Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2006, 20:38
Mariekje*
Mariekje* is offline
... Wie/wat zie jij nu als je in de spiegel kijkt?

TS: Momenteel even een heel verdrietig meisje, dat met de handen in het haar staat omdat me voor mijn gevoel dingen staan te gebeuren waar ik liever niet over nadenk. En een verdomde behoefte kent aan een knuffel, vreemd. Maargoed zo voel ik me ook, vreemd.
Oud 20-12-2006, 20:48
Blaf
Blaf is offline
mezelf
Oud 20-12-2006, 21:05
Verwijderd
mooi topic.

uuhm, even denken. Een dik meisje met een slecht zelfbeeld, dat de weg even kwijt is, dat verdrietig is over het feit dat ze in het ziekenhuis rotnieuws heeft gehoord, maar dat ondanks alles mensen wil helpen en ze wil laten lachen. En da tmijn leven af en toe van een heuvel rolt en ik het even niet bij kan benen. En dat ik dat ook niet wil. En dat ik me door een nieuwe arts zo vreselijk begrepen voel, en in januari een grote stap in mn leven ga maken. Althans, denk ik.

(tjeetje)
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 21:21
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 20-12-2006 @ 22:05 :
mooi topic.

uuhm, even denken. Een dik meisje met een slecht zelfbeeld, dat de weg even kwijt is, dat verdrietig is over het feit dat ze in het ziekenhuis rotnieuws heeft gehoord, maar dat ondanks alles mensen wil helpen en ze wil laten lachen. En da tmijn leven af en toe van een heuvel rolt en ik het even niet bij kan benen. En dat ik dat ook niet wil. En dat ik me door een nieuwe arts zo vreselijk begrepen voel, en in januari een grote stap in mn leven ga maken. Althans, denk ik.

(tjeetje)
Klinkt spannend!

En ja, ik vond het eens tijd worden voor wat leven in de brouwerij want psych was de laatste maanden wat dood naar mijn idee. En aangezien er veel mensen zijn die zich aangetrokken voelen tot invul-topics e.d. en ik dit wel een mooie soort topic vond... Enfin, spam hem vol! Spam hem vol!
Oud 20-12-2006, 21:31
blurred
blurred is offline
Een moe meisje met ontzettende kringen onder haar ogen, omdat ze deze week in het algemeen en vandaag in het bijzonder eigenlijk iets teveel van zichzelf vergt. Ze vind het vervelend dat ze er zo moe uitziet omdat het maakt dat ze er minder mooit uitziet, en over haar uiterlijk kon ze het toch al nooit met zichzelf eens worden. Aan de andere kant is ze blij dat ze zoveel doet. Ze wil veel doen en kan het aan. Alleen moet alles zo goed mogelijk, en dat wil nog wel eens stress met zich meebrengen.

Ook is ze heel blij dat ze nu even alleen op haar kleine maar gezellige kamertje zit met haar favoriete muziek (Blur) aan. Omdat ze nu nog kan genieten van dat kamertje, over 2 maanden zit ze aan de andere kant van de wereld...
Oud 20-12-2006, 21:35
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
leuk excuus om over jezelf te zeuren, dit topic.

sorry, post hier verder nooit.

OT: out of bed look, en dat s'avonds, morgen lekker wijf neuken.
Oud 20-12-2006, 21:37
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Woef schreef op 20-12-2006 @ 21:48 :
mezelf
Oud 20-12-2006, 21:47
Verwijderd
Iemand die er moe uit ziet, heftig twijfelend maar ergens ook onwijs gelukkig is.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 22:11
Verwijderd
Een doodnormale jongen met teveel krullen en grote wallen en een wazige blik.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 22:17
Verwijderd
Een meisje met een dromerige blik die niet kan geloven hoe snel dingen veranderen, en die te onzeker is voor wat ze waard is.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 23:16
Nona
Nona is offline
Een nogal bleek persoon met te pluizig haar die maar niet tevreden wil zijn met haar uiterlijk...?
Oud 21-12-2006, 00:13
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Woef schreef op 20-12-2006 @ 21:48 :
mezelf
Oud 21-12-2006, 07:05
Verwijderd
een onzeker en verdrietig meisje..
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 08:42
Roosje
Roosje is offline
Een veel te gelukkig meisje met haar dat niet wil wat ze doet en grote kringen rondom haar ogen. Maar ze is blij & verliefd & ongelooflijk gelukkig dus het is niet erg. <3
Oud 21-12-2006, 08:55
rare kwast
rare kwast is offline
ik ontloop spiegels
Oud 21-12-2006, 08:58
Volk
Volk is offline
Ik zie een lief mooi meisje dat stiekem wou dat ze lelijk(er) was
volgens mij zit er ook een pluisje in mijn haar, maar dat mag, het is ochtend
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 09:23
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Iemand. Een doodnormaal meisje, niet al te knap. Maar lelijk is ook zo'n groot woord. Pluishaar, bril, gesprongen lippen.

Ik herken mezelf nooit als ik in de spiegel kijk
Oud 21-12-2006, 10:00
Poepkind
Poepkind is offline
iemand die nodig wat aan zenuwstelsel moet gaan doen omdat ze anders keihard faalt en in de zomer moet bikkelen.
Oud 21-12-2006, 10:22
rare kwast
rare kwast is offline
oe ik kwam een spiegel tegen

ik herken dat gedrocht dat in de spiegel staat al heel lang niet meer.. ik weet niet wie het is maar ze is
Oud 21-12-2006, 10:24
madelief21
madelief21 is offline
Iemand die zichzelf elke dag weer anders bekijkt.... soms hoge toppen en soms met zeer lage dalen.... dagen kijk ik liever niet want dan word ik nog verdrietiger en dagen voel ik me beter als ik mezelf even in de spiegel coach... x
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 10:56
Mariekje*
Mariekje* is offline
Best een gelukkig meisje, maar wel een persoon die op dit moment erg veel tegenstrijdigheden in haar leven kent. Ik heb het idee dat mijn leventje momenteel een beetje geleefd word door anderen, en het stomme is dat het me geen kloot interesseert onder het motto 'mijn tijd komt volgend jaar wel'. Ik heb ontzettend veel dromen, en ik weet dat ik ze ooit wel waar ga maken, echter kan ik het op dit moment maar moeilijk geloven en dat frustreert me nogal eens. Ja, ik ben gelukkig. Ja, ik ben heel blij met de persoonlijkheid die ik ben. Maar soms begrijp ik gewoonweg niet waarom sommige dingen zijn zoals ze zijn, en uiteraard is dat mijn tekortkoming.
Toen ik net in de spiegel keek was ik al met al toch wel erg tevreden "Ahh, je bent hip. En die nieuwe broek staat je fucking goed " haha.

Maar die wallen onder m'n ogen sieren me echt niet hoor.
Oud 21-12-2006, 14:07
looneylover
looneylover is offline
iemand die zichzelf lelijk vind, te dik vind.. over teveel dingen nadenkt.. nergens echt van kan genieten.. met stomme bril..
verder eigenlijk niet veel.. maar iniedergeval vrij weinig positief..
Oud 21-12-2006, 14:13
Fieneke
Fieneke is offline
een verregend iemand
Oud 21-12-2006, 15:07
Verwijderd
vandaag... iemand die nodig eens 24 uur lang moet slapen, zon nodig heeft, moet gaan feesten, ophouden met eten (snoepen), leukere, uniekere kleren moet gaan kopen, verf moet halen voor dr haar en nog een piercing nodig heeft.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 15:55
Basjee
Basjee is offline
Iemand die wat moet aankomen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2006, 16:02
Nebel
Nebel is offline
een meisje met een bleek gezichtje, grote donkere kringen onder haar ogen, die nog een beetje rood zijn van het huilen....

als ik verder kijk, zie ik alleen maar dat vet, en dan moet ik weer huilen
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 21-12-2006 @ 17:02 :
een meisje met een bleek gezichtje, grote donkere kringen onder haar ogen, die nog een beetje rood zijn van het huilen....

als ik verder kijk, zie ik alleen maar dat vet, zie ik mezelf helemaal, zoals ik ben, en dan moet ik weer huilen
keek je naar mij ofzo Dit zie ik dus ook...
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 19:20
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Een meisje met een pony die altijd eigenwijs is, als zijzelf. Een meisje dat niet kan wachten tot ze weer dingen gaat doen en toch te lui is van haar reet te komen. Dat wel zou willen janken maar geen idee heeft waarom en wou dat ze iemand wist die ze niet zou lastig vallen als ze gewoon langs kwam, een knuffel vroeg en een tijdje zou huilen zonder reden. Iemand die dat zou begrijpen. Een meisje waar niet zo veel mis mee is en toch niet gewild blijkt te zijn bij anderen. Een meisje dat zo ontzettend graag een gitaar wilt en het zou willen kunnen spelen. Een meisje dat te verdomd snel afgeleid raakt door andere dingen. En een meisje dat verliefd wilt worden om zo de kerstdagen door te komen. Alleen in wezen, maar samen in gedachten.
Oud 21-12-2006, 19:23
Nijn*
Nijn* is offline
Een uitgeput meisje, kringen onder de ogen, doffe huid en pluizig haar. Ze heeft de afgelopen maanden veel te veel van zichzelf geeist en daar loopt ze nu tegenaan. Ze bedwingt haar tranen en beloofd zichzelf mooie dingen, morgen naar Parijs, en dan heerlijk uitrusten in de vakantie. Dus ze houdt zich nog even staande.
Oud 21-12-2006, 20:11
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 21-12-2006 @ 17:05 :
keek je naar mij ofzo Dit zie ik dus ook...
*knuffelt*
ik wil geen spiegels meer met het uur wordt het altijd erger
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 20:16
BleuEyes
BleuEyes is offline
Tranen.
Oud 21-12-2006, 20:21
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Een meisje dat sterke ups en downs heeft.

Als in de zin van gewone stemmingswisselingen, ik moet mezelf niet té depri gaan afschilderen want ik voel me over het algemeen wel goed .
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 23:32
Aamnesia
Aamnesia is offline
een lelijke emo..
Oud 22-12-2006, 00:50
Verwijderd
Citaat:
Aamnesia schreef op 22-12-2006 @ 00:32 :
een lelijke emo..
dan moet je je haar knippen
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 14:24
lennuzz
lennuzz is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 21-12-2006 @ 00:16 :
Een nogal bleek persoon met te pluizig haar die maar niet tevreden wil zijn met haar uiterlijk...?
plus wallen en skin-issues.
en die bij elke blik in de spiegel toch wel van iedere millimeter zorgvuldig gespaard haar intens houdt
Oud 22-12-2006, 14:51
darkfairy
darkfairy is offline
een dik en lelijk mens
Oud 22-12-2006, 19:47
Yana
Yana is offline
In de spiegel zie ik haar. Een moe meisje, moe van het vele strijden en de vele brakke nachten waarin ze de slaap niet kan vatten. Een meisje met rode vlekken, die maken dat ze zich nog lelijker voelt dan ze eigenlijk altijd al dacht dat ze was. Naakt voor de spiegel staan is een hel, want alles wat ze ziet is vet en vlekken. Als je in haar ogen kijkt, zie je haar ziel. Eenzaamheid, pijn, maar ook wijsheid en wilskracht die haar op de been houden om het leven te leven dat ze heeft uitgekozen. De onzekerheid hangt als een waas om haar heen, net zoals angst. Haar ogen willen liefde uitstralen, positief zijn en de wereld zien in al haar schoonheid, maar nog teveel muren houden haar gevangen. Ooit zal ze ze wel afbreken. Tot die tijd zal er slechts af en toe een glimp van haar ware zelf naar buiten schijnen.
Oud 22-12-2006, 20:15
Verwijderd
Een moe meisje, vol twijfels over van-alles-en-nog-wat, en dan in het bijzonder over zichzelf.
Maar ook iemand die zo af en toe groei bij zichzelf bespeurt, hoe moeilijk dat dan ook weer is.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 21:00
Verwijderd
Mijzelf, en ik lach een beetje.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 22:19
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Een meisje dat nu liever zou willen slapen.
Sleeping to dream of you...
Dat iemand wou om van te dromen.
En een meisje die het er moelijker mee heeft dan ze dacht.. Een meisje met een stevige baaldag. En baalouders.
Oud 22-12-2006, 23:17
Mariekje*
Mariekje* is offline
Een erg moe meisje, met een lichte frustratie voor haar buitenwereld. Met een blik in de spiegel ben ik de wanhoop momenteel alleen nog maar dichterbij; Ik zie het meisje dat ik wil zien, maar helemaal tevreden ben ik niet.. De dingen die ik wil, komen niet overeen met de dingen die ik daadwerkelijk kan doen... En dat brengt zo godsklere veel emoties met zich mee op sommige momenten. Ik wil dit niet meer, omdat het me bang en onzeker maakt en die begrippen komen toch echt maar zelden in mijn woordenboek voor. Verdorrie, waarom doet ze zo?

Tegelijkertijd gelukkig en vrolijk, maar argh...
Oud 23-12-2006, 10:32
Verwijderd
*kijkt even in spiegel*

Oei. Waarom nou opeens twijfels? 't is kerst en ik ga mn schoonouders ontmoeten!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 10:52
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 23-12-2006 @ 11:32 :
*kijkt even in spiegel*

Oei. Waarom nou opeens twijfels? 't is kerst en ik ga mn schoonouders ontmoeten!
Wel spannend.
Succes!
Oud 24-12-2006, 15:13
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Een meid. Rossig haar (uitgroei) en blond haar. Bleek gezichtje met hier en daar nog wat sproetjes. Paar puistjes. Beetje bol koppie en ze kijkt neutraal.
Een spiegelbeeld, ben je dat niet zelf? Oja.. hmm.. Geen herkenning. Nooit eigenlijk. Apart om nu eens op te schrijven wat ik er eigenlijk in zie.
Oud 24-12-2006, 16:18
BleuEyes
BleuEyes is offline
Een lach.
Oud 24-12-2006, 16:48
Skilly
Skilly is offline
Een bruine meid klaar om te gaan naar de kerstavond. Heel gelukkkig en blij ^_^ maar diep in haar hart onzeker. Ik heb geen zin om te gaan omdat er heleboel meiden gaan die ik niet mag. Maar good i have no choice als ik niet ga is dat weer onbeschoft van me....tegenover de helft van me familie. Die meiden zijn dan weer familie van iemand anders gelukkig
Oud 24-12-2006, 18:19
Verwijderd
Een heel, heel, heel bleek gezicht, met ingevallen ogen. Iemand die zwaar is afgevallen.
& grote wallen.

Iemand die al tijden zichzelf voorbij rent en nu inderdaad ziek is.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 10:49
PaPua
PaPua is offline
A dude who is fucking psycho, depressed, filled with hatred, dark eyes, who is trying to enjoy his life in his new country
Oud 25-12-2006, 13:13
Verwijderd
Een moe en dromerig meisje, die zichzelf erg lelijk vindt de laatste tijd..
Met citaat reageren
Oud 26-12-2006, 10:46
Verwijderd
Een vrouwelijk persoon met een goeiemorgennederland-hoofd met een grijns. (Dwz; haar zit klote, bolle lippen, n moedervlek die me nog nooit is opgevallen, maar daarnaast uitermate blij want morgen is het woensdag)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten