Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2006, 18:42
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
ZerO schreef op 20-12-2006 @ 19:28 :
Carn en Paranoide van HARTE
Mijn vis dreef al 5 maanden levenslustig ondersteboven maar nu is het toch echt uit met de pret: hij lag vanmiddag op de bodem in een hoekje van het aquarium, op zijn zij, en hij was helemaal wit geworden terwijl hij gisteren nog gewoon zwart, errrr, een neger was.

Cedric, geef niet op!
Oud 20-12-2006, 18:58
Verwijderd
godver zeg. ik kreeg net mijn salaris binnen en heb in 10 minuten vijf FUCKIN honderd euro uitgegeven
teringteringtering. ik wil vaker payday.

EDIT; ik werd net gebeld dat ik en een vriend in een column in de nrc.next van vandaag worden genoemd. hahaha

Laatst gewijzigd op 20-12-2006 om 19:40.
Oud 20-12-2006, 21:00
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik had vandaag slotpresentatie van deze periode en dat ging gelukkig goed ondanks dat ik vergeten was te eten en dus tien minuten voordat het begon een beetje flauw werd. ik had gelukkig een voldoende en begon de voorpret wegens de komende vakantie dus toen ik thuiskwam ben ik non-stop liedteksten gaan leren en mijn voeten l;aten relaxen want ik had voor die presentatie mijn nette pakkie aangetrokken inclusief pijnlijke maar leuke schoenen.
Oud 20-12-2006, 21:05
11
11 is offline
Eerst ff:

Gefeliciteerd Carn

ot:

Mijn dag was saai.

Edit:

Oh en Paranoide ook gefeliciteerd

Laatst gewijzigd op 20-12-2006 om 21:07.
Oud 20-12-2006, 21:06
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 20-12-2006 @ 19:42 :
Mijn vis dreef al 5 maanden levenslustig ondersteboven maar nu is het toch echt uit met de pret: hij lag vanmiddag op de bodem in een hoekje van het aquarium, op zijn zij, en hij was helemaal wit geworden terwijl hij gisteren nog gewoon zwart, errrr, een neger was.

Cedric, geef niet op!
kijk, gelukkig heeft hij voor zijn tragisch sterven nog schriftelijk zijn liefde voor pink floyd geuit. dat is wat waard.
Verwijderd
Nationaal dictee gemaakt. 38 fouten . Enne deathmetal moest aanelkaar , NOT.
botulismf
botulismf is offline
Ik ben in BAD geweest en ben op een gegeven moment op mijn zij gaan liggen, in dezelfde pose als Cedric, om zijn pijn te voelen. Het heeft geholpen, want waar hij daarnet helemaal wit weggetrokken was, krijgt hij nu ineens zijn kleur weer helemaal terug!
Oud 20-12-2006, 21:07
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Bardamu schreef op 20-12-2006 @ 22:06 :
Oeh, was dat vanavond?
Oud 20-12-2006, 21:09
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 20-12-2006 @ 22:06 :
Ik ben in BAD geweest en ben op een gegeven moment op mijn zij gaan liggen, in dezelfde pose als Cedric, om zijn pijn te voelen. Het heeft geholpen, want waar hij daarnet helemaal wit weggetrokken was, krijgt hij nu ineens zijn kleur weer helemaal terug!
wtf jij hebt echt emovissen 'GOOR'
Oud 20-12-2006, 21:10
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Bardamu schreef op 20-12-2006 @ 22:06 :
Ik had er 18 UHUH!

En ik moet nog steeds eigenlijk leren. Ik hoop op een 4, dan mag ik herkansen.
Oud 20-12-2006, 21:25
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 20-12-2006 @ 22:09 :
wtf jij hebt echt emovissen 'GOOR'
Dat mag ook wel, ze zijn vernoemd naar Omar & Cedric.
Oud 20-12-2006, 21:29
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
daar doelde ik op
Oud 20-12-2006, 21:33
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 20-12-2006 @ 22:29 :
daar doelde ik op
Oh, ummm.... dus.

Wel gaaf dat ze van Pink Floyd houden, idd!

Ik ga slapen om me voor te bereiden op mijn ultieme huiswerkdag, morgen.
Oud 20-12-2006, 21:35
Hourglass
Hourglass is offline
De hele dag gewerkt. ik zou eerst naar ecomare op texel gaan om daar schoon te maken na brand, maar t bleef bij kastjes poetsen op de zaak en daarna helemaal geen ene moer gedaan op eten na en nog even een rondje fietsen buiten en n stick roken. Zo me nest in en morgen weer een dag.
Oud 20-12-2006, 21:59
Verwijderd
gefeli masha en carn

ik heb gewerkt.
Oud 20-12-2006, 22:26
Carn
Carn is offline
Citaat:
moya. schreef op 20-12-2006 @ 14:07 :
ow en gefeliciteerd carn
Danku!

Citaat:
G-Lo schreef op 20-12-2006 @ 14:08 :
Ja congrats mikkel.
Merci . Ik heb al een plan om betreffende bejaarde de mond te snoeren.

Citaat:
ZerO schreef op 20-12-2006 @ 19:28 :
Carn en Paranoide van HARTE
Dank u wel 0.

Citaat:
11 schreef op 20-12-2006 @ 22:05 :
Eerst ff:

Gefeliciteerd Carn

thankyouverymuch²

Citaat:
freakjuh schreef op 20-12-2006 @ 22:59 :
gefeli masha en carn
Thx. mashacarn. klinkt als een afrikaanse dondergod.
Oud 20-12-2006, 23:19
Verwijderd
Mashacarn.

Maar dankewelllllllllllll allen

Ontopic Ik ging vandaag winkelen met de m00der en ik mocht alles wat ik wilde hebben maar ik wilde niks Wat een baggerslechte consument ben ik. Verder was ik voor de tweede keer bij de Laura Dols en ik vind het nog steeds een overgewaardeerde prutzaak, bijna al die jurken zijn lelijk, behalve drie stuks in maatje 32 ofzo. Ik zag ook heel nare dingen van bont met de koppen en poten van beestjes er nog aan, dus toen zei ik 'pf ik hang toch ook geen mens om m'n nek ' wat een heel naar beeld triggerde bij de moeder en nu wil ze ook geen bont meer, hoera. Toen ging ik de hypocriete hoer uithangen en een broodje feta eten, maar hey, feta kijkt je niet zielig aan dus dan is het niet erg TOENNNN gingen we maar eten halen en thee drinken en daarna naar huis, waar ik een halfuur had voor douchen/haar föhnen/haar doen/make-up/kleren uitzoeken/etc want ik moest naar de Schouwburg van Amstelveen voor een voorstelling van Arie en Silvester. En dat was echt teringgaaf, want los van dat 't een goede show was ging ik ook lekker in m'n eentje en dat is echt wel hipper dan met allemaal andere lui, want dan kun je gehuld in je te dure kleren in van die gave einzelganger-stoelen zitten en te dure wijn drinken en shag van het huismerk van de AH roken. En er zit niemand naast je die door alle gave grappen heen praat en sowieso, ja, gaaf, dus ik heb maar gelijk een kaartje gehaald voor een of andere theatervoorstelling van komende vrijdag waar ik dan weer in m'n eentje heen wil. HOERAAAAAA en tot zo ver mijn verslag, ik ga nu aan de pauperwijn en bellen met een gave chick want morgen is er kerstviering en geen kerst zonder kater

EINDE
Oud 20-12-2006, 23:23
Verwijderd
nieuwe serie gedownload en gekeken namelijk heroes
Oud 20-12-2006, 23:45
Verwijderd
gewerkt van 21 tot 00 en dat zijn best rare tijden normaal begin ik pas om 1 maar het was een schoolfeest en de koters waren erg schattig 'cola E1.70?! nou laat dan maar...' aww
Oud 20-12-2006, 23:56
Electriq
Electriq is offline
Ik erger me wezenloos aan Oprah, wat een domme kut
Oud 21-12-2006, 00:07
dext0r
dext0r is offline
Citaat:
Electriq schreef op 21-12-2006 @ 00:56 :
wie zich niet ergert, maar verwondert. wordt geen 80, maar 100!!
Oud 21-12-2006, 01:06
espresso
espresso is offline
ik ben vandaag dronken geworden, en dat ben ik nu dus nog steeds.
Oud 21-12-2006, 08:07
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 20-12-2006 @ 22:33 :
Oh, ummm.... dus.

Wel gaaf dat ze van Pink Floyd houden, idd!

Ik ga slapen om me voor te bereiden op mijn ultieme huiswerkdag, morgen.
ik dacht dat je dat huiswerk woensdag al in wilde leveren? nouja, ik had eigenlijk niets anders verwacht hihihi looolz
Oud 21-12-2006, 08:09
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
dext0r schreef op 21-12-2006 @ 01:07 :
wie zich niet ergert, maar verwondert. wordt geen 80, maar 100!!
hahaha bedankt opa
Oud 21-12-2006, 10:11
kuik
kuik is offline
ik heb geleerd en geleerd en nog meer geleerd en daarna even gegeten bij een mattie die in westerpark woont, maar dat is wel mooi een half uur fietsen vanaf mijn huis en we bleven ook heel lang hangen, dus eigenlijk was ik dik aan het sog-en. maar goed. toch nog doorgeleerd tot 2 uur 's nachts met dank aan de einstein geheugendrank. vandaag kon ik natuurlijk mn bed niet uitkomen en nu is t al 11 uur geweest en ga ik weer verder met leren leren en leren. maar morgen tentamen en dan vakantie.
Oud 21-12-2006, 10:22
Verwijderd
ik moest naar school maar ben voor de verandering weer tering zwak ziek en misselijk

ik haat dit

en nou ga ik weer slapen
Oud 21-12-2006, 10:55
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
rxn schreef op 21-12-2006 @ 00:23 :
nieuwe serie gedownload en gekeken namelijk heroes
Oud 21-12-2006, 11:04
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 21-12-2006 @ 09:07 :
ik dacht dat je dat huiswerk woensdag al in wilde leveren? nouja, ik had eigenlijk niets anders verwacht hihihi looolz
Dat klopt ja maar ik had eigenlijk ook niets anders verwacht.

Ik ben ongeschikt voor deadlines, organisatie, plannen en kaasfondue.
Oud 21-12-2006, 11:09
Larry Flint
Larry Flint is offline
feest was suuupppperrr alleen een beetje minder dat ik daarna glasscherven moest opruimen en dat ik niet meer op mn voeten kon staan van de pijn maarja ok. vandaag uitgeslapen en ontbeten, straks een poging doen tot opruimen, douchen en dan werken.
Oud 21-12-2006, 11:10
Luna
Luna is offline
eigenlijk vandaag alleen nog maar opgestaan en cornflakes gegeten en nu ga ik douchen!
straks werken en vanavond naar tivoli.
Oud 21-12-2006, 11:16
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Electriq schreef op 21-12-2006 @ 00:56 :
ik ergerde me gister juist aan dat wijf wat er zat. Dat ze gewoon bij haar man blijft terwijl hij hun 2 kinderen heeft vermoord

OT: naar de dokter geweest. Mijn blaasontsteking is weer terug, nu andere antibiotica gekregen.. Zijn wel gigantische pillen en ik heb er in totaal 30 Nu ga ik een filmpje kijken denk ik.
Oud 21-12-2006, 11:44
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
naar de fysio geweest en nu voel ik me veeeel beter
en zometeen naar de stad om te kijken naar een mooi shirtje voor het kerstdiner met vrienden zaterdag.
Oud 21-12-2006, 15:37
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Faerie schreef op 21-12-2006 @ 12:16 :
ik ergerde me gister juist aan dat wijf wat er zat. Dat ze gewoon bij haar man blijft terwijl hij hun 2 kinderen heeft vermoord

k vind het debiel dat Oprah een man met ernstige depressie en psychoses een schuldgevoel zit aan te praten. Net alsof hij zich zat te verantwoorden tegenover Jezus
Knap dat die vrouw er nuchter onder blijft en het ook vanuit het perspectief van haar man kan bekijken.
Oud 21-12-2006, 15:44
Verwijderd
Ik heb de kerstviering gespijbeld lololol. Zometeen ga ik koken en daarna een vriend met een auto proberen te overtuigen van dat hij mee moet naar een feestje dat ik mede-organiseer, want dan hoef ik niet met de bus terug. Ik weet niet eens of er nachtbussen rijden vandaag, dus dat moet ik ook nog opzoeken. Hoe dan ook, eerst maar eens roken en tekenfilms kijken, want zoals een oud Russisch gezegde zegt - heb je gedaan wat je moest doen, dan kun je zonder vrees veel zuipen
Oud 21-12-2006, 15:49
Verwijderd
Vakantie, na een week vol toetsen. Vandaag de laatste gehad.

Citaat:
Paranoide schreef op 21-12-2006 @ 16:44 :
heb je gedaan wat je moest doen, dan kun je zonder vrees veel zuipen
gaat nu dus wel op.
Oud 21-12-2006, 16:29
botulismf
botulismf is offline
Mijn nieuwe buurman probeert tevergeefs mee te timmeren met Pinback - Loro maar zijn ritmegevoel is niet denderend.

Ik maak al de hele dag min of meer nonstop huiswerk lol.
Oud 21-12-2006, 16:32
*oma*
*oma* is offline
Gisteren thuis gebleven, want ik was ziek. Vandaag nog een beetje uitgeziekt en kerstliedjes gedownload Straks uiteten. Voor vanavond allemaal leuke mensen die uit wilden gaan, maar ik moet verstandig zijn!
Oud 21-12-2006, 17:00
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 21-12-2006 @ 00:19 :
Verder was ik voor de tweede keer bij de Laura Dols en ik vind het nog steeds een overgewaardeerde prutzaak, bijna al die jurken zijn lelijk, behalve drie stuks in maatje 32 ofzo.
Klopt. 99% is niks, of maat -32.
Oud 21-12-2006, 17:39
Haligh
Haligh is offline
kreeg net een telefoontje dat mijn eerste repetitie met mijn nieuwe band aanstaande zaterdag is in het tofste kraakpand van nederland.

ik heb er zin in.
straks mijn vader weer zien na 2 maanden en daarna wat drinken met zer0 en onze harstvriendin.
Oud 21-12-2006, 17:52
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Haligh schreef op 21-12-2006 @ 18:39 :

wat drinken met zer0 en onze harstvriendin.
qimm?
Oud 21-12-2006, 18:04
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Escapism schreef op 21-12-2006 @ 18:52 :
qimm?
met zijn drieen op haar paard (L)

@derek: ik dacht dat ik je enige echte hartsvriendin was

ot:

Ik was om half 9 op school en daarna ging ik naar de kerstborrel van mijn ex werkgever want ik moest nog mijn kerstpakket ophalen !!!
Een fles wijn en twee glazen.
Daarnaast nog 3 koude bitterballen en cola zonder prik. Het was daar ook OH ZO G e z e l l i g. Maar ik moet niet zeiken want ik kreeg mijn laaste loonstrook oooooh
Oud 21-12-2006, 18:23
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 21-12-2006 @ 19:04 :
@derek: ik dacht dat ik je enige echte hartsvriendin was
ben je ooki, maar fleur is onze gezamenlijke harstvriendin miep .
Oud 21-12-2006, 18:52
Verwijderd
ik heb van half 8 tot 7 uur gewerkt en nu twijfel ik of ik nog uit zal gaan. morgen kapper en winkelen
Oud 21-12-2006, 20:52
655321
655321 is offline
Ik moest werken van 9 tot 3, eerst bij een mevrouw die heel zielig en depressief was want d'r man was overleden. En ze moest huilen. Zo zielig.
Daarna bij een bijna dove mevrouw waar ik onderbroeken moest strijken maar wel lekker thee gedronken heb. Daarna ging ik bijles geven om kwart voor 4 aan een meisje dat zei dat ze niks kon, en ze kon ook niet echt iets.. maar ik hou wel van een uitdaging.
Daarna snel gegeten en toen zelf bijles. 2 uur. Het wordt mijn dood.
Nu ben ik op m'n vriendje aan het passen want die stikt van de hoofdpijn. Maar hij heeft wel de afwas gedaan. Zo is hij dan ook wel weer.
Ja.

Morgen nog zo'n dag. En dan weekend!
Oud 21-12-2006, 20:58
Electriq
Electriq is offline
Omdat mijn afstudeergenoot/vriendin had besloten vandaag niet naar de kliniek te gaan, had ik fijn een busreis van 3 kwartier in mn eentje voor de boeg. Eenmaal in mn kantoor overweldigde me een golf van arbeidsmoraal en ik ben nog nooit zo productief geweest als vandaag. Ik denk dat de afwezigheid van mn vriendin er een hoop mee te maken heeft Om half 4 weer naar huis gegaan, broodje eten, door naar werk. In de baas zn tijd een quiche gehaald en die ben ik nu lekker aan het opeten hmm!
Oud 21-12-2006, 21:45
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Vannacht wakker geworden in een huis waarvan ik niet eens wist dat ik er heen gegaan was. te dronken voor woorden dus gisteren. daarna naar huis gelopen en weer door geslapen. wakker geveld door een telemarketeer die ik de huid vol gescholden heb, waarom doen mensen dat toch nooit bij mij? daarna superbrak werken maar het was wel gezellig. kerstpakket gekregen en weer naar huis gegaan. mn broper was er en die had lekker kip gemaakt dus dat gegeten. mijn kamer opgeruimd en tijdens de afwas gruwelijke ruzie met mn folks gemaakt maar das alweer bijgelegd. geregeld dat ik echt heel gauw kan verhuizen. volgende week of de week er op ik kan amper wachten!
Oud 21-12-2006, 22:09
Hourglass
Hourglass is offline
Ziek thuis gezeten de hele dag, maar was pas om 15uur wakker dus dat scheelt wel n beetje.
Oud 22-12-2006, 01:10
Broeder
Broeder is offline
Het lot was me weer gunstig gezind. Ik zag allerlei buiken zwiepen op Boten Anna en Ali B's tophits. Hier kan ik de komende tijd weer op teren !
Oud 22-12-2006, 08:58
suikerprinses
suikerprinses is offline
gister laatste dag skool voor de kerstvakantie. 's avonds kwam er een vriend eten, gingen we pokeren, film kijken en slagroomgevecht houden. ik zou nog uitgaan maar mn vriendinnen hadden bedacht hun telefoon niet op te nemen toen ik belde. vanmorgen had ik 9 oproepen gemist maar wel lekker geslapen .
Oud 22-12-2006, 09:08
__
__ is offline
ik ben bij een vriendin in utrecht met nog een vriendin en net waren we zo wakker allemaal maar nu slapen ze allebei weer en ik ben wakker en er rijden vet veel vrachtwagens langs en ik ben vet wakker dus ik kan onmogelijk weer gaan slapen what to dooooo
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten