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Omdat je ze op jou stemde zou je bedoelen?
Oud 14-12-2006, 13:25
Verwijderd
Citaat:
ook hallo schreef op 14-12-2006 @ 12:33 :
Omdat je ze op jou stemde zou je bedoelen?
Beetje doorzichtig wel ja.
Oud 14-12-2006, 14:13
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 13-12-2006 @ 21:05 :
Omgwtf, ik ben er ook niet een beetje laat bij.
Oud 14-12-2006, 15:33
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Gevalletje tikkie, tikkie terug.

Heerlijk om te zien.
Oud 14-12-2006, 15:38
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Omdat jij meteen in de verdediging schiet ga ik op jou stemmen denk ik
Oud 14-12-2006, 15:48
Tink*
Tink* is offline
Ik ga ook weer voor Twinkebel. Verdacht dat hij zichzelf zo vrij probeert te spreken, hij verdedigt te erg. Dat kan gewoon een slechte tactiek van een wolf zijn, aangezien hij vrij nieuw is.
Oud 14-12-2006, 15:49
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 14-12-2006 @ 16:38 :
Omdat jij meteen in de verdediging schiet ga ik op jou stemmen denk ik
Dan ga ik dat ook doen.

Oh nee, ik mag niet stemmen.
Oud 14-12-2006, 15:53
twinkebel
twinkebel is offline
of iemand die simpel weg, Hanneke sterk verdenkt.
Oud 14-12-2006, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Spelleider schreef op 13-12-2006 @ 21:10 :
Soija wenkte een grote zwarte negerin die op het dek stond. ‘HANNEKE!! Kom hier hondsvot! En ga de gevangene halen!’
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten