Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Geschiedenis was moeilijk, maar dat was wel te verwachten. En Engels mondeling ging goed!!! ![]() ![]() Deze namiddag ga ik niet veel meer doen, maandag als laatste examen esthetica en dat is erg weinig. Ik rij wel nog even naar de bibliotheek, en dan ga ik misschien al een paar bladeren esthetica leren. En vanavond werken en dan uitgaan. Morgenavond ook. ![]() Wow, de examens zijn gewoon bijna gedaan, ik heb gewoon bijna vakantie! ![]() Oké, maandag nog één examen, maar daarna geen school tot vrijdag. Vrijdag rapport afhalen... Daar ben ik wel bang voor. En dan twee weken vakantie. <3 |
![]() |
||
Citaat:
mijn humeur was goed ,maar wat zijn sommige mensen extreem goed in het verpesten hiervan. *zucht* |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nergens meer zin in.. ik baal gewoon zo van mezelf, ik wil het liefst lekker de hele dag in bed liggen.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn famlie is geweldig. Echt waar. En ik heb bijna kerstvakantie en nu eerst weekend. Morgen even uitslapen. Heerlijk. Daar heb ik echt zin in. En verder heb ik het cijfer terug op dat tentamen en het is zo ongeveer perfect. En misschien zou ik daar blij om moeten zijn, maar eigenlijk ben ik alleen maar teleurgesteld. Niet door dat cijfer, maar door de hele opleiding. Want wat stelt het dan in godsnaam voor als je met een voorbereiding van niks zo'n cijfer kan halen? Ik kap ermee, ja. Maar gelukkig heb ik mijn biologie nog. <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Naald in het vuur houden ter ontsmetting, eventjes wachten tot 'ie afgekoeld is, oren ontsmetten, stipje tekenen van waar je ongeveer een gaatje wil, ijsblokje er tegen aan voor iets van verdoving en dan in één keer er doorheen. Snel een zweerknopje er in (die moet je ook van te voren even ontsmetten, trouwens) en hoppa. Doet geen pijn, maar je moet een bepaalde barriere over om zomaar een halve centimeter van je eigen weefsel te doorboren. Twee keer. ![]() Dus, niet over zulk soort dingen nadenken en na een goede voorbereiding gewoon in één keer die naald er doorheen rammen. Dan gaat het 't makkelijkst, is vrijwel pijnloos en je bespaart jezelf veel pijn en moeite van twijfelend langzaam aan de slag. Voor als je van plan was het ook te gaan proberen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: M, je moest is weten hoe focking blij ik ben jou weer is te spreken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of een van de andere dingen die je vindt op google als je zoekt op "restore lost data". |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |