Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je vaker met iemand naar bed gaat, dan heb je óf een sexrelatie, óf gewoon een hele leuke vriendschap. Maar over het algemeen heb je dan gewoon sex. Neem aan dat niet alleen ik, als vrouw zijnde, er zo over nadenkt. Ken genoeg mannen die er ook zo over denken... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik wil het meer in het algemeen weten van jullie. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: Ik weet niet. Als ik denk aan een ONS, denk ik aan een avondje zoenen/seks, maar niet aan meerdere keren iets met hem/haar afspreken. Dan is het weer een vriendschap (ok, wel een heel aparte) of een seksrelatie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar zoals ik al zei vind ik het wel leuk en goed zo, ik wil niet meer. ontopic now |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar @ Binoche: wat is eigenlijk het probleem als je blij bent met de situatie zoals die nu is?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De jacht, iemand die je héél graag ziet (ook al is dat maar voor de duur van een wippartij), bevestiging, jezelf aantrekkelijk/sexy voelen. Vaak is het een manier om jezelf gewoon helemaal te kunnen laten zien zoals je dat zelf wil, zonder voorkennis. Bij een one night stand heb je gewoon die factor van de eenmaligheid. Je hebt seks, maar slechts voor één keer. Hoe je daaraan begint, en hoe je een one night stand afsluit kies je zelf, maar dat kan idd zijn door te gaan winkelen. En ontbijt: het zou maar erg zijn als je je one night stand zonder eten de deur uit gooit (c: En misschien kan je wel twee of drie keer achter elkaar een one night stand hebben met dezelfde persoon, maar daarna begint het toch heel hard op een relatie te lijken.
||
Citaat:
Denk dat ik zoiets ook wel weer zou doen, mocht ik weer vrijgezel worden. Maar zorg wel dat er bij geen van beiden de hoop naar meer is (tenzij je die allebei hebt natuurlijk ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
cda stemmer zeker ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Seksualiteit |
One Night Stands Charlottetje | 96 | 26-11-2005 23:53 | |
Liefde & Relatie |
One Night Stand Adgertic Z4 | 74 | 16-08-2005 10:06 | |
Verhalen & Gedichten |
afscheid...deel 1 nlblue-eyes | 3 | 01-01-2005 15:07 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Seksualiteit |
Penislengte, te vroeg klaarkomen, one night stands Vejito | 1 | 30-10-2002 18:05 |