Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2006, 19:30
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 21-12-2006 @ 19:32 :
Godwin's law. U verliest.
Ik heb gek genoeg nog geen reactie met goede tegenargumenten en zonder stupide smilies gezien die dit zou impliceren.
Oud 21-12-2006, 19:54
Ske*
Ske* is offline
Oud 21-12-2006, 23:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Juice schreef op 21-12-2006 @ 20:30 :
Ik heb gek genoeg nog geen reactie met goede tegenargumenten en zonder stupide smilies gezien die dit zou impliceren.
Doe eens niet zo chagrijnig. Jij haalt de Führer er toch meteen bij?
Speciaal voor jou heb ik geen smilies gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Hero_Zero schreef op 20-12-2006 @ 09:55 :
Bedoel je bij Mei Li Vos niet het is Cool... als ze onder een trein zou komen, haar beide benen verliest, maanden in revalidatie gaat waarin ze eindelijk wat zelfreflectie krijgt, inziet wat voor hersenloze rechtse bitch ze is en uiteindelijk een kogel door haar hoofd heen jaagt?

Laatst gewijzigd op 27-12-2006 om 18:54.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 00:32
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-12-2006 @ 01:28 :
Toch lekker dat je dat als forumbaas zomaar mag zeggen zonder gebanned te worden, hè? Klassenjustitie

Laatst gewijzigd op 27-12-2006 om 18:55.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 21-12-2006 @ 19:21 :
Hij heeft niet gemoord/de opdracht gegeven tot moorden.
Hoe weet je dat?
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 13:13
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-12-2006 @ 00:55 :
Doe eens niet zo chagrijnig. Jij haalt de Führer er toch meteen bij?
Ja zeg, dat was een lul en meneer Zorriegeta ook. Als een van de twee mijn vader was zou ik er niets mee te maken willen hebben, en dat geldt denk ik voor de meeste mensen. Maar niet voor onze prinses, omdat ze het blijkbaar allemaal niet zo'n probleem vindt wat pappie doet.
Oud 22-12-2006, 16:17
Ceridwen
Ceridwen is offline
Gwen Stefani is definitly cool:

Oud 22-12-2006, 18:11
Flushpuppie
Flushpuppie is offline

zeker cool
Oud 22-12-2006, 18:50
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-12-2006 @ 14:12 :
Hoe weet je dat [Jorge Zorreguíta geen opdracht heeft gegeven tot moorden]?
Is hij daarvoor veroordeeld? Berecht? Aamgeklaagd zelfs? Is er dan bewijs voor? Een aanwijzing? Een gerucht zelfs?

Nee dus.

Citaat:
Juice schreef op 22-12-2006 @ 14:13 :
Ja zeg, dat was een lul en meneer Zorriegeta ook. Als een van de twee mijn vader was zou ik er niets mee te maken willen hebben, en dat geldt denk ik voor de meeste mensen. Maar niet voor onze prinses, omdat ze het blijkbaar allemaal niet zo'n probleem vindt wat pappie doet.
Hitler bedacht de massavernietiging van zes miljoen joden. Zorreguita was minister van Landbouw in een fout regime. Tjonge, de overéénkomsten zijn niet te téllen...
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 18:59
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-12-2006 @ 18:42 :
Een heleboel. Als je vader zulke dingen heeft gedaan, dan dien je die man publiekelijk uit te kotsen, niet uit te nodigen voor een huwelijk. Het feit dat ze hem niet publiekelijk bespuugt zoals ze zou moeten doen, geeft aan dat ze net zo'n slecht mens (om de woorden van Raoul Heertje maar eens te gebruiken) is als haar vader. Maar ja, die hele koninklijke familie is natuurlijk een smerige, criminele bende. Onteigenen die hap.
Je vergeet voor het gemak even dat die man meer dan een criminele minister is geweest

Hij is namelijk ook VADER. En als dat ook nog eens een goede, leuke VADER is, dan is dat lastig. Als je dat niet ziet, kun je niet helder nadenken.

Het is niet gek als mensen niet hun VADER publiekelijk afvallen, als ze alleen met die VADER te maken hebben.

Dat jij nou je emoties zegt te kunnen uitschakelen wil niet zeggen dat iedereen dat maar kan. Niet iedereen is zo gewetenloos als jij.

Laatst gewijzigd op 22-12-2006 om 19:01.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 19:08
~> Eilidh <~
~> Eilidh <~ is offline

Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 19:30
Retro*Love
Retro*Love is offline

Miyamoto!
Oud 22-12-2006, 19:39
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Retro*Love schreef op 22-12-2006 @ 20:30 :
[afbeelding]

Miyamoto!
De meester
Oud 22-12-2006, 19:52
Retro*Love
Retro*Love is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 22-12-2006 @ 20:39 :
De meester
I love him!
Oud 22-12-2006, 20:18
Verwijderd
haha, geweldige discussies
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 22:35
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-12-2006 @ 19:50 :
Hitler bedacht de massavernietiging van zes miljoen joden. Zorreguita was minister van Landbouw in een fout regime. Tjonge, de overéénkomsten zijn niet te téllen...
Natuurlijk is Hitler erger, maar ze zijn allebei lid van de familie Lul. En daarmee is Maxima dus, omdat ze hem op haar bruiloft wilde hebben, lid van de familie Kut.
Oud 22-12-2006, 23:48
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Juice schreef op 22-12-2006 @ 23:35 :
Natuurlijk is Hitler erger, maar ze zijn allebei lid van de familie Lul. En daarmee is Maxima dus, omdat ze hem op haar bruiloft wilde hebben, lid van de familie Kut.
Nee.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 23:50
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Voor de duidelijkheid:

Cool:

Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 06:44
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ceridwen schreef op 22-12-2006 @ 17:17 :
Gwen Stefani is definitly cool:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Zij is zo niet cool.
Oud 23-12-2006, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 22-12-2006 @ 19:59 :
Je vergeet voor het gemak even dat die man meer dan een criminele minister is geweest

Hij is namelijk ook VADER. En als dat ook nog eens een goede, leuke VADER is, dan is dat lastig. Als je dat niet ziet, kun je niet helder nadenken.

Het is niet gek als mensen niet hun VADER publiekelijk afvallen, als ze alleen met die VADER te maken hebben.

Dat jij nou je emoties zegt te kunnen uitschakelen wil niet zeggen dat iedereen dat maar kan. Niet iedereen is zo gewetenloos als jij.
Je moet inderdaad behoorlijk gewetenloos zijn om het deelnemen aan een misdadig regime af te keuren!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-12-2006 @ 19:50 :
Is hij daarvoor veroordeeld? Berecht? Aamgeklaagd zelfs? Is er dan bewijs voor? Een aanwijzing? Een gerucht zelfs?

Nee dus.
Is Pinochet veroordeeld?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Ceridwen schreef op 22-12-2006 @ 17:17 :
Gwen Stefani is definitly cool
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 13:05
Magican
Magican is offline
Citaat:
Vice schreef op 23-12-2006 @ 07:44 :
Zij is zo niet cool.
Ik vind dat mannetje uit jouw avatar cool.
Oud 23-12-2006, 13:32
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-12-2006 @ 11:15 :
Is Pinochet veroordeeld?
Je vergeet 'per ongeluk' mijn andere vragen: is hij aangeklaagd? beschuldigd? Zijn er bewijzen tegen hem? Bij Pinochet was dit wel het geval, alleen kwam het niet tot een rechtzaak. Je verliest. Alweer.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-12-2006 @ 14:32 :
Je vergeet 'per ongeluk' mijn andere vragen: is hij aangeklaagd? beschuldigd? Zijn er bewijzen tegen hem? Bij Pinochet was dit wel het geval, alleen kwam het niet tot een rechtzaak. Je verliest. Alweer.
Nee, dat Zorregieta niet veroordeeld is heeft niets te maken met jouw hypothese dat hij daar louter goede dingen heeft gedaan, maar heeft alles te maken met het gebrekkige rechtssysteem in Argentinië.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 14:38
Uice
Uice is offline
Ik snap niet dat hierover een discussie kan bestaan.

Zorregieta is slecht, punt. Als je dat niet vind zit je verkeerd.

Ergo:

iemand die vind dat Zorregieta goed is zit verkeerd en is dus niet cool.

Ik weet trouwens zeker dat als Maxima geen prinses maar groentenvrouw was, iedereen zou vinden dat ze verkeerd zat.
Oud 23-12-2006, 18:22
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 22-12-2006 @ 01:28 :
Krijg tyfus, werkloze
U know u fail
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 18:50
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-12-2006 @ 14:37 :
Nee, dat Zorregieta niet veroordeeld is heeft niets te maken met jouw hypothese dat hij daar louter goede dingen heeft gedaan, maar heeft alles te maken met het gebrekkige rechtssysteem in Argentinië.
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-12-2006 @ 14:32 :
Je vergeet 'per ongeluk' mijn andere vragen: is hij aangeklaagd? beschuldigd? Zijn er bewijzen tegen hem?
Maar dan ben nu jij aan zet: welke misdaden heeft de minister van Landbouw begaan volgens jou?

Citaat:
Juice schreef op 23-12-2006 @ 15:38 :
Ik snap niet dat hierover een discussie kan bestaan. Zorregieta is slecht, punt. Als je dat niet vind zit je verkeerd. Ergo:iemand die vind dat Zorregieta goed is zit verkeerd en is dus niet cool.
Sinds wanneer is jouw hoge mening universeel geldend? Dat moet ik even gemist hebben. Maar goed, ik heb ook niet gezegd dat Zorreguita 'goed' is. Ik vraag me wel af welke misdaden hij zelf heeft begaan, anders dan minister van Landbouw zijn in een fout regime. Heeft hij zelf bloed aan zijn handen? Plus, en daar ging deze discussie om: wat heeft dat met Máxima te maken? Alsof zij iets verkeerd heeft gedaan.

Citaat:
Ik weet trouwens zeker dat als Maxima geen prinses maar groentenvrouw was, iedereen zou vinden dat ze verkeerd zat.
Waar heb je die glazen bol gekocht? Ik wil er namelijk ook wel één.

Jullie zijn trouwens wel heel zielig met je gehuil en je doordrijven. Dat weten jullie toch, hè?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 23:26
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-12-2006 @ 19:50 :
Sinds wanneer is jouw hoge mening universeel geldend? Dat moet ik even gemist hebben.
Klopt, jij was niet bij die vergadering. Ik had nog een memo voor je achtergelaten.

Citaat:
Maar goed, ik heb ook niet gezegd dat Zorreguita 'goed' is. Ik vraag me wel af welke misdaden hij zelf heeft begaan, anders dan minister van Landbouw zijn in een fout regime. Heeft hij zelf bloed aan zijn handen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jorge_Zorreguieta

Citaat:
Plus, en daar ging deze discussie om: wat heeft dat met Máxima te maken? Alsof zij iets verkeerd heeft gedaan.

Ik word er altijd zo moedeloos van als je telkens dezelfde, al lang beantwoorde vraag blijft stellen.

Zij heeft iets verkeerds gedaan door geen afstand te doen van haar vader, en hem zelfs op haar bruiloft te willen.

Citaat:
Waar heb je die glazen bol gekocht? Ik wil er namelijk ook wel één.
Bij de Logische Redeneringen Winkel. Maar ik denk niet dat jij daar naar binnen mag.

Citaat:
Jullie zijn trouwens wel heel zielig met je gehuil en je doordrijven. Dat weten jullie toch, hè?
Ik huil niet, en ik drijf enkel door omdat ik gelijk heb.
Oud 24-12-2006, 02:01
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Juice schreef op 24-12-2006 @ 00:26 :
Ik word er altijd zo moedeloos van als je telkens dezelfde, al lang beantwoorde vraag blijft stellen.
Zolang je de vraag niet juist beantwoord, blijf ik hem stellen. Neem nu dit antwoord:

Citaat:
Zij heeft iets verkeerds gedaan door geen afstand te doen van haar vader, en hem zelfs op haar bruiloft te willen.
Waarom is dit verkeerd? Volgens de link die je me zelf gaf schuilt daar geen kwaad in. Immers:

Anderen steunen de lezing van Zorreguieta: de geschiedschrijver Luna concludeerde dat de schendingen van de mensenrechten tijdens het regime van Videla werden gepleegd met medeweten van de militaire leden van het kabinet, zonder dat de burgerleden werden geraadpleegd. Ook Máxima beweerde desgevraagd dat haar vader niets van de verdwijningen heeft geweten, al nam ze ook afstand van het ondemocratische bewind. Willem-Alexander noemde de conclusie van professor Baud "een mening, waar andere meningen tegenover staan".

Citaat:
Bij de Logische Redeneringen Winkel. Maar ik denk niet dat jij daar naar binnen mag.
Hmmm nee, ik denk toch echt dat-ie bij de firma Zwaktebod & Co. vandaan komt.

Citaat:
Ik huil niet, en ik drijf enkel door omdat ik gelijk heb.
Mening # gelijk hebben. (Volg je eigen link nog maar eens.)
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 02:56
Verwijderd
Cool:
Gwen Stefani
Nelly Furtado
Timbaland
Daphne Bunskoek

meer kan ik ff niet bedenken
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 08:36
Ceridwen
Ceridwen is offline
Luciana
Oud 24-12-2006, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-12-2006 @ 19:50 :
Maar dan ben nu jij aan zet: welke misdaden heeft de minister van Landbouw begaan volgens jou?
Hij was deel van, en steunde dus een regime waaronder vele mensen zijn 'verdwenen'. Daarnaast heeft hij ontgetwijfeld nog meer foute dingen gedaan, misschien als je even in de doofpot kijkt, je ze kunt vinden, maar puur het feit dat hij deel was van het regime is voldoende om Máxima en hem inferieur te achten.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 12:05
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 24-12-2006 @ 03:01 :
Waarom is dit verkeerd? Volgens de link die je me zelf gaf schuilt daar geen kwaad in. Immers:

Anderen steunen de lezing van Zorreguieta
Ik niet.

Citaat:
Mening # gelijk hebben. (Volg je eigen link nog maar eens.)
Mark # gelijk hebben.
Oud 24-12-2006, 12:05
Uice
Uice is offline
( )
Oud 24-12-2006, 12:34
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Blah, zijn jullie nou nog steeds over dat Argentijnse mokkel met die dikke reet aan het kwekken...
Hou daar nou eens over op, het word saai
Oud 24-12-2006, 17:22
~SmG~
~SmG~ is offline

Buffy

Judy Garland
Oud 24-12-2006, 17:28
Dinalfos
Dinalfos is offline
Alle internet-stoerigheid op een stokje, Maxima hoeft slechts afstand te nemen van haar vader als misdadiger, niet van haar vader als mens. En dat eerste heeft ze gedaan.
Oud 24-12-2006, 17:52
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-12-2006 @ 12:07 :
maar puur het feit dat hij deel was van het regime is voldoende om Máxima en hem inferieur te achten.
ha-ha.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 23:22
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-12-2006 @ 12:07 :
Hij was deel van, en steunde dus een regime waaronder vele mensen zijn 'verdwenen'. Daarnaast heeft hij ontgetwijfeld nog meer foute dingen gedaan, misschien als je even in de doofpot kijkt, je ze kunt vinden, maar puur het feit dat hij deel was van het regime is voldoende om Máxima en hem inferieur te achten.
Anderen steunen de lezing van Zorreguieta: de geschiedschrijver Luna concludeerde dat de schendingen van de mensenrechten tijdens het regime van Videla werden gepleegd met medeweten van de militaire leden van het kabinet, zonder dat de burgerleden werden geraadpleegd. Ook Máxima beweerde desgevraagd dat haar vader niets van de verdwijningen heeft geweten, al nam ze ook afstand van het ondemocratische bewind. Willem-Alexander noemde de conclusie van professor Baud "een mening, waar andere meningen tegenover staan".

Citaat:
Juice schreef op 24-12-2006 @ 13:05 :
Ik niet. Mark # gelijk hebben.
Jammer dat je niet inhoudelijk kan reageren.

Citaat:
Eye of Sauron schreef op 24-12-2006 @ 13:34 :
Blah, zijn jullie nou nog steeds over dat Argentijnse mokkel met die dikke reet aan het kwekken...
Hou daar nou eens over op, het word saai
Dikke reet?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 01:29
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-12-2006 @ 00:22 :
Jammer dat je niet inhoudelijk kan reageren.
Wat valt er inhoudelijk te reageren op de uitspraak

Citaat:
Mening # gelijk hebben.
?
Oud 25-12-2006, 02:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Juice schreef op 25-12-2006 @ 02:29 :
Wat valt er inhoudelijk te reageren op de uitspraak
Daarmee maakte ik alleen duidelijk dat jouw mening niet universeel geldend is. Je claimt dat jij 'gewoon' gelijk hebt en ik niet. Wat kan ik daarmee? Onderbouwen die hap. Tot nu toe heeft je eigen onderbouwing (Wikipedia) alleen maar tegen je gewerkt.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 12:18
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-12-2006 @ 03:13 :
Daarmee maakte ik alleen duidelijk dat jouw mening niet universeel geldend is.
Want het was nog niet duidelijk?

Citaat:
Je claimt dat jij 'gewoon' gelijk hebt en ik niet. Wat kan ik daarmee? Onderbouwen die hap.

Ik ging ervanuit dat men het er wel mee eens is dat meewerken aan een regime als dat waarin Zorregieta meewerkte verkeerd is.
Oud 25-12-2006, 13:10
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Buiten het Videla-regime is Zorreguieta ook betrokken geweest bij het grootschalig wiswassen van geld bij de Argentijnse bank Banco República.

Hier een persbericht van de Groene Amsterdammer hierover.

Overigens ook nog wel een saillant detail:

Dochter Máxima heeft een kleine bijrol in het witwasdrama. Máxima werkte tijdens haar studie economie aan de Universidad Católica Argen tina van 1989 tot 1990 bij Mercado Abierto S.A., waar zij volgens de officiële opgave van de Rijksvoorlichtingsdienst onderzoek deed naar «op de financiële markt gerichte software». De onderzoekscommissie van het Argentijnse parlement stelt dat het tijdens de Videla-dictatuur opgerichte Mercado Abierto-concern (en dan vooral de Mercado Abierto Bank op de Kaaimaneilanden) juist door middel van geavanceerde softwareprogramma’s in staat was om miljarden aan zwart geld door te pompen. Mogelijk zal straks niet alleen Jorge Zorreguieta, maar ook prinses Máxima voor de Argentijnse rechter moeten uitleggen hoe een en ander precies in zijn werk ging. Ze zou daarmee het eerste lid zijn van de Nederlandse Raad van State dat zich voor een buitenlandse rechter moet verantwoorden.
Oud 25-12-2006, 13:17
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 21-12-2006 @ 16:12 :

Lange post heb je gemaakt. Ik heb de helft gelezen. Je poneert wat aannames, gebaseerd op wat haar broer zegt. Lekker sterk. Als Mei Li Vos niet binnen de PvdA had gepast, zou ze niet zijn aangenomen, lijkt me. Feitelijk veegt dat je hele post in één keer van tafel. Maar dat zeg ik ook omdat dit De Kantine is en ik geen zin heb ik wéér een politieke discussie (kom net van N&A, dus...).

Geef voor de verandering zelf ook eens een onderbouwing voor je mening. Je komt enkel met de redenatie dat de PvdA Mei Li Vos niet op de lijst had gezet als ze er niet in zou passen, maar gaat geheel niet in op haar neo-liberale denkbeelden.

Het is bovendien een goedkope redenatie die je bij tal van dingen kan gebruiken. Je bent er zelf kennelijk ook tegen want het is die redenatie waar je steeds tegenin gaat in de kwestie over Zorreguieta:

Als Zorreguieta niet binnen het Videla-regime had gepast, zou hij er ook niet aan hebben deelgenomen, lijkt me.
Oud 25-12-2006, 16:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Hero_Zero schreef op 25-12-2006 @ 14:17 :
Geef voor de verandering zelf ook eens een onderbouwing voor je mening. Je komt enkel met de redenatie dat de PvdA Mei Li Vos niet op de lijst had gezet als ze er niet in zou passen, maar gaat geheel niet in op haar neo-liberale denkbeelden.
Waarom zou ik in een Kantine-topic ellenlange discussies moeten voeren over de politieke ideeën van een bepaald kandidaat-Kamerlid? Dit topic was bedoeld om aan te geven wie je cool vindt, niet om politieke discussies te voeren, ook al hebben jullie (jij en Mephostophilis en Juice) dat er van gemaakt. Jij wenst Mei Li Vos allerlei ongelukken en ziektes en de dood toe. Nou, lekker zielig ben je dan. Doe dat vooral, maar laat mij erbuiten. Ga op N&A een discussie voeren als je dat wilt.

Citaat:
Het is bovendien een goedkope redenatie die je bij tal van dingen kan gebruiken. Je bent er zelf kennelijk ook tegen want het is die redenatie waar je steeds tegenin gaat in de kwestie over Zorreguieta: Als Zorreguieta niet binnen het Videla-regime had gepast, zou hij er ook niet aan hebben deelgenomen, lijkt me.
Au contraire. Het is een zeer geldige redenatie. Ik heb ook nooit gezegd dat het niet op zou gaan voor Zorreguita. Het Videla-regime was fout en daaraan meewerken is ook fout; daar heb ik geen misverstand over laten bestaan. Het is echter niet bewezen dat Zorreguita 'bloed aan zijn handen' heeft, of dat hij op de hoogte was van de verdwijningen. En Máxima heeft afstand genomen van haar vader als medewerker aan het regime, en hij is niet op haar bruiloft geweest. Waarom kan dat voor sommige mensen niet goed genoeg zijn? En we zullen eerst eens afwachten of Máxima betrokken is geweest bij praktijken die niet door de beugel kunnen bij die bank. Laat dat ook eerst maar eens bewezen worden.

Ga lekker op iemand ander zijn keuzes constant doorjanken.

Laatst gewijzigd op 25-12-2006 om 17:11.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-12-2006 @ 17:24 :
Au contraire. Het is een zeer geldige redenatie. Ik heb ook nooit gezegd dat het niet op zou gaan voor Zorreguita. Het Videla-regime was fout en daaraan meewerken is ook fout; daar heb ik geen misverstand over laten bestaan. Het is echter niet bewezen dat Zorreguita 'bloed aan zijn handen' heeft, of dat hij op de hoogte was van de verdwijningen.
Ich habe es nicht gewüsst.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 16:59
Ceespop
Ceespop is offline

uw bilmaat
Oud 25-12-2006, 17:11
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Zieligerd.
Met citaat reageren
Advertentie