Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2002, 13:06
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Vraagje!
Er kwam toch ook een serie over Giles?
Oud 29-09-2002, 13:15
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
ForestSpirit schreef:
Vraagje!
oeh, dat zou errug pathetic zijn
Oud 29-09-2002, 13:41
Verwijderd
Citaat:
fruitmand schreef:
En waarom zou dat pathetic zijn?
Oud 29-09-2002, 14:00
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
er komt idd, een serie van: Ripper (kijk maar op www.tvtome.com) maar kweet nie hoeveel afleveringen dat worden,....

maar weet iemand of er nou nog crossovers komen???

btw kdacht dat een topic maar 6 pagina's kon hebben??
Oud 29-09-2002, 14:03
Severus
Severus is offline
Citaat:
ForestSpirit schreef:
Vraagje!
Dat klopt, maar de spin-off "Ripper" staat voorlopig nog even in de koelkast. De serie komt er wél, maar het wordt uitgesteld, omdat Josh Whedon het heel erg druk heeft met zijn series (nl. "Buffy", "Angel" en "Firefly"), en Anthony Stewart Head bovendien ook zat te doen heeft in Engeland; zo speelt hij bijvoorbeeld in de serie "Manchild."

Het is dus afwachten tot iedereen wat meer tijd heeft.

Citaat:
fruitmand schreef:
Waarom zou dat pathetic zijn?!?!?!

Ripper
Oud 29-09-2002, 15:33
the exploding boy
the exploding boy is offline
omwf komt toch as woensdag om een uur of 11?
Oud 29-09-2002, 18:16
Breg
Breg is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
ja, eerst komt om 20.30 Buffy aflevering 6, dan Charmed & Angel en daarna OMWF, k weet niet precies hoe laat maar ± 23.00
Oud 29-09-2002, 18:42
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef:
Om precies te zijn: 23.15 uur
Oud 29-09-2002, 18:55
Verwijderd
Ik ga wel kijken (duh...)
En Ripper is niet pathetic! Dies cool, hopelijk komt de serie wel binnenkort, ben er wel benieuwd naar...
Oud 29-09-2002, 19:17
scala
scala is offline
*heeft zin in woensdag btw want dan is toch de buffy musical aflevering*
ow en dit is ook een charmed topic, kijkt iemand dat wel? ik vind het erg gaaf, alleen echt jammer dat cole nu the source wordt/is :/ hij was net zo koel met phoebe..
Oud 30-09-2002, 08:33
CABAL
CABAL is offline
T's een Charmed, Buffy en Angel topic... dus nie alleen voor Charmed... but who cares...

Alleen een serie over Giles? Pathetic zou ik ut niet willen noemen, maar wat moet er in hemelsnaam in gebeuren dan? The Ripper of Giles hoort bij Buffy, dus tenzij die ook erin terug komt, weet ik nie wat er in zou moeten...
Oud 30-09-2002, 13:43
scala
scala is offline
Citaat:
CABAL schreef:
T's een Charmed, Buffy en Angel topic... dus nie alleen voor Charmed... but who cares...
ik zeg toch ook een charmed topic en yes i do care
Oud 30-09-2002, 17:26
the exploding boy
the exploding boy is offline
owww heb zo'nb zin in die musical heb 'm alleen nog maar op de pc gezien. en ik wil hem zo graag opnemen
Oud 30-09-2002, 19:42
CABAL
CABAL is offline
Citaat:
scala schreef:
ik zeg toch ook een charmed topic en yes i do care
vekeerd gelezen, mijn fout... (en eigenlijk vind ik Cole juist weer cool doordat die de Source is geworden, maar wel brak voor Phoebe... maar ach, hij heeft zich er nu nog steeds uit weten te redden...

musical heb ik idd ook al tig keer op computer gezien... blijft leuk...
Oud 30-09-2002, 20:38
Verwijderd
I luv the musical! Ik ben niet obsessed...........

En Charmed is ook best cool, al hoop ik dat Cole of weer goed wordt en alles goedmaakt met Phoebe, of evil gaat, maar hij moet wel kiezen!
Goed, om de Charmed-fans tevreden te houden ook maar wat plaatjes daarvan dan...

Oud 30-09-2002, 21:14
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Jeuj, Paige ruled!

Trouwens, toen ik vandaag op school was en naar nederlands liep, botste ik bijna tegen een man op die wel heel erg veel op Giles leek!
Ik schrok me dood!
Oud 30-09-2002, 21:16
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Citaat:
ForestSpirit schreef:
Vraagje!
Dan stem ik op een serie over Willow!
Maar dat is misschien iets teveel van het goede.
Oud 30-09-2002, 21:48
CABAL
CABAL is offline
straks krijgt iedere acteur een eigen serie...

houd ut maar gewoon op de huidige serie waar ze allemaal in spelen... Angel was leuk in buffy, de nieuwe serie is wel een leuke (xtra) aardige toevoeging, maar niet meer dan dat...

persoonlijk vind ik niet dat 1 v/d acteurs nou zoo speciaal is dat die een eigen serie moet krijgen... door ut samenspel zijn ze goed, of ze dat appart ook zijn valt te betwijfelen...
Oud 01-10-2002, 11:30
Verwijderd
Mh nee, dat is niet zo. Angel *was* gewoon een toevoeging, en toen hij uit Buffy wegging was de serie Angel saai en Buffy ook, maar ze hebben het allebei goed opgepakt en nu is de serie Angel ook leuk, eindelijk echt op zichzelf staand.

En Paige sucks >_< Heeft om de een of andere reden een vet irritant hoofd.
Oud 01-10-2002, 13:32
scala
scala is offline
Citaat:
CABAL schreef:
persoonlijk vind ik niet dat 1 v/d acteurs nou zoo speciaal is dat die een eigen serie moet krijgen... door ut samenspel zijn ze goed, of ze dat appart ook zijn valt te betwijfelen...
ja inderdaad...dan zou het nog een teleurstelling kunnen worden ook en das toch zonde
Oud 01-10-2002, 18:48
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Citaat:
Morgan schreef:
En Paige sucks >_< Heeft om de een of andere reden een vet irritant hoofd.
idd,
Heel irritant

....... .......
Oud 01-10-2002, 19:24
Verwijderd
Hm, ik vind 'r een beetje raar, maar niet echt irri....

Leo blijft het kewlste vinnik
Oud 01-10-2002, 19:35
Severus
Severus is offline
Oh goody, character icons!

& 2-gether 4-ever!

Don't you just love this?

Groetjes,

Ripper
Oud 01-10-2002, 20:24
Verwijderd
Cute!

BTW: nu op V8: Crush, starring Amber Benson

Mijn zusje: "Inge, kom eens."
"Wat?"
"Is dat Tara?"
"..."
"Is dat Tara?"
"Euh... *zoekt op* ja!"

Hehe, errug inteligente conversation, not!

Ripper, waar hebbu die icons vandaan?
Oud 01-10-2002, 20:26
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Citaat:
Inge13 schreef:
Hm, ik vind 'r een beetje raar, maar niet echt irri....

Leo blijft het kewlste vinnik
Ik vond Prue het leukst maar die moest zo hoognodig weer ruzie maken op de set en werd ze maar doodgemaakt...
Oud 01-10-2002, 20:31
Verwijderd
Ripper: verhaaltje voor jou?

Buffy gets given the opportunity to live a long life but it may change her relationship with Giles forever!

Buffy/Giles fic, wel NC-17
Oud 01-10-2002, 21:31
Verwijderd
Citaat:
ForestSpirit schreef:
idd,
Heel irritant

....... .......
Mjah ze is wel knap maar... weenie, ze heeft gewoon een irritant hoofd.
Oud 01-10-2002, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Inge13 schreef:

Buffy gets given the opportunity to live a long life but it may change her relationship with Giles forever!

Moet je wel de link geven hoor. >_<
Oud 01-10-2002, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:
Oh goody, character icons!

& 2-gether 4-ever!

Don't you just love this?

Groetjes,

Ripper
You disturbingly obsessed pervert.

Oud 02-10-2002, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Aaah........... *slaat voor hoofd* Sorry!

Kan de link niet meer vinden, maar heb wel een paar andere B/G verhaaltjes gevonden

Deze
Deze
En deze

Graag gedaan
Oud 02-10-2002, 14:22
Severus
Severus is offline
Citaat:
Inge13 schreef:
Ripper, waar hebbu die icons vandaan?
Ze hadden deze icons ook gebruikt op het forum van Buffygiles.com, en de persoon die deze icons gebruikte heeft ze waarschijnlijk gehaald van het forum op:

www.buffyhaven.com

Want kijk maar, als je nu op de icons klikt en de eigenschappen ervan opvraagt, zie je van welke URL ze komen.

Citaat:
Inge13 schreef:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Lezen, lezen, LEZEN!

En NC-17 is geen probleem hoor, ik ben al heel wat gewend.

Citaat:
Morgan schreef:
Nou, bij deze. 'k Heb 'm net gegeven, zie boven in deze post.

Citaat:
Morgan schreef:
You disturbingly obsessed pervert.

Groetjes,

Ripper
Oud 02-10-2002, 14:30
Severus
Severus is offline
Citaat:
Inge13 schreef:
Aaah........... *slaat voor hoofd* Sorry!

Kan de link niet meer vinden, maar heb wel een paar andere B/G verhaaltjes gevonden

Deze
Deze
En deze

Graag gedaan
Oh, thanks, maar ik ken ze allemaal al. Ik heb zowat alle bestaande B/G fics gelezen. Vooral "Carpe Verpa" is echt wel LOL!

Deze fics, en veel andere B/G fics zijn te vinden op:

The Buffy & Giles Fanfiction Archive

en

Destiny Awaits

Deze twee sites zijn de beste sites op het gebied van B/G fanfic.

Ripper
Oud 02-10-2002, 15:02
Verwijderd
Hoe zou NC-17 een probléém kunnen zijn?! Dat is toch juist de leukste versie die je kunt hebben?

*Morgan kickt op NC-17 verhaaltjes die ook nog een plot hebben en goed geschreven zijn*

*Morgan killt ff.net omdat ze NC-17 gaan bannen*
Oud 02-10-2002, 16:07
Verwijderd
Eindelijk is het zover!!! Vanavond de lang verwachte Musical!!! Iedereen kijken he?
Oud 02-10-2002, 16:33
Verwijderd
Jaja Moet aflevering 6 alleen opnemen omdat ik paardrijden heb...
Oud 02-10-2002, 18:28
Verwijderd
Sorry Ripper, ben nog niet zo wijs met fanfic

Hey, I tried!
Oud 02-10-2002, 18:39
Breg
Breg is offline
vanf begin zeizoen 6 ben ik de buffy afleveringen op gaan nemen. (zijn dus pas 5 afleveringen geweest), maar de laatste 2e keer is het al fout gegaan . 2 weken gelden kwam ik er na 10 minuten buffy achter dat ie gewoon nederland 1 ipv net 5 aan het opnemen was, en vorige week is er op het einde iets fout gegaan, zodat net de laatste 30 seconden er niet opstaan. Hoop alleen maar dat het vanavond, 2x, goed gaat.
Oud 02-10-2002, 20:41
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Ik vond het wel een leuke aflevering
En ik heb hem opgenomen

Ik heb dus nu heel seizoen 2 en 3 en de helft van seizoen 4 en 5 van seizoen 6.
meer videobanden kopen
Oud 02-10-2002, 21:15
Verwijderd
All the Way vond ik zeker een van de mindere eps. Heel erg voorspelbaar hoor; Dawn's vriendje een vamp Hij was trouwens wel een hottie zeg

Nog een uurtje te gaan... Jaja, ik kan echt niet wachten
Oud 02-10-2002, 21:16
Verwijderd
Argh! Nou heb ik um verdorie alweer gemist Jaja, mijn mama zou opnemen. Is ze het alsnog vergeten!

Nou ja, musical zometeen en eerst Angel ^^ *juich*
Oud 02-10-2002, 22:02
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
Sookie schreef:
All the Way vond ik zeker een van de mindere eps. Heel erg voorspelbaar hoor; Dawn's vriendje een vamp Hij was trouwens wel een hottie zeg

Nog een uurtje te gaan... Jaja, ik kan echt niet wachten

die jongen vond ik juist lelijk!!!
Dawn is te naief
Ik vond het ook wel een stoere aflevering, vooral omdat ik "once more w/feeling" hiervoor al had gezien, en nu zag waartoe het allemaal leidt enzo, was wel lachen
Oud 03-10-2002, 08:36
scala
scala is offline
*wah* het was echt koel die musical aflevering!!

die liedjes, het dansen, alles, echt gaaf! Buffy is sowieso koel en ik hou erg van musicals dus dit was de perfecte combi gelukkig heb ik 't opgenomen

Ik had niet gedacht dat ze zélf ook zouden weten dat ze in een musical zaten haha! en het sloot ook allemaal aan bij de normale verhaallijnen, dat was koel gedaan. En ze hadden ook straatopnames, dat had ik nog niet eerder gezien! door die dansende mensen op de achtergrond en The parking ticket("die kraan stond er net niiet) kreeg ik een beetje hetzelfde gevoel als bij it's so quit van bjork!

Ze konden allemaal best goed zingen btw Spike heeft een mooie stem ("let me r.i.p!!" haha)en dat liedje van Tara vond ik ook erg mooi....En Bunnies vond ik echt zo koel ik lag echt dubbel ("Buuuuunnieess") Wel jammer dat Willow en Dawn heel weinig zongen, anyone know why? wel gaaf dat Dawn ging dansen

Walk trough the Fire was 1 vd mooiste liedjes vond ik. En die liedjes van Buffy, zoals die eerste & Something to sing about waren ook erg leuk, vooral omdat je dan een btje kwam te weten hoe buffy zich nou eigelijk voelde en wilde. En dat liedje van Giles was mooi gefilmd, dat buffy aan het trainen was...

En op het einde toen die demon het zei, besefte ik het ook opeens. Iedereen had dmv het zingen z'n gevoelens en geheimen verteld! best wel koel bedacht vond het wel erg hoe willow keek toen ze het van buffy hoorde...en komt nu die tijd dat giles weggaat? omdat ie zong i can't stay etc....?

En jah het einde wah echt koel!!
Oud 03-10-2002, 10:14
Severus
Severus is offline
Citaat:
scala schreef:
...en komt nu die tijd dat giles weggaat? omdat ie zong i can't stay etc....?
Helaas wel, ja. De aflevering die hierna komt is "Tabula Rasa'', en daarin verlaat Giles Sunnydale voor Engeland. (Michelle Branch is tevens ook te zien op het eind van deze aflevering- YAY!)

Trouwens, het refrein dat Giles zong is:

I wish I could say, the right words
To lead you through this land
Wish I could play the father
And take you by the hand
Wish I could stay here
But I now understand
I'm standing in the way

Zie je nu, dat hij geen vaderfiguur is voor Buffy, en dat hij dat niet wil zijn? Hij wenste wel dat hij voor haar het vaderfiguur kon spelen, maar dat wil hij niet, en als hij dat toch zou doen, verloochent hij zichzelf. En hij vindt dat als hij blijft, hij Buffy's ontwikkeling naar zelfstandigheid in de weg staat. En dus gaat hij weg.

Ik vind trouwens dat de Buffy/Giles relationship en de Willow/Tara relationship wel erg parallel is in "Once More With Feeling" en straks ook in "Tabula Rasa" (maar over TR zeg ik nog maar even niets, ik wil niet the unspoiled gaan spoilen ).
In "Once More With Feeling" hadden Giles en Tara een duet, en zongen ze allebei tegelijkertijd het volgende:

Believe me, I don't wanna go
And it'll grieve me 'cause I love you so
We both know

Daarna gaan ze de verzen van hun eigen liedjes zingen, maar het hier bovenstaande zongen ze allebei tegelijkertijd. Tara zong dit omdat ze zo van Willow houdt maar toch weg moet, voor Willow's eigen bestwil. Zo ook Giles met Buffy. Je kunt dit beschouwen als de 1e keer dat Giles zijn gevoelens voor Buffy toegaf: hij houdt van haar!

Next time ga ik verder over "Tabula Rasa'', zodra het hier in NL is uitgezonden....

Ripper

Laatst gewijzigd op 03-10-2002 om 10:17.
Oud 03-10-2002, 11:26
Verwijderd
Citaat:
scala schreef:
Wel jammer dat Willow en Dawn heel weinig zongen, anyone know why? wel gaaf dat Dawn ging dansen

Alyson had er om gevraagd (gesmeekt eigenlijk ) om zo min mogelijk te zingen omdat ze dat niet kan, althans dat zegt ze zelf. En Michelle was niet zo zeker van haar stem en bovendien vond ze dansen veel leuker.

Jammer dat ze Previsously on Buffy... niet uitzonden, maar ja bij een commerciele zender kost tijd veel geld De vertaling was ook wel erg goed. Iets wat ik niet had verwacht.

Ohja, ik heb net even naar de kijkcijfers gekeken en OMWF scoorde maar 100.000 kijkers. All the Way trouwens 205.000. Erg jammer natuurlijk
Oud 03-10-2002, 12:54
fruitmand
fruitmand is offline
giles mag niet weg

whaha, dat stukje was grappig toen buffy naar buiten ging om te kijken of nog meer mensen aan't zingen waren, en er allemaal mensen waren met pakken van de stomerij;
"they took out THE MUSTARD!"
toen moest ik hard lachen

oh, en het stoerste stukje was toen tara ging zingen, en in de achtergrond twee meisjes gingen meedansen, dat was grappig.

en toen buffy ging zingen op't einde en giles zei "tara, anya, give her some backup!!!" en toen ze meegingen dansen en zingen
Oud 03-10-2002, 14:09
Verwijderd
Buffy: How's your face?
Giles: Oh, still ruggedly handsome. 'Grandpa,' indeed.

Dat vond ik cool

Ik mocht de musical btw niet zien OUDERS! AAAAAH!
Maar ik heb hem lekker op de pc staan, en heb hem opgenomen dus ik kan hem nog net zo vaak zien als ik wil
Oud 03-10-2002, 14:22
CABAL
CABAL is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Wish I could play the father
And take you by the hand
Lijkt me toch dat er hier in de tekst staat dat die wenst dat die wél een vader figuur wou/kon zijn... niet dat hij ut niet wou... Plus dat het hele standing in the way song gebasseerd is op het feit dat Giles zich euh, overbodig voelt... Buffy red ut allemaal wel, en Giles was lekker bezig in Engeland met z'n leventje...

Anywayz, de aflevering van volgende week lijkt me ook wel een mooie, veel over gehoord, nog nooit gezien, maar ach, over een weekje weten we meer...
Oud 03-10-2002, 14:42
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
ik vond hem echt leuk!!!!! en Tara kan echt goed zingen zeg, had ik nie verwacht, ook van buffy trouwens nie,...

maar ik dacht dat nu duidelijk werd waarom Anya zo bang is voor
konijnen??? of is dat geweest en heb ik nie opgelet,...of moet dat nog 's komen???
Oud 03-10-2002, 16:22
Verwijderd
Citaat:
CABAL schreef:
Lijkt me toch dat er hier in de tekst staat dat die wenst dat die wél een vader figuur wou/kon zijn... niet dat hij ut niet wou... Plus dat het hele standing in the way song gebasseerd is op het feit dat Giles zich euh, overbodig voelt... Buffy red ut allemaal wel, en Giles was lekker bezig in Engeland met z'n leventje...
Neehee!! 't Gaat er gewoon om dat zij laat veel dingen op hem neerkomen in plaats van het zelf te doen, zonder dat ze dat zelf doorheeft. Daardoor kan ze haar taak niet goed vervullen en staat hij dus in de weg... Hij zou overbodig moeten zijn, maar dat is hij niet en zij moet leren niet op hem te euh... *zoekt het woord voor to depend* euh, ze moet leren niet afhankelijk te zijn van hem. En daarom moet hij weg, zodat ze dat kan leren.

Beter naar de tekst luisteren jullie
Oud 03-10-2002, 17:15
Breg
Breg is offline
Citaat:
nathalie schreef:

maar ik dacht dat nu duidelijk werd waarom Anya zo bang is voor
konijnen??? of is dat geweest en heb ik nie opgelet,...of moet dat nog 's komen???
ik weet het ook niet precies, maar ik weet wel dat er volgende week iets met Anya & bunnies gebeurt.

Gaat Giles nu trouwens voor de rest van het seizoen terug naar Engeland? Komt ie helemaal niet meer in Buffy voor dan?

Ik had OMWF al gezien, maar alleen op de computer met van dat schokkende beeld, heb t gisteren niet gezien, maar wel opgenomen. Ga ik straks kijken. Kan ik het eindelijk goed zien allemaal. JEE.

Regels voor berichten