Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2006, 12:31
Verwijderd
Ik ben weer thuis . Ik voel me gelukkig weer wat beter. Langzaamaan ga ik de draad weer oppakken, iets aan school doen, af en toe eens een nachtje op mijn kamer slapen. Ik word aangemeld voor een speciale, intensieve behandeling op het RIAGG en in de tussentijd houd ik gesprekken met mijn hoofdbehandelaar. Ik houd de regie zelf in handen, IK ben de gene die beslist wat er met mijn leven gebeurt, dat is ook tijdens de opname zo geweest en dat wordt elke keer benadrukt. Ik kan het zelf. De nare gedachtes zijn nog niet weg, maar ik moet ze onder controle houden. En het gaat me lukken
Advertentie
Oud 15-12-2006, 12:35
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Friday schreef op 14-12-2006 @ 23:17 :
Ik heb extra gaatjes in mijn oorlellen gemaakt zonet en het is mooi. <3
Zelf gemaakt? Doet dat geen pijn?

Geschiedenis was moeilijk, maar dat was wel te verwachten. En Engels mondeling ging goed!!!

Deze namiddag ga ik niet veel meer doen, maandag als laatste examen esthetica en dat is erg weinig.
Ik rij wel nog even naar de bibliotheek, en dan ga ik misschien al een paar bladeren esthetica leren. En vanavond werken en dan uitgaan. Morgenavond ook.

Wow, de examens zijn gewoon bijna gedaan, ik heb gewoon bijna vakantie!
Oké, maandag nog één examen, maar daarna geen school tot vrijdag. Vrijdag rapport afhalen... Daar ben ik wel bang voor.
En dan twee weken vakantie. <3
Oud 15-12-2006, 12:39
ilse
ilse is offline
en sommige mensen zijn zooo irritant!!rot op!!!!!
Oud 15-12-2006, 12:43
Redhair
Redhair is offline
Fijn dat je weer thuis bent Lentekriebel, heel veel sterkte! Knuffel.

Gister op school geweest, voor het eerst in weken, om te zeggen dat ik ermee stop. Daarvoor moet ik langs het trajectbureau. Chill, want we zitten vlak voor de kerstvakantie, dus dat duurt nog wel even, krijg ik waarschijnlijk nog stufi van januari, dat kan ik wel gebruiken. Morgenochtend gaan J. en ik bij P. op bezoek, in de kliniek. Ik ben benieuwd hoe het met hem is. Al een paar weken clean, een paar weken een dak boven zijn hoofd, een paar weken goed eten, hij zal er wel goed uitzien. Lieve P., ik vind het zo fijn dat hij in die kliniek zit. Het is bijna een jaar geleden dat het kraakpand afbrandde. Een jaar geleden zat ik daar vaak, met hem en N. en T., drugs gebruiken, ouwehoeren. Het gaat nu beter met ons allemaal. Toch mis ik die tijd soms.
Hartstikke idioot, het was toch een kuttijd? Maar dat merkte ik alleen als ik geen pep had. De rest van de tijd was ik onder invloed en vond het allemaal wel prima. Ik wist dat het fout was maar snoof het rotgevoel gewoon weg. Nu al bijna een maand helemaal vrijwillig geen pep gehad.
Wat me nog zo goed bij staat waren de keren dat ik P. tegen kwam na de brand. Hoe hij in die paar maanden veranderd was. Dat hij echt van de wereld was, hoe hij zwalkte van alle drugs, mijn naam niet meer wist, mij niet meer herkende, terwijl ik misschien in het pand zou komen wonen. Maar in de zomermaanden ging het beter, de momenten bij J., waar ik merkte dat P. weer kon lachen. De momenten vlak voor en vlak na papa's dood, toen P. er voor me was. En nu zit hij vrijwillig in de kliniek en ik ben zo trots op hem en dat ga ik hem morgen ook zeggen.
Oud 15-12-2006, 13:33
rare kwast
rare kwast is offline
net wakker

ja echt waar
voel me kut, kut en kutter..
Oud 15-12-2006, 13:45
Verwijderd
Ow Goooosch. Weer in slaap gevallen. Damn wat ben ik moe. En ik heb zo veel te doen (te leren) Wilde dat het 2007 was.
Oud 15-12-2006, 13:59
rare kwast
rare kwast is offline
Deireadh an turas mór, táim brónach, buartha 's briste. I mo dhiaidh nach mbeidh níos mó
Níl áthas i mo shaol. Níl ann ach an marbh.
Oud 15-12-2006, 14:09
Nyawa
Ziek, al een paar dagen, maar ik moet wel leren en aan 't werk, anders haal ik m'n tentamens nooit. En dan toch nog gaan forummen. *zucht*
Oud 15-12-2006, 14:48
jongen1986
jongen1986 is offline
ik ben extreem moe

maar voel me eigenlijk wel goed
ookal wil ik knuffelen, haha.
*deelt knuffels uit aan iedereen die wat vrolijkheid nodig heeft! (of gewoon behoefte-aan...*
Oud 15-12-2006, 15:33
Nijn*
Nijn* is offline
Wat een kutdag. Rotlessen, rotmensen die allemaal strontchagerijnig zijn, of gemeen. Heb m'n rapport vandaag gehad en het is prachtig, en toch kan ik er niet trots op zijn. Niet veel mensen uit mijn klas hebben zulke cijfers als ik, en toch.. Voor de tweede keer een sterstatus, waarom kan ik dan niet blij zijn?
(NL: 6, EN: 8, DU: 7, FR: 8, WI: 7, GS: 8, TE: 7, LO: 7)

Ik kan nergens meer blij om zijn.. Ik wil alleen maar slapen, liggen en niets doen. Maar nee, dat gaat niet. Want ik moet over een uur met een prodent-lach op m'n werk verschijnen. Ben naar M. geweest om even te praten, maar zij was ook zo druk met school, dat ik alleen maar een beetje oppervlakkig heb vertelt wat er was, durfde haar halverwege het gesprek al niet meer lastig te vallen. Nee, we gaan gewoon door. Want we doen alsof er niets aan de hand is. We hebben een prachtig rapport, zie je dat pap hoe goed ik het doe op school? En het gaat me toch een partij goed op m'n werk, echt geweldig. Oh, en met m'n vriendengroep gaat het nog veel beter, ik ga naar een feest morgen waar ik niemand kan uitstaan. En als klap opvuurpijl gaat het gewoonweg perfect met eten. Ben weer afgevallen, nauwelijks eten maar wat word ik er mooi van, ook al sta ik elke dag trillend op mijn benen, straks ben ik weer dun, en daar gaat het om. Straks ben ik weer perfect, maar dan moet ik nu nog even doorzetten. Sorry papa en mama, ik kan alleen maar verder leven door meer en meer afscheid te nemen.
Ik stort in vanbinnen, het enige wat ik wil is mezelf iets aandoen, maar ik loop glimlachend door.
Oud 15-12-2006, 15:49
Faerie
Faerie is offline
Wat een omslag weer. Gister voelde ik me erg goed en vandaag echt heel rot. Ik háát ongesteld zijn
Oud 15-12-2006, 17:24
jongen1986
jongen1986 is offline
Citaat:
Faerie schreef op 15-12-2006 @ 16:49 :
Wat een omslag weer. Gister voelde ik me erg goed en vandaag echt heel rot. Ik háát ongesteld zijn
hier nog één. %@%#4

mijn humeur was goed ,maar wat zijn sommige mensen extreem goed in het verpesten hiervan.

*zucht*
Oud 15-12-2006, 18:42
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Blij dat je weer thuis bent mir!! *knuft*

--

Okee, tentamen van vandaag heb ik verprutst, maar het had verdorie ook maar 7 vragen.
Oud 15-12-2006, 18:46
Verwijderd
Oud 15-12-2006, 18:52
jongen1986
jongen1986 is offline
Citaat:
Queasy schreef op 15-12-2006 @ 19:46 :
tisser?
Oud 15-12-2006, 19:10
Meissiej
Meissiej is offline
Pff. Moe en hoofdpijn. Eind van de middag had ik overal écht genoeg van. Het ging gewoon niet meer. Moest huilen aan eind van de schooldag. Daarna in de trein weet stilletjes zitten huilen.

Ik wil zo graag alles vergeten, al is het maar even.

slapen en voorlopig niet meer wakker worden.
Oud 15-12-2006, 19:14
Verwijderd
Citaat:
jongen1986 schreef op 15-12-2006 @ 19:52 :
tisser?
Ik voel me zo down..
nergens meer zin in..
ik baal gewoon zo van mezelf,
ik wil het liefst lekker de hele dag in bed liggen..
Oud 15-12-2006, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Saarah schreef op 15-12-2006 @ 13:35 :
Nauwelijks, als je een vlijmscherpe holle naald gebruikt. Anders had ik het niet gedaan.

Mijn famlie is geweldig. Echt waar. En ik heb bijna kerstvakantie en nu eerst weekend. Morgen even uitslapen. Heerlijk. Daar heb ik echt zin in.

En verder heb ik het cijfer terug op dat tentamen en het is zo ongeveer perfect. En misschien zou ik daar blij om moeten zijn, maar eigenlijk ben ik alleen maar teleurgesteld. Niet door dat cijfer, maar door de hele opleiding. Want wat stelt het dan in godsnaam voor als je met een voorbereiding van niks zo'n cijfer kan halen? Ik kap ermee, ja.

Maar gelukkig heb ik mijn biologie nog. <3
Oud 15-12-2006, 19:31
Orpheo
Orpheo is offline
ik wil kerst en oudjaar even skippen, mag dat? even niet bestaan, even leeg en zinloos. even niemand om me heen. maarrrrr dat kan niet! ik moet weer werken met kerst. joepie, 1500 mensen in t restaurant! ah val toch effe lekker allemaal dood.
Oud 15-12-2006, 19:36
rare kwast
rare kwast is offline
ik ben zo moe, ik wil slapen en nooit meer wakker hoeven worden
Oud 15-12-2006, 19:46
moon
moon is offline
*knuffel voor iedereen*

Ik heb een kerstpakket gehad op mijn stage!
Stage was weer druk en ik ben dood op nu...maar verder ging het wel.
Oud 15-12-2006, 20:09
darkfairy
darkfairy is offline
pff
Oud 15-12-2006, 20:46
Mephisto
Mephisto is offline
ik voel me zo emo vandaag
Oud 15-12-2006, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 15-12-2006 @ 21:46 :
ik voel me zo emo vandaag
niet psych volspammen op de L&R meeting
Oud 15-12-2006, 20:55
rare kwast
rare kwast is offline
ik haat je, ik haat je, ik haat je
Oud 15-12-2006, 21:02
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Ave schreef op 15-12-2006 @ 21:49 :
niet psych volspammen op de L&R meeting

wasn't me
Oud 15-12-2006, 21:05
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Waarom nu, waarom niet een half jaar geleden, waarom híj?

Jezus, je weet nergens van, maar als het al niet in de soep liep, dan doet het dat nu wel. Verdomme, klootzak. Ik had net genoeg moed bij elkaar geschraapt en nu verklooi je alles. Alle moeite voor niets, godver, ik ben boos. En ik krijg waarschijnlijk de volle lading omdat het voor hen niet redelijk lijkt dat ik boos ben. Als ze eens wisten.

Maandag ga ik wel praten, als het dan nog zo gaat. Maar woensdag moet alles goed gaan, en die donderdag ook. En vrijdag is alleen nog maar doorkomen, en dan is het vakantie en dan maakt niemand me meer wat, denk ik.

Onvolwassen joch, als je dit doet omdat je jaloers bent kun je echt in de ****** zakken.
Oud 15-12-2006, 21:13
Faerie
Faerie is offline
Ja, vandaag was echt een kutdag. Rotsfeer in huis, ruzie, ikzelf chagrijnig, slecht geslapen vannacht...vandaag maakte ik me trouwens ook druk over alles. Ik twijfelde over alles. Of mijn kamer ooit wel leuk wordt. Of ik toch nog een pil kan vinden waar ik niet super misselijk e.d. van word. Of ik niet te dik ben. Ik word gewoon gek van mezelf. Maar ik weet ook wel dat ik me vandaag gewoon eventjes zo voel...want eigenlijk voel ik me helemaal niet zo onzeker, omdat ik ook weet dat dat eigenlijk nergens voor nodig is...Maar morgen is weer een nieuwe dag en dan ga ik weer leuk zijn
Oud 15-12-2006, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Saarah schreef op 15-12-2006 @ 13:35 :
Ik heb dat ook gedaan met m'n derde oorgaatjes, zonder vlijmscherpe holle naald maar met een rondslingerende veiligheidsspeld.

Naald in het vuur houden ter ontsmetting, eventjes wachten tot 'ie afgekoeld is, oren ontsmetten, stipje tekenen van waar je ongeveer een gaatje wil, ijsblokje er tegen aan voor iets van verdoving en dan in één keer er doorheen. Snel een zweerknopje er in (die moet je ook van te voren even ontsmetten, trouwens) en hoppa. Doet geen pijn, maar je moet een bepaalde barriere over om zomaar een halve centimeter van je eigen weefsel te doorboren. Twee keer. Als je door de huid bent dan hoor je ook een soort zacht gekraak/gescheur, wat er ook wel voor kan zorgen dat je halverwege wil stoppen. Vooral omdat de tweede laag huid (aan de achterkant van je oor dus, waar de naald er weer uit moet) wat lastiger gaat dan de eerste.

Dus, niet over zulk soort dingen nadenken en na een goede voorbereiding gewoon in één keer die naald er doorheen rammen. Dan gaat het 't makkelijkst, is vrijwel pijnloos en je bespaart jezelf veel pijn en moeite van twijfelend langzaam aan de slag.

Voor als je van plan was het ook te gaan proberen.
Oud 15-12-2006, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 15-12-2006 @ 22:45 :
Ik heb dat ook gedaan met m'n derde oorgaatjes, zonder vlijmscherpe holle naald maar met een rondslingerende veiligheidsspeld.

Naald in het vuur houden ter ontsmetting, eventjes wachten tot 'ie afgekoeld is, oren ontsmetten, stipje tekenen van waar je ongeveer een gaatje wil, ijsblokje er tegen aan voor iets van verdoving en dan in één keer er doorheen. Snel een zweerknopje er in (die moet je ook van te voren even ontsmetten, trouwens) en hoppa. Doet geen pijn, maar je moet een bepaalde barriere over om zomaar een halve centimeter van je eigen weefsel te doorboren. Twee keer. Als je door de huid bent dan hoor je ook een soort zacht gekraak/gescheur, wat er ook wel voor kan zorgen dat je halverwege wil stoppen. Vooral omdat de tweede laag huid (aan de achterkant van je oor dus, waar de naald er weer uit moet) wat lastiger gaat dan de eerste.

Dus, niet over zulk soort dingen nadenken en na een goede voorbereiding gewoon in één keer die naald er doorheen rammen. Dan gaat het 't makkelijkst, is vrijwel pijnloos en je bespaart jezelf veel pijn en moeite van twijfelend langzaam aan de slag.

*met kippenvel op armen verhaal snel wegklikt* auwwww

ot:
M, je moest is weten hoe focking blij ik ben jou weer is te spreken.
Oud 15-12-2006, 22:46
Verwijderd
Dankjewel Redhair en Laura ook een knuf voor jullie

Voor het eerst sinds 4 weken een hele dag wakker geweest. Ben nu ontzettend moe maar heb nog geen zin in naar bed gaan. Ik heb me vandaag best goed gevoeld. Af en toe schieten de foute gedachtes door mijn hoofd maar ik stop ze netjes weg, die horen er niet te zijn, ik moet me goed voelen en dat voel ik me ook. Beetje eng is het wel. Gaat het me lukken alles weer op de rails te zetten? Vooral school, daar ben ik heel erg bang voor. Ik sta er hartstikke goed voor, dat weet ik, maar ik heb ook veel gemist en moet nu veel inhalen. Gaat me dat lukken, kan ik me alweer zo goed concentreren, heb ik alweer genoeg motivatie opgebouwd? Ik ga het gewoon proberen, maar volgens mij stort mijn leven opnieuw in als ik dit jaar niet mijn examens haal. Dan ben ik echt ten einde raad.
Oud 15-12-2006, 22:55
kroot
kroot is offline
pfoe wat ben ik moe zeg......

bedtijd
Oud 16-12-2006, 00:19
Verwijderd
Fijn dat je even vraagt hoe het was ja. Eikel.

En waattf. Ik log in op mn laptop as always, kan ie mn profiel niet laden, en nou ben ik álles kwijt: layout, maar ook mijn documenten.. Help?
Oud 16-12-2006, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 16-12-2006 @ 01:19 :
Fijn dat je even vraagt hoe het was ja. Eikel.

En waattf. Ik log in op mn laptop as always, kan ie mn profiel niet laden, en nou ben ik álles kwijt: layout, maar ook mijn documenten.. Help?
http://www.pctools.com/file-recover/

Of een van de andere dingen die je vindt op google als je zoekt op "restore lost data".
Oud 16-12-2006, 00:36
Verwijderd
Hm. ikzal eens een poging wagen.
Oud 16-12-2006, 10:10
Yana
Yana is offline
"Hopelijk kun je je hierover heen zetten zoals ieder mens dat zou doen, het feest gewoon organiseren en vergeven en vergeten."

Ergens zit er een venijnige toon in deze opmerking. "Zoals ieder mens zou doen". En als ik het niet doe, ben ik niet normaal. Niet zoals ieder mens. Niet zoals jij. Het gaat toch om wat ík er bij voel?

Gelukkig had ik wel al voor ik deze e-mail las besloten dat ik toch wel een feestje geef. Ik herkende wat ik deed..vluchten als het moeilijk wordt, wegkruipen zodra ik denk dat niemand me wil zien. Zodra ik niet gezien wil worden. Geen feestje. En ja, dan had ik me kut gevoeld 4 januari, maar dan had ik wel mezelf beschermd van nog meer afgang. Als ik altijd doe wat ik altijd heb gedaan, zal ik altijd krijgen wat ik altijd heb gehad... En daarom doorbreek ik mijn eigen patronen, laat ik los wat me niet langer dient en ga ik dit feestje geven. En als ik denk aan wie er waarschijnlijk allemaal wél komen, voelt het goed. Want het zijn míjn vrienden. Allemaal. Dat is een geweldig gevoel, want zo vaak heb ik me vriendloos gevoeld..en als ik zie hoeveel mensen er ineens weer in mijn leven zijn binnengewandeld.. Oude vrienden van vroeger, nieuwe vrienden van mn studie. Ik heb wanhopig gesmeekt om me niet meer zo eenzaam te voelen, om mensen te leren kennen die me begrijpen, die me willen zien zoals ik ben. Mensen die me mogen. En nu, zelfs met huid- en eetproblemen, heb ik gekregen wat ik wilde. Ik ben er nog lang niet, maar ik ben dankbaar voor deze vooruitgang.
Oud 16-12-2006, 10:17
WolterB
WolterB is offline
Jahoor en dan ben je opeens ziek

Gelukkig hoor ik net dat het virus niet erg lang blijft 1-2 dagen, dus hoop dat t bij mij ook zo is
Oud 16-12-2006, 10:39
Verwijderd
SOG

ik wil geen essay schrijven. vorige keer heel veel werk in gestoken, moeite voor gedaan etc. en kreeg een teleurstellend cijfer terug, zonder feedback. dus ik zie er nu tegenop om weer zovel moeite te doen om iets goeds af te leveren als het toch niet beloond wordt
Oud 16-12-2006, 10:43
Verwijderd
Ik voel me geliefd, en ik jaaaah. Vrolijkheid. Da's lang geleden. Kusje.
Oud 16-12-2006, 10:57
Faerie
Faerie is offline
Waarschijnlijk heb ik blaasontsteking... Doet echt zo'n zeer, vannacht bijna niet kunnen slapen. Zometeen naar de huisartsenpost.
Oud 16-12-2006, 11:10
moon
moon is offline
Ik ben vrolijk!
Echt idioot dit, mijn vakantie is begonnen en in 1 klap ben ik helemaal vrolijk! *doet ronde dansje*
Oud 16-12-2006, 11:47
darkfairy
darkfairy is offline
.
Oud 16-12-2006, 12:21
Mariekje*
Mariekje* is offline
Zometeen naar de verjaardag van mijn nichtje, al heb ik er stiekem even niet zoveel zin in. Gelukkig duurt het niet lang, slechts tot 5 uur... Vanavond nog eventjes oppassen, bij wat kindjes en vroeg mijn bed in. - zucht -

Het enige dat ik nog kan denken is; Was hij maar hier, en 'What goes around, comes around'. Maar hij is hier niet, en hij zal er ook niet zijn... Nooit, vuile hopeloze kutzooi.

Laatst gewijzigd op 16-12-2006 om 12:24.
Oud 16-12-2006, 13:00
rare kwast
rare kwast is offline
mijn twee neefjes zijn er.. zo druk, moet gelijk van alles doen..
even met mn broer en schoonzus over de luchtmacht..
iedereen zegt dat ik er voor moet gaan..
iedereen zelfs mijn hoofd.. alleen wil mijn hoofd om de 2 seconde iets anders
Oud 16-12-2006, 13:19
Verwijderd
heart
Oud 16-12-2006, 14:05
Meissiej
Meissiej is offline
Ik wist wel dat het met mijn voeten (en dan ook nog niet te hoge hakken willen en het liefst een ronde neus )lastig zou zijn om geschikte schoenen te vinden voor een gala maar dat het zó lastig zou zijn had ik nou ook weer niet gedacht. Geloof ik wel 20 paar schoenen aangehad..uiteindelijk 1 geschikt paar gevonden..
Oud 16-12-2006, 14:34
Saarah
Saarah is offline
Wow, er was gisteren echt énorm veel volk. Het leek wel braderie ofzo.
Da's altijd wel leuk.
Oud 16-12-2006, 14:35
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 15-12-2006 @ 22:45 :

Ik vrees dat ik niet de moed zou hebben om die naald door m'n oor te steken.
Oud 16-12-2006, 14:51
Eend
Eend is offline
Zitten er twee te zeiken dat ze nog een paar weken op de gesloten afdeling moeten blijven. Daar kan ik dan echt niet bij. Ik moet waarschijnlijk nog een heel jaar, dus wat zeiken ze nou.
Oud 16-12-2006, 15:13
Verwijderd
geen zin in de feestdagen

te druk met werken, zit nu weer alleen te eten.

even een enorme winterdip, maar de mensen om me heen horen liever dat het goed gaat, dus zeg ik ze dat maar.

morgen weer een dag, en dan gaat het beter. Wedden?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten