Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2006, 22:47
Anaïs
Anaïs is offline
- een halfjaar mij vreselijk gevoeld in mijn (vorige) relatie
+ het uitgemaakt met mijn ex

+ K. leren kennen
+ Ontdekt dat K. fantastisch is, we allebei verliefd zijn op elkaar en nu dus al 5 maanden samen zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2006, 08:37
Verwijderd
+ samen gaan wonen
- me niet zo thuis/ geaccepteerd worden door schoonfamilie
+ super de siper gave vakantie met vriend op Zakynthos.
- mn buien van de laatste tijd waardoor ik eigelijk gewoon weer terug naar r.dam wilde.
- mn vriendinnen van uit r.dam die ik bijna niet meer spreek.
- mn eerder altijd beste vriendin waarvan de vriendschap gebroken is en waarschijnlijk nooit meer goed komt.
+ beter contact (closer) met mn familie
- schoonouders allebei kanker
+ gaat al wat beter

meer minnetje als plusjes, maar hoop dat t volgend jaar allemaal beter gaat
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 13:30
stout!
stout! is offline
- Het jaar begon met op een groot dieptepunt toen het op 3 januari uitging met mijn eerste echte vriendje
- De periode daarna was heel moeilijk, elkaar blijven aantrekken en afstoten, pijn, verdriet en gemis.

Eigenlijk was het op relationeel gebied een rot eerste half jaar . En toen ging ik naar Finland.

- Merken dat het niet zomaar overgaat, dat er iets blijft tussen ons. Hem missen.
+ merken dat het niet zomaar overgaat, dat er iets blijft tussen ons. Merken dat hij mij ook erg mist en hem dit horen zeggen.
+ Elkaar na een periode van rust veel meer spreken en nadat de scherpe kantjes eraf waren toch weer dichter bij elkaar komen. Ik weet nu vrij zeker dat hij in mijn leven blijft en dat is een fijn gevoel.
+ Me steeds sterker voelen hier, leuke vrienden, weten dat ik het alleen kan.
- 2 jongens die geen nee accepteerden, me probeerden te pushen en te claimen waardoor ik een grote afkeer tegen ze kreeg.
+ Op het laatste moment nog een erg leuke Duitse jongen ontmoet waarmee ik nu een kleine fling heb. Nog even genieten van de vrijheid hier .

- Aan de ene kant naar huis verlangen en hem weer willen zien, aan de andere kant er een beetje bang voor zijn omdat het nu zo goed gaat en ik dit gevoel niet kwijt wil.

Oftewel een jaar met gemixte emoties , maar omdat het pas de laatste maand(en) weer echt goed gaat was het overall toch niet zo'n goed jaar op relationeel gebied.

It's been a long december but there's reason to believe, maybe this year will be better than the last.
Oud 06-12-2006, 15:57
Roosje
Roosje is offline
Ja ik wil hier best posten maar ik ben heel erg geneigd om allemaal dingen van de laatste paar maanden op te gaan noemen en dat lijkt me niet helemaal eerlijk. xD Dus ik denk er nog even over na!
Oud 06-12-2006, 18:04
Clumsy
Clumsy is offline
- dat het uitging met mijn vriend
+ dat het weer goedkwam met mijn vriend
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 18:30
freud
freud is offline
+ dat hij me verraste met een weekendje, ik kreeg allerlei lieve briefjes die me telkens een stap dichter naar hem brachten

- dat hij niet meer zeker is of hij van me houdt
Oud 06-12-2006, 18:55
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
+ Dat we dit jaar 3 jaar hebben

- Dat ik tussendoor de kriebels kreeg voor een ander en hard mijn best gedaan heb, dit te negeren! Heeft gelukkig gewerkt

Laatst gewijzigd op 06-12-2006 om 21:09.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 22:56
Drez
Drez is offline
kuttopic.
Oud 07-12-2006, 09:01
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
+ Dat ik dit jaar kreeg met mijn vriend
+ Dat we in een toneelstuk samen gewerkt hebben en elkaar moesten zoenen en dit superspannend was.
- Allebei verhuisde naar een andere stad voor studie.
- Ik vrienden van Middelbare school direct véél minder spreek/zie.
+ Dat ik met mijn vriend naar Amerika ben gegaan.
+ Dat ik mijn rijbewijs haalde op de dag dat ik naar Lowlands ging en heb ook Pinkpop gehad.
- Dat de nieuwe klas erg wennen was en is......

Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 09:58
Verwijderd
hoogtepunt: de leuke dingen samen.
dieptepunt: we pasten niet zo goed bij elkaar als we hoopten.

tja
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 10:35
Schranktür
Schranktür is offline
Hé, volgens mij mis ik een aantal berichten!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 10:36
mandarijn
mandarijn is offline
+ samenwonen met mn vriend
- het verhuizen zelf
- problemen op het werk -> overspannen/deprissief
+ mn vriend steunt me heel erg en weet me altijd uit mn dip te halen
+ en - mn ouders zijn gescheiden
Oud 07-12-2006, 10:45
Papillon
Papillon is offline
- Relatie na 2 jaar verbroken
- De laatste 2 maanden van die relatie
- Thuissituatie, nog steeds weinig verandering

+ Weer goed contact met mijn vroegere beste vriendin
+ Betere contacten gekregen met een aantal vriendinnen
+ Nog redelijk goed contact met mijn ex
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 11:17
Verwijderd
Hoogtepunt: Mijn huidige vriend leren kennen.

Dieptepunt: Het getwijfel wat er aan vooraf ging ivm gevoelens die ik had voor een ander. Die zijn inmiddels wel helemaal verdwenen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 11:20
Orpheus
Orpheus is offline
Absoluut hoogtepunt - Luxemburg met haar verjaardag.
Absoluut dieptepunt - mijn verjaardag.
Oud 07-12-2006, 21:23
Roosje
Roosje is offline
Jawel! Ik heb nagedacht.

+ Ik heb een stuk meer zelfvertrouwen gekregen & trek me niet meer zoveel aan van wat anderen van me vinden. En deze keer ècht.
+ Mijn vriendje aan het begin van dit jaar, tot aan like september.
+ Het uitmaken met hem, wat uiteindelijk toch wel een goede beslissing is geweest. Waar ik het overigens wel moeilijk mee heb gehad.
+ Ik ben er achter gekomen dat ik toch niet zo'n sociale n00b ben als ik altijd wel niet dacht.
+ Een stuk betere vriendinnetjes geworden met mijn zus.
+ Waiii meer contact met mijn papamama.
+ Mijn vriendje nu want het is gaaf. (: (& ja dat zeg ik expres als laatst want het is als laatst gebeurd.)

- Enorme moeilijkheden met mijn klas vorig schooljaar, die door mijn Vati en conrector opgelost moesten worden. :')
- Ruzie, of nu ja, koude oorlog gehad met mijn twee liefste vriendinnetjes, wat voornamelijk door mij kwam = niet slim.
+ Het is nu met allebei weer helemaal goed. <3
- Moeilijk kunnen praten over dingen die kut zijn. Nog steeds ja. :')
En toen was ik out of negatieve punten en dat is gaaf. (:
Oud 07-12-2006, 22:14
Jones
Citaat:
Morgan schreef op 04-12-2006 @ 14:49 :
Haha, lekker makkelijk dit jaar.

Dieptepunt: uit.

Hoogtepunt: aan. En nogal veel sindsdien, want het blijft zo ontzettend lekker.
Om daar vriendschappen in het algemeen aan toe te voegen: Het ernstig verwateren van vriendschappen met vrienden uit m'n middelbare school periode en daar niet echt een vervanger voor hebben. En dat is zowel een plus als minpunt eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 02:52
luchtballon
luchtballon is offline
hmm. ik heb al gereageerd, en daar zei ik dat het over het algemeen een goed jaar was. Maar als vrienschappen daar ook bij betrokken worden is dat minder:

------------- beste vriend overleden
- minder contact met vrienden van middelbare school
- Andere vrienden lijken minder moeite te doen om contact te houden en ik mis ze heel erg.
+ als we samen zijn is het nog steeds erg tof.
Oud 08-12-2006, 03:05
Verwijderd
Hoogtepunt was absoluut de geboorte van mijn nieuwe broertje
Het dieptepunt is dat ik nu thuis geen aandacht meer krijg
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 09:29
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Dukko schreef op 08-12-2006 @ 04:05 :
Hoogtepunt was absoluut de geboorte van mijn nieuwe broertje
Het dieptepunt is dat ik nu thuis geen aandacht meer krijg
*knuffelt*
Oud 08-12-2006, 10:12
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Jones schreef op 07-12-2006 @ 23:14 :
Om daar vriendschappen in het algemeen aan toe te voegen: Het ernstig verwateren van vriendschappen met vrienden uit m'n middelbare school periode en daar niet echt een vervanger voor hebben. En dat is zowel een plus als minpunt eigenlijk.
Ach, ik heb met mensen van m'n middelbare school en m'n studie eigenlijk ook geen contact meer, en dat vind ik wel best zo eigenlijk. Heb hier in Utrecht genoeg nieuwe vrienden gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 10:47
Jones
Citaat:
Chimera schreef op 08-12-2006 @ 11:12 :
Ach, ik heb met mensen van m'n middelbare school en m'n studie eigenlijk ook geen contact meer, en dat vind ik wel best zo eigenlijk. Heb hier in Utrecht genoeg nieuwe vrienden gemaakt.
Het is ook niet zo'n ramp, omdat het gewoon betekend dat ik me echt aan het losmaken ben van dat provinciale dorpje en dat vind ik eigenlijk ook wel prettig.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 11:36
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Jones schreef op 08-12-2006 @ 11:47 :
Het is ook niet zo'n ramp, omdat het gewoon betekend dat ik me echt aan het losmaken ben van dat provinciale dorpje en dat vind ik eigenlijk ook wel prettig.
Ik woonde vroeger dus ook in zo'n provinciaal dorpje, en vind de meeste mensen daar maar behoorlijk bekrompen. Ben vooral dankzei m'n stage in Wenen erachter gekomen dat ik meer een stadstype ben.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 11:57
Jones
Citaat:
Chimera schreef op 08-12-2006 @ 12:36 :
Ik woonde vroeger dus ook in zo'n provinciaal dorpje, en vind de meeste mensen daar maar behoorlijk bekrompen. Ben vooral dankzei m'n stage in Wenen erachter gekomen dat ik meer een stadstype ben.
Ik had op zich helemaal geen verhuizing of stage nodig om in te zien dat het dorp nogal bekrompen is. Het is alleen jammer om te zien dat de mensen die daar blijven hangen niet "meegroeien" terwijl de mensen die naar Amsterdam/Utrecht/Leiden etc zijn vertrokken dat wel doen. En ik zit nu in de periode dat het ineens erg duidelijk wordt.

dankzij
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 13:26
Kapoen
Kapoen is offline
hoogte punt: De relatie met mn vriend en alle leuke dingen die we hebben gedaan

Ddiepte punt: Dat hij na 4 jaar niet meer genoeg van me houd en het nu dus uit is
Oud 08-12-2006, 15:16
Nyawa
+ Het hele jaar met mijn vriendje, alle leuke dingen die we gedaan hebben en hoe sterk alles is gegroeid
+ Verbeterde vriendschap met mijn vriendinnen van de middelbare
+ Oude vriendschappen met mensen met wie ik eigenlijk niets meer had afgebroken
- Moeite met het maken van vrienden bij mijn studie
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 16:40
__
__ is offline
+ hele jaar met vriendje
+ goede vrienden van hier die ik 'nog steeds' heb
- feit dat ik hen eigenlijk nog amper zie..
- feit dat ik mn vriendje eigenlijk ook wel iets vaker zou willen zien
- eigenlijk nog maar één 'enigszins goede' vriendin erbij gekregen sinds het begin van mn studie en mn nieuwe woonplaats etc
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 17:37
Verwijderd
+ lange tijd gelukkig geweest met mijn toenmalige vriendje.
+ na 4 slepende jaren diploma gehaald & nu begonnen aan een leuke studie.
+ veel nieuwe mensen leren kennen, ook door die studie.
+ ontdekt dat sommige vriendschappen minder contact kunnen overleven..

- en andere niet.
- mijn vader heeft kanker.
- het is uitgegaan met mijn vriendje waar we het allebei nog steeds moeilijk mee hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 17:57
Guinevere03
Guinevere03 is offline
-Gedumpt worden door (nu dus ex-) vriend na 21 maanden relatie + samenwonen, omdat ie 't toch al 3 maanden niet meer zag zitten (kon ie niet ff eerder melden) en hij een andere meid ook wel erg leuk vond .
+Heleboel leuke mensen ontmoeten bij m'n studie
+M'n nieuwe vriendje ontmoeten (ook bij studie) .
-Het eerst slechts 2 weken uithouden, omdat ie iets te galant wilde zijn
+Daarna toch weer verkering krijgen met 'm (de logica he)
Oud 08-12-2006, 18:13
Lautitia
Lautitia is offline
- De knetterende ruzie met zij die ooit een goeie vriendin is geweest. Het is niet meer goed gekomen, ook al hebben we het opnieuw geprobeerd. Ik stoor me te erg aan haar en ik vermijd haar om mezelf te sparen.
+ De gesprekken met de psychologe zijn steeds beter gaan verlopen.
+ Ik heb veel (nieuwe) leuke mensen (beter) leren kennen. En ik ben wat opener geworden, en het kan me wat minder schelen wat anderen ook maar denken van mij.
- De terugval van mijn opa. Niemand had erbij stilgestaan. Het is zo anders nu ..
+ De band met mijn ouders is veranderd, in positieve zin voor wat betreft mijn gemoedstoestand. Ik ben zelfstandiger geworden .
- Ik ben bang dat ik overdrijf wanneer ik beschrijf hoe mijn leven veranderd is.
- Dat het nodig is geweest om het uit te maken. Als ik dat niet had gedaan, zou er nooit verbetering gekomen zijn in onze relatie.
+ Er is dus nu wél verbetering gekomen. We zijn voor mijn gevoel minder aan elkaar gebonden, en dat is fijner . Ik zie nu ook in dat niet alleen hij, maar ook ik zelf me gedragen heb alsof we al jaren getrouwd zijn; ik heb me teveel bemoeid met zijn zaken. Niet dat ik het er nu mee eens ben, maar ik hou nu eerder mijn mond en ik hoop dat hij sommige dingen een keer afleert.
- De psychologe heeft een andere aanstelling gekregen waarvoor ze in opleiding moet. Ik moet weer opnieuw beginnen met het opbouwen van de vertrouwde band tussen behandelaar en patiënt die zij en ik juist met veel moeite en tijd hebben opgebouwd .
Oud 10-12-2006, 08:46
Verwijderd
Afgelopen zomervakantie met z'n tweeen een weekje weg naar Noord-Holland samen, dat was echt het hoogtepunt

NU is het dieptepunt, sinds gister uit...
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 11:55
Luna
Luna is offline
+toen ik in bolivia mn 'ex' ontmoette
+toen ie me mailde dat ie voor mij naar chili ging reizen zodat we elkaar nog konden zien, en de week die erop volgde samen aan de kust<3
+merken dat we perfect zijn samen
+toen hij naar nederland kwam, mn ouders ontmoette en alles nog steeds perfect was.

- hij woont in londen, ik in nederland en dat ging volgens hem niet werken (10 jaar leeftijdsverschil, hij werkend, ik begin net met studie, en nog meer redenen) dus ik werd gedumpt
- de maanden erop waarin ik me steeds meer bewust werd van het feit dat ik mn grote liefde kwijt was.

-weinig tijd voor vrienden uit amsterdam nu ik in utrecht woon, ik moet daar nog een balans in vinden.

ohja,
+ veel leuke nieuwe mensen leren kennen, zowel tijdens mn reis als nu ik ben begonnen met studie.
+ 3 leuke huisgenoten in mn nieuwe huis
+ het gaat nu best goed in alle opzichten
Oud 10-12-2006, 15:49
Verwijderd
+ enkele echt goede vrienden gemaakt op m'n opleiding en ook veel andere leuke mensen daar ontmoet.
+ deze zomer was perfect
+ de vakantie met m'n beste vriendinnetje was heel gaaf
+ de dagen met hem waren heel fijn

- hij is weg, en dat is mijn eigen schuld
- ik zie vriendinnetjes van vorig jaar veel minder
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 18:03
BleuEyes
BleuEyes is offline
+ Nieuwe vriendinnen
+ Het heel fijn hebben in mijn studentenflatje
+ Een vette kamer waar ik lekker mezelf kan zijn
+ Ontzettend veel lol het laatste half jaar
+ Mezelf weer terugvinden, voor een deel

- Mijn ex, die ik niet veel meer kon zien omdat ik te druk was
- Mijn oom die overleed aan kanker
- Het ging uit met mijn vriend
- Alle problemen die we met ons meesleepten
Oud 10-12-2006, 18:08
Lyne
Lyne is offline
+ Ik heb een hoop nieuwe vrienden gemaakt op mijn werk.
+ Ik ben over een jongen heen geraakt (hopeloos geval).

- Er is eigenlijk niets gebeurd op liefdesgebied.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 21:57
langejongen
langejongen is offline
Heb eigenlijk geen spectaculaire relationele hoogte- en dieptepunten. Dat het uitging met m'n ex vond ik nog een hoogte- nog een dieptepunt.
Oud 13-12-2006, 09:08
farai
farai is offline
ni gedacht dak da nog zou kunnen, iets posten in dees topic ma ik heb wel degelijk nog een hoogtepuntje meegemaakt dees jaar dus ik wil da ffkes delen.

Mijn hele jaar was zo'n beetje een dieptepunt op zowel persoonlijk vlak, als op liefdesvlak als op gezondheidsvlak. Wat niet wegneemt dat ik fantastische momenten heb meegemaakt met mn ex en die herrinneringen zijn onbetaalbaar.......

Maar het dieptepunt was toch wel de manier waarop die me heeft laten vallen. Ik heb het daar heel moeilijk mee gehad en af en toe doet het nog steeds wreed veel zeer.

Maar nu naar het einde van het jaar toe is er dus toch nog een hoogtepuntje: ik heb een man leren kennen waar het toch wel goed mee klikt en die toch best wel veel voor me betekent. Probleempje: hij is 30, ik 20. Geen relatiekandidaat dus en das ook ni de bedoeling maar hij geeft me vlinders in de buik en da heb ik 'm net verteld en hij reageerde heel lief. Dus das absoluut een hoogtepunt ondanks het feit dak het 'm al jankend vertelde uit angst voor zijn reactie.

edit: ik zie net dat mn sig nimeer klopt dus die verander ik ff.

Laatst gewijzigd op 13-12-2006 om 09:10.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 19:05
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
+ mijn toenmalige vriend kreeg een eigen huis
+ ik ging concert-kaartjes voor pearl jam kopen voor zijn verjaardag, om samen heen te gaan!!
- hij wilde niet mee omdat ie 'geen tijd' had
eerste weken - daarna + 't ging uit met mijn toenmalige vriend
+ werd helemaal verliefd op iemand die 't zelfde voor mij voelde en mij wél aandacht kon geven
- ben ondertussen 2 dagen terug gedumpt

heerlijk jaar.. veel stress gehad vanwege 't gedoe met m'n ex.. daardoor oa 6kg afgevallen, wat dan wel weer 'n pluspunt is!!
Oud 15-12-2006, 10:43
Thee Muts
Thee Muts is offline
Hmm, lang na moeten denken. Er zijn dit jaar namelijk geen grootse dingen gebeurd als relaties aan/uit, samenwonen, huisje kopen.. Die dingen zijn vorig jaar of het jaar daarvoor allemaal al gebeurd

Groot + punt is toch wel dat mijn relatie nog steeds heel goed is en alleen maar beter wordt. Het is mooi om te zien hoe wij ons blijven ontwikkelen en blijven leren en daar ook zo goed over praten. Het is soms gewoon echt bijna niet voor te stellen wat wij samen delen en hoe diep dat gaat, op alle mogelijke vlakken.

+ Alle leuke dingen die we samen en ook met andere dierbare mensen erbij gedaan hebben. Dit jaar is me echt duidelijk geworden hoeveel lieve mensen wij om ons heen hebben staan en het is mooi om te zien dat bijna al die mensen net zo veel geluk mogen ervaren als wij.

+ Ik heb dit jaar eindelijk bijna alle dingen van vroeger kunnen accepteren en af kunnen sluiten en mezelf op dat vlak een heel stuk sterker gemaakt, waardoor ik ook veel sterker in onze relatie sta.

- Ik heb bijna alles af kunnen sluiten, voor de twee moeilijkste heb ik nog niet genoeg moed gehad. Al had ik dat wel graag gewild, want dan was ik klaar geweest en kon ik echt helemaal nieuw aan het volgende jaar beginnen. Maar goed, daar wordt aan gewerkt en ik hoop het toch wel snel af te kunnen ronden.

- Het feit dat ik halverwege het jaar ineens ziek werd, wat ons aardig wat angst en onzekerheid heeft gegeven. En dit heeft op gegeven moment ook best wel wat stress in onze relatie gelegd. Gelukkig gaat dit nu net sinds een weekje of 2 weer wat beter en vinden we hier ook onze weg wel weer in
Oud 16-12-2006, 10:17
Verwijderd
Eigenlijk zijn er op relationeel gebied alleen maar hoogtepunten geweest het afgelopen jaar. Het is gewoon een rustig jaar geweest. Ik zal wat opnoemen.

+ Ik ben heel erg blij dat het na meer dan anderhalf jaar nog steeds aan is tussen mij en mijn vriend en dat het nog net zo leuk is als in het begin.

+ Samen heel veel leuke dingen gedaan waar ik nog vaak aan terugdenk. Drie dagen naar Antwerpen geweest voor mijn verjaardag en een Lion King arrangement voor zijn verjaardag. Dat waren wel hoogtepunten.

+ Ik voel me nóóit onzeker of jaloers in onze relatie en dat geeft heel veel rust. Het gaat gewoon super!

Toch wel een minpuntje...

- Ik zou graag wat vaker en duidelijk mijn mening willen geven. Dat durf ik niet altijd bij hem, omdat ik bang ben voor zijn/een afwijzende reactie. Maar dat weet hij nu, dus er wordt aan gewerkt
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 10:23
Verwijderd
Eééven offtopic: terwijl ik het bovenstaande typte kreeg ik zo'n kriebel en een heel erg gelukkig gevoel, dat is toch leuk?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 21:17
Verwijderd
Het jaar heeft eigenlijk geen dieptepunten gekend, op geen enkel vlak moet ik zeggen.

Extra + punten waren toch wel het terugverhuizen naar nederland en zo ontdekken dat wat we in elkaar zagen, er ook daadwerkelijk helemaal was nu we elkaar vaker konden zien en beter konden leren kennen.

Een heel recent pluspunt is dat ik voor mezelf heel veel heb ontdekt over mijn seksualiteit en eindelijk een soort vrede kan sluiten tussen de gevoelens lust en liefde.

Toch wel een minpunt was ontdekken dat de band met mijn vader nooit meer zal worden zoals hij ooit was. Ik heb me er erg naar om gevoel, maar pas geleden een hoop tegen hem kunnen zeggen en eindelijk het gevoel me tegenover hem te moeten bewijzen los kunnen laten.

Ja, ik kan eigenlijk oneindig doorgaan.. uit de weinige negatieve dingen zijn alleen nog maar positievere voortgekomen. Mijn leven is nu van mij en ik geniet er volop van.

Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 11:09
Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
goh mensen, ik ben heel erg onder de indruk van jullie hoogtepunten
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 17:40
Verwijderd
Wie heeft die vervelende homo nou weer losgelaten...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 18:18
Metal
Metal is offline
Citaat:
Alla Pugacheva schreef op 17-12-2006 @ 12:09 :
goh mensen, ik ben heel erg onder de indruk van jullie hoogtepunten
Goh, jij bent echt een zielig kinderachtig klein kind hè.
Oud 17-12-2006, 22:14
lso
lso is offline
Ik voelde gewoon dat ik hierop moest reageren!

Mijn dieptepunt was dat ik van mijn vorige vriend moest horen (of van zijn meisje liever) dat hij drie maand na onze relatie iemand anders had en vooral dat zij een maand later zwanger is...

Ik weet nu al wat het dieptepunt van komend jaar wordt: Een jaar en enkele maandjes na onze relatie is mijn ex papa geworden

x
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 00:44
Venomous
Venomous is offline
Enkel in relationele context is/was mijn hoogtepunt dat ik een heel speciaal persoon ontmoet heb dit jaar, dieptepunt is dan denk ik het feit dat ik het contact met veel mensen kwijt ben geraakt enkel omdat ik ze niet meer dagelijks op school zie.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 13:57
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
+ relatie gekregen 19 januarie en zijn nu bijna 11 maanden samen
+ voor het eerst samen op vakantie geweest.
+ het gaat onwijs goed tussen ons.

- contact met men vader is nog minder geworden.
- dat we soms zo oneindig kunnen discuseeren.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 16:08
Alla Pugacheva
Citaat:
Metal schreef op 17-12-2006 @ 19:18 :
Goh, jij bent echt een zielig kinderachtig klein kind hè.
zo metal, en heb jij dit je jaar hoogtepunten gekend of waren het alleen maar dieptepunten?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 16:11
Alla Pugacheva
Citaat:
Morgan schreef op 17-12-2006 @ 18:40 :
Wie heeft die vervelende homo nou weer losgelaten...
pot
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten