Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daar is al veel discussie over geweest. Vroeger droeg security en spelleiding oranje vestjes, maar sommigen vonden dat te storend. Toen werd het wat onopvallender en intussen is er sprake over dat de spelleiding ic-verantwoorde kleding aan moet. Daar zijn voors en tegens aan, voor is dat het het beeld niet stoort, maar eerlijk gezegd kan me dat geen fuck schelen, want ik moet ook over de koepeltentjes en vuilbakken heenkijken. Tegen is dat spelleiding ook aangezien wordt als speler en dat mensen daarop gaan inhakken ![]() Iig, er is iets over Larp op Ned 1 nu, maar ik heb grondig mijn twijfels bij hoe het gepresenteerd wordt en vooral wat ze laten zien. Ik dacht jeans te zien, en ik hoop werkelijk dat dat niet zo was... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die moeder ook, ze speelde een duistere Sap de Aardworm. Misschien is het een goed iets om het Land van Ooit uit te breiden met 2 hectare LARP terrein, in het stukje op Ned. 1 zeiden ze dat er plusminus 3000 LARPers in Nederland zijn. En de beste mogen dan achter de frietkraam in het Land van Ooit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en lol |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
'' nee echte wapens vonden we leuker..''
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Als je het samenwoonvirus nog niet hebt (of kindervirus ^^) Verwijderd | 106 | 05-11-2009 22:13 |