Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2006, 09:05
binoche
binoche is offline
Als het je puur om de seks gaat heb je er geen behoefte aan, denk ik, om nog de hele dag met die persoon te spenderen.

Neem nu aan dat je dat wel doet (samen naar de winkel, eten, filmpje kijken) en je dit blijft overdoen, kan je dan nog spreken van een one night stand (waarmee ik bedoel dat je elkaar terug tegenkwam en gewoon zin had) of moet je hiervoor al echt gevoelens hebben bij die persoon als je dit doet of zie je dit gewoon als een seksrelatie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2006, 09:13
Scatterheart
Scatterheart is offline
Mja, seksrelatie dan hè.
Oud 21-12-2006, 09:14
Verwijderd
Aangezien je degene waarmee je de ONS hebt natuurlijk wel enigszins kunt waarderen, is het niet zo'n ramp om met die persoon film te kijken of te winkelen. Het hoeft dan niet per sé meteen een relatie te zijn.

Maar wat maakt het nou weer uit welke naam je er precies aan geeft?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 09:14
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Uhm dan heb ik seks met een persoon met wie het ook gewoon goed klikt maar op wie ik niet verliefd ben. Of wel, maar hij is niet verliefd op mij. Als dat laatste het geval is, probeer ik het meestal wel stop te zetten. Andersom ook, wanneer hij verliefd op mij blijkt te zijn maar dat is niet wederzijds.

Overigens duren zulke "relaties" bij mij niet zo lang omdat het toch te ingewikkeld blijkt te zijn.

Mogen hier trouwens alleen mannen reageren gezien je titel?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 09:20
binoche
binoche is offline
Citaat:
Ertur schreef op 21-12-2006 @ 10:14 :
Aangezien je degene waarmee je de ONS hebt natuurlijk wel enigszins kunt waarderen, is het niet zo'n ramp om met die persoon film te kijken of te winkelen. Het hoeft dan niet per sé meteen een relatie te zijn.

Maar wat maakt het nou weer uit welke naam je er precies aan geeft?
Het gaat hem dan ook niet om de naam, maar het gevoel dat je er al dan niet bij hebt
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 09:22
binoche
binoche is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 21-12-2006 @ 10:14 :
Mogen hier trouwens alleen mannen reageren gezien je titel?
Maakt niet zoveel uit
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 09:29
Tiño
Tiño is offline
als t em alleen om t neuken ging ,had je em echt niet nog een keer gezien hoor
Oud 21-12-2006, 09:30
Escapism
Escapism is offline
nou als je meer dan 1 nacht met diegene spendeert is het iig geen one night stand he.
Oud 21-12-2006, 09:32
stout!
stout! is offline
Dus jij vindt hem leuk en wil graag bevestiging dat hij jou misschien ook wel als meer dan alleen sex ziet?
Oud 21-12-2006, 09:36
Verwijderd
Citaat:
binoche schreef op 21-12-2006 @ 10:05 :
Neem nu aan dat je dat wel doet (samen naar de winkel, eten, filmpje kijken) en je dit blijft overdoen, kan je dan nog spreken van een one night stand (waarmee ik bedoel dat je elkaar terug tegenkwam en gewoon zin had) of moet je hiervoor al echt gevoelens hebben bij die persoon als je dit doet of zie je dit gewoon als een seksrelatie?
Als ik een ONS had met iemand, en ik ging daarmee later die week of wat dan ook iets anders doen dan met elkaar vozen, dan noemde ik het nog steeds een ONS. Wie weet wat voor vriendschappen er uit kunnen ontstaan, na de sex hoeft het niet altijd meteen over te zijn.

Als je vaker met iemand naar bed gaat, dan heb je óf een sexrelatie, óf gewoon een hele leuke vriendschap.
Maar over het algemeen heb je dan gewoon sex.

Neem aan dat niet alleen ik, als vrouw zijnde, er zo over nadenkt. Ken genoeg mannen die er ook zo over denken...
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 09:41
binoche
binoche is offline
Citaat:
stout! schreef op 21-12-2006 @ 10:32 :
Dus jij vindt hem leuk en wil graag bevestiging dat hij jou misschien ook wel als meer dan alleen sex ziet?
Dat zou ik ook denken, maar dat is het in dit geval niet. Hij heeft een vriendin en ik heb geen hoop op een relatie met iemand die zijn vriendin bedriegt. Ik begrijp hem gewoon niet. Als we dan samen gaan eten hangt hij ook echt rond me, aan me.

Maar ik wil het meer in het algemeen weten van jullie.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 09:47
stout!
stout! is offline
Citaat:
binoche schreef op 21-12-2006 @ 10:41 :
Dat zou ik ook denken, maar dat is het in dit geval niet. Hij heeft een vriendin en ik heb geen hoop op een relatie met iemand die zijn vriendin bedriegt. Ik begrijp hem gewoon niet. Als we dan samen gaan eten hangt hij ook echt rond me, aan me.

Maar ik wil het meer in het algemeen weten van jullie.
Eigenlijk vraag ik me niet af waarom hij dit doet maar meer waarom jij dit doet? Als je geen relatie met hem wil, waarom maak jij er dan meer van dan sex?
Oud 21-12-2006, 09:55
binoche
binoche is offline
Maak ik dat er van? (oprechte vraag)
Ik vind het gewoon leuk zoals het nu is
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 10:10
stout!
stout! is offline
Citaat:
Als het je puur om de seks gaat heb je er geen behoefte aan, denk ik, om nog de hele dag met die persoon te spenderen.
Oud 21-12-2006, 10:25
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 21-12-2006 @ 11:10 :
Nou moet ik denken aan jou en de duitser...

ot: Ik weet niet. Als ik denk aan een ONS, denk ik aan een avondje zoenen/seks, maar niet aan meerdere keren iets met hem/haar afspreken. Dan is het weer een vriendschap (ok, wel een heel aparte) of een seksrelatie.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 10:38
binoche
binoche is offline
Citaat:
stout! schreef op 21-12-2006 @ 11:10 :
Ik maak er dus blijkbaar iets meer van dan seks
maar zoals ik al zei vind ik het wel leuk en goed zo, ik wil niet meer.

ontopic now
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 11:25
fib
fib is offline
het is niets anders van mastubatie met behulp van het lichaam van een ander
Oud 21-12-2006, 11:29
stout!
stout! is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 21-12-2006 @ 11:25 :
Nou moet ik denken aan jou en de duitser...
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden

Maar @ Binoche: wat is eigenlijk het probleem als je blij bent met de situatie zoals die nu is?
Oud 21-12-2006, 11:34
Orpheo
Orpheo is offline
het gaat bij mij nooit puur om de sex. sex is saai. sex is niet interessant. en nee; geen slechte ervaringen ermee. het boeit gewoon niet. dus een one night stand doe ik ook niet.
Oud 21-12-2006, 11:41
binoche
binoche is offline
Citaat:
stout! schreef op 21-12-2006 @ 12:29 :
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden

Maar @ Binoche: wat is eigenlijk het probleem als je blij bent met de situatie zoals die nu is?
Er is niet echt een probleem, ik stel een vraag uit interesse
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 11:42
Lotte
Lotte is offline
Het is gewoon nogal raar dat dit allemaal zo vlekkeloos verloopt voor die dude. Ik bedoel, hij kan blijkbaar een sexrelatie hebben buiten zijn relatie zonder dat zijn vriendin wat merkt of het erg vind. In situatie 1 waarin ze het niet weet vraag je je af hoe ze het niet kan weten en of die dude totaal geen geweten heeft of een gezonde blik op wat een relatie inhoud. In situatie 2 waarin ze het wel weet vraag ik me dan altijd af waarom ze daar ok mee is. Waarschijnlijk uit emotionele redenen maar ik vind het altijd een beetje zielig (maar oh zo begrijpelijk) overkomen. Ik zie het namelijk wel vaker en ben zelf soms ook de persoon waarmee dat joch een sexrelatie wilt beginnen. Waar ik vervolgens geen behoefte aan heb en hem vervolgens loslaat enzo. Nou, dan blijft die dude proberen terwijl zijn vriendin inmiddels afweet dat hij mij wilt sexen. Het geeft gewoon zo'n rare situatie:

- ik wil niet en let verder niet meer op hem
- hij probeert mij wanhopig te versieren en over te halen om een buitenrelationele relatie op te bouwen door liefde te faken
- zij ziet het en probeert er alleen wat aan te doen door hem te controleren en altijd in zijn buurt te zijn

Ik bedoel, van mijn punt gezien is het allemaal nogal abstract en komisch eigenlijk. Maar ik kan natuurlijk niet haar helpen door te zeggen dat ze hem moet dumpen en loslaten want dan ben ik zogenaamd de jaloerse buitenvrouw die eigenlijk heel erg verliefd op haar ventje is. Dit zou ik overigens wel het liefste doen namelijk omdat het gewoon pijnlijk is om te zien maar ik houd me er lekker buiten want mensen die zich hiermee bemoeien en opkomen voor de vrouw worden al snel als bemoeials gezien. Zo.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 11:50
binoche
binoche is offline
Citaat:
Lotte schreef op 21-12-2006 @ 12:42 :
Het is gewoon nogal raar dat dit allemaal zo vlekkeloos verloopt voor die dude. Ik bedoel, hij kan blijkbaar een sexrelatie hebben buiten zijn relatie zonder dat zijn vriendin wat merkt of het erg vind. In situatie 1 waarin ze het niet weet vraag je je af hoe ze het niet kan weten en of die dude totaal geen geweten heeft of een gezonde blik op wat een relatie inhoud. In situatie 2 waarin ze het wel weet vraag ik me dan altijd af waarom ze daar ok mee is. Waarschijnlijk uit emotionele redenen maar ik vind het altijd een beetje zielig (maar oh zo begrijpelijk) overkomen. Ik zie het namelijk wel vaker en ben zelf soms ook de persoon waarmee dat joch een sexrelatie wilt beginnen. Waar ik vervolgens geen behoefte aan heb en hem vervolgens loslaat enzo. Nou, dan blijft die dude proberen terwijl zijn vriendin inmiddels afweet dat hij mij wilt sexen. Het geeft gewoon zo'n rare situatie:

- ik wil niet en let verder niet meer op hem
- hij probeert mij wanhopig te versieren en over te halen om een buitenrelationele relatie op te bouwen door liefde te faken
- zij ziet het en probeert er alleen wat aan te doen door hem te controleren en altijd in zijn buurt te zijn

Ik bedoel, van mijn punt gezien is het allemaal nogal abstract en komisch eigenlijk. Maar ik kan natuurlijk niet haar helpen door te zeggen dat ze hem moet dumpen en loslaten want dan ben ik zogenaamd de jaloerse buitenvrouw die eigenlijk heel erg verliefd op haar ventje is. Dit zou ik overigens wel het liefste doen namelijk omdat het gewoon pijnlijk is om te zien maar ik houd me er lekker buiten want mensen die zich hiermee bemoeien en opkomen voor de vrouw worden al snel als bemoeials gezien. Zo.
Ze heeft geen specifieke feiten en ze ziet hem graag
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 12:14
Lotte
Lotte is offline
Citaat:
binoche schreef op 21-12-2006 @ 12:50 :
Ze heeft geen specifieke feiten en ze ziet hem graag
Ja dat denk ik ook, zo gaan die dingen nou eenmaal denk ik. Maar toch hoop ik dat ik later niet zo'n sukkel tref
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 14:26
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:

Ik denk dat het eigenlijk net bij een one night stand niet puur om de seks gaat.
De jacht, iemand die je héél graag ziet (ook al is dat maar voor de duur van een wippartij), bevestiging, jezelf aantrekkelijk/sexy voelen. Vaak is het een manier om jezelf gewoon helemaal te kunnen laten zien zoals je dat zelf wil, zonder voorkennis.

Bij een one night stand heb je gewoon die factor van de eenmaligheid. Je hebt seks, maar slechts voor één keer. Hoe je daaraan begint, en hoe je een one night stand afsluit kies je zelf, maar dat kan idd zijn door te gaan winkelen. En ontbijt: het zou maar erg zijn als je je one night stand zonder eten de deur uit gooit (c: En misschien kan je wel twee of drie keer achter elkaar een one night stand hebben met dezelfde persoon, maar daarna begint het toch heel hard op een relatie te lijken.
Oud 21-12-2006, 19:47
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:

Zo'n situatie zou voor mij vriendschap zijn waar ook seks in voorkomt, dus eigenlijk gewoon een seksrelatie. Prima oplossing als je het wel gezellig met elkaar hebt en behoefte hebt aan seks, maar er niet genoeg is voor een echte relatie. Alleen een beetje lullig dat ie dan verder wel nog een vriendin heeft, maar goed, dat zijn zijn zaken. Ik heb dit nog een tijd lang met mijn ex gehad (al is dat wel weer een andere situatie natuurlijk). Nadat het uit was bleven wij elkaar opzoeken en uiteindelijk zijn we het gewoon maar een seksrelatie gaan noemen. Ging ik naar hem toe, hadden we seks, daarna samen douchen, lekker lunchen, stuk met de hond lopen en weer naar huis. Ging prima toen.

Denk dat ik zoiets ook wel weer zou doen, mocht ik weer vrijgezel worden. Maar zorg wel dat er bij geen van beiden de hoop naar meer is (tenzij je die allebei hebt natuurlijk ), want dan loopt het op gegeven moment uit op drama en ingewikkeldheden.
Oud 21-12-2006, 23:44
botulismf
botulismf is offline
Dan heet het een fuckbuddy.
Oud 22-12-2006, 07:20
Melpomene
Melpomene is offline
Als ik dit soort dingen lees, vraag ik me echt af of ik nog de enige met normen en waarden ben. Iemand een beetje actief gaan helpen vreemdgaan, heb je geen geweten ofzo? Dat je met zo'n loser omgaat zegt eigelijk meer over jou (TS) dan over zijn onwetende vriendin.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 08:16
Verwijderd
Citaat:
Melpomene schreef op 22-12-2006 @ 08:20 :
Als ik dit soort dingen lees, vraag ik me echt af of ik nog de enige met normen en waarden ben.

cda stemmer zeker
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 10:58
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 22-12-2006 @ 09:16 :
cda stemmer zeker
Haha nooit Maar ik vind het gewoon van weinig fatsoen getuigen. Er wordt hier nogal luchtig gedaan over overspel en al is zij niet degene die het pleegt ze is wel zo'n beetje medeplichtig.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 15:00
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Melpomene schreef op 22-12-2006 @ 11:58 :
Haha nooit Maar ik vind het gewoon van weinig fatsoen getuigen. Er wordt hier nogal luchtig gedaan over overspel en al is zij niet degene die het pleegt ze is wel zo'n beetje medeplichtig.
Er wordt hier luchtig gedaan over; mensen moeten zelf weten wat ze doen aan de hand van hun normen en waarden. Maar als jij jouw mening op wilt dringen aan andere mensen dan ben je idd meer een VVD'er
Oud 22-12-2006, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Melpomene schreef op 22-12-2006 @ 11:58 :
Nou, volgens mij is er niemand die het goedkeurt ofzo Ik vind het ook niet echt normaal om met iemand naar bed te gaan waarvan je weet dat hij/zij bezet is.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Sherco schreef op 22-12-2006 @ 16:00 :
Er wordt hier luchtig gedaan over; mensen moeten zelf weten wat ze doen aan de hand van hun normen en waarden. Maar als jij jouw mening op wilt dringen aan andere mensen dan ben je idd meer een VVD'er
Nu dring jij net zo goed jouw mening op
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 15:51
Mystina
Mystina is offline
is het oké als de man een relatie heeft en nog een seksrelatie met iemand anders?
Oud 22-12-2006, 15:53
Verwijderd
nou wat denk je zelf
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 16:26
Mystina
Mystina is offline
ik vind het neit oké, maar ik vraag me af wat andere mensne ervan denken... maar t zoukunnen dat iemadn anders het niet erg vind zolang hij maar niet verleifd is enzo..?
Oud 22-12-2006, 18:09
Verwijderd
Als je duidelijke afspraken daarover hebt kan het wel. De meeste mensen zullen er niet van houden.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 21:16
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Ertur schreef op 22-12-2006 @ 16:05 :
Nu dring jij net zo goed jouw mening op
Waar? Ik zeg gewoon dat mensen hier andere mensen hun gang laten gaan. Zeg ik ergens dat ik dat doe, goed keur, of vind dat hij dat ook moet doen?
Oud 22-12-2006, 21:22
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 21-12-2006 @ 12:34 :
het gaat bij mij nooit puur om de sex. sex is saai. sex is niet interessant. en nee; geen slechte ervaringen ermee. het boeit gewoon niet. dus een one night stand doe ik ook niet.
Bah, ik zou het vreselijk vinden als mijn vriend zo zou denken.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 21:27
Mystina
Mystina is offline
inderdaad

sowieso weet ik niet of ik nog wel seks met hem zou WILLEN hebben.. aangezien hij r toch niets aan vind enzo.. dan heeft eht weinig nut om m te plezieren..
Oud 23-12-2006, 08:39
Verwijderd
Citaat:
Sherco schreef op 22-12-2006 @ 22:16 :
Waar? Ik zeg gewoon dat mensen hier andere mensen hun gang laten gaan. Zeg ik ergens dat ik dat doe, goed keur, of vind dat hij dat ook moet doen?
Doet Melpomene dat dan wel?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten