Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Dit wetende kan ik me voorstellen dat de overheid ook eisen heeft betreffende stages. Mocht dit niet zo zijn dan heb ik al een betere onderhandeling positie tegenover school.
||
Citaat:
Als jij het kan opsplitsen zou dat inderdaad toch ook bij mij moeten kunnen ![]() Zit jijzelf op een particuliere school?
||
Citaat:
![]() Nee, ik zit gewoon op een HBO die gesubsidieerd wordt door de overheid. Ik krijg ook gewoon stufi enzo ![]()
||
Citaat:
Omdat wij wel geaccrediteerd zijn zou het dus ook kunnen zijn dat de regering bepaalde eisen stelt aan de stage. Zo hebben zij in ieder geval een hoop regels voor het lesprogramma.
||
Citaat:
Ik geloof je graag hoor!! ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als ik kijk naar de richtlijnen van stage dan verschillen die per opleiding en per instelling (ik hoor van vrienden en kennissen allemaal andere verhalen). Ik bijvoorbeeld (UU), moet 2,5 maand stage lopen voor 15 ects. Aan de UvA daarentegen, moeten studenten 3 maanden stage lopen in dezelfde fase van dezelfde studie. Ook de invulling van de stage verschilt. Ik denk echt wel dat er wettelijk vastgestelde regels voor stage zijn, maar dat die meer gebaseerd zijn op een aantal werkuur per studiepunt. Aangezien het bij jou deels om de details gaat, (en ook nog eens om een eerdere vrijwillige stage) vermoed ik dat de school dit allemaal zelf bepaalt. En zal dit misschien ook wel in je nadeel kunnen uitvallen. Als ik jou was zou ik nog maar eens gaan proberen om ze om te praten, en benadruk daarbij vooral die werktijd per studiepunt. Daar gaat het tenslotte om. En het is niet dat je met 6 maanden in een hele andere positie bij je stagebedrijf terecht zou komen, dan na een periode van 4 maanden. Dan was het een ander verhaal geweest. Succes! Laatst gewijzigd op 21-12-2006 om 01:13. |
![]() |
||
Citaat:
Binnenkort maar weer is met school afspreken dus... En dan inderdaad zoals jij al zei benadrukken dat vooral de werktijd per studiepunt belangrijk is. Hopelijk kan ik ze overtuigen!!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Liefde & Relatie |
Charme-offensief Mickey83 | 9 | 12-02-2004 22:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 |