Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2006, 09:26
Scatterheart
Scatterheart is offline
Mooi, succes dan er maar mee.
Oud 14-12-2006, 15:32
GekkeWaus
GekkeWaus is offline
Citaat:
Optima schreef op 14-12-2006 @ 00:50 :
maarthuh jonguh! Ik ben geen 18 meer

maargoed, even update, we hebben hierover op maandag een ruzie gehad, omdat ik dus met allerlei verklaringen in mijn hoofd kwam van 'hij gaat vreemd' 'hij is op me uitgekeken' etc, maar dat heeft hij uit de wereld geholpen. Hij was heel verdrietig omdat ik tegen hem had gezegd dat ik 'hoopte dat hij vreemdging' omdat dat een hoop zou verklaren. Hierdoor heeft hij weer een heleboel scenario's in zijn hoofd lopen aanmaken en is een beetje paranoide geworden. Kortom: werd van kwaad tot erger.

Dat hebben we nu gelukkig uitgepraat, en aan het oorspronkelijke probleem van de openingspost, daar gaan we het donderdag over hebben.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties. Vooral dat het toch wel redelijk serieus en on topic is gebleven ( en geen reacties van 'zoek een nieuwe lul etc'). Heeft me zeker geholpen om dingen vanuit een ander perspectief te zien.
Hmmm. Hij wil je niet kwijt maar je komt niet aan je behoeftes.
Succes. Je weet mijn nummer.
Oud 14-12-2006, 16:37
Anaïs
Anaïs is offline
Mja, meer zin hebben dan je vriend, is niet leuk. Ik had het in mijn vorige relatie ook. Ik zag hem zo'n 3x per week, en had eigenlijk altijd wel zin. Maar het kwam er vaak weken (tot 3 maanden soms) niet van. Zelfs op uitspraken zoals 'Ga je mee douchen?' kwam er een afwijzende reactie.

Op den duur hoop je inderdaad dat er een oorzaak is die buiten jezelf ligt, maar als die er niet komt, dan ga je twijfelen aan je eigen aantrekkelijkheid enz. Niet doen dus... Wat de volgende fase bij mij werd, was dat ik ook helemaal geen zin meer kreeg in mijn vriend of geen moeite meer wou doen, terwijl ik wel nog veel zin in het algemeen had.

Ik heb het dus uitgemaakt met die jongen (ook nog omwille van andere redenen), en in mijn huidige relatie merk ik dat het seksuele probleem toen helemaal niet aan mij lag en dat het zeker ook anders kan
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 21:28
machtigespa
machtigespa is offline
zoek een nieuwe lul
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 17:42
kenni
kenni is offline
Ik heb zelf ook de fout gemaakt om bij iemand te blijven waarbij het op seksueel vlak wat te wensen overliet, ik zou zeggen.. denk er nog eens goed overna of je niet beter op zoek kan gaan naar een ander..

en natuurlijk is seks niet het belangrijkste.. maar als je op seksueel vlak je tekort gedaan voelt.. zelfs nadat je het er met hem meerdere malen over hebt gehad.. Maarja, dat is mijn mening dan natuurlijk
Oud 18-12-2006, 19:57
Anaïs
Anaïs is offline
Citaat:
kenni schreef op 18-12-2006 @ 18:42 :
maar als je op seksueel vlak je tekort gedaan voelt.. zelfs nadat je het er met hem meerdere malen over hebt gehad..
Dat is het hem net, als het op dit vlak niet goed botert, dan slaat dit toch ook over naar andere domeinen? Zo was het toch in mijn geval. Seks is nu eenmaal belangrijk in een relatie.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 22:46
kenni
kenni is offline
Als je relatie niet goed zit, dan heeft de seks er vaak onder te leiden, maar andersom net zo goed. Als je ontevreden bent over de seks dan kom je die irritaties ook tegen op andere vlakken..

Succes ermee in ieder geval...
Oud 27-12-2006, 00:10
Changshan
Changshan is offline
Als vriendjes één ding haten, dan is het vaak het feit dat meisjes zich inhouden. Ik zou niet bang zijn voor die eerdere (zogenaamd geweigerde, hij kon het ook niet doorhebben) avances.
Oud 05-01-2007, 08:54
madelief21
madelief21 is offline
Misschien doet hij het wel expres om jou gewoon helemaal gek te maken... misschien is het een idee om één keer flink sex te hebben en dan de volgende keren te doen of je eigenlijk niet zoveel behoefte meer hebt aan sex... moet jij eens opletten, krijgt hij vast wel weer zin....
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 21:01
pvt. stengo
pvt. stengo is offline
@ Optima: op je 22ste ben je als vrouw nog niet op je hoogtepunt dit is pas rond je 36ste, een man daarentegen is rond die leeftijd wel op zijn hoogtepunt.
Heb ik gehoord van onze godsdienstleraar die ook seksuoloog is.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 21:10
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
pvt. stengo schreef op 05-01-2007 @ 22:01 :
@ Optima: op je 22ste ben je als vrouw nog niet op je hoogtepunt dit is pas rond je 36ste, een man daarentegen is rond die leeftijd wel op zijn hoogtepunt.
Heb ik gehoord van onze godsdienstleraar die ook seksuoloog is.
Godsdienstleraar en seksuoloog. Wat een rare combinatie.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 21:25
pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 05-01-2007 @ 22:10 :
Mja en is ook nog eens de schoolpsycholoog maar het seksuolooggebeuren is nu wel wat minder sinds hij godsdienstleraar is, alhoewel de jongen zit opgescheept met 17-18 jarigen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 22:55
Maarten
Maarten is offline
Dit is een teken dat er ergens iets niet goed zit.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 23:29
Luna
Luna is offline
op seksueel vlak ja.
Oud 06-01-2007, 00:17
Optima
Optima is offline
Nou de update:

we hebben het er over gehad, en ik heb hem er mee geconfronteerd, en.....het ging daarna super nadat ik hem echt duidelijk had gemaakt hoe verdrietig ik was daarover, ging er een lampje bij hem branden. ( daarbij heb ik hem ook gevraagd of hij niet wilde stoppen met roken omdat dat niet alleen de potentie maar ook het libido van een man aantast. Ik denk dat hij toen ff flink geschrokken is, en wat meer moeite is gaan doen)

we hebben in 1,5 week meer seks gehad dat we eerst in 1,5 maand hadden, en het was fantastisch! Het leek alsof hij me helemaal aanvoelde, en ik kreeg ook echt de indruk dat hij meer initiatief nam om, ten eerste te kussen, en ten tweede seks te hebben.

Nu is het afwachten of geen tijdelijke bevlieging was.....
Oud 06-01-2007, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Nonaj schreef op 05-01-2007 @ 22:10 :
Nou, er zijn vast veel priesters die tips willen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten