![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
NES, SNES, PS2, PSP, XBOX, PC, GAME CUBE? Waar gaat jouw voorkeur naar uit? Speel je nachtenlang allerlei vette games met je vrienden? Kon je er nooit een bak van? Had je vroeger een NES incl Duckhunter mét pistool? Vertel het ons! TS begint: Ik heb dus gisteren de SNES van een vriendin geleend, zonder spelletjes. Maar die ga ik morgen kopen bij: http://www.drgames.nl/index3.php (Hulde voor die winkel) Vroeger had ik ook een SNES met Donkey Kong II en ik was best goed. Ik had hem gewonnen bij een prijsvraag van Milka ![]() Oftewel, ik zweer bij: ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
die spiegel moet je ruilen tegen die beer die met die moersleutel. en die moersleutel geef je aan beer bjorn die daar de skilift van maakt waardoor je naar de grot kan waar weer een bananabird vastzit. en die bananabirds moet je niet ruilen. die chillen' gewoon bij oma kong.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en dat ingesneeuwde huisje weet ik ook even niet meer. ik weet momenteel ook niet meer hoe ik aan de ammo voor dat kanon in dat industrielevel ben gekomen. ik ben momenteel te druk met nog 10 DK munten voor funky te verzamelen en bonusmunten om levels te openen in the lost world en zo moeren te behalen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.neoseeker.com/resourcelin...3695&rid=96292 dus ik ga hem eens helemaal uitspelen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik had een NES, met wazige spellen. Spyhunt was dope. Duckhunt heb ik nooit gehad :fy: Wel had ik kirby's adventures 2 en felix the cat. Daarna een megadrive, de eerste. Dus niet de megadrive 2 zoals carn die heeft. ![]() Ik was mortal kombat idolaat, sonic (sonic pinball!), toejam & earl, desert/jungle strike, road rash (!@!!). En nog gigantisch meer dingen. Ik las altijd de PU en toen de E3 er nog niet was, iig nog niet zo massaal als nu, dat was ergens in '94 ofzo, stonden er vaker achter in van die supercoole gadgets, weet totaal niet meer hoe die rubriek heette. Allerlei gefreakte controlpads en weet ik veel wat. Hoe gaaf was de PU vroeger. Met de oude redactie. Kees de koning (topnotch hehe), Ben, Michael, David, Bjorn, Laura, Ed, Dre, Bas (baklap), etc etc. De sega-nintendo wars (yo post hehe) Mortal Marcel, fotostrip, en die rare poppetjes? Eerst had je spunky en (...), en daarna was er iets anders. Anyway, de PU staat tegenwoordig nergens meer voor. Toen kwam de psx (ps-one ook wel), daar heb ik veel mee gespeeld. GTA vooral. Uren, dagen, nachten. Qua nextgen had je nog de Saturn (als je zo'n ding hebt ben je echt leet), en de n64. Toen kreeg je dus weer zo'n Sony - Nintendo strijd omdat de psx een 32 bit processor had en de n64 een 64. Ahwell, hij had cartridges dus geen laadtijden. En er zaten echt indrukwekkende dingen dus. Die silicon graphics dus, waar ninteno tegenwoordig dus voor staat. KI 2 was een deceptie, dat weet ik wel nog. Blabla, toen kreeg je de Dreamcast ( ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Grappig ding, dat wel. Carn heeft een 32x megadrive expansie, wees daar maar jaloers op!
||
Citaat:
Tevens is een groot deel van m'n jeugd aan me voorbijgegaan door de komst van het o zo revolutionaire multimedia-apparaat, de wonderbaarlijke CD-I speler; die naar ik meen al na een jaar ter ziele was gegaan, maar ik kon me er echter nog jaren na dato uitermate mee vermaken. Hetzelfde geldt voor de NES, de SNES en later de Playstation. Af en toe dood ik m'n tijd nog weleens met de Playstation 2 van m'n psychotische roommate of speel ik op de twijfelachtige PSP, maar dat is eigenlijk allemaal verleden tijd. Nu is het larp dat de klok staat.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik heb ook een keer stiekem voor 150 gulden ofzo allemaal games besteld bij de CD-I shop, maar die moest ik allemaal terug sturen. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Sonic 2. Bij Sonic 3 had je knuckles, maar die heb ik nooit gehad. ![]() Driver op de psx. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v?#M Ray | 500 | 18-09-2006 16:24 | |
De Kantine |
Knip en plak maar weer! hasseltboy | 500 | 23-03-2006 18:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bewijs opstanding Jezus Sadok | 250 | 24-09-2005 21:14 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
Games |
vragenlijst gamers SuperSanne | 14 | 01-10-2003 21:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 |